You are here

Statistics

Angol Nyelvpedagógiai és Szakmódszertani (nem önálló) Tanszék

Open Access publikációk letöltési adatai a DE intézményi repozitóriumából
Dátum: -
OA publikációk száma a DEA-ban: 9

Összes letöltés a DEA-ból: 150

countrydownloads
United States (US)61
Hungary (HU)22
Indonesia (ID)7
Malaysia (MY)6
South Africa (ZA)3
United Arab Emirates (AE)2
Brazil (BR)2
United Kingdom (GB)2
Mexico (MX)2
Sweden (SE)2
Canada (CA)1
Switzerland (CH)1
Israel (IL)1
Jamaica (JM)1
Netherlands (NL)1
Philippines (PH)1
Russia (RU)1
Turkey (TR)1
Uzbekistan (UZ)1
n.a.32
Megjelenés Publication Fájlletöltések
2024Szabó, F., Szőke, J.: How does generative AI promote autonomy and inclusivity in language teaching?.
ELT Journal Epub ahead of print 1-11, 2024.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Developmental and Educational Psychology (2023)
D1 Education (2023)
D1 Linguistics and Language (2023)
kiadói változat: 5
2023Szabó, F., Kopinska, M.: Gamification in foreign language teaching: A conceptual introduction.
Hung. educ. res. j. Epub 1-11, 2023.
Kiadói változat: 6
2023Szabó, F.: What English language teachers need to know: Vol. 3. Designing curriculum.
Hung. educ. res. j. Epub 1-2, 2023.
(Ismertetett mű: Christinson, M. ; Murray, D. E. -What English language teachers need to know: Vol. 3. Designing curriculum /London : Routledge, 2021)
Kiadói változat: 7
2022Szabó, F., Csépes, I.: Constructivism in language pedagogy.
Hung. educ. res. j. Epub 1-13, 2022.
Kiadói változat: 31
2022Hegedűs, G., Godó, K.: Idegennyelv-oktatás és hátrányos helyzet: a nyelvérzék és nyelvtanulási sikeresség összefüggései egy Kelet-Magyarországi hátrányos helyzetű régió 11-12 éves korú tanulóinál. = [Language learning in low socio-economic situation: Correlations between language aptitude and success in foreign language learning in the case of 11?12-year-old students from low socio-economic backgrounds in eastern Hungary].
Hung. educ. res. j. Epub 1-2, 2022.
(Ismertetett mű: Szabó Fruzsina. -Idegennyelv-oktatás és hátrányos helyzet : a nyelvérzék és nyelvtanulási sikeresség összefüggései egy Kelet-Magyarországi hátrányos helyzetű régió 11-12 éves korú tanulóinál /Oradea : Partium Kiadó, 2021. -259. -)
kiadói változat: 5
2021Hegedűs, G.: Curriculum Changes in the Visegrad Four: Three Decades After the Fall of Communism by Tomáš Janík, Štefan Porubský, Magdolna Chrappán, Kinga Kuszák.
Cent. Eur. j. educ. res. 3 (3), 144-146, 2021.
(Ismertetett mű: Tomáš Janík, Štefan Porubský, Magdolna Chrappán, Kinga Kuszak. -Curriculum changes in the Visegrad Four: three decades after the fall of communism /Münster : Waxmann, 2020. -162 p. -)
Kiadói változat: 8
2021Abari, K., Szabó, F., Polonyi, T.: HANNA: Gamifikált digitális tananyag hátrányos helyzetű tanulók nyelvtanulásának segítésére.
Educatio. 30 (2), 317-326, 2021.
Kiadói változat: 10
2021Csépes, I.: The Evolving Concept of (Language) Assessment Literacy. Implications for Teacher Education.
Cent. Eur. J. Educat. Res. 3 (1), 120-130, 2021.
kiadói változat: 62
2020Hegedűs, G.: Contemporary language motivation theory - 60 years since Gardner and Lambert (1959).
Hung. educ. res. j. 10 (2), 176-179, 2020.
(Ismertetett mű: ed. Ali H. Al-Hoorie, Peter D. MacIntyre. -Contemporary language motivation theory: 60 years since Gardner and Lambert /Bristol : Multilingual Matters, 2020. -344 p. -)
kiadói változat: 16