Összes letöltés a DEA-ból: 220
Ország | Letöltések |
---|---|
Egyesült Államok (US) | 106 |
Magyarország (HU) | 46 |
Németország (DE) | 12 |
Kína (CN) | 5 |
Hollandia (NL) | 5 |
Oroszország (RU) | 5 |
Japán (JP) | 4 |
Indonézia (ID) | 3 |
Románia (RO) | 3 |
Egyesült Arab Emírségek (AE) | 2 |
Hong Kong SAR (Kínai Népköztársaság) (HK) | 2 |
Kolumbia (CO) | 1 |
Csehország (CZ) | 1 |
Finnország (FI) | 1 |
Franciaország (FR) | 1 |
Egyesült Királyság (GB) | 1 |
Irak (IQ) | 1 |
Törökország (TR) | 1 |
Ukrajna (UA) | 1 |
n.a. | 19 |
Megjelenés | Publikáció | Fájlletöltések |
---|---|---|
2024 | Csoba, I., Kunkli, R.: Fast rendering of central and peripheral human visual aberrations across the entire visual field with interactive personalization. Visual Comput. 40 (5), 3709-3731, 2024. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/360152 Folyóirat-mutatók:
Q2 Computer Graphics and Computer-Aided Design (2023) Q2 Computer Vision and Pattern Recognition (2023) Q2 Software (2023) | Kiadói változat: 5 |
2023 | Kruppa, K., Kunkli, R., Hoffmann, M.: A skinning technique for modeling artistic disk B-spline shapes. Comput. Graph.-UK. 115 96-106, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/357911 Folyóirat-mutatók:
Q2 Computer Graphics and Computer-Aided Design Q2 Computer Vision and Pattern Recognition Q1 Engineering (miscellaneous) Q2 Human-Computer Interaction Q2 Signal Processing Q2 Software | kiadói változat: 5 |
2023 | Bodonyi, A., Kunkli, R.: Efficient tile-based rendering of lens flare ghosts. Comput. Graph.-UK. 115 472-483, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/358088 Folyóirat-mutatók:
Q2 Computer Graphics and Computer-Aided Design Q2 Computer Vision and Pattern Recognition Q1 Engineering (miscellaneous) Q2 Human-Computer Interaction Q2 Signal Processing Q2 Software | Kiadói változat: 7 |
2023 | Csoba, I., Kunkli, R.: Rendering algorithms for aberrated human vision simulation. Vis. Comput. Ind. Biomed. Art. 6 1-25, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/348128 Folyóirat-mutatók:
Q2 Computer Graphics and Computer-Aided Design Q2 Computer Science (miscellaneous) Q2 Computer Vision and Pattern Recognition Q2 Medicine (miscellaneous) Q2 Software D1 Visual Arts and Performing Arts | kiadói változat: 7 |
2021 | Erős, B., Kunkli, R.: A WebGL-based Virtual Puzzle Game for Spatial Skill Development Purposes. In: Proceedings of the 1st Conference on Information Technology and Data Science / Fazekas István, Hajdu András, Tómács Tibor, University of Debrecen, Debrecen, 90-103, 2021. ISBN: 16130073 Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/343003 | Kiadói változat: 15 |
2021 | Csoba, I., Kunkli, R.: Efficient Rendering of Ocular Wavefront Aberrations using Tiled Point-Spread Function Splatting. Comput. Graph. Forum. 40 (6), 182-199, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/310274 Folyóirat-mutatók:
Q1 Computer Graphics and Computer-Aided Design D1 Computer Networks and Communications | kiadói változat: 57 |
2021 | Kruppa, K., Kunkli, R., Hoffmann, M.: Possibilities and Advantages of Rational Envelope and Minkowski Pythagorean Hodograph Curves for Circle Skinning. Mathematics. 9 (8), 1-13, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/325674 Folyóirat-mutatók:
Q2 Computer Science (miscellaneous) Q2 Engineering (miscellaneous) Q2 Mathematics (miscellaneous) | kiadói változat: 28 |
2020 | Bodonyi, A., Kunkli, R.: Efficient object location determination and error analysis based on barycentric coordinates. Vis. Comput. Ind. Biomed. Art. 3 (1), 1-7, 2020. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/291532 | kiadói változat: 32 |
2013 | Nagy, F., Kunkli, R.: Method for computing angle constrained isoptic curves for surfaces. Ann. Math. et Inf. 42 65-70, 2013. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/177924 Folyóirat-mutatók:
Q2 Computer Science (miscellaneous) Q3 Mathematics (miscellaneous) | Kiadói változat: 26 |
2011 | Kunkli, R.: Biarc analysis for skinning of circles. Ann. Math. et Inf. 38 87-93, 2011. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/126857 Folyóirat-mutatók:
Q2 Computer Science (miscellaneous) Q3 Mathematics (miscellaneous) | Kiadói változat: 16 |
2009 | Kunkli, R.: Localization of touching points for interpolation of discrete circles. Ann. Math. et Inf. 36 103-110, 2009. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/126862 Folyóirat-mutatók:
Q3 Computer Science (miscellaneous) Q4 Mathematics (miscellaneous) | Kiadói változat: 22 |