Összes letöltés a DEA-ból: 1115
country | downloads |
---|---|
United States (US) | 560 |
Germany (DE) | 119 |
Hungary (HU) | 103 |
Philippines (PH) | 68 |
Indonesia (ID) | 30 |
China (CN) | 29 |
France (FR) | 16 |
Romania (RO) | 14 |
Russia (RU) | 14 |
Nigeria (NG) | 9 |
Malaysia (MY) | 8 |
Singapore (SG) | 8 |
Vietnam (VN) | 8 |
United Kingdom (GB) | 7 |
Hong Kong S.A.R., China (HK) | 6 |
India (IN) | 5 |
South Africa (ZA) | 5 |
Netherlands (NL) | 4 |
Thailand (TH) | 4 |
Turkey (TR) | 4 |
Spain (ES) | 3 |
Finland (FI) | 3 |
Ireland (IE) | 3 |
Israel (IL) | 3 |
Kenya (KE) | 3 |
Sweden (SE) | 3 |
Ukraine (UA) | 3 |
Austria (AT) | 2 |
Bulgaria (BG) | 2 |
Brazil (BR) | 2 |
Canada (CA) | 2 |
Czech Republic (CZ) | 2 |
Japan (JP) | 2 |
Sri Lanka (LK) | 2 |
Norway (NO) | 2 |
United Arab Emirates (AE) | 1 |
Australia (AU) | 1 |
Belarus (BY) | 1 |
Ivory Coast (CI) | 1 |
Colombia (CO) | 1 |
Denmark (DK) | 1 |
Georgia (GE) | 1 |
Italy (IT) | 1 |
Lithuania (LT) | 1 |
Latvia (LV) | 1 |
New Zealand (NZ) | 1 |
Zambia (ZM) | 1 |
n.a. | 45 |
Megjelenés | Publication | Fájlletöltések |
---|---|---|
2021 | Fényes, H., Mohácsi, M., Pallay, K.: Career consciousness and commitment to graduation among higher education students in Central and Eastern Europe. Econ. Sociol. 14 (1), 61-75, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/321245 Folyóirat-mutatók:
Q2 Business, Management and Accounting (miscellaneous) Q2 Economics, Econometrics and Finance (miscellaneous) Q2 Social Sciences (miscellaneous) Q2 Sociology and Political Science | kiadói változat: 64 |
2020 | Casas, T.: Beech, S.: The geographies of international student mobility. Spaces, places and decision making. Hung. educ. res. j. 10 (1), 104-109, 2020. (Ismertetett mű: Beech, S. -The geographies of international student mobility. Spaces, places and decision making /London : Palgrave Macmillan, 2019) Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/359144 | Kiadói változat: 6 |
2019 | Demeter-Karászi, Z., Pallay, K., Tóth, D.: A comparative study of termination of student status in Central Europe. J. Adult Learn. Know. Innov. 3 (1), 1-5, 2019. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/321535 | kiadói változat: 30 |
2019 | Pusztai, G., Fényes, H., Szigeti, F., Pallay, K.: Dropped-out Students and the Decision to Drop-out in Hungary. Cent. Eur. J. Educat. Res. 1 (1), 31-40, 2019. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/321544 | kiadói változat: 95 |
2019 | Pusztai, G., Márkus, Z.: Paradox of assimilation among indigenous higher education students in four central European countries. Diaspora, Indigenous, and Minority Education. 13 (4), 201-216, 2019. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/285312 Folyóirat-mutatók:
Q1 Cultural Studies Q2 Education | kiadói változat: 39 |
2019 | Kovács, K., Dusa, Á., Kocsis, Z., Pallay, K., Szűcs, T., Pálfi, J.: Practical or theoretical persistence?: The investigation of (f)actors influencing students' persistence at three levels. Hung. educ. res. j. 9 (2), 238-256, 2019. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/321538 | kiadói változat: 48 |
2018 | Fényes, H., Markos, V., Pusztai, G.: A felsőoktatási hallgatók civil aktivitása és a lemorzsolódási esélyük összefüggései. Metszetek. 7 (3), 141-156, 2018. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/270060 | Kiadói változat: 71 |
2018 | Berei, E.: A méltányosság percepciója a határ menti felsőoktatási intézmények pedagógushallgatóinak körében. Educatio. 27 (2), 323-331, 2018. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/242074 | Kiadói változat: 5 |
2018 | Kovács, K., Ludescher, G., Dusa, Á.: Globalizáció, lokalizáció és individualizáció nyíregyházi középiskolások körében. Acta Med. Sociol. 9 (26), 45-62, 2018. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/262708 | kiadói változat: 74 |
2018 | Berei, E.: How do students perceive their non-traditional peers at Romanian and Hungarian universities. HERJ. 8 (2), 111-122, 2018. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/242024 | kiadói változat: 12 |
2017 | Kovács, K., Lenténé Puskás, A., Moravecz, M., Rábai, D., Bácsné Bába, É.: A sportolás intézményi különbségei hazai és határon túli kisebbségi magyar felsőoktatási intézményekben. PedActa. 7 (2), 19-34, 2017. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/255189 | kiadói változat: 24 |
2017 | Pusztai, G., Kovács, K., Kovács, K., Nagy, B.: The effect of campus environment on students' health behaviour in four Central European countries. J. Soc. Res. Policy. 8 (1), 125-138, 2017. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/287198 Folyóirat-mutatók:
Q4 Sociology and Political Science | kiadói változat: 74 |
2016 | Kovács, K., Ludescher, G., Dusa, Á.: Globalization, localization and individualization among high school students in Nyíregyháza. Youth in Central and Eastern Europe. Sociological Studies 5 (2), 98-117, 2016. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/234568 | Kiadói változat: 12 |
2015 | Kovács, K.: A sportolási szokások és a tanulmányi eredményesség egy határmenti régió hallgatóinak körében. Educatio. 2015 (2), 130-138, 2015. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/262699 Folyóirat-mutatók:
Q2 Education Q3 Public Health, Environmental and Occupational Health | kiadói változat: 20 |
2015 | Kovács, E.: Teachers studying, teachers eesearching: a possible role of doctoral training in the professional development of educators. J. Soc. Res. Policy. 5 (2), 69-78, 2015. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/230341 Folyóirat-mutatók:
Q4 Sociology and Political Science | kiadói változat: 19 |
2015 | Kovács, E.: Teaching identity, professional plans and engagement of pre-service teachers in Partium Region. Hung. Educ. Res. J. 5 (2), 1-12, 2015. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/230342 | kiadói változat: 24 |
2014 | Tőzsér, Z.: Ki fizeti a részidős hallgatók felsőoktatási tanulmányait?. Educatio. 22 (1), 154-160, 2014. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/195543 | Kiadói változat: 23 |
2014 | Tőzsér, Z.: Részvételi célok és akadályok a felnőtt és idős hallgatók körében. Iskolakultúra. 23 (2), 34-43, 2014. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/195544 | Kiadói változat: 3 |
2012 | Engler, Á., Tőzsér, Z., Szilágyi, G.: A felsőoktatás tömegesedése, különös tekintettel a nem nappali tagozatos hallgatókra a Bihar-Bihor tanulórégióban, 1990-2010. HERJ. 2 (1), 10-28, 2012. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/195555 | post-print: 99 |
2012 | Pető, I., Ceglédi, T.: A pedagógusok SNI-vel szembeni attitűdje SACIE-vel mérve. Iskolakultúra. 22 (11), 66-82, 2012. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/246341 | kiadói változat: 30 |
2012 | Tőzsér, Z.: Forray R. Katalin, Kozma Tamás: Az iskola térben, időben. Debr. szle. 20 (1-2), 73-74, 2012. (Ismertetett mű: Kozma Tamás, Forray R. Katalin. -Az iskola térben, időben /Budapest : Új Mandátum Kiadó, 2011. -289 p. -) Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/195557 | Kiadói változat: 13 |
2012 | Kozma, T., Teperics, K., Tőzsér, Z., Kovács, E.: Lifelong Learning in a Cross-Border Territory: The case of Hungary and Romania A quest of concepts, data and research. Hung. Educ. Res. J. 1 (1), 163-180, 2012. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/195673 | kiadói változat: 74 |
2011 | Pusztai, G., Ceglédi, T., Nyüsti, S., Bocsi, V., Madarász, T.: Láthatatlanok? Létezgetők? Közönyösek?: hallgatói szocializáció ma. Educatio. 20 (2), 271-280, 2011. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/118610 | kiadói változat: 48 |
2010 | Tőzsér, Z.: Improving Workplace Learning. JSRP. 1 (1), 177-179, 2010. (Ismertetett mű: Karen Evans, Phil Hodkinson, Helen Rainbird, and Lorna Unwin (ed.). -Improving Workplace Learning /New York : Routledge, 2006. -210 p. -) Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/195563 | kiadói változat: 41 |
2010 | Tőzsér, Z.: Improving Workplace Learning. Eur. Educ. 42 (3), 97-99, 2010. (Ismertetett mű: Karen Evans, Phil Hodkinson, Helen Rainbird, and Lorna Unwin (ed.). -Improving Workplace Learning /New York : Routledge, 2006. -210 p. -) Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/195564 | pre-print: 146 |
2009 | Ceglédi, T., Németh, N.: Az oktatáson innen, a "Partiumon" túl. Educatio. 2009 (4), 557-560, 2009. (Ismertetett mű: szerk. Pusztai Gabriella. -Régió és oktatás : európai dimenziók /Debrecen : Doktoranduszok Kiss Árpád Közhasznú Egyesülete, 2005. -) Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/246326 | kiadói változat: 12 |
2009 | Tőzsér, Z.: Láthatáron egy "rejtőzködő" diszciplína. Educatio. 17 (4), 555-557, 2009. (Ismertetett mű: edited by Elena Antonacopoulou, [et al.]. -Learning, Working and Living : Mapping the Terrain of Working Life Learning. /Basingstoke : Palgrave Macmillan, 2006. -260 p. -) Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/195566 | Kiadói változat: 9 |