Összes letöltés a DEA-ból: 372
Ország | Letöltések |
---|---|
Egyesült Államok (US) | 178 |
Magyarország (HU) | 70 |
Románia (RO) | 34 |
Németország (DE) | 28 |
Kína (CN) | 27 |
Hong Kong SAR (Kínai Népköztársaság) (HK) | 6 |
Szerbia (RS) | 4 |
Ausztria (AT) | 2 |
Franciaország (FR) | 2 |
Írország (IE) | 2 |
Litvánia (LT) | 2 |
Lengyelország (PL) | 2 |
Kanada (CA) | 1 |
Chile (CL) | 1 |
Spanyolország (ES) | 1 |
Finnország (FI) | 1 |
Hollandia (NL) | 1 |
Portugália (PT) | 1 |
Szingapur (SG) | 1 |
n.a. | 8 |
Megjelenés | Publikáció | Fájlletöltések |
---|---|---|
2017 | Stark, G.: Romantikus és pragmatikus kisebbségi pedagógusjelöltek. PADI-s tanulási útvonalak hallgatói interjúk tükrében. Gyermeknevelés. 5 (3), 82-92, 2017. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/256099 | kiadói változat: 29 |
2016 | Stark, G.: Egy regionális kisebbségi pedagógusképző intézmény az alumnusok szemszögéből. PedActa. 6 (2), 89-94, 2016. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/256285 | kiadói változat: 6 |
2015 | Stark, G.: Örök diák vagy elkötelezett pedagógus? Magyar többségi és kisebbségi pedagógushallgatók tanulási útvonalai. PedActa. 5 (2), 51-58, 2015. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/256105 | kiadói változat: 16 |
2013 | Baranyai, T., Stark, G.: Pedagógiai gyakorlat a BBTE szatmárnémeti tagozatán. PedActa. 3 (2), 67-76, 2013. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/256480 | kiadói változat: 16 |
2013 | Stark, G.: Pedagógusképzés és/mint kisebbségi tanulási útvonal?. PedActa. 3 (1), 79-89, 2013. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/256332 | kiadói változat: 20 |
2012 | Stark, G.: A közoktatási reform visszhangjai a pedagógustársadalomban. PedActa. 2 (2), 75-76, 2012. (Ismertetett mű: Péter Lilla. -Reform és visszhangok. A közoktatási reform fogadtatása romániai magyar pedagógusok körében /Kolozsvár : Kolozsvári Egyetemi Kiadó, 2012) Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/256594 | kiadói változat: 16 |
2012 | Baranyai, T., Stark, G.: Az elemi osztályos matematika tankönyvek tanulhatósága és taníthatósága. PedActa. 2 (2), 1-12, 2012. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/256481 | kiadói változat: 107 |
2011 | Baranyai, T., Stark, G.: Examination of mathematics schoolbooks in use in Hungarian primary schools in Romania. Acta Didact. Napocensia. 4 (2-3), 47-57, 2011. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/256482 | kiadói változat: 19 |
2011 | Stark, G.: Magyar nyelvű tanító- és óvóképzés a Babeş-Bolyai Tudományegyetemen a hallgatók és az oktatók szemszögéből. HERJ. 1 51-67, 2011. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/256450 | post-print: 107 |
2011 | Baranyai, T., Stark, G.: Matematika alsó- vagy felsőfokon? A Babeş-Bolyai Tudományegyetem szatmárnémeti tagozata óvoda- és elemi oktatás pedagógiája szakos hallgatóinak matematikai alapismeretei. PedActa. 1 (1-2), 65-74, 2011. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/256483 | kiadói változat: 30 |
2011 | Stark, G.: Nem szokványos hallgatók a tanító- és óvóképzésben. PedActa. 1 (1-2), 75-84, 2011. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/256344 | kiadói változat: 6 |