Jelenlegi hely

Statisztika

Kontor Enikő

Open Access publikációk letöltési adatai a DE intézményi repozitóriumából
Dátum: -
OA publikációk száma a DEA-ban: 30

Összes letöltés a DEA-ból: 4244

OrszágLetöltések
Magyarország (HU)2053
Egyesült Államok (US)1176
Kína (CN)113
Németország (DE)106
Hong Kong SAR (Kínai Népköztársaság) (HK)83
Indonézia (ID)76
Románia (RO)52
Hollandia (NL)34
Szlovákia (SK)32
Franciaország (FR)25
Egyesült Királyság (GB)25
Oroszország (RU)25
Ukrajna (UA)24
Ausztria (AT)19
Spanyolország (ES)16
Egyesült Arab Emírségek (AE)14
Japán (JP)14
Szerbia (RS)14
India (IN)13
Vietnám (VN)13
Kanada (CA)11
Finnország (FI)9
Fülöp-szigetek (PH)8
Törökország (TR)8
Svédország (SE)7
Írország (IE)6
Litvánia (LT)5
Lettország (LV)5
Mongólia (MN)5
Nigéria (NG)5
Ausztrália (AU)4
Dél-Afrika (ZA)4
Argentína (AR)3
Csehország (CZ)3
Görögország (GR)3
Olaszország (IT)3
Lengyelország (PL)3
Szingapur (SG)3
Örményország (AM)2
Banglades (BD)2
Belgium (BE)2
Svájc (CH)2
Chile (CL)2
Peru (PE)2
Portugália (PT)2
Szaud-Arábia (SA)2
Bosznia-Hercegovina (BA)1
Brazília (BR)1
Fehéroroszország (BY)1
Elefántcsontpart (CI)1
Ciprus (CY)1
Ecuador (EC)1
Etiópia (ET)1
Ghána (GH)1
Horvátország (HR)1
Kenya (KE)1
Kambodzsa (KH)1
Srí Lanka (LK)1
Mexikó (MX)1
Malajzia (MY)1
Norfolk-sziget (NF)1
Új-Zéland (NZ)1
Pakisztán (PK)1
Thaiföld (TH)1
n.a.188
Megjelenés Publikáció Fájlletöltések
2024Nagy-Kercsó, K., Kontor, E.: How Scholars Think about Greenwashing Over the Last Two Decades. An Overview through a Bibliometric Analysis.
J Env Manag Tourism. 15 (2), 272-292, 2024.
Kiadói változat: 11
2023Alzu'Bi Rama, M., Kontor, E.: The impact of green marketing on green purchase behavior-bibliometric literature review.
Seybold. Rep. 18 (11), 1047-1065, 2023.
Folyóirat-mutatók:
Q4 Marketing
Q4 Media Technology
Kiadói változat: 13
2023Amabile, P., Kontor, E.: The Impact of Green Marketing Strategies on Employees Green Performance: An HRM Perspective.
Economica. 14 (3-4), 83-92, 2023.
Kiadói változat: 10
2022Madarász, T., Kontor, E., Antal, E., Kasza, G., Szakos, D., Szakály, Z.: Food Purchase Behavior during The First Wave of COVID-19: the Case of Hungary.
Int. J. Environ. Res. Public Health. 19 (2), 1-16, 2022.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Health, Toxicology and Mutagenesis
Q2 Pollution
Q2 Public Health, Environmental and Occupational Health
kiadói változat: 92
2021Szakály, Z., Balogh, P., Kontor, E., Gabnai, Z., Bai, A.: Attitude toward and Awareness of Renewable Energy Sources: Hungarian Experience and Special Features.
Energies. 14 (1), 1-25, 2021.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Control and Optimization
Q2 Electrical and Electronic Engineering
Q2 Energy Engineering and Power Technology
Q2 Energy (miscellaneous)
Q1 Engineering (miscellaneous)
Q2 Fuel Technology
Q2 Renewable Energy, Sustainability and the Environment
Kiadói változat: 86
2021Fehér, A., Véha, M., Boros, H., Kovács, B., Kontor, E., Szakály, Z.: The Relationship between Online and Offline Information-Seeking Behaviors for Healthy Nutrition.
Int. J. Environ. Res. Public Health. 18 (19), 1-18, 2021.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Health, Toxicology and Mutagenesis
Q2 Pollution
Q2 Public Health, Environmental and Occupational Health
kiadói változat: 71
2020Kontor, E., Kiss, M., Fehér, A.: Digitalizáció hatása a hazai kereskedelmi stratégiákra.
Int. J. Eng. Manag. Sci. 5 (1), 1-16, 2020.
kiadói változat: 23
2020Szakály, Z., Soós, M., Balsa-Budai, N., Kovács, S., Kontor, E.: The Effect of an Evaluative Label on Consumer Perception of Cheeses in Hungary.
Foods. 9 (5), 1-21, 2020.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Food Science
Q1 Health Professions (miscellaneous)
Q1 Health (social science)
Q3 Microbiology
Q1 Plant Science
Kiadói változat: 69
2019Kontor, E., Kovács, B., Szakály, Z., Kiss, M.: A védjegyekkel kapcsolatos attitűd és az életstílusjegyek összefüggései.
Stat. Szle. 97 (4), 364-386, 2019.
Kiadói változat: 91
2019Kontor, E., Balsa-Budai, N., Papp-Bata, Á., Kiss, M.: Az élelmiszercímkék szerepe az egészségtudatos táplálkozás megvalósításában: ösztönző és gátló tényezők.
In: Egészségpiaci kutatások. Szerk.: Fehér András, Szakály Zoltán, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 45-56, 2019. ISBN: 9789634901327
könyvfejezet: 46
2019Kontor, E., Kiss, M.: Az elhízás és a túlsúly okai, következményei és kezelésének lehetséges irányai.
In: Egészségpiaci kutatások. Szerk.: Fehér András, Szakály Zoltán, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 139-150, 2019. ISBN: 9789634901327
könyvfejezet: 463
2019Kiss, M., Kontor, E.: Az elhízás gazdasági terhei: Hazai és nemzetközi körkép.
In: Egészségpiaci kutatások. Szerk.: Fehér András, Szakály Zoltán, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 124-138, 2019. ISBN: 9789634901327
könyvfejezet: 107
2019Kiss, M., Fehér, A., Kontor, E.: Az integrált viselkedéses modell alkalmazása az egészségmagatartás előrejelzésére és befolyásolására.
In: Egészségpiaci kutatások. Szerk.: Fehér András, Szakály Zoltán, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 22-33, 2019. ISBN: 9789634901327
könyvfejezet: 75
2019Kontor, E., Kiss, M., Fehér, A.: Digitalizáció hatása a hazai kereskedelmi stratégiákra.
In: Kihívások és tanulságok a menedzsment területén. Fókuszban a folyamatmenedzsment : az Ipar 4.0 kihívásai : Absztraktkötet, Debreceni Egyetem Műszaki Kar, Debrecen, 31-32, 2019.
kiadói változat: 81
2018Szakály, Z., Kontor, E., Kovács, S., Popp, J., Pető, K., Polereczki, Z.: Adaptation of the Food Choice Questionnaire: the case of Hungary.
British Food Journal. 120 (7), 1474-1488, 2018.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Business, Management and Accounting (miscellaneous)
Q2 Food Science
open access article: 199
2018Kiss, M., Kovács, B., Szakály, Z., Kontor, E.: A védjegyekkel kapcsolatos fogyasztói attitűd és az életstílusjegyek kapcsolata.
In: Magyar Táplálkozástudományi Társaság XLIII. Vándorgyűlése : Program füzet és az előadások összefoglalói. Szerk.: Biró Lajos, Gelencsér Éva, Lugasi Andrea, Rurik Imre, Magyar Táplálkozástudományi Társaság, Mezőkövesd, 32-32, 2018. ISBN: 97861556060609
teljes szöveg: 15
2018Kontor, E., Szakály, Z., Véha, M., Kiss, M.: Egészség vagy íz? Fogyasztói dilemmák a funkcionális élelmiszerekkel kapcsolatban: Szakirodalmi áttekintés.
Táplálkozásmarketing. 5 (2), 17-29, 2018.
kiadói változat: 79
2018Kiss, M., Kontor, E., Véha, M., Szakály, Z.: Funkcionális élelmiszerekkel kapcsolatos attitűdvizsgálatok: Szakirodalmi áttekintés.
Táplálkozásmarketing. 5 (1), 21-34, 2018.
kiadói változat: 112
2017Szakály, Z., Popp, J., Kontor, E., Kovács, S., Pető, K., Jasák, H.: Attitudes of the Lifestyle of Health and Sustainability Segment in Hungary.
Sustainability. 9 (10), 1763-, 2017.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Geography, Planning and Development
Q2 Management, Monitoring, Policy and Law
Q3 Renewable Energy, Sustainability and the Environment
kiadói változat: 193
2017Kiss, M., Sátor, V., Kontor, E., Kun, A.: Markmyprofessor: Minél több, annál jobb?.
Int. J. Eng. Manag. Sci. 2 (4), 232-243, 2017.
kiadói változat: 95
2016Kontor, E., Nyul, B.: A piacorientáció érvényesülése a kis- és középvállalatok körében - egy klaszteranalízis eredményei.
Competitio. 15 (1), 22-45, 2016.
kiadói változat: 49
2016Kiss, M., Szakály, Z., Soós, M., Kontor, E.: Az egészségtudatosság megjelenése a magyar lakosság táplálkozási szokásaiban korcsoportonként.
In: A 60 éves Magyar Táplálkozástudományi Társaság XLI. vándorgyűlése : Program és az előadások kivonatai. Szerk.: Bíró Lajos, Gelencsér Éva, Lugasi Andrea, Rurik Imre, Magyar Táplálkozástudományi Társaság, Budapest, 38, 2016. ISBN: 9786155606021
Kiadói változat: 29
2016Kiss, M., Kontor, E., Kun, A.: Az organikuscímke-hatás a marketing irodalomban: imázstranszfer, halo-hatás és jelzés.
Táplálkozásmarketing. 3 (1), 61-71, 2016.
Kiadói változat: 48
2016Kontor, E., Szakály, Z., Soós, M., Kiss, M.: Egészségtudatos magatartás a 14-25 év közötti fiatalok körében.
In: Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXII. Országos Konferenciája : Hitelesség és értékorientáció a marketingben : Tanulmánykötet. Szerk.: Fehér András, Kiss Virág Ágnes, Soós Mihály, Szakály Zoltán, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 640-649, 2016. ISBN: 9789634728504
Kiadói változat: 1403
2016Kontor, E., Szakály, Z., Soós, M., Kiss, M.: Egészségtudatos magatartás a 14-25 év közötti fiatalok körében.
In: Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXII. Országos Konferenciája : Hitelesség és értékorientáció a marketingben : Program és absztrakt füzet. Szerk.: Szakály Zoltán, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 30, 2016.
kiadói változat: 11
2015Kiss, M., Kontor, E., Kun, A.: A biominősítés hatása a fogyasztók érzékelésére és attitűdjére csokoládék esetén.
In: Marketing hálózaton innen és túl : Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXI. Országos Konferenciájának Tanulmánykötete. Szerk.: Bíró-Szigeti Szilvia, Petruska Ildikó, Szalkai Zsuzsanna, Kovács István, Magyar Mária, Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, Budapest, 208-216, 2015. ISBN: 9789633131893
teljes szöveg: 46
2015Kiss, M., Kontor, E., Kun, A.: A biominősítés hatása a fogyasztók érzékelésére és attitűdjére csokoládék esetén.
In: Marketing hálózaton innen és túl : Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXI. Országos Konferenciája 2015. augusztus 26-28. : Program és absztrakt kötet, Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, Budapest, 32, 2015.
kiadói változat: 15
2015Kiss, M., Kontor, E., Kun, A.: The effect of 'organic' labels on consumer perception of chocolates.
Anal. Univ. Oradea. Ştiinţ. econ. 24 (1), 448-457, 2015.
Kiadói változat: 93
2014Kontor, E.: Az erőforrás-alapú elmélet és a marketing kapcsolódási pontjai: a piacorientáció, mint marketing erőforrás.
Vezetéstudomány. 45 (12), 38-52, 2014.
kiadói változat: 105
2011Kontor, E.: Marketingkoncepció, piacorientáció, marketingkompetenciák és érvényesülésük a kis- és középvállalatoknál.
Competitio. 10 (1), 104-117, 2011.
kiadói változat: 514