Jelenlegi hely

Gyermeknevelési Tanszék

Gyermeknevelési Tanszék

Név: Gyermeknevelési Tanszék
Cím: 4220 Hajdúböszörmény, Désány István u. 1-9.
Telefonszám: 06-52/560-145
Intézményi honlap: http://www.degyfk.hu/index.php

Teljes publikációs lista

Hiányzó közlemények feltöltése
OA letöltési statisztika megtekintése
Feltöltött közlemény:
352
DEA-ban:
318
OA:
20
Publikációs időszak:
1994-2022
2022
  1. Vargáné Nagy, A.: A COVID-19 hatása a hazai óvodákban.
    In: Roma nemzetiségi szakirányos és Óvodapedagógushallgatók számára : Elméleti és módszertani segédanyag / Pálfi Sándor, Szűcs Lászlóné, Dr. Szerepi Sándor, Dr. Molnár Balázs, Dr. Rábai Dávid, Dr. Fenyő Imre, Debreceni Egyetem Gyermeknevelési és Gyógypedagógia Kar, Debrecen, 161-173, 2022. ISBN: 9789634904441
  2. Fenyő, I.: Adalékok a gyermekjogi gondolkodás történetéhez: A Gyermek Jogairól szóló New Yorkban 1989. november 30-án kelt egyezmény ratifikációs folyamata.
    In: "...megtisztítja azt, hogy több gyümölcsöt hozzon" (Jn 15,2) VIII. Keresztény Neveléstudományi Konferencia. Szerk.: Fehér Ágota, Mészáros László, Apor Vilmos Katolikus Főiskola, Vác, 105-121, 2022. ISBN: 9789637306747
  3. Fenyő, I., Molnár, B.: A digitális pedagógia az óvodapedagógus képzés megújulásának folyamatában.
    In: Értékteremtés - Kihívások a Pedagógiában, Gyógypedagógiában és a Tanárképzésben. Szerk.: K. Nagy Emese, Egri Tímea Jaskóné, Gácsi Mária, Miskolci Egyetemi Kiadó, Miskolc, 67-79, 2022. ISBN: 9786155626807
  4. Canning, N., Teszenyi, E., Pálfi, S.: Are you listening to me? Understanding children's rights through Hungarian pedagogic practice.
    J. Child. Edu. Soc. 3 (3), 218-232, 2022.
  5. Molnár, B.: Az emberi képességek rendszere.
    In: Roma nemzetiségi szakirányos óvodapedagógus hallgatók számára elméleti és módszertani segédanyag / Pálfi Sándor, Debreceni Egyetem Gyermeknevelési és Gyógypedagógiai Kar, Hajdúböszörmény, 101-115, 2022, (Studia Cingagorum; 11) ISBN: 9789634904441
  6. Szerepi, S.: Az intézményes kisgyermeknevelés és a hátrányos helyzet kapcsolatának pedagógiai vonatkozásai.
    In: Roma nemzetiségi szakirányos és Óvodapedagógus hallgatók számára : elméleti és módszertani segédanyag. Szerk.: Pálfi Sándor, Debreceni Egyetem Gyermeknevelési és Gyógypedagógia Kar, Hajdúböszörmény, 63-72, 2022. ISBN: 9789634904441
  7. Fenyő, I.: Az új ember első kovácsai Az óvoda képe a Család és iskola (Gyermekünk) folyóiratban 1950-1973.
    In: Pedagógiai változások - a változás pedagógiája IV.. Szerk.: Juhász Márta, Karainé Gombocz Orsolya, Mongyi Norbert, Pázmány Péter Katolikus Egyetem, Budapest, 57-65, 2022. ISBN: 9789635750993
  8. Szerepi, S.: Hátrányos helyzet és nemzetiségi tartalmak: helyi óvodai programok Hajdú-Bihar megyében.
    In: Egy évtized kihívásai, változásai a pedagógusképzés és a neveléstudományok területén : III. Oktatás Határhelyzetben Konferencia : absztraktkötet. Szerk.: Bordás Andrea; Domjána Mária Katalin, Partiumi Keresztény Egyetem, Nagyvárad, 47-48, 2022.
  9. Vargáné Nagy, A., Pálfi, S., Németh, N.: Hungary: Kindergarten Educator and Primary Teacher Training in Hungary: With Diverse Pedagogical Competencies to Unleash Early Childhood Opportunities.
    In: Educating Pre-primary and Primary Teachers Today: Quality Initial Professional Studies for Teachers in Six European Uni-on Countries. Ed.: Barbora Loudová Stralczynská, Jana Stará, Philip Selbie, Petra Ristić, Charles University Faculty of Education, Prága, 129-154, 2022. ISBN: 9788076033337
  10. Rábai, D.: Önismeret és szakmai kompetencia fejlesztés.
    In: Roma nemzetiségi szakirányos és óvodapedagógus hallgatók számára elméleti és módszertani segédanyag. Szerk.: Pálfi Sándor, Debreceni Egyetem Gyermeknevelési és Gyógypedagógiai Kar, Hajdúböszörmény, 95-113, 2022. ISBN: 9789634904441
  11. Németh, N.: Training as a possible competence develop ment method in school social pedagogic work.
    In: Innováció a képzésben és a gyakorlatban : absztrakt füzet / Rákó Erzsébet, Debreceni Egyetem Gyermeknevelési és Gyógypedagógiai Kar, Debrecen, 39-39, 2022. ISBN: 9789634904700
2021
  1. Balogh, J., Bereznay, Z., Molnár, B., Ujváriné, H., Urszin, Á.: A "zöld gondolat" és a pozitív pedagógia összekapcsolásának lehetőségei általános iskolai programokban.
    In: PPNP : Pozitív Pedagógia és Nevelés Konferencia kötet II.. Szerk.: Szarka Emese, Mental Focus Kft., Budapest, 25-32, 2021. ISBN: 9786158169134
  2. Fenyő, I.: Az iskolaköpeny mint a szocialista nevelés szimbóluma = School Uniform (compulsory overcoat) as a Symbol of Socialist Education.
    In: Early Childhood Pedagogy and Practice Beyond the Iron Curtain. Ed.: Eleonora Teszenyi, Anikó Varga Nagy, Sándor Pálfi, Debreceni Egyetem Gyermeknevelési és Gyógypedagógiai Kar, Hajdúböszörmény, 40-41, 2021.
  3. Fenyő, I., Pornói, I.: Elméletek és gyakorlatok a kora gyermekkori nevelés történetében.
    Debreceni Egyetem Gyermeknevelési és Gyógypedagógiai Kar, Hajdúböszörmény, 26 p., 2021. ISBN: 9789634903369
  4. Németh, N.: Issues of socialization and communication in the Covid period between schools and families.
    In: Education in the Family-Family in Education : Book of Abstracts. Ed.: Gortka-Rákó Erzsébet, Godawa Grzegor, University of Debrecen Faculty of Education for Children and Special Educational Needs, Krakow, 15, 2021.
Mindet mutasd
frissítve: 2023-02-05, 02:53

Tudományos folyóiratcikkek
SCImago besorolása

Tudományos folyóiratcikkek száma: 86
Q1 1 (1.2%)
Q2 1 (1.2%)
Q4 1 (1.2%)
n.a. 83 (96.5%)
-
OK

SCImago kategóriák

Nursing (2)
Pediatrics (2)
Psychology (2)
Developmental and Educational Psychology (2)
Social Psychology (2)
Social Sciences (1)
Education (1)

Közlemények megoszlása
műfaj szerint

Közlemények megoszlása
évszám szerint

Közlemények megoszlása
nyelv szerint

Közlemények megoszlása
folyóiratok szerint

További folyóiratok

Kutatóink

Deliné dr Fráter Katalin
Deliné dr Fráter Katalin
főiskolai tanár
Pálfi Sándor
Pálfi Sándor
óvodapedagógia

Szervezeti felépítés