Ha kapcsolatba szeretne lépni a Tudóstér adminisztrátoraival, kérjük töltse ki az alábbi űrlapot, vagy küldjön e-mailt a publikacioklib.unideb.hu címre.
A képen látható kód
Bejelentkezés
A Tudóstér funkcióinak nagy része bejelentkezés nélkül is elérhető. Bejelentkezésre az alábbi műveletekhez van szükség:
Kovács, K. E.: Athlete profiles along grit, sport orientation and sport persistence based on a quantitative research on Hungarian athletes. Front. Sports Act. Living. 7, 1-9, (cikkazonosító: 1594365), 2025.
Q1 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation (2024)
Q2 Public Health, Environmental and Occupational Health (2024)
Q2 Tourism, Leisure and Hospitality Management (2024)
Q2 Orthopedics and Sports Medicine (2024)
Q2 Physiology (2024)
2.
Kovács, K. E.: Factors Influencing Sport Persistence Along the Socio-Ecological Model: A Presentation of Sport Persistence Models Based on the Findings of a Representative Hungarian Sample. Sports. 13 (4), 1-23, (cikkazonosító: 97), 2025.
Q1 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation (2024)
Q1 Orthopedics and Sports Medicine (2024)
2024
3.
Molnár, A., Fodor, S.: Erősséghasználat mint erőforrás?: A munkahelyi erősséghasználat és a munkahelyi jóllét kapcsolatának feltáró elemzése. Alk. Pszichol. 26 (1), 37-60, 2024.
Molnár, A., Fodor, S.: Pedagógusok munkahelyi jóllétének és karaktererősségeinek feltáró elemzése. In: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet : Oktatás és nevelés a társadalmi jóllét szolgálatában. A nevelés és az oktatás kihívásai a válságok korában. Szerk.: Bocsi Veronika, Csók Cintia, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság ; Debreceni Egyetem Gyermeknevelési és Gyógypedagógiai Kar ; Debreceni Egyetem Bölcsészettudományi Kar Nevelés- és Művelődéstudományok Intézete, Debrecen, 366, 2024. ISBN: 9789634906551
Kovács, K. E., Molnár, A.: Tanulási zavarok. In: Különleges bánásmód a köznevelésben. Szerk.: Kovács Karolina Eszter, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 96-108, 2024. ISBN: 9789636151034
Bákonyi, D. B.: Cikkismertetés: Transzdiszciplináris népegészségügyi modell a gyermekek és serdülők mentális egészségfejlesztésére = Review : A transdisciplinary public health model for child and adolescent mental healthcare. MEJ. 1 (2), 32-36, 2023. (Ismertetett mű: Sheila Ramaswamy, John Vijay Sagar, Shekhar Seshadri. -A transdisciplinary public health model for child and adolescent mental healthcare in low- and middle-income countries /In: The Lancet Regional Health - Southeast Asia. - 3 (2022), p. 1-4. -)
Mercz-Madarassy, K., Olajos, T.: A gyermek kötődési stílusát befolyásoló tényezők rendszerszintű vizsgálata a reziliencia tükrében. In: A PEME XXIV. PhD : Konferenciájának előadásai. Szerk.: Koncz István, Szova Ilona, Professzorok az Európai Magyarországért Egyesület, Budapest, 263-270, 2022.
Molnár, A., Fodor, S.: A karaktererősségek fogalma, jellemzői és fejlesztési lehetőségei időskorban. In: Pozitív Idősödés 1.. Szerk.: Bene Ágnes, Móré Marianna, Debreceni Egyetem, Debrecen, 107-135, 2022. ISBN: 9789636150051
Mohácsi, B.: A pozitív pszichológia kialakulása, elterjedése. In: Pozitív idősödés 1. / Bene Ágnes; Móré Marianna, Dupress, Debrecen, 82-106, 2022. ISBN: 9789636150051
Kondé, Z., Inántsy-Pap, J.: Figyelem a mindennapokban - A kontextusérzékeny figyelemvizsgálatok lehetőségei. In: Figyelem a gyakorlatban. Szerk.: Zsidó N. András, Lábadi Beatrix, Akadémiai Kiadó, Budapest, 5 fejezet, 2022. ISBN: 9789634548478
Szabó, F., Godó, K., Győri, K., Kovács, K. E.: Hátrányos helyzetű gyermekek mentális egészsége és távolléti oktatással kapcsolatos attitűdjei a COVID19 járvány első hullámának függvényében. In: Oktatás egy változó világban : Kutatás, innováció, fejlesztés : Absztraktkötet. Szerk.: Juhász Erika, Kattein-Pornói Rita, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete (HERA), Budapest, 168, 2022. ISBN: 9786155657115
Molnár, A., Fodor, S.: Pedagógusok kiégésének vizsgálata a pozitív pszichológia szemléletébe. In: 18. Pedagógiai Értékelési Konferencia : Absztraktkötet. Szerk.: Fejes József Balázs, Pásztor-Kovács Anita, Szegedi Tudományegyetem Neveléstudományi Doktori Iskola, Szeged, 72, 2022. ISBN: 9789633068625
Molnár, A., Fodor, S.: Pozitív pszichológia a munkahelyen: Az erősségek használata és fejlesztési lehetőségei a szervezetekben. Alk. Pszichol. 22 (1), 147-176, 2022.
Papp, D., Győri, K., Kovács, K. E., Csukonyi, C.: The psychological effect of video game as a protective coping opportunity and characteristics of gaming disorder among higher education students during emergency remote teaching.
Molnár, A., Fodor, S.: Az erősségek, mint a jóllét alapjai: a VIA karaktererősségek és a PERMA jóllételemek összefüggései. In: Út a reziliens jövő felé : A Magyar Pszichológiai Társaság XXIX. Országos Tudományos Nagygyűlése : kivonatkötet. Szerk.: Sass Judit, Magyar Pszichológiai Társaság, Budapest, 85-86, 2021. ISBN: 9786158024198
Molnár, A.: The relationship between teacher burnout, well-being and character strengths- the result of an explanatory study. In: "Research in Teacher Education : The Next Generation : Book of Abstract. Ed.: Ei Phyu Chaw, Luca Alexa Erdei, Anna Orsolya Pongor-Juhász, Erika Kopp, Association for Teacher Education in Europe - ATEE, Brussels, 44-45, 2021. ISBN: 9789082506563
Kovács, K., Kovács, K. E.: Using the Behavioural Regulation in an Exercise Questionnaire (BREQ-2) in Central and Eastern Europe: evidence of Reliability, Sociocultural Background, and the Effect on Sports Activity. Int. J. Environ. Res. Public Health. 18 (22), 1-14, 2021.
Klein, B., Fodor, S.: TalentTiles: A New Descriptive Talent Identification Instrument Based on Teachers' Ratings. New Dir Child Adoles. 2019 (168), 11-25, 2019.