Összes letöltés a DEA-ból: 235
Ország | Letöltések |
---|---|
Egyesült Államok (US) | 97 |
Magyarország (HU) | 35 |
Kína (CN) | 31 |
Németország (DE) | 17 |
Olaszország (IT) | 6 |
Oroszország (RU) | 6 |
Csehország (CZ) | 4 |
Hong Kong SAR (Kínai Népköztársaság) (HK) | 4 |
Egyesült Arab Emírségek (AE) | 3 |
Franciaország (FR) | 3 |
Románia (RO) | 3 |
Szingapur (SG) | 3 |
Hollandia (NL) | 2 |
Örményország (AM) | 1 |
Svájc (CH) | 1 |
Chile (CL) | 1 |
Horvátország (HR) | 1 |
Japán (JP) | 1 |
Szlovákia (SK) | 1 |
Ukrajna (UA) | 1 |
n.a. | 14 |
Megjelenés | Publikáció | Fájlletöltések |
---|---|---|
2021 | Rébay, M.: Learning Languages among Aristocrats in Hungary (1867-1918). Espacio, Tiempo y Educación. 8 (2), 189-210, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/343657 Folyóirat-mutatók:
Q4 Education Q2 History Q3 Philosophy Q4 Sociology and Political Science | Kiadói változat: 7 |
2020 | Rébay, M.: A cserkészlányok Magyarországon 1930-1931-ben: A Cserkészlányok Lapjának első két évfolyama. Per Aspera ad Astra. 7 (2), 80-95, 2020. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/302139 | kiadói változat: 52 |
2020 | Rébay, M.: The Kalksburg Jesuit Secondary Grammar School And Its Polish Pupils (1856-1938). Studia Paedagogica Ignatiana. 23 (3), 149-178, 2020. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/302152 | kiadói változat: 30 |
2019 | Rébay, M.: Foreign Connections of Hungarian Scouts (especially as Witnessed by the Journal Magyar Cserkész 1938/39). Historia provinciae. 3 (4), 1132-1173, 2019. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/302171 | kiadói változat: 66 |
2010 | Rébay, M.: Az autonómia határai(n): református kontra állami oktatáspolitika az 1920-as években. Iskolakultúra. 20 (3), 74-86, 2010. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/114417 | Kiadói változat: 15 |
2008 | Kozma, T., Rébay, M.: The Bologna-process in the New EU Countries: an introduction. Eur. educ. 40 (2), 3-8, 2008. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/81635 Folyóirat-mutatók:
Q4 Education | pre-print: 16 |
2006 | Rébay, M.: Az egységes leány és fiú középiskola. Iskolakultúra. 16 (4), 3-21, 2006. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/114424 | Kiadói változat: 49 |