EN HU

Marketing Tanszék

Név: Marketing Tanszék
Feltöltött közlemény:
248
DEA-ban:
248
OA:
99
Publikációs időszak:
2013-2025
2025
1.
Szűcs, R. S.: A felújított okostelefonok piaca a fenntarthatósággal összefüggésben.
Jelenkori Társad. Gazd. Foly. 20 (1), 87-98, 2025.
2.
Alzu'Bi Rama, M. O., Kontor, E., Kovács, S.: A qualitative study of using green marketing practices within Jordanian food companies: a content analysis approach.
Discov Sustain. 6 (1), 14, (cikkazonosító: 430), 2025.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Energy (miscellaneous) (2024)
Q2 Environmental Science (miscellaneous) (2024)
Q1 Geography, Planning and Development (2024)
Q2 Renewable Energy, Sustainability and the Environment (2024)
3.
Karnai, L., Fehér, M., Bársony, P., Szűcs, I., Mihály, T., Fróna, D., Szőllősi, L.: Sustainability in Intensive Aquaculture: Profitability of Common Carp (Cyprinus carpio) Production in Recirculating Aquaculture Systems Based on a Hungarian Case Study.
Animals (Basel). 15 (7), 1-25, (cikkazonosító: 1055), 2025.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Animal Science and Zoology (2024)
Q1 Veterinary (miscellaneous) (2024)
2024
4.
Bayındır-Gümüş, A., Öztürk, E., Soós, M.: Adaptation of the scale of effects of social media on eating behavior in Hungarian university students.
Rocz Panstw Zakl Hig. 75 (1), 59-65, 2024.
Folyóirat-mutatók:
Q3 Medicine (miscellaneous)
Q3 Public Health, Environmental and Occupational Health
5.
Szakály, Z., Szűcs, R. S., Földi, K., Kiss, M.: A laborhús iránti fogyasztói preferenciák vizsgálata magyar fogyasztók körében.
Gazdálkodás. 68 (5), 445-461, 2024.
6.
Kovács, K., Szűcs, R. S.: A rovarok hasznosítása a fogyasztók szemszögéből - szakirodalmi áttekintés.
Jelenkori Társad. Gazd. Foly. 19 (1-2), 119-130, 2024.
7.
Boros, H. M., Fehér, A.: Az élelmiszeriparban rejlő neuromarketing potenciál: szisztematikus irodalmi áttekintés.
Régiókut. szle. 8 (1), 1-9, 2024.
8.
Gyarmati, G., Szakály, Z.: Az ipar 4.0 transzformációs hatása a bormarketing és a borágazat folyamataira.
TM. 10 (2), 65-74, 2024.
9.
Kiss, M., Kontor, E., Kun, A. I.: Az organikuscímke-hatás megjelenése csokoládék esetén egy kísérlet eredményei alapján.
In: "Fenntartható Gazdaság - Fenntartható Társadalom" Nemzetközi Tudományos Konferencia : 30 éves a debreceni közgazdasági és üzleti felsőoktatási képzés : Absztrakt kötet = "Sustainable Economy - Sustainable Society" International Scientific Conference : Celebrating 30Yers of Economics and Business Higher Education in Debrecen / Szenderák János, Erdey László, Fenyves Veronika, Debreceni Egyetem, Állam- és Jogtudományi Kar, University of Debrecen Faculty of Engineering, National Bank of Hungary, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debreceni Egyetem, Gazdaságtudományi Kar, 69-70, 2024. ISBN: 9789634906247(nyomtatott)
10.
Földi, K., Zólyomi, A., Kiss, V. Á., Szakács, A.: Beszerzési logisztika reformjának értékelése egy horeca holdingnál.
Controll. info. XII. (4), 21-27, 2024.
11.
Tóth, I., Szakály, Z.: Determining types of conscious consumers who prefer nutrition labeling.
Apstract. 18 (2), 73-82, 2024.
12.
Szilágyi, C., Soós, M., Kiss, M.: Development of Body Weight Management Among the Hungarian Population.
Healthcare. 12 (22), 1-16, (cikkazonosító: 2236), 2024.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Leadership and Management
Q2 Health Informatics
Q2 Health Information Management
Q2 Health Policy
13.
Földi, K., Kovács, N., Kiss, V. Á., Szakács, A.: Evaluation of Procurement Logistics at a Multinational Company Manufacturing Thermal Insulation.
Controll. info. 12 (Spec.), 35-41, 2024.
14.
Ghaith, A. S. M., Kiss, M.: Examining the Role of Demographics in OTC Medication Purchase Decisions in Kuwait: A Theory of Planned Behavior Perspective.
In: Absztraktok - "Mérleg és Kihívások - Értékteremtés-Fenntarthatóság-Digitalizáció" XIII. Nemzetközi Tudományos Konferencia és PhD Konferencia, Miskolci Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Miskolc, 43-43, 2024.
15.
Ghaith, A. S. M., Kiss, M.: Examining the Role of Demographics in OTC Medications Purchase Decision in Kuwait: A Theory of Planned Behavior Perspective.
In: "Mérleg és kihívások - Értékteremtés - Fenntarthatóság - Digitalizáció": XIII. Nemzetközi Tudományos Konferencia és PhD Konferencia: Tanulmánykötet (13.)(2024.20.10-11.)(Miskolc). Szerk.: Veresné Somosi Mariann, Lipták Katalin, Harangozó Zsolt, Miskolci Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Miskolc, 546-559, 2024. ISBN: 9789633583609
16.
Mihály, T., Soós, M., Karnai, L.: Hal- és halászati termékek fogyasztásának meghatározó tényezői.
Gazdálkodás. 68 (6), 533-547, 2024.
17.
Nagy-Kercsó, K., Kontor, E.: How Scholars Think about Greenwashing Over the Last Two Decades. An Overview through a Bibliometric Analysis.
J Env Manag Tourism. 15 (2), 272-292, 2024.
18.
Szőllősi, L., Berencsi, A., Boros, J., Várnagy, E.: Kari Tudományos Diákköri Konferencia: Rezümé kötet.
Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 98 p., 2024.
19.
Szepesi, C. I., Böszörményi-Zelizi, P., Szemán-Nagy, A., Soós, M., Horváth, N., Rekenyi, V., Zurashvili, S., Kolozsvári, L. R.: Multimodal assessment of social anxiety among international students.
Pers. Individ. Differ. 225, 1-11, (cikkazonosító: 112637), 2024.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Psychology (miscellaneous)
20.
Szűcs, R. S., Földi, K., Fehér, A., Kiss, V. Á., Kiss, M.: Preliminary Opinion of Consumers on the New Deposit-Refund System in Hungary.
Ecocycles. 10 (2), 97-113, 2024.
Folyóirat-mutatók:
Q3 Environmental Science (miscellaneous)
2023
21.
Kun, A. I., Kontor, E., Kiss, M.: A Dunning-Kruger-hatás megjelenése felsőoktatási marketing kurzusok számonkérésein.
MM. 57 (Különszám), 15-24, 2023.
22.
Tóth, I., Szakály, Z.: A frontoldali tápértékjelölések fogyasztói megítélése.
Gazdálkodás. 67 (4), 325-337, 2023.
23.
Berencsi, A., Kiss, V. Á., Fehér, A.: A hagyományostól eltérő táplálkozási módok vizsgálata szisztematikus szakirodalmi elemzéssel.
In: Magyar Táplálkozástudományi Társaság XLVI. vándorgyűlésének programja / Biró Lajos, Gelencsér Éva, Lugasi Andrea, Rurik Imre, Magyar Táplálkozástudományi Társaság, Győr, 14, 2023. ISBN: 9786155606151
24.
Nagy-Pető, D. T., Szakály, Z., Kiss, V. Á.: A helyi termékekkel kapcsolatos fogyasztói elvárások összehasonlító vizsgálata.
Marketing & Menedzsment. 57 (1), 49-57, 2023.
25.
Kiss, M., Szakály, Z.: A személyre szabott táplálkozás fogyasztói fogadtatása: egy példa az empatikus marketingre.
In: Empatikus marketing interdiszciplináris közelítésben. Szerk.: Szűcs Krisztián; Csapó János; Jakopánecz Eszter, Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar, Pécs, 125-131, 2023. ISBN: 9789636261719(print),9789636261726(online)
DEENK Debreceni Egyetem
© 2012 Debreceni Egyetem