Összes letöltés a DEA-ból: 150
country | downloads |
---|---|
United States (US) | 61 |
Hungary (HU) | 22 |
Indonesia (ID) | 7 |
Malaysia (MY) | 6 |
South Africa (ZA) | 3 |
United Arab Emirates (AE) | 2 |
Brazil (BR) | 2 |
United Kingdom (GB) | 2 |
Mexico (MX) | 2 |
Sweden (SE) | 2 |
Canada (CA) | 1 |
Switzerland (CH) | 1 |
Israel (IL) | 1 |
Jamaica (JM) | 1 |
Netherlands (NL) | 1 |
Philippines (PH) | 1 |
Russia (RU) | 1 |
Turkey (TR) | 1 |
Uzbekistan (UZ) | 1 |
n.a. | 32 |
Megjelenés | Publication | Fájlletöltések |
---|---|---|
2024 | Szabó, F., Szőke, J.: How does generative AI promote autonomy and inclusivity in language teaching?. ELT Journal Epub ahead of print 1-11, 2024. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/380618 Folyóirat-mutatók:
Q1 Developmental and Educational Psychology (2023) D1 Education (2023) D1 Linguistics and Language (2023) | kiadói változat: 5 |
2023 | Szabó, F., Kopinska, M.: Gamification in foreign language teaching: A conceptual introduction. Hung. educ. res. j. Epub 1-11, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/353396 | Kiadói változat: 6 |
2023 | Szabó, F.: What English language teachers need to know: Vol. 3. Designing curriculum. Hung. educ. res. j. Epub 1-2, 2023. (Ismertetett mű: Christinson, M. ; Murray, D. E. -What English language teachers need to know: Vol. 3. Designing curriculum /London : Routledge, 2021) Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/361674 | Kiadói változat: 7 |
2022 | Szabó, F., Csépes, I.: Constructivism in language pedagogy. Hung. educ. res. j. Epub 1-13, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/340381 | Kiadói változat: 31 |
2022 | Hegedűs, G., Godó, K.: Idegennyelv-oktatás és hátrányos helyzet: a nyelvérzék és nyelvtanulási sikeresség összefüggései egy Kelet-Magyarországi hátrányos helyzetű régió 11-12 éves korú tanulóinál. = [Language learning in low socio-economic situation: Correlations between language aptitude and success in foreign language learning in the case of 11?12-year-old students from low socio-economic backgrounds in eastern Hungary]. Hung. educ. res. j. Epub 1-2, 2022. (Ismertetett mű: Szabó Fruzsina. -Idegennyelv-oktatás és hátrányos helyzet : a nyelvérzék és nyelvtanulási sikeresség összefüggései egy Kelet-Magyarországi hátrányos helyzetű régió 11-12 éves korú tanulóinál /Oradea : Partium Kiadó, 2021. -259. -) Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/347525 | kiadói változat: 5 |
2021 | Hegedűs, G.: Curriculum Changes in the Visegrad Four: Three Decades After the Fall of Communism by Tomáš Janík, Štefan Porubský, Magdolna Chrappán, Kinga Kuszák. Cent. Eur. j. educ. res. 3 (3), 144-146, 2021. (Ismertetett mű: Tomáš Janík, Štefan Porubský, Magdolna Chrappán, Kinga Kuszak. -Curriculum changes in the Visegrad Four: three decades after the fall of communism /Münster : Waxmann, 2020. -162 p. -) Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/345854 | Kiadói változat: 8 |
2021 | Abari, K., Szabó, F., Polonyi, T.: HANNA: Gamifikált digitális tananyag hátrányos helyzetű tanulók nyelvtanulásának segítésére. Educatio. 30 (2), 317-326, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/340944 | Kiadói változat: 10 |
2021 | Csépes, I.: The Evolving Concept of (Language) Assessment Literacy. Implications for Teacher Education. Cent. Eur. J. Educat. Res. 3 (1), 120-130, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/324232 | kiadói változat: 62 |
2020 | Hegedűs, G.: Contemporary language motivation theory - 60 years since Gardner and Lambert (1959). Hung. educ. res. j. 10 (2), 176-179, 2020. (Ismertetett mű: ed. Ali H. Al-Hoorie, Peter D. MacIntyre. -Contemporary language motivation theory: 60 years since Gardner and Lambert /Bristol : Multilingual Matters, 2020. -344 p. -) Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/345855 | kiadói változat: 16 |