Jelenlegi hely

Tanácsadás, Fejlődés- és Iskolapszichológiai (nem önálló) Tanszék

Tanácsadás, Fejlődés- és Iskolapszichológiai (nem önálló) Tanszék

Név: Tanácsadás, Fejlődés- és Iskolapszichológiai (nem önálló) Tanszék

Teljes publikációs lista

Hiányzó közlemények feltöltése
OA letöltési statisztika megtekintése
Feltöltött közlemény:
249
DEA-ban:
188
OA:
37
Publikációs időszak:
1986-2023
2023
  1. Bákonyi, D.: Cikkismertetés: Transzdiszciplináris népegészségügyi modell a gyermekek és serdülők mentális egészségfejlesztésére = Review : A transdisciplinary public health model for child and adolescent mental healthcare.
    MEJ. 1 (2), 32-36, 2023.
    (Ismertetett mű: Sheila Ramaswamy, John Vijay Sagar, Shekhar Seshadri. -A transdisciplinary public health model for child and adolescent mental healthcare in low- and middle-income countries /In: The Lancet Regional Health - Southeast Asia. - 3 (2022), p. 1-4. -)
  2. Olajos, T., Pántya, J., Fodor, S.: Hatékony munkavégzés.
    In: Az egységes közszolgálati alapkompetenciákat vizsgáló tesztrendszer pszichológiai alapjai / szerkesztette Malét-Szabó Erika, Münnich Ákos, Balázs Katalin, Hőgye Nagy Ágnes, Belügyminisztérium, Budapest, 107-112, 2023. ISBN: 9786156259196
2022
  1. Mercz-Madarassy, K., Olajos, T.: A gyermek kötődési stílusát befolyásoló tényezők rendszerszintű vizsgálata a reziliencia tükrében.
    In: A PEME XXIV. PhD : Konferenciájának előadásai. Szerk.: Koncz István, Szova Ilona, Professzorok az Európai Magyarországért Egyesület, Budapest, 263-270, 2022.
  2. Molnár, A., Fodor, S.: A karaktererősségek fogalma, jellemzői és fejlesztési lehetőségei időskorban.
    In: Pozitív Idősödés 1.. Szerk.: Bene Ágnes, Móré Marianna, Debreceni Egyetem, Debrecen, 107-135, 2022. ISBN: 9789636150051
  3. Mohácsi, B.: A pozitív pszichológia kialakulása, elterjedése.
    In: Pozitív idősödés 1. / Bene Ágnes; Móré Marianna, Dupress, Debrecen, 82-106, 2022. ISBN: 9789636150051
  4. Kondé, Z., Inántsy-Pap, J.: Figyelem a mindennapokban - A kontextusérzékeny figyelemvizsgálatok lehetőségei.
    In: Figyelem a gyakorlatban. Szerk.: Zsidó N. András, Lábadi Beatrix, Akadémiai Kiadó, Budapest, 5 fejezet, 2022. ISBN: 9789634548478
  5. Szabó, F., Godó, K., Győri, K., Kovács, K.: Hátrányos helyzetű gyermekek mentális egészsége és távolléti oktatással kapcsolatos attitűdjei a COVID19 járvány első hullámának függvényében.
    In: Oktatás egy változó világban : Kutatás, innováció, fejlesztés : Absztraktkötet. Szerk.: Juhász Erika, Kattein-Pornói Rita, Magyar Nevelés- és Oktatáskutatók Egyesülete (HERA), Budapest, 168, 2022. ISBN: 9786155657115
  6. Molnár, A., Fodor, S.: Pedagógusok kiégésének vizsgálata a pozitív pszichológia szemléletébe.
    In: 18. Pedagógiai Értékelési Konferencia : Absztraktkötet. Szerk.: Fejes József Balázs, Pásztor-Kovács Anita, Szegedi Tudományegyetem Neveléstudományi Doktori Iskola, Szeged, 72, 2022. ISBN: 9789633068625
  7. Szabó, E., Körmendi, A., Kurucz, G., Olajos, T., Pataky, N., Cropley, D.: Personality Traits as Predictors of Malevolent Creative Ideation in Offenders.
    Behavioral Sciences. 12 (7), 1-20, 2022.
    Folyóirat-mutatók:
    Q3 Behavioral Neuroscience
    Q2 Development
    Q2 Ecology, Evolution, Behavior and Systematics
    Q3 Genetics
    Q2 Psychology (miscellaneous)
2021
  1. Molnár, A., Fodor, S.: Az erősségek, mint a jóllét alapjai: a VIA karaktererősségek és a PERMA jóllételemek összefüggései.
    In: Út a reziliens jövő felé : A Magyar Pszichológiai Társaság XXIX. Országos Tudományos Nagygyűlése : kivonatkötet. Szerk.: Sass Judit, Magyar Pszichológiai Társaság, Budapest, 85-86, 2021. ISBN: 9786158024198
  2. Molnár, A.: The relationship between teacher burnout, well-being and character strengths- the result of an explanatory study.
    In: "Research in Teacher Education : The Next Generation : Book of Abstract. Ed.: Ei Phyu Chaw, Luca Alexa Erdei, Anna Orsolya Pongor-Juhász, Erika Kopp, Association for Teacher Education in Europe - ATEE, Brussels, 44-45, 2021. ISBN: 9789082506563
  3. Kovács, K., Kovács, K.: Using the Behavioural Regulation in an Exercise Questionnaire (BREQ-2) in Central and Eastern Europe: evidence of Reliability, Sociocultural Background, and the Effect on Sports Activity.
    Int. J. Environ. Res. Public Health. 18 (22), 1-14, 2021.
    Folyóirat-mutatók:
    Q1 Health, Toxicology and Mutagenesis
    Q2 Pollution
    Q2 Public Health, Environmental and Occupational Health
2020
2019
2018
  1. Mező, K., Mező, F.: A kreatív, produktív tanulás fejlesztése.
    Különleges bánásmód. 4 (5), 31-32, 2018.
  2. Klein, B., Raven, J., Fodor, S.: Scrambled Sdaptive Matrices (SAM): a new test of eductive ability..
    Psychological Test and Assessment Modeling. 60 (4), 441-482, 2018.
2017
  1. Dávid, I.: A játék szerepe a tehetségfejlesztésben.
    Tehetség. 4 13-15, 2017.
2016
  1. Mező, F.: A viselkedés elemzése és fejlesztése.
    K+F Stúdió Kft, Debrecen, 152 p., 2016. ISBN: 9789638948533
  2. Balogh, L.: Az egyéni tehetségfejlesztő programok alapjai.
    Didakt, Debrecen, 303 p., 2016. ISBN: 9786155212390
2015
Mindet mutasd
frissítve: 2024-11-06, 15:39

Tudományos folyóiratcikkek
SCImago besorolása

Tudományos folyóiratcikkek száma: 63
Q1 1 (1.6%)
Q2 1 (1.6%)
Q4 2 (3.2%)
n.a. 59 (93.7%)
-
OK

SCImago kategóriák

Medicine (2)
Medicine (miscellaneous) (1)
Psychiatry and Mental Health (1)
Public Health, Environmental and Occupational Health (1)
Psychology (2)
Psychology (miscellaneous) (2)
Agricultural and Biological Sciences (1)
Ecology, Evolution, Behavior and Systematics (1)
Biochemistry, Genetics and Molecular Biology (1)
Genetics (1)
Environmental Science (1)
Health, Toxicology and Mutagenesis (1)
Pollution (1)
Neuroscience (1)
Behavioral Neuroscience (1)
Social Sciences (1)
Development (1)

Közlemények megoszlása
műfaj szerint

Közlemények megoszlása
évszám szerint

Közlemények megoszlása
nyelv szerint

Kutatóink

Olajos Tímea
Olajos Tímea
Pszichológus