Jelenlegi hely

Statisztika

Kunkli Roland

Open Access publikációk letöltési adatai a DE intézményi repozitóriumából
Dátum: -
OA publikációk száma a DEA-ban: 11

Összes letöltés a DEA-ból: 220

OrszágLetöltések
Egyesült Államok (US)106
Magyarország (HU)46
Németország (DE)12
Kína (CN)5
Hollandia (NL)5
Oroszország (RU)5
Japán (JP)4
Indonézia (ID)3
Románia (RO)3
Egyesült Arab Emírségek (AE)2
Hong Kong SAR (Kínai Népköztársaság) (HK)2
Kolumbia (CO)1
Csehország (CZ)1
Finnország (FI)1
Franciaország (FR)1
Egyesült Királyság (GB)1
Irak (IQ)1
Törökország (TR)1
Ukrajna (UA)1
n.a.19
Megjelenés Publikáció Fájlletöltések
2024Csoba, I., Kunkli, R.: Fast rendering of central and peripheral human visual aberrations across the entire visual field with interactive personalization.
Visual Comput. 40 (5), 3709-3731, 2024.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Computer Graphics and Computer-Aided Design (2023)
Q2 Computer Vision and Pattern Recognition (2023)
Q2 Software (2023)
Kiadói változat: 5
2023Kruppa, K., Kunkli, R., Hoffmann, M.: A skinning technique for modeling artistic disk B-spline shapes.
Comput. Graph.-UK. 115 96-106, 2023.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Computer Graphics and Computer-Aided Design
Q2 Computer Vision and Pattern Recognition
Q1 Engineering (miscellaneous)
Q2 Human-Computer Interaction
Q2 Signal Processing
Q2 Software
kiadói változat: 5
2023Bodonyi, A., Kunkli, R.: Efficient tile-based rendering of lens flare ghosts.
Comput. Graph.-UK. 115 472-483, 2023.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Computer Graphics and Computer-Aided Design
Q2 Computer Vision and Pattern Recognition
Q1 Engineering (miscellaneous)
Q2 Human-Computer Interaction
Q2 Signal Processing
Q2 Software
Kiadói változat: 7
2023Csoba, I., Kunkli, R.: Rendering algorithms for aberrated human vision simulation.
Vis. Comput. Ind. Biomed. Art. 6 1-25, 2023.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Computer Graphics and Computer-Aided Design
Q2 Computer Science (miscellaneous)
Q2 Computer Vision and Pattern Recognition
Q2 Medicine (miscellaneous)
Q2 Software
D1 Visual Arts and Performing Arts
kiadói változat: 7
2021Erős, B., Kunkli, R.: A WebGL-based Virtual Puzzle Game for Spatial Skill Development Purposes.
In: Proceedings of the 1st Conference on Information Technology and Data Science / Fazekas István, Hajdu András, Tómács Tibor, University of Debrecen, Debrecen, 90-103, 2021. ISBN: 16130073
Kiadói változat: 15
2021Csoba, I., Kunkli, R.: Efficient Rendering of Ocular Wavefront Aberrations using Tiled Point-Spread Function Splatting.
Comput. Graph. Forum. 40 (6), 182-199, 2021.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Computer Graphics and Computer-Aided Design
D1 Computer Networks and Communications
kiadói változat: 57
2021Kruppa, K., Kunkli, R., Hoffmann, M.: Possibilities and Advantages of Rational Envelope and Minkowski Pythagorean Hodograph Curves for Circle Skinning.
Mathematics. 9 (8), 1-13, 2021.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Computer Science (miscellaneous)
Q2 Engineering (miscellaneous)
Q2 Mathematics (miscellaneous)
kiadói változat: 28
2020Bodonyi, A., Kunkli, R.: Efficient object location determination and error analysis based on barycentric coordinates.
Vis. Comput. Ind. Biomed. Art. 3 (1), 1-7, 2020.
kiadói változat: 32
2013Nagy, F., Kunkli, R.: Method for computing angle constrained isoptic curves for surfaces.
Ann. Math. et Inf. 42 65-70, 2013.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Computer Science (miscellaneous)
Q3 Mathematics (miscellaneous)
Kiadói változat: 26
2011Kunkli, R.: Biarc analysis for skinning of circles.
Ann. Math. et Inf. 38 87-93, 2011.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Computer Science (miscellaneous)
Q3 Mathematics (miscellaneous)
Kiadói változat: 16
2009Kunkli, R.: Localization of touching points for interpolation of discrete circles.
Ann. Math. et Inf. 36 103-110, 2009.
Folyóirat-mutatók:
Q3 Computer Science (miscellaneous)
Q4 Mathematics (miscellaneous)
Kiadói változat: 22