Összes letöltés a DEA-ból: 219
Ország | Letöltések |
---|---|
Egyesült Államok (US) | 89 |
Magyarország (HU) | 59 |
Románia (RO) | 19 |
Franciaország (FR) | 8 |
Németország (DE) | 5 |
Egyesült Királyság (GB) | 5 |
Olaszország (IT) | 2 |
Ukrajna (UA) | 2 |
Belgium (BE) | 1 |
Kína (CN) | 1 |
India (IN) | 1 |
Oroszország (RU) | 1 |
Szlovákia (SK) | 1 |
Törökország (TR) | 1 |
n.a. | 24 |
Megjelenés | Publikáció | Fájlletöltések |
---|---|---|
2023 | Kalmár, G.: Az idős férfiak ábrázolása az európai szerzői filmben és az Én, Daniel Blake. Debr. szle. 31 (4), 412-425, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/364168 | Kiadói változat: 7 |
2022 | Kalmár, G.: A Hidegháború és az európai emlékezetpolitika dilemmái. Debreceni Szemle. 30 (3), 314-322, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/346687 | kiadói változat: 11 |
2022 | Kalmár, G.: Recontextualizing Son of Saul: Masculinity in Totalitarian Spaces in Hungarian Film History. Acta Univ. Sapientiae, Film Media Stud. 21 (1), 123-145, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/346560 | Kiadói változat: 5 |
2022 | Kalmár, G.: Szerkesztői bevezető: A debreceni filmkutatás és a ZOOM kutatóműhely. Debreceni Szemle. 30 (3), 297-303, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/346750 | Kiadói változat: 5 |
2021 | Kalmár, G.: Hogyan filmezzünk fehér terroristát?. alfoldonline.hu 2021.12.09. 1-17, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/346720 | Kiadói változat: 5 |
2021 | Kalmár, G.: Post-Crisis Reckoning: Making Sense of Early 21st-Century Civilizational Ruptures. Acta Univ. Sapientiae, Ser. Philol. 13 (1), 1-17, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/345604 Folyóirat-mutatók:
Q2 Linguistics and Language | kiadói változat: 9 |
2021 | Kalmár, G.: The Berlin School and Its Global Contexts: A Transnational Art Cinema. Edited by Marco Abel and Jaimey Fisher. Central European Cultures. 1 (2), 173-176, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/346721 | Kiadói változat: 4 |
2020 | Kalmár, G.: Angry Old Men in Post-Crisis European Cinema. Acta Univ. Sapientiae, Film Media Stud. 18 (1), 27-56, 2020. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/346725 | Kiadói változat: 5 |
2019 | Kalmár, G.: A Fehér tenyér és a kelet-európai sportfilm testpolitikája. Debreceni Szemle. 27 (3), 324-334, 2019. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/346749 | Kiadói változat: 5 |
2014 | Kalmár, G.: Local Sensorium, Local Cinema: György Pálfi's Sensuous Body Politics. Acta Univ. Sapientiae, Film Media Stud. 8 (1), 203-214, 2014. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/290715 | kiadói változat: 22 |
2011 | Kalmár, G.: A felsebzett szubjektum: az ember trópusának poszt-humán átírásai David Cronenberg Karambol című filmjében. Stud. litt. 49 (1-2), 72-87, 2011. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/120564 | kiadói változat: 59 |
2010 | Kalmár, G.: Jelentés, materialitás, élvezet: Sade testelméletei. Alföld. 61 (9), 85-98, 2010. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/120562 | Kiadói változat: 8 |
2009 | Kalmár, G.: Kritikai intervenciók és átírási kísérletek: megjegyzések a lacani szubjektum- és jelelméletről. Alföld. 60 (6), 93-104, 2009. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/120561 | Kiadói változat: 17 |
2009 | Kalmár, G.: Nemek tropológiája: Darabos Enikő: Nem-játék. Nyelv, nemi szerepek, pszichoanalízis. Alföld. 60 (11), 118-122, 2009. (Ismertetett mű: Darabos Enikő. -Nem-játék: Nyelv, nemi szerepek, pszichoanalízis /Budapest : Jószöveg Műhely, 2008. -160. -) Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/120571 | Nem hozzáférhető: 19 |
2008 | Kalmár, G.: Derrida fátylai. Alföld. 59 (7), 72-83, 2008. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/146819 | Kiadói változat: 11 |
1998 | Kalmár, G.: A pszichoanalízis fenséges tárgya. Alföld. 10 61-73, 1998. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/302157 | kiadói változat: 12 |
1998 | Kalmár, G.: Az emlékezőt író regény: Nádas Péter: Emlékiratok könyve. Alföld. 5 43-54, 1998. (Ismertetett mű: Emlékiratok könyve / Nádas Péter) Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/302163 | kiadói változat: 15 |