Jelenlegi hely

Statisztika

Stark Gabriella Mária

Open Access publikációk letöltési adatai a DE intézményi repozitóriumából
Dátum: -
OA publikációk száma a DEA-ban: 11

Összes letöltés a DEA-ból: 372

OrszágLetöltések
Egyesült Államok (US)178
Magyarország (HU)70
Románia (RO)34
Németország (DE)28
Kína (CN)27
Hong Kong SAR (Kínai Népköztársaság) (HK)6
Szerbia (RS)4
Ausztria (AT)2
Franciaország (FR)2
Írország (IE)2
Litvánia (LT)2
Lengyelország (PL)2
Kanada (CA)1
Chile (CL)1
Spanyolország (ES)1
Finnország (FI)1
Hollandia (NL)1
Portugália (PT)1
Szingapur (SG)1
n.a.8
Megjelenés Publikáció Fájlletöltések
2017Stark, G.: Romantikus és pragmatikus kisebbségi pedagógusjelöltek. PADI-s tanulási útvonalak hallgatói interjúk tükrében.
Gyermeknevelés. 5 (3), 82-92, 2017.
kiadói változat: 29
2016Stark, G.: Egy regionális kisebbségi pedagógusképző intézmény az alumnusok szemszögéből.
PedActa. 6 (2), 89-94, 2016.
kiadói változat: 6
2015Stark, G.: Örök diák vagy elkötelezett pedagógus? Magyar többségi és kisebbségi pedagógushallgatók tanulási útvonalai.
PedActa. 5 (2), 51-58, 2015.
kiadói változat: 16
2013Baranyai, T., Stark, G.: Pedagógiai gyakorlat a BBTE szatmárnémeti tagozatán.
PedActa. 3 (2), 67-76, 2013.
kiadói változat: 16
2013Stark, G.: Pedagógusképzés és/mint kisebbségi tanulási útvonal?.
PedActa. 3 (1), 79-89, 2013.
kiadói változat: 20
2012Stark, G.: A közoktatási reform visszhangjai a pedagógustársadalomban.
PedActa. 2 (2), 75-76, 2012.
(Ismertetett mű: Péter Lilla. -Reform és visszhangok. A közoktatási reform fogadtatása romániai magyar pedagógusok körében /Kolozsvár : Kolozsvári Egyetemi Kiadó, 2012)
kiadói változat: 16
2012Baranyai, T., Stark, G.: Az elemi osztályos matematika tankönyvek tanulhatósága és taníthatósága.
PedActa. 2 (2), 1-12, 2012.
kiadói változat: 107
2011Baranyai, T., Stark, G.: Examination of mathematics schoolbooks in use in Hungarian primary schools in Romania.
Acta Didact. Napocensia. 4 (2-3), 47-57, 2011.
kiadói változat: 19
2011Stark, G.: Magyar nyelvű tanító- és óvóképzés a Babeş-Bolyai Tudományegyetemen a hallgatók és az oktatók szemszögéből.
HERJ. 1 51-67, 2011.
post-print: 107
2011Baranyai, T., Stark, G.: Matematika alsó- vagy felsőfokon? A Babeş-Bolyai Tudományegyetem szatmárnémeti tagozata óvoda- és elemi oktatás pedagógiája szakos hallgatóinak matematikai alapismeretei.
PedActa. 1 (1-2), 65-74, 2011.
kiadói változat: 30
2011Stark, G.: Nem szokványos hallgatók a tanító- és óvóképzésben.
PedActa. 1 (1-2), 75-84, 2011.
kiadói változat: 6