Jelenlegi hely

Statisztika

Nemes Magdolna

Open Access publikációk letöltési adatai a DE intézményi repozitóriumából
Dátum: -
OA publikációk száma a DEA-ban: 8

Összes letöltés a DEA-ból: 220

OrszágLetöltések
Egyesült Államok (US)106
Magyarország (HU)28
Egyesült Királyság (GB)10
Németország (DE)9
Kína (CN)8
Olaszország (IT)7
Ausztrália (AU)6
Hong Kong SAR (Kínai Népköztársaság) (HK)6
Franciaország (FR)5
Spanyolország (ES)2
India (IN)2
Hollandia (NL)2
Románia (RO)2
Belgium (BE)1
Bulgária (BG)1
Csehország (CZ)1
Svédország (SE)1
Ukrajna (UA)1
Dél-Afrika (ZA)1
n.a.21
Megjelenés Publikáció Fájlletöltések
2022Nemes, M.: A komplex tanulási zavarokkal rendelkező tanulók idegen nyelvi oktatásának kérdései.
Különleges bánásmód. 8 (3), 31-52, 2022.
kiadói változat: 13
2022Nemes, M.: Komplex tanulási zavarokkal rendelkező tanulók idegennyelv-oktatása során használható egyszerű játékok.
Különleges bánásmód. 8 (3), 121-134, 2022.
kiadói változat: 2
2021Nemes, M., Rózsa, H.: A tanulásban akadályozott tanulók német nyelvoktatásának helyzete Nyíregyházán.
Különleges bánásmód. 7 (4), 69-81, 2021.
Kiadói változat: 12
2021Nemes, M., Rózsa, H.: Tanulásban akadályozott tanulók német nyelvoktatásának helyzete: hazai és nemzetközi kitekintés.
Különleges bánásmód. 7 (4), 55-67, 2021.
kiadói változat: 3
2019Nemes, M.: The use of English media in early childhood.
Különleges bánásmód. 5 (1), 49-57, 2019.
kiadói változat: 22
2018Nemes, M.: A gyógypedagógiai szaknyelvoktatás kihívásai és lehetőségei a Debreceni Egyetemen.
Különleges bánásmód. 4 (5), 24-25, 2018.
Kiadói változat: 18
2018Nemes, M., Nagy, A.: A korai nyelvtanítás története Nyíregyházán a rendszerváltástól napjainkig.
Különleges bánásmód. 4 (1), 7-18, 2018.
Kiadói változat: 8
2015Georgeson, J., Campbell-Barr, V., Kovácsné Bakosi, É., Nemes, M., Pálfi, S., Sorzio, P.: Can We Have A Global Approach to Child-Centred Early Childhood Practice?.
Early Child Development and Care. 11-12 1862-1879, 2015.
Folyóirat-mutatók:
Q3 Developmental and Educational Psychology
Q1 Pediatrics
Q3 Social Psychology
pre-print: 142