Jelenlegi hely

Statisztika

Pusztai Gabriella

Open Access publikációk letöltési adatai a DE intézményi repozitóriumából
Dátum: -
OA publikációk száma a DEA-ban: 90

Összes letöltés a DEA-ból: 4550

OrszágLetöltések
Egyesült Államok (US)1838
Magyarország (HU)812
Kína (CN)164
Fülöp-szigetek (PH)125
Oroszország (RU)125
Vietnám (VN)109
Németország (DE)103
Románia (RO)95
Egyesült Királyság (GB)84
Hong Kong SAR (Kínai Népköztársaság) (HK)72
Malajzia (MY)50
Hollandia (NL)44
Ausztrália (AU)40
Dél-Afrika (ZA)40
Ukrajna (UA)39
Franciaország (FR)34
Kanada (CA)33
Szingapur (SG)25
Finnország (FI)16
Izrael (IL)15
Szaud-Arábia (SA)15
Thaiföld (TH)15
Írország (IE)14
India (IN)14
Nigéria (NG)13
Egyesült Arab Emírségek (AE)12
Svédország (SE)11
Törökország (TR)11
Kenya (KE)10
Indonézia (ID)9
Horvátország (HR)8
Brazília (BR)7
Egyiptom (EG)7
Görögország (GR)7
Japán (JP)7
Szerbia (RS)7
Ausztria (AT)6
Olaszország (IT)6
Lengyelország (PL)6
Azerbajdzsán (AZ)5
Banglades (BD)5
Belgium (BE)5
Chile (CL)5
Ecuador (EC)5
Spanyolország (ES)5
Pakisztán (PK)5
Szlovénia (SI)5
Üzbegisztán (UZ)5
Bulgária (BG)4
Csehország (CZ)4
Etiópia (ET)4
Jordánia (JO)4
Szlovákia (SK)4
Svájc (CH)3
Grúzia (GE)3
Irak (IQ)3
Kambodzsa (KH)3
Kazahsztán (KZ)3
Makaó (MO)3
Norvégia (NO)3
Nepál (NP)3
Új-Zéland (NZ)3
Albánia (AL)2
Brunei (BN)2
Grenada (GD)2
Guyana (GY)2
Libanon (LB)2
Litvánia (LT)2
Luxemburg (LU)2
Marokkó (MA)2
Peru (PE)2
Tunézia (TN)2
Andorra (AD)1
Angola (AO)1
Argentína (AR)1
Bosznia-Hercegovina (BA)1
Bahrein (BH)1
Dánia (DK)1
Algéria (DZ)1
Honduras (HN)1
Srí Lanka (LK)1
Líbia (LY)1
Mauritius (MU)1
Norfolk-sziget (NF)1
Omán (OM)1
Portugália (PT)1
Katar (QA)1
Salvador (SV)1
Zambia (ZM)1
n.a.373
Megjelenés Publikáció Fájlletöltések
2024Pusztai, G., Demeter-Karászi, Z., Major, E., Puskás, M.: Beyond the barriers of deficit orientedness? Comparing distinct teacher approaches of parental involvement.
Brit. J. Relig. Educ. 119 1-19, 2024.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Education (2023)
D1 Religious Studies (2023)
kiadói változat: 5
2024Pusztai, G., Basiak, A., Dybowska, E.: Edytorial: Szkoła i rodzina - współpraca, partnerstwo, zaangażowanie.
Horyzonty Wychowania. 23 (66), 7-8, 2024.
kiadói változat: 5
2024Pusztai, G., Demeter-Karászi, Z., Csonka, É., Bencze, Á., Major, E., Szilágyi, E., Bacskai, K.: Patterns of parental involvement in schools of religious communities: a systematic review.
British Journal of Religious Education. 46 (1), 1-20, 2024.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Education (2023)
D1 Religious Studies (2023)
Kiadói változat: 6
2024Bacskai, K., Alter, E., Dan, B., Vályogos, K., Pusztai, G.: Positive or Negative and General or Differentiated Effect? Correlation between Parental Involvement and Student Achievement.
Educ. Sci. 14 (9), 1-12, 2024.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Computer Science Applications (2023)
Q2 Computer Science (miscellaneous) (2023)
Q2 Developmental and Educational Psychology (2023)
Q2 Education (2023)
Q2 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation (2023)
Q2 Public Administration (2023)
kiadói változat: 33
2024Pusztai, G., Pallay, K., Csók, C.: Real-Life Contexts of Spontaneous Family Life Education.
Horyzonty Wychowania. 23 (66), 11-22, 2024.
kiadói változat: 9
2024Rusznák, A., Pusztai, G.: School-Friendly Parents? Characteristics of Parents' Involvement in Vocational Schools in Hungary.
Horyzonty Wychowania. 23 (66), 23-35, 2024.
kiadói változat: 6
2024Szabó, D., Panna, L., Győri, K., Pusztai, G.: Systematic literature review on parental involvement in digital education.
J. Media Literacy Educ. 16 (2), 98-107, 2024.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Communication (2023)
Q2 Education (2023)
kiadói változat: 4
2024Kovács, K., Oláh, Á., Pusztai, G.: The role of parental involvement in academic and sports achievement.
Heliyon. 10 (2), 1-8, 2024.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Multidisciplinary (2023)
Kiadói változat: 6
2023Pusztai, G., Pallay, K., Csók, C.: A családi életre nevelés realitásai: Családi miliőtípusok az iskolai szakemberek perspektívájából.
Educatio. 32 (3), 503-512, 2023.
kiadói változat: 24
2023Kovács, K., Kovács, K., Bacskai, K., Békési, Z., Oláh, Á., Pusztai, G.: Correction: Kovács et al. The Effects and Types of Parental Involvement in School-Based Sport and Health Programs Still Represent a Knowledge Gap: A Systematic Review. Int. J. Environ. Res. Public Health 2022, 19, 12859.
Int. J. Environ. Res. Public Health. 20 (9), 1-1, 2023.
kiadói változat: 16
2023Pusztai, G., Rosta, G.: Does Home or School Matter More?: The Effect of Family and Institutional Socialization on Religiosity : The Case of Hungarian Youth.
Educ. Sci. 13 (12), 1-18, 2023.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Computer Science Applications
Q2 Computer Science (miscellaneous)
Q2 Developmental and Educational Psychology
Q2 Education
Q2 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation
Q2 Public Administration
kiadói változat: 26
2023Dan, B., Kovács, K., Bacskai, K., Ceglédi, T., Pusztai, G.: Family-SEN School Collaboration and Its Importance in Guiding Educational and Health-Related Policies and Practices in the Hungarian Minority Community in Romania.
Int. J. Environ. Res. Public Health. 20 (3), 1-14, 2023.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Health, Toxicology and Mutagenesis
Q2 Pollution
Q2 Public Health, Environmental and Occupational Health
Kiadói változat: 7
2023Hrabéczy, A., Ceglédi, T., Bacskai, K., Pusztai, G.: How Can Social Capital Become a Facilitator of Inclusion?.
Educ. Sci. 13 (2), 1-19, 2023.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Computer Science Applications
Q2 Computer Science (miscellaneous)
Q2 Developmental and Educational Psychology
Q2 Education
Q2 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation
Q2 Public Administration
kiadói változat: 10
2023Bacskai, K., Dan, B., Szűcs, T., Sávai-Átyin, R., Hrabéczy, A., Kovács, K., Ridzig, G., Kiss, D., Pusztai, G.: Problémák és megoldások a sajátos nevelési igényű diákok tanárai és szülei közötti együttműködésben.
Iskolakultúra. 33 (9), 3-29, 2023.
Kiadói változat: 6
2023Szabó, D., Győri, K., Lajos, P., Pusztai, G.: Szülői bevonódás a digitális nevelésben: szisztematikus szakirodalom-elemzés.
Inform. társad. 23 (3), 98-114, 2023.
Folyóirat-mutatók:
Q3 Communication
Kiadói változat: 8
2023Szűcs, T., Váradi, J., Kelemen, H., Miklódi, -., Pusztai, G.: The Role of Parents in Their Children's Artistic Education: The Effect of Parental Involvement in the Transgenerational Process.
Harmonia. 23 (2), 375-386, 2023.
Folyóirat-mutatók:
Q3 Education
Q2 Music
Q1 Visual Arts and Performing Arts
Kiadói változat: 6
2023Pusztai, G., Csók, C.: Views of Teachers and Support Staff at Schools on the Implementation and Development of Family Life Education.
European Journal of Contemporary Education. 12 (4), 1401-1409, 2023.
Folyóirat-mutatók:
Q3 Education
kiadói változat: 7
2022Pusztai, G., Demeter-Karászi, Z., Alter, E., Marincsák, R., Dabney-Fekete, I.: Administrative data analysis of student attrition in hungarian medical training.
BMC Med Educ. 22 (1), 1-10, 2022.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Education
Q1 Medicine (miscellaneous)
kiadói változat: 25
2022Pusztai, G., Fináncz, J., Tóth, D.: A doktori képzés nemzetközi és hazai átalakulása.
Educatio. 31 (1), 85-103, 2022.
Kiadói változat: 7
2022Rosta, G., Pusztai, G.: Az egyházi oktatás hatása a fiatalok vallásosságának alakulására.
Educatio. 31 (3), 425-444, 2022.
Kiadói változat: 5
2022Pusztai, G., Fényes, H., Kovács, K.: Factors Influencing the Chance of Dropout or Being at Risk of Dropout in Higher Education.
Educ. Sci. 12 (11), 1-15, 2022.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Computer Science Applications
Q2 Computer Science (miscellaneous)
Q2 Developmental and Educational Psychology
Q2 Education
Q2 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation
Q2 Public Administration
Kiadói változat: 20
2022Bocsi, V., Fényes, H., Pusztai, G.: First-generation Students at Universities from the Aspect of Achievement, Motivation and Integration.
Rev Sociol. 52 (1), 61-85, 2022.
Folyóirat-mutatók:
Q3 Sociology and Political Science
kiadói változat: 18
2022Kovács, K., Dan, B., Hrabéczy, A., Bacskai, K., Pusztai, G.: Is Resilience a Trait or a Result of Parental Involvement?: The Results of a Systematic Literature Review.
Educ. Sci. 12 (6), 1-18, 2022.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Computer Science Applications
Q2 Computer Science (miscellaneous)
Q2 Developmental and Educational Psychology
Q2 Education
Q2 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation
Q2 Public Administration
kiadói változat: 28
2022Berei, E., Pusztai, G.: Learning through Digital Devices-Academic Risks and Responsibilities.
Educ. Sci. 12 (7), 1-14, 2022.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Computer Science Applications
Q2 Computer Science (miscellaneous)
Q2 Developmental and Educational Psychology
Q2 Education
Q2 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation
Q2 Public Administration
Kiadói változat: 23
2022Csók, C., Pusztai, G.: Parents' and Teachers' Expectations of School Social Workers.
Soc. Sci. 11 (10), 1-13, 2022.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Social Sciences (miscellaneous)
Kiadói változat: 56
2022Pusztai, G., Fényes, H.: Religiosity as a Factor Supporting Parenting and Its Perceived Effectiveness in Hungarian School Children's Families.
Religions (Basel). 13 (10), 1-16, 2022.
Folyóirat-mutatók:
D1 Religious Studies
Kiadói változat: 19
2022Hornyák, Á., Pusztai, G.: Social and cultural impacts of becoming an innovative teacher.
PedActa. 12 (1), 27-38, 2022.
Kiadói változat: 17
2022Kovács, K., Kovács, K., Szabó, F., Dan, B., Szakál, Z., Moravecz, M., Szabó, D., Olajos, T., Csukonyi, C., Papp, D., Őrsi, B., Pusztai, G.: Sport Motivation from the Perspective of Health, Institutional Embeddedness and Academic Persistence among Higher Educational Students.
Int. J. Environ. Res. Public Health. 19 (12), 1-23, 2022.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Health, Toxicology and Mutagenesis
Q2 Pollution
Q2 Public Health, Environmental and Occupational Health
Kiadói változat: 9
2022Ceglédi, T., Fényes, H., Pusztai, G.: The Effect of Resilience and Gender on the Persistence of Higher Education Students.
Soc. Sci. 11 (3), 1-14, 2022.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Social Sciences (miscellaneous)
kiadói változat: 53
2022Pusztai, G., Fényes, H., Engler, Á.: The Effect of Socioeconomic Status and Religiosity on Hungarian Young Adults' Marriage Behavior.
Journal of Social Studies Education Research. 13 (4), 78-96, 2022.
Folyóirat-mutatók:
Q3 Education
Q2 Social Sciences (miscellaneous)
Kiadói változat: 6
2022Kovács, K., Kovács, K., Bacskai, K., Békési, Z., Oláh, Á., Pusztai, G.: The Effects and Types of Parental Involvement in School-Based Sport and Health Programs Still Represent a Knowledge Gap: A Systematic Review.
Int. J. Environ. Res. Public Health. 19 (19), 1-13, 2022.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Health, Toxicology and Mutagenesis
Q2 Pollution
Q2 Public Health, Environmental and Occupational Health
Kiadói változat: 23
2022Kocsis, Z., Alter, E., Pusztai, G.: The Role of Student Employment in Persistence and Efficiency in STEM Higher Education.
Int. J. Educ. Math. Sci. Technol.. 10 (4), 831-848, 2022.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Education
Q2 Mathematics (miscellaneous)
Kiadói változat: 25
2021Demeter-Karászi, Z., Pusztai, G.: Hallgatói eredményesség szektorközi összehasonlításban = Effectivenes of Students in Cross-Sectoral Comparison.
Civ. szle. 18 (Klsz.), 51-66, 2021.
Kiadói változat: 8
2021Pusztai, G., Győri, K.: Learning Alone: a kapcsolati beágyazódás vizsgálata a távolléti oktatás alatt.
Educatio. 30 (1), 112-124, 2021.
kiadói változat: 3
2021Kocsis, Z., Pusztai, G.: Learning or Earning: Impact of Student Employment on Student Careersin the Eastern Region of the European Higher Education Area.
New Educ. Rev. 65 149-161, 2021.
Folyóirat-mutatók:
Q3 Education
Kiadói változat: 45
2021Pusztai, G., Bacskai, K., Morvai, L.: Religious Values and Educational Norms among Catholic and Protestant Teachers in Hungary.
Religions (Basel). 12 (10), 1-12, 2021.
Folyóirat-mutatók:
D1 Religious Studies
kiadói változat: 39
2021Pusztai, G., Fényes, H., Markos, V.: The effect of volunteering and voluntary group membership on student's persistence.
Heliyon. 7 (9), 1-7, 2021.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Multidisciplinary
kiadói változat: 60
2020Pusztai, G., Csók, C.: Ambivalence of Professional Socialization in Social and Educational Professions.
Soc. Sci. 9 (8), 1-14, 2020.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Social Sciences (miscellaneous)
kiadói változat: 58
2020Dinyáné Szabó, M., Pusztai, G., Szemerszki, M.: A tanulás sikerességének vizsgálata egészségügyi tanulmányokat folytató elsőéves hallgatók körében.
Orv. hetil. 161 (4), 139-150, 2020.
Folyóirat-mutatók:
Q4 Medicine (miscellaneous)
kiadói változat: 29
2020Bocsi, V., Pusztai, G., Fényes, H.: Első generációs hallgatók a campuson: ülönös tekintettel az eredményesség kérdéskörére.
Szociol. Szle. 30 (4), 26-44, 2020.
Folyóirat-mutatók:
Q4 Social Sciences (miscellaneous)
Kiadói változat: 3
2020Hrabéczy, A., Pusztai, G.: Fogyatékossággal élő hallgatók tanulmányi pályafutása a felsőoktatási adminisztratív adatok tükrében.
Iskolakultúra. 30 (11), 3-23, 2020.
Kiadói változat: 4
2020Fényes, H., Pusztai, G., Engler, Á.: Gender Role Attitudes and Religiosity among Higher Education Students.
J. Study Relig. Ideol. 19 (55), 69-84, 2020.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Philosophy
Q1 Religious Studies
Kiadói változat: 67
2020Demeter-Karászi, Z., Pusztai, G.: Hallgatói rekrutáció szektorközi összehasonlításban.
PedActa. 10 (1), 59-72, 2020.
kiadói változat: 5
2020Fényes, H., Pusztai, G.: Nemi szerepattitűdök és vallásosság a felsőoktatási hallgatók körében.
Szociol. Szle. 30 (1), 49-69, 2020.
Folyóirat-mutatók:
Q4 Social Sciences (miscellaneous)
Kiadói változat: 7
2019Pusztai, G., Demeter-Karászi, Z.: Analysis of Religious Socialization Based on Interviews Conducted with Young Adults.
Religions (Basel). 10 (6), 1-10, 2019.
Folyóirat-mutatók:
D1 Religious Studies
kiadói változat: 54
2019Pusztai, G., Fónai, M., Bocsi, V.: A társadalmi státus transzmissziója és a felsőoktatási lemorzsolódás.
Acta med. sociol. 10 (28), 5-23, 2019.
kiadói változat: 25
2019Pusztai, G., Kovács, K., Markos, V., Demeter-Karászi, Z., Maior, E.: Civic engagement and the resources of persistent students and the reasons of dropout in higher education.
Hung. Educ. Res. J. 9 (2), 270-287, 2019.
kiadói változat: 66
2019Pusztai, G., Kocsis, Z.: Combining and Balancing Work and Study on the Eastern Border of Europe.
Social Sciences. 8 (6), 1-12, 2019.
Folyóirat-mutatók:
Q3 Social Sciences (miscellaneous)
kiadói változat: 57
2019Pusztai, G., Fényes, H., Szigeti, F., Pallay, K.: Dropped-out Students and the Decision to Drop-out in Hungary.
Cent. Eur. J. Educat. Res. 1 (1), 31-40, 2019.
kiadói változat: 93
2019Dinyáné Szabó, M., Pusztai, G., Szemerszki, M.: Lemorzsolódási kockázat az orvostanhallgatók körében.
Orv. hetil. 160 (21), 829-834, 2019.
Folyóirat-mutatók:
Q3 Medicine (miscellaneous)
kiadói változat: 11
2019Pusztai, G., Kovács, K., Hegedűs, R.: Lemorzsolódók tegnap, ma és holnap.
Educatio. 28 (4), 737-754, 2019.
kiadói változat: 110
2019Pusztai, G., Márkus, Z.: Paradox of assimilation among indigenous higher education students in four central European countries.
Diaspora, Indigenous, and Minority Education. 13 (4), 201-216, 2019.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Cultural Studies
Q2 Education
kiadói változat: 38
2019Pusztai, G.: The role of intergenerational social capital in diminishing student attrition.
J. Adult Learn. Know. Innov. 3 (1), 20-26, 2019.
Kiadói változat: 8
2019Pusztai, G., Demeter-Karászi, Z.: Vallási szocializáció vizsgálata fiatal felnőttekkel készített interjúk tükrében.
Szociol. Szle. 29 (3), 80-97, 2019.
Folyóirat-mutatók:
Q3 Social Sciences (miscellaneous)
Kiadói változat: 9
2018Fényes, H., Markos, V., Pusztai, G.: A felsőoktatási hallgatók civil aktivitása és a lemorzsolódási esélyük összefüggései.
Metszetek. 7 (3), 141-156, 2018.
Kiadói változat: 70
2018Kovács, K., Pusztai, G., Kovács, K., Nagy, B.: A felsőoktatási társas integráció és a hallgatói egészségmagatartás kapcsolata.
PedActa. 8 (1), 41-50, 2018.
kiadói változat: 120
2018Pusztai, G., Pallay, K., Joó, O., Cséke, K., Farkas, J.: Two Gap-filling Books on Non-immigrant Minorities.
Hung. Educ. Res. J. 8 (1), 109-115, 2018.
kiadói változat: 37
2017Dinyáné Szabó, M., Pusztai, G.: Investigation of Persistence Value as a Study Protection Factor among Health Care Organizer Students.
Eur. J. Ment. Health. 12 135-151, 2017.
Folyóirat-mutatók:
Q4 Health (social science)
Q4 Psychiatric Mental Health
Q4 Psychiatry and Mental Health
Q4 Psychology (miscellaneous)
Q4 Public Health, Environmental and Occupational Health
Kiadói változat: 3
2017Bácsné Bába, É., Fenyves, V., Szabóné Szőke, R., Juhász, C., Máté, E., Pusztai, G., Kocsis, I.: Kísérlet a lemorzsolódás mértékének és okainak megragadására a Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar példáján.
Neveléstud. 5 (3), 5-14, 2017.
Kiadói változat: 86
2017Pusztai, G., Kovács, K., Kovács, K., Nagy, B.: The effect of campus environment on students' health behaviour in four Central European countries.
J. Soc. Res. Policy. 8 (1), 125-138, 2017.
Folyóirat-mutatók:
Q4 Sociology and Political Science
kiadói változat: 73
2016Pusztai, G., Inántsy-Pap, Á.: An underground church-run school during the communist rule in Hungary (1948-1990) = Una escuela clandestina de la Iglesia durante el gobierno comunista en Hungría (1948-1990).
Historia y Memoria de la Educación. 4 177-213, 2016.
kiadói változat: 83
2016Dinyáné Szabó, M., Pusztai, G.: Az Egészségügyi Világszervezet öttételes jól-lét kérdőívének vizsgálata a Semmelweis Egyetem elsőéves hallgatóinak körében.
Orv. hetil. 157 (44), 1762-1768, 2016.
Folyóirat-mutatók:
Q4 Medicine (miscellaneous)
kiadói változat: 82
2016Pusztai, G., Dabney-Fekete, I., Dusa, Á., Varga, E.: Knowledge Brokers in the Heart of Europe: International Student and Faculty Mobility in Hungarian Higher Education.
HERJ. 6 (1), 60-75, 2016.
Kiadói változat: 112
2016Pusztai, G.: Kozma Tamas (2016). The moment. Essay on education research. [A pillanat: essze az oktataskutatasrol.] Budapest: UMKHTSTART.
Hung. Educ. Res. J. 6 (1), 124-126, 2016.
kiadói változat: 119
2015Pusztai, G., Bacskai, K.: A PISA és a fenntartói sokszínűség.
Educatio. 24 (2), 39-49, 2015.
kiadói változat: 26
2015Pusztai, G., Bacskai, K.: Parochial Schools and PISA Effectiveness in Three Central European Countries.
Act. Univ. Sapientiae Soc. Anal. 5 (2), 145-161, 2015.
kiadói változat: 17
2014Pusztai, G.: Felekezeti oktatás új szerepekben.
Educatio. 23 (1), 50-66, 2014.
pre-print: 72
2014Pusztai, G., Szabó, D.: Felsőoktatási hallgatók és fogyatékossággal élő társaik.
Kapocs. 13 (4), 23-37, 2014.
pre-print: 109
2014Pusztai, G.: Neked mi a Kozma-számod?.
PedActa. 4 (1), 1-4, 2014.
kiadói változat: 28
2014Pusztai, G.: The Effects of Institutional Social Capital on Students' Success in Higher Education.
HERJ. 4 [13], 2014.
Kiadói változat: 153
2013Pusztai, G.: Expansion, Systematisation and Social Commitment of Church-Run Education in Hungary.
HERJ. 2 1-15, 2013.
kiadó változat: 137
2013Pusztai, G.: Hallgatói vallásosság és felsőoktatási beágyazottság.
Confessio. 37 (1), 44-57, 2013.
pre-print: 200
2012Fényes, H., Pusztai, G.: Volunteering among Higher Education Students, Focusing on the Micro-level Factors.
JSRP. 12012.
Folyóirat-mutatók:
Q4 Sociology and Political Science
pre-print: 702
2011Pusztai, G.: Betűkből ácsolt hidak.
Iskolakultúra. 21 (2-3), 157-159, 2011.
pre-print: 7
2011Pusztai, G., Ceglédi, T., Nyüsti, S., Bocsi, V., Madarász, T.: Láthatatlanok? Létezgetők? Közönyösek?: hallgatói szocializáció ma.
Educatio. 20 (2), 271-280, 2011.
kiadói változat: 47
2011Pusztai, G.: Schools and Communities of Norm-awareness.
Religions. 2 (3), 372-378, 2011.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Religious Studies
90
2011Pusztai, G.: Vallásosság és pedagógiai ideológiák.
Educatio. 20 (1), 48-61, 2011.
post-print: 57
2009Kozma, T., Pusztai, G.: Kié a doktori iskola?: egy akkreditáció visszhangja.
Educatio. 18 (1), 64-74, 2009.
post-print: 9
2009Pusztai, G.: Közép-európai utas: a vallásszociológiai vizsgálatok hozzájárulása a posztszocialista átalakulás megértéséhez.
Szociol. Szle. 19 (1), 83-96, 2009.
kiadói változat: 6
2008Pusztai, G., Szabó, P.: The Bologna Process as a Trojan Horse: restructuring higher education in Hungary.
Eur. Educ. 40 (2), 85-103, 2008.
Folyóirat-mutatók:
Q4 Education
post-print: 413
2006Fényes, H., Pusztai, G.: Férfiak hátránya a felsőoktatásban egy regionális minta tükrében.
Szociol. Szle. 1 40-59, 2006.
pre-print: 81
2005Pusztai, G., Nagy, É.: Tanulmányi célú mobilitás Magyarország keleti határvidékein.
Educatio. 14 (2), 360-384, 2005.
Kiadói változat: 7
2004Pusztai, G.: Kapcsolatban a jövővel.
Valóság. 47 (5), 69-84, 2004.
pre-print: 56
2002Pusztai, G., Verdes, E.: A társadalmi tőke hatása a felekezeti gimnazisták továbbtanulási terveire.
Szociol. Szle. 1 (12), 89-106, 2002.
Kiadói változat: 7
2002Pusztai, G.: Tetten érhető-e a "rejtett tanterv"?.
Iskolakultúra. 12 39-47, 2002.
pre-print: 60
2001Pusztai, G.: Az oktatási esélyegyenlőség a felekezeti középiskolákban.
Educatio. 1 181-186, 2001.
pre-print: 94
2000Pusztai, G.: Egy törvény és szelleme: a magyarországi egyházi iskolák 1948-as államosításának parlamenti vitája.
Valóság. 6 89-100, 2000.
pre-print: 29
2000Pusztai, G., Molnár, -., Torkos, K.: Felekezeti felsőoktatás Észak-Kelet Magyarországon: A harmadfokú oktatás kiterjedésének oktatói percepciója.
Educatio. 9 (3), 611-620, 2000.
Kiadói változat: 7
1996Pusztai, G.: Kimaradt generációk: közelítési lehetőségek az egyházi iskolák utóbbi 50 éves történetéhez.
Magy. Egyhtört. Vázl. 7 (3-4), 155-165, 1996.
pre-print: 34