Ha kapcsolatba szeretne lépni a Tudóstér adminisztrátoraival, kérjük töltse ki az alábbi űrlapot, vagy küldjön e-mailt a publikacioklib.unideb.hu címre.
A képen látható kód
Bejelentkezés
A Tudóstér funkcióinak nagy része bejelentkezés nélkül is elérhető. Bejelentkezésre az alábbi műveletekhez van szükség:
Revákné Markóczi, I., Csernoch, M., Czimre, K., Dávid, Á., Tóthné Kosztin, B., Malmos, E., Sütő, É., Kurucz, D.: A systematic review of STEM teaching-learning methods and activities in early childhood. EURASIA J Math Sci Tech Ed. 20 (8), 1-22, (cikkazonosító: 2481), 2024.
Biró, P., Kádek, T.: Comparing Student Results on a Programming Task During a Contest and a Practice Situation with the Help of the ProgCont System. In: 2024 IEEE Global Engineering Education Conference (EDUCON) Proceedings, IEEE, Kos, 1-6, 2024, (ISSN 2165-9567) ISBN: 9798350394023
Csernoch, M.: Digitális környezetismeret. In: Új tantárgypedagógiai kutatások, innovációk és elemzések. Szerk.: Kaposi, József; Kerekesné, Horvát Ilona, Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Tudományos Albizottság, Budapest, [Közlésre elfogadva], 1-36, 2024. ISBN: 9789635751310
Mihálydeák, T. S., Kádek, T., Nagy, D., Chakraborty, M. K.: Intensions and extensions of granules: A two-component treatment. Int. J. Approx. Reasoning. 169, 1-15, (cikkazonosító: 109182), 2024.
Csuhaj-Varjú, E., Vaszil, G.: Networks of Watson-Crick D0L systems with communication by substrings. Theor. Comput. Sci. 995, 1-10, (cikkazonosító: 114493), 2024.
Kádek, T., Biró, P.: Next Generation of Assessment Evaluation System for IT Configuration Challenges. In: 2024 IEEE 3rd Conference on Information Technology and Data Science (CITDS) / IEEE, IEEE Computer Society, Washington, 1-4, 2024. ISBN: 9798350387889
Szeghalmy, S., Fazekas, A.: A Comparative Study of the Use of Stratified Cross-Validation and Distribution-Balanced Stratified Cross-Validation in Imbalanced Learning. Sensors. 23 (4), 1-27, (cikkazonosító: 2333), 2023.
László, V. C., Nagy, K., Csernoch, M.: Alapvető számolási készségek tesztelése papíron és táblázatkezelőben. In: INFODIDACT`2022. 15. Informatika Szakmódszertani Konferencia Előadáskötet / Szlávi Péter, Zsakó László (szerk), Webdidaktika Alapítvány, Budapest, , 2023. ISBN: 9786158060868
Hussain, A., Hannusch, C.: A New Keyed Hash Function Based on Latin Squares and Error-Correcting Codes to Authenticate Users in Smart Home Environments. In: Codes, Cryptology and Information Security: 4th International Conference, C2SI 2023, Rabat, Morocco, May 29-31, 2023, Proceedings. (Chapter 8) /Souidi El Mamoun (eds.), Springer Nature Switzerland, Cham, Svájc, 129-135, 2023. ISBN: 9783031330162
Bujdosó, G., Teperics, K., Roskó, T., Jász, E., Czimre, K., Molnár, E., Kapusi, J., Novac, M., Novac, O.: Disruptive technologies in STEM education - A method for broadening the spectrum of IT teacher education. In: EDULEARN23 Proceedings / Luis Gómez Chova; Chelo González Martínez; Joanna Lees, IATED Academy, 2023, 5684-5692, 2023, (ISSN 2340-1117) ISBN: 9788409521517