Összes letöltés a DEA-ból: 4550
Ország | Letöltések |
---|---|
Egyesült Államok (US) | 1838 |
Magyarország (HU) | 812 |
Kína (CN) | 164 |
Fülöp-szigetek (PH) | 125 |
Oroszország (RU) | 125 |
Vietnám (VN) | 109 |
Németország (DE) | 103 |
Románia (RO) | 95 |
Egyesült Királyság (GB) | 84 |
Hong Kong SAR (Kínai Népköztársaság) (HK) | 72 |
Malajzia (MY) | 50 |
Hollandia (NL) | 44 |
Ausztrália (AU) | 40 |
Dél-Afrika (ZA) | 40 |
Ukrajna (UA) | 39 |
Franciaország (FR) | 34 |
Kanada (CA) | 33 |
Szingapur (SG) | 25 |
Finnország (FI) | 16 |
Izrael (IL) | 15 |
Szaud-Arábia (SA) | 15 |
Thaiföld (TH) | 15 |
Írország (IE) | 14 |
India (IN) | 14 |
Nigéria (NG) | 13 |
Egyesült Arab Emírségek (AE) | 12 |
Svédország (SE) | 11 |
Törökország (TR) | 11 |
Kenya (KE) | 10 |
Indonézia (ID) | 9 |
Horvátország (HR) | 8 |
Brazília (BR) | 7 |
Egyiptom (EG) | 7 |
Görögország (GR) | 7 |
Japán (JP) | 7 |
Szerbia (RS) | 7 |
Ausztria (AT) | 6 |
Olaszország (IT) | 6 |
Lengyelország (PL) | 6 |
Azerbajdzsán (AZ) | 5 |
Banglades (BD) | 5 |
Belgium (BE) | 5 |
Chile (CL) | 5 |
Ecuador (EC) | 5 |
Spanyolország (ES) | 5 |
Pakisztán (PK) | 5 |
Szlovénia (SI) | 5 |
Üzbegisztán (UZ) | 5 |
Bulgária (BG) | 4 |
Csehország (CZ) | 4 |
Etiópia (ET) | 4 |
Jordánia (JO) | 4 |
Szlovákia (SK) | 4 |
Svájc (CH) | 3 |
Grúzia (GE) | 3 |
Irak (IQ) | 3 |
Kambodzsa (KH) | 3 |
Kazahsztán (KZ) | 3 |
Makaó (MO) | 3 |
Norvégia (NO) | 3 |
Nepál (NP) | 3 |
Új-Zéland (NZ) | 3 |
Albánia (AL) | 2 |
Brunei (BN) | 2 |
Grenada (GD) | 2 |
Guyana (GY) | 2 |
Libanon (LB) | 2 |
Litvánia (LT) | 2 |
Luxemburg (LU) | 2 |
Marokkó (MA) | 2 |
Peru (PE) | 2 |
Tunézia (TN) | 2 |
Andorra (AD) | 1 |
Angola (AO) | 1 |
Argentína (AR) | 1 |
Bosznia-Hercegovina (BA) | 1 |
Bahrein (BH) | 1 |
Dánia (DK) | 1 |
Algéria (DZ) | 1 |
Honduras (HN) | 1 |
Srí Lanka (LK) | 1 |
Líbia (LY) | 1 |
Mauritius (MU) | 1 |
Norfolk-sziget (NF) | 1 |
Omán (OM) | 1 |
Portugália (PT) | 1 |
Katar (QA) | 1 |
Salvador (SV) | 1 |
Zambia (ZM) | 1 |
n.a. | 373 |
Megjelenés | Publikáció | Fájlletöltések |
---|---|---|
2024 | Pusztai, G., Demeter-Karászi, Z., Major, E., Puskás, M.: Beyond the barriers of deficit orientedness? Comparing distinct teacher approaches of parental involvement. Brit. J. Relig. Educ. 119 1-19, 2024. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/378999 Folyóirat-mutatók:
Q2 Education (2023) D1 Religious Studies (2023) | kiadói változat: 5 |
2024 | Pusztai, G., Basiak, A., Dybowska, E.: Edytorial: Szkoła i rodzina - współpraca, partnerstwo, zaangażowanie. Horyzonty Wychowania. 23 (66), 7-8, 2024. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/375263 | kiadói változat: 5 |
2024 | Pusztai, G., Demeter-Karászi, Z., Csonka, É., Bencze, Á., Major, E., Szilágyi, E., Bacskai, K.: Patterns of parental involvement in schools of religious communities: a systematic review. British Journal of Religious Education. 46 (1), 1-20, 2024. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/366364 Folyóirat-mutatók:
Q2 Education (2023) D1 Religious Studies (2023) | Kiadói változat: 6 |
2024 | Bacskai, K., Alter, E., Dan, B., Vályogos, K., Pusztai, G.: Positive or Negative and General or Differentiated Effect? Correlation between Parental Involvement and Student Achievement. Educ. Sci. 14 (9), 1-12, 2024. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/379370 Folyóirat-mutatók:
Q2 Computer Science Applications (2023) Q2 Computer Science (miscellaneous) (2023) Q2 Developmental and Educational Psychology (2023) Q2 Education (2023) Q2 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation (2023) Q2 Public Administration (2023) | kiadói változat: 33 |
2024 | Pusztai, G., Pallay, K., Csók, C.: Real-Life Contexts of Spontaneous Family Life Education. Horyzonty Wychowania. 23 (66), 11-22, 2024. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/375117 | kiadói változat: 9 |
2024 | Rusznák, A., Pusztai, G.: School-Friendly Parents? Characteristics of Parents' Involvement in Vocational Schools in Hungary. Horyzonty Wychowania. 23 (66), 23-35, 2024. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/375262 | kiadói változat: 6 |
2024 | Szabó, D., Panna, L., Győri, K., Pusztai, G.: Systematic literature review on parental involvement in digital education. J. Media Literacy Educ. 16 (2), 98-107, 2024. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/375712 Folyóirat-mutatók:
Q2 Communication (2023) Q2 Education (2023) | kiadói változat: 4 |
2024 | Kovács, K., Oláh, Á., Pusztai, G.: The role of parental involvement in academic and sports achievement. Heliyon. 10 (2), 1-8, 2024. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/365033 Folyóirat-mutatók:
Q1 Multidisciplinary (2023) | Kiadói változat: 6 |
2023 | Pusztai, G., Pallay, K., Csók, C.: A családi életre nevelés realitásai: Családi miliőtípusok az iskolai szakemberek perspektívájából. Educatio. 32 (3), 503-512, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/365265 | kiadói változat: 24 |
2023 | Kovács, K., Kovács, K., Bacskai, K., Békési, Z., Oláh, Á., Pusztai, G.: Correction: Kovács et al. The Effects and Types of Parental Involvement in School-Based Sport and Health Programs Still Represent a Knowledge Gap: A Systematic Review. Int. J. Environ. Res. Public Health 2022, 19, 12859. Int. J. Environ. Res. Public Health. 20 (9), 1-1, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/357655 | kiadói változat: 16 |
2023 | Pusztai, G., Rosta, G.: Does Home or School Matter More?: The Effect of Family and Institutional Socialization on Religiosity : The Case of Hungarian Youth. Educ. Sci. 13 (12), 1-18, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/362173 Folyóirat-mutatók:
Q2 Computer Science Applications Q2 Computer Science (miscellaneous) Q2 Developmental and Educational Psychology Q2 Education Q2 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation Q2 Public Administration | kiadói változat: 26 |
2023 | Dan, B., Kovács, K., Bacskai, K., Ceglédi, T., Pusztai, G.: Family-SEN School Collaboration and Its Importance in Guiding Educational and Health-Related Policies and Practices in the Hungarian Minority Community in Romania. Int. J. Environ. Res. Public Health. 20 (3), 1-14, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/344365 Folyóirat-mutatók:
Q2 Health, Toxicology and Mutagenesis Q2 Pollution Q2 Public Health, Environmental and Occupational Health | Kiadói változat: 7 |
2023 | Hrabéczy, A., Ceglédi, T., Bacskai, K., Pusztai, G.: How Can Social Capital Become a Facilitator of Inclusion?. Educ. Sci. 13 (2), 1-19, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/344085 Folyóirat-mutatók:
Q2 Computer Science Applications Q2 Computer Science (miscellaneous) Q2 Developmental and Educational Psychology Q2 Education Q2 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation Q2 Public Administration | kiadói változat: 10 |
2023 | Bacskai, K., Dan, B., Szűcs, T., Sávai-Átyin, R., Hrabéczy, A., Kovács, K., Ridzig, G., Kiss, D., Pusztai, G.: Problémák és megoldások a sajátos nevelési igényű diákok tanárai és szülei közötti együttműködésben. Iskolakultúra. 33 (9), 3-29, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/361677 | Kiadói változat: 6 |
2023 | Szabó, D., Győri, K., Lajos, P., Pusztai, G.: Szülői bevonódás a digitális nevelésben: szisztematikus szakirodalom-elemzés. Inform. társad. 23 (3), 98-114, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/359978 Folyóirat-mutatók:
Q3 Communication | Kiadói változat: 8 |
2023 | Szűcs, T., Váradi, J., Kelemen, H., Miklódi, -., Pusztai, G.: The Role of Parents in Their Children's Artistic Education: The Effect of Parental Involvement in the Transgenerational Process. Harmonia. 23 (2), 375-386, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/365220 Folyóirat-mutatók:
Q3 Education Q2 Music Q1 Visual Arts and Performing Arts | Kiadói változat: 6 |
2023 | Pusztai, G., Csók, C.: Views of Teachers and Support Staff at Schools on the Implementation and Development of Family Life Education. European Journal of Contemporary Education. 12 (4), 1401-1409, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/365262 Folyóirat-mutatók:
Q3 Education | kiadói változat: 7 |
2022 | Pusztai, G., Demeter-Karászi, Z., Alter, E., Marincsák, R., Dabney-Fekete, I.: Administrative data analysis of student attrition in hungarian medical training. BMC Med Educ. 22 (1), 1-10, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/335764 Folyóirat-mutatók:
Q1 Education Q1 Medicine (miscellaneous) | kiadói változat: 25 |
2022 | Pusztai, G., Fináncz, J., Tóth, D.: A doktori képzés nemzetközi és hazai átalakulása. Educatio. 31 (1), 85-103, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/338975 | Kiadói változat: 7 |
2022 | Rosta, G., Pusztai, G.: Az egyházi oktatás hatása a fiatalok vallásosságának alakulására. Educatio. 31 (3), 425-444, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/338977 | Kiadói változat: 5 |
2022 | Pusztai, G., Fényes, H., Kovács, K.: Factors Influencing the Chance of Dropout or Being at Risk of Dropout in Higher Education. Educ. Sci. 12 (11), 1-15, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/339712 Folyóirat-mutatók:
Q2 Computer Science Applications Q2 Computer Science (miscellaneous) Q2 Developmental and Educational Psychology Q2 Education Q2 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation Q2 Public Administration | Kiadói változat: 20 |
2022 | Bocsi, V., Fényes, H., Pusztai, G.: First-generation Students at Universities from the Aspect of Achievement, Motivation and Integration. Rev Sociol. 52 (1), 61-85, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/333484 Folyóirat-mutatók:
Q3 Sociology and Political Science | kiadói változat: 18 |
2022 | Kovács, K., Dan, B., Hrabéczy, A., Bacskai, K., Pusztai, G.: Is Resilience a Trait or a Result of Parental Involvement?: The Results of a Systematic Literature Review. Educ. Sci. 12 (6), 1-18, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/333989 Folyóirat-mutatók:
Q2 Computer Science Applications Q2 Computer Science (miscellaneous) Q2 Developmental and Educational Psychology Q2 Education Q2 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation Q2 Public Administration | kiadói változat: 28 |
2022 | Berei, E., Pusztai, G.: Learning through Digital Devices-Academic Risks and Responsibilities. Educ. Sci. 12 (7), 1-14, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/338961 Folyóirat-mutatók:
Q2 Computer Science Applications Q2 Computer Science (miscellaneous) Q2 Developmental and Educational Psychology Q2 Education Q2 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation Q2 Public Administration | Kiadói változat: 23 |
2022 | Csók, C., Pusztai, G.: Parents' and Teachers' Expectations of School Social Workers. Soc. Sci. 11 (10), 1-13, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/338963 Folyóirat-mutatók:
Q2 Social Sciences (miscellaneous) | Kiadói változat: 56 |
2022 | Pusztai, G., Fényes, H.: Religiosity as a Factor Supporting Parenting and Its Perceived Effectiveness in Hungarian School Children's Families. Religions (Basel). 13 (10), 1-16, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/338970 Folyóirat-mutatók:
D1 Religious Studies | Kiadói változat: 19 |
2022 | Hornyák, Á., Pusztai, G.: Social and cultural impacts of becoming an innovative teacher. PedActa. 12 (1), 27-38, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/338880 | Kiadói változat: 17 |
2022 | Kovács, K., Kovács, K., Szabó, F., Dan, B., Szakál, Z., Moravecz, M., Szabó, D., Olajos, T., Csukonyi, C., Papp, D., Őrsi, B., Pusztai, G.: Sport Motivation from the Perspective of Health, Institutional Embeddedness and Academic Persistence among Higher Educational Students. Int. J. Environ. Res. Public Health. 19 (12), 1-23, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/338967 Folyóirat-mutatók:
Q2 Health, Toxicology and Mutagenesis Q2 Pollution Q2 Public Health, Environmental and Occupational Health | Kiadói változat: 9 |
2022 | Ceglédi, T., Fényes, H., Pusztai, G.: The Effect of Resilience and Gender on the Persistence of Higher Education Students. Soc. Sci. 11 (3), 1-14, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/328802 Folyóirat-mutatók:
Q2 Social Sciences (miscellaneous) | kiadói változat: 53 |
2022 | Pusztai, G., Fényes, H., Engler, Á.: The Effect of Socioeconomic Status and Religiosity on Hungarian Young Adults' Marriage Behavior. Journal of Social Studies Education Research. 13 (4), 78-96, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/343624 Folyóirat-mutatók:
Q3 Education Q2 Social Sciences (miscellaneous) | Kiadói változat: 6 |
2022 | Kovács, K., Kovács, K., Bacskai, K., Békési, Z., Oláh, Á., Pusztai, G.: The Effects and Types of Parental Involvement in School-Based Sport and Health Programs Still Represent a Knowledge Gap: A Systematic Review. Int. J. Environ. Res. Public Health. 19 (19), 1-13, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/338964 Folyóirat-mutatók:
Q2 Health, Toxicology and Mutagenesis Q2 Pollution Q2 Public Health, Environmental and Occupational Health | Kiadói változat: 23 |
2022 | Kocsis, Z., Alter, E., Pusztai, G.: The Role of Student Employment in Persistence and Efficiency in STEM Higher Education. Int. J. Educ. Math. Sci. Technol.. 10 (4), 831-848, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/338965 Folyóirat-mutatók:
Q2 Education Q2 Mathematics (miscellaneous) | Kiadói változat: 25 |
2021 | Demeter-Karászi, Z., Pusztai, G.: Hallgatói eredményesség szektorközi összehasonlításban = Effectivenes of Students in Cross-Sectoral Comparison. Civ. szle. 18 (Klsz.), 51-66, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/351552 | Kiadói változat: 8 |
2021 | Pusztai, G., Győri, K.: Learning Alone: a kapcsolati beágyazódás vizsgálata a távolléti oktatás alatt. Educatio. 30 (1), 112-124, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/324238 | kiadói változat: 3 |
2021 | Kocsis, Z., Pusztai, G.: Learning or Earning: Impact of Student Employment on Student Careersin the Eastern Region of the European Higher Education Area. New Educ. Rev. 65 149-161, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/339741 Folyóirat-mutatók:
Q3 Education | Kiadói változat: 45 |
2021 | Pusztai, G., Bacskai, K., Morvai, L.: Religious Values and Educational Norms among Catholic and Protestant Teachers in Hungary. Religions (Basel). 12 (10), 1-12, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/322043 Folyóirat-mutatók:
D1 Religious Studies | kiadói változat: 39 |
2021 | Pusztai, G., Fényes, H., Markos, V.: The effect of volunteering and voluntary group membership on student's persistence. Heliyon. 7 (9), 1-7, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/325011 Folyóirat-mutatók:
Q1 Multidisciplinary | kiadói változat: 60 |
2020 | Pusztai, G., Csók, C.: Ambivalence of Professional Socialization in Social and Educational Professions. Soc. Sci. 9 (8), 1-14, 2020. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/291643 Folyóirat-mutatók:
Q2 Social Sciences (miscellaneous) | kiadói változat: 58 |
2020 | Dinyáné Szabó, M., Pusztai, G., Szemerszki, M.: A tanulás sikerességének vizsgálata egészségügyi tanulmányokat folytató elsőéves hallgatók körében. Orv. hetil. 161 (4), 139-150, 2020. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/288012 Folyóirat-mutatók:
Q4 Medicine (miscellaneous) | kiadói változat: 29 |
2020 | Bocsi, V., Pusztai, G., Fényes, H.: Első generációs hallgatók a campuson: ülönös tekintettel az eredményesség kérdéskörére. Szociol. Szle. 30 (4), 26-44, 2020. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/318667 Folyóirat-mutatók:
Q4 Social Sciences (miscellaneous) | Kiadói változat: 3 |
2020 | Hrabéczy, A., Pusztai, G.: Fogyatékossággal élő hallgatók tanulmányi pályafutása a felsőoktatási adminisztratív adatok tükrében. Iskolakultúra. 30 (11), 3-23, 2020. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/350702 | Kiadói változat: 4 |
2020 | Fényes, H., Pusztai, G., Engler, Á.: Gender Role Attitudes and Religiosity among Higher Education Students. J. Study Relig. Ideol. 19 (55), 69-84, 2020. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/285389 Folyóirat-mutatók:
Q2 Philosophy Q1 Religious Studies | Kiadói változat: 67 |
2020 | Demeter-Karászi, Z., Pusztai, G.: Hallgatói rekrutáció szektorközi összehasonlításban. PedActa. 10 (1), 59-72, 2020. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/350683 | kiadói változat: 5 |
2020 | Fényes, H., Pusztai, G.: Nemi szerepattitűdök és vallásosság a felsőoktatási hallgatók körében. Szociol. Szle. 30 (1), 49-69, 2020. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/351675 Folyóirat-mutatók:
Q4 Social Sciences (miscellaneous) | Kiadói változat: 7 |
2019 | Pusztai, G., Demeter-Karászi, Z.: Analysis of Religious Socialization Based on Interviews Conducted with Young Adults. Religions (Basel). 10 (6), 1-10, 2019. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/285388 Folyóirat-mutatók:
D1 Religious Studies | kiadói változat: 54 |
2019 | Pusztai, G., Fónai, M., Bocsi, V.: A társadalmi státus transzmissziója és a felsőoktatási lemorzsolódás. Acta med. sociol. 10 (28), 5-23, 2019. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/318669 | kiadói változat: 25 |
2019 | Pusztai, G., Kovács, K., Markos, V., Demeter-Karászi, Z., Maior, E.: Civic engagement and the resources of persistent students and the reasons of dropout in higher education. Hung. Educ. Res. J. 9 (2), 270-287, 2019. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/296147 | kiadói változat: 66 |
2019 | Pusztai, G., Kocsis, Z.: Combining and Balancing Work and Study on the Eastern Border of Europe. Social Sciences. 8 (6), 1-12, 2019. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/285391 Folyóirat-mutatók:
Q3 Social Sciences (miscellaneous) | kiadói változat: 57 |
2019 | Pusztai, G., Fényes, H., Szigeti, F., Pallay, K.: Dropped-out Students and the Decision to Drop-out in Hungary. Cent. Eur. J. Educat. Res. 1 (1), 31-40, 2019. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/321544 | kiadói változat: 93 |
2019 | Dinyáné Szabó, M., Pusztai, G., Szemerszki, M.: Lemorzsolódási kockázat az orvostanhallgatók körében. Orv. hetil. 160 (21), 829-834, 2019. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/288015 Folyóirat-mutatók:
Q3 Medicine (miscellaneous) | kiadói változat: 11 |
2019 | Pusztai, G., Kovács, K., Hegedűs, R.: Lemorzsolódók tegnap, ma és holnap. Educatio. 28 (4), 737-754, 2019. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/296150 | kiadói változat: 110 |
2019 | Pusztai, G., Márkus, Z.: Paradox of assimilation among indigenous higher education students in four central European countries. Diaspora, Indigenous, and Minority Education. 13 (4), 201-216, 2019. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/285312 Folyóirat-mutatók:
Q1 Cultural Studies Q2 Education | kiadói változat: 38 |
2019 | Pusztai, G.: The role of intergenerational social capital in diminishing student attrition. J. Adult Learn. Know. Innov. 3 (1), 20-26, 2019. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/367070 | Kiadói változat: 8 |
2019 | Pusztai, G., Demeter-Karászi, Z.: Vallási szocializáció vizsgálata fiatal felnőttekkel készített interjúk tükrében. Szociol. Szle. 29 (3), 80-97, 2019. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/339731 Folyóirat-mutatók:
Q3 Social Sciences (miscellaneous) | Kiadói változat: 9 |
2018 | Fényes, H., Markos, V., Pusztai, G.: A felsőoktatási hallgatók civil aktivitása és a lemorzsolódási esélyük összefüggései. Metszetek. 7 (3), 141-156, 2018. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/270060 | Kiadói változat: 70 |
2018 | Kovács, K., Pusztai, G., Kovács, K., Nagy, B.: A felsőoktatási társas integráció és a hallgatói egészségmagatartás kapcsolata. PedActa. 8 (1), 41-50, 2018. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/259241 | kiadói változat: 120 |
2018 | Pusztai, G., Pallay, K., Joó, O., Cséke, K., Farkas, J.: Two Gap-filling Books on Non-immigrant Minorities. Hung. Educ. Res. J. 8 (1), 109-115, 2018. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/251638 | kiadói változat: 37 |
2017 | Dinyáné Szabó, M., Pusztai, G.: Investigation of Persistence Value as a Study Protection Factor among Health Care Organizer Students. Eur. J. Ment. Health. 12 135-151, 2017. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/289051 Folyóirat-mutatók:
Q4 Health (social science) Q4 Psychiatric Mental Health Q4 Psychiatry and Mental Health Q4 Psychology (miscellaneous) Q4 Public Health, Environmental and Occupational Health | Kiadói változat: 3 |
2017 | Bácsné Bába, É., Fenyves, V., Szabóné Szőke, R., Juhász, C., Máté, E., Pusztai, G., Kocsis, I.: Kísérlet a lemorzsolódás mértékének és okainak megragadására a Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar példáján. Neveléstud. 5 (3), 5-14, 2017. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/244101 | Kiadói változat: 86 |
2017 | Pusztai, G., Kovács, K., Kovács, K., Nagy, B.: The effect of campus environment on students' health behaviour in four Central European countries. J. Soc. Res. Policy. 8 (1), 125-138, 2017. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/287198 Folyóirat-mutatók:
Q4 Sociology and Political Science | kiadói változat: 73 |
2016 | Pusztai, G., Inántsy-Pap, Á.: An underground church-run school during the communist rule in Hungary (1948-1990) = Una escuela clandestina de la Iglesia durante el gobierno comunista en Hungría (1948-1990). Historia y Memoria de la Educación. 4 177-213, 2016. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/229453 | kiadói változat: 83 |
2016 | Dinyáné Szabó, M., Pusztai, G.: Az Egészségügyi Világszervezet öttételes jól-lét kérdőívének vizsgálata a Semmelweis Egyetem elsőéves hallgatóinak körében. Orv. hetil. 157 (44), 1762-1768, 2016. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/273143 Folyóirat-mutatók:
Q4 Medicine (miscellaneous) | kiadói változat: 82 |
2016 | Pusztai, G., Dabney-Fekete, I., Dusa, Á., Varga, E.: Knowledge Brokers in the Heart of Europe: International Student and Faculty Mobility in Hungarian Higher Education. HERJ. 6 (1), 60-75, 2016. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/241089 | Kiadói változat: 112 |
2016 | Pusztai, G.: Kozma Tamas (2016). The moment. Essay on education research. [A pillanat: essze az oktataskutatasrol.] Budapest: UMKHTSTART. Hung. Educ. Res. J. 6 (1), 124-126, 2016. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/273002 | kiadói változat: 119 |
2015 | Pusztai, G., Bacskai, K.: A PISA és a fenntartói sokszínűség. Educatio. 24 (2), 39-49, 2015. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/218487 | kiadói változat: 26 |
2015 | Pusztai, G., Bacskai, K.: Parochial Schools and PISA Effectiveness in Three Central European Countries. Act. Univ. Sapientiae Soc. Anal. 5 (2), 145-161, 2015. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/282557 | kiadói változat: 17 |
2014 | Pusztai, G.: Felekezeti oktatás új szerepekben. Educatio. 23 (1), 50-66, 2014. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/215462 | pre-print: 72 |
2014 | Pusztai, G., Szabó, D.: Felsőoktatási hallgatók és fogyatékossággal élő társaik. Kapocs. 13 (4), 23-37, 2014. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/215466 | pre-print: 109 |
2014 | Pusztai, G.: Neked mi a Kozma-számod?. PedActa. 4 (1), 1-4, 2014. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/291092 | kiadói változat: 28 |
2014 | Pusztai, G.: The Effects of Institutional Social Capital on Students' Success in Higher Education. HERJ. 4 [13], 2014. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/215464 | Kiadói változat: 153 |
2013 | Pusztai, G.: Expansion, Systematisation and Social Commitment of Church-Run Education in Hungary. HERJ. 2 1-15, 2013. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/215468 | kiadó változat: 137 |
2013 | Pusztai, G.: Hallgatói vallásosság és felsőoktatási beágyazottság. Confessio. 37 (1), 44-57, 2013. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/215469 | pre-print: 200 |
2012 | Fényes, H., Pusztai, G.: Volunteering among Higher Education Students, Focusing on the Micro-level Factors. JSRP. 12012. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/166283 Folyóirat-mutatók:
Q4 Sociology and Political Science | pre-print: 702 |
2011 | Pusztai, G.: Betűkből ácsolt hidak. Iskolakultúra. 21 (2-3), 157-159, 2011. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/114043 | pre-print: 7 |
2011 | Pusztai, G., Ceglédi, T., Nyüsti, S., Bocsi, V., Madarász, T.: Láthatatlanok? Létezgetők? Közönyösek?: hallgatói szocializáció ma. Educatio. 20 (2), 271-280, 2011. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/118610 | kiadói változat: 47 |
2011 | Pusztai, G.: Schools and Communities of Norm-awareness. Religions. 2 (3), 372-378, 2011. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/113974 Folyóirat-mutatók:
Q2 Religious Studies | 90 |
2011 | Pusztai, G.: Vallásosság és pedagógiai ideológiák. Educatio. 20 (1), 48-61, 2011. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/113980 | post-print: 57 |
2009 | Kozma, T., Pusztai, G.: Kié a doktori iskola?: egy akkreditáció visszhangja. Educatio. 18 (1), 64-74, 2009. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/114137 | post-print: 9 |
2009 | Pusztai, G.: Közép-európai utas: a vallásszociológiai vizsgálatok hozzájárulása a posztszocialista átalakulás megértéséhez. Szociol. Szle. 19 (1), 83-96, 2009. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/94610 | kiadói változat: 6 |
2008 | Pusztai, G., Szabó, P.: The Bologna Process as a Trojan Horse: restructuring higher education in Hungary. Eur. Educ. 40 (2), 85-103, 2008. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/114194 Folyóirat-mutatók:
Q4 Education | post-print: 413 |
2006 | Fényes, H., Pusztai, G.: Férfiak hátránya a felsőoktatásban egy regionális minta tükrében. Szociol. Szle. 1 40-59, 2006. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/114275 | pre-print: 81 |
2005 | Pusztai, G., Nagy, É.: Tanulmányi célú mobilitás Magyarország keleti határvidékein. Educatio. 14 (2), 360-384, 2005. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/362219 | Kiadói változat: 7 |
2004 | Pusztai, G.: Kapcsolatban a jövővel. Valóság. 47 (5), 69-84, 2004. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/218480 | pre-print: 56 |
2002 | Pusztai, G., Verdes, E.: A társadalmi tőke hatása a felekezeti gimnazisták továbbtanulási terveire. Szociol. Szle. 1 (12), 89-106, 2002. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/303748 | Kiadói változat: 7 |
2002 | Pusztai, G.: Tetten érhető-e a "rejtett tanterv"?. Iskolakultúra. 12 39-47, 2002. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/218484 | pre-print: 60 |
2001 | Pusztai, G.: Az oktatási esélyegyenlőség a felekezeti középiskolákban. Educatio. 1 181-186, 2001. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/218465 | pre-print: 94 |
2000 | Pusztai, G.: Egy törvény és szelleme: a magyarországi egyházi iskolák 1948-as államosításának parlamenti vitája. Valóság. 6 89-100, 2000. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/218464 | pre-print: 29 |
2000 | Pusztai, G., Molnár, -., Torkos, K.: Felekezeti felsőoktatás Észak-Kelet Magyarországon: A harmadfokú oktatás kiterjedésének oktatói percepciója. Educatio. 9 (3), 611-620, 2000. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/225437 | Kiadói változat: 7 |
1996 | Pusztai, G.: Kimaradt generációk: közelítési lehetőségek az egyházi iskolák utóbbi 50 éves történetéhez. Magy. Egyhtört. Vázl. 7 (3-4), 155-165, 1996. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/218481 | pre-print: 34 |