EN HU

Kereskedelem Tanszék

Név: Kereskedelem Tanszék
Feltöltött közlemény:
53
DEA-ban:
53
OA:
18
Publikációs időszak:
2011-2024
2024
1.
Buglyó, N. E. T., Gál, T.: A közösségi média hatása a magyar nők egészségtudatosságára.
Régiókut. szle. 8 (2), 1-12, 2024.
2.
Buglyó, N. E. T., Gál, T.: Az egészség ára - Az egészségesnek vélt élelmiszerek iránti fogyasztási és vásárlási szokások vizsgálata különös tekintettel az árra.
Táplálkozásmarketing. 10 (2), 3-16, 2024.
3.
Földi, K., Zólyomi, A., Kiss, V. Á., Szakács, A.: Beszerzési logisztika reformjának értékelése egy horeca holdingnál.
Controll. info. XII. (4), 21-27, 2024.
4.
Földi, K., Kovács, N., Kiss, V. Á., Szakács, A.: Evaluation of Procurement Logistics at a Multinational Company Manufacturing Thermal Insulation.
Controll. info. 12 (Spec.), 35-41, 2024.
5.
Földi, K., Pénzes, I., Pólya, É.: Kereskedelemszervezés és vásárlásösztönzés összefüggései a magyar FMCG piacon.
JTGF. 18. évfolya, 3-4 szám, 71-80, 2024.
6.
Földi, K., Pénzes, I.: Online vásárlói magatartás az Észak- és Dél-Alföld régiókban.
Régiókut. szle. 8. évfolyam 2. szám, 13-24, 2024.
7.
Földi, K., László, B., Szakály, Z.: Quantitative research of factors (convenience of access and gender) influencing the food store choice in Nagykőrös.
Apstract. 18 (1), 12-29, 2024.
2023
8.
Földi, K.: A koronavírus hatása az élelmiszer vásárlásra az 1. hullámban: azaz az FMCG piaci kiskereskedelmi üzletvezetők és helyettesek (kínálati oldal) kvalitatív kutatása.
In: Empatikus marketing interdiszciplináris közelítésben : Tanulmánykötet Törőcsik Mária Professzor Asszony köszöntésére / szerkesztette Szűcs Krisztián, Csapó János, Jakopánecz Eszter, Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar, Pécs, 58-65, 2023. ISBN: 9789636261719(print)
9.
Földi, K., Török, Á. I., Szakács, A.: Építő- és tüzelőanyag vásárlás információ keresés netnográfiai kutatása.
Controll. info. 11 (3), 27-32, 2023.
10.
Földi, K., Pólya, É., Pénzes, I.: Fight for customers correlations of trade organizations and sales promotion on the Hungarian FMCG market.
In: Challenges in the Carpathian basin : 16th Annual International Conference on Economics and Business : conference volume. Ed.: Nagy Benedek, RISOPRINT, Kolozsvár, 287-294, 2023. ISBN: 9789735330385
11.
Földi, K., Pólya, É., Pénzes, I.: Fight for Customers - Correlations of Trade Organizations and Sales Promotionon the Hungarian FMCG Market.
TM. 10 (2), 31-38, 2023.
12.
Földi, K., Balogh, B.: Környezettudatos ruhavásárlási szokások kvalitatív kutatása a fenntarthatóság jegyében.
In: "New Trends and Challenges in Management" Conference = "Kihívások és tanulságok a menedzsment területén" Konferencia : Abstract booklet = Absztraktfüzet, Debreceni Egyetem Műszaki Kar Műszaki Menedzsment Tanszék, MTA DAB Műszaki Szakbizottság, Debrecen, 30, 2023. ISBN: 9789634905127
13.
Mohácsi, R., Horváth, Z., Hollósy-Vadász, G., Szakács, A.: Managerial Perceptions of the Implementation of Industry 4.0 in Hungary.
Controll. info. 10 (Spec.), 27-32, 2023.
14.
Földi, K., Hencz, V., Szakács, A.: Qualitative and Quantitative Research of Vegetable Consumption, Especially in the Case Of Bonduelle Canned Goods.
Controll. info. 10 (special), 43-47, 2023.
15.
Földi, K.: Qualitative research on food shopping behavior from the point of view of today's retailers.
In: Challenges in the Carpathian basin : 16th Annual International Conference on Economics and Business : conference volume. Ed.: Nagy Benedek, RISOPRINT, Kolozsvár, 295-305, 2023. ISBN: 9789735330385
16.
Földi, K., Vajas, B., Szakács, A.: Research of Buying Habits of Private Label Goods in the FMCG Market.
Controll. info. 10 (Spec.), 14-19, 2023.
17.
Földi, K., Pénzes, I.: Research of online food shopping habits in Hungary.
In: Challenges in the Carpathian basin : 16th Annual International Conference on Economics and Business : conference volume. Ed.: Nagy Benedek, RISOPRINT, Kolozsvár, 12-24, 2023. ISBN: 9789735330385
2022
18.
Földi, K., Horváth, K.: A vasúti forgalmi karrierpálya és szakmai teljesítmény értékelési rendszer kialakítása.
Acta Wekerleensis. 1, 84-105, 2022.
19.
Fehér, A., Kovács, B., Boros, H. M., Szakály, Z.: Az egészséges táplálkozás szubjektív megítélése az egyetemisták online és offline információkereső magatartását illetően.
Mark. Menedzsment. 56 (EMOK), 57-67, 2022.
20.
Szakács, A., Szakács, D., Bárczi, J., Saleem, A.: Conscious consumer behavior in the world of cryptocurrency: II Part.
Econ Work Capital. 2022 (1-2), 33-41, 2022.
21.
Szakács, A., Szakács, D., Szakács, Z., Setiawan, B.: Conscious consumer behavior in the world of cryptocurrency: I Part.
Econ Work Capital. 2022 (1-2), 11-17, 2022.
22.
Rafinda, A., Gál, T.: COVID-19 pandemic and its impact on household financial behavior in Indonesia.
Oradea J. Bus. Econ. "Accepted by publisher", 1-10, 2022.
23.
Földi, K., Szakács, A.: Javaslatok a 2020-as Agrárcenzus kutatáshoz összeírói tapasztalatok alapján Magyarországon.
Controll. info. 10 (2), 39-43, 2022.
24.
Földi, K., Fábián, Z.: Kürtöskalács bevezetése Szerbiába.
Acta Wekerleensis. 1, 124-137, 2022.
25.
Szakács, A., Szakács, Z., Szakács, D.: Literature review of conscious consumer behavior in the world of cryptocurrency.
Controll. info. 11 (special), 31-37, 2022.
DEENK Debreceni Egyetem
© 2012 Debreceni Egyetem