Összes letöltés a DEA-ból: 115
Ország | Letöltések |
---|---|
Magyarország (HU) | 29 |
Egyesült Államok (US) | 27 |
Németország (DE) | 13 |
Törökország (TR) | 11 |
Oroszország (RU) | 4 |
Románia (RO) | 3 |
Svájc (CH) | 2 |
Spanyolország (ES) | 2 |
Ukrajna (UA) | 2 |
Andorra (AD) | 1 |
Ausztrália (AU) | 1 |
Kanada (CA) | 1 |
Egyesült Királyság (GB) | 1 |
Görögország (GR) | 1 |
Mexikó (MX) | 1 |
Malajzia (MY) | 1 |
Hollandia (NL) | 1 |
Pakisztán (PK) | 1 |
Vietnám (VN) | 1 |
n.a. | 12 |
Megjelenés | Publikáció | Fájlletöltések |
---|---|---|
2023 | Hajdu, Z., Tar, I., Lázár, T., Farkas, J., Czellér, M.: Parallel teaching and evaluation of employability and foreign language competencies in technical language training. Hum. innov. szle. 14 (1), 108-119, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/357200 | Kiadói változat: 8 |
2023 | Kun, A., Farkas, J., Juhász, C.: Testing the Sametest-effect in a BSc-level Business Communication course examination. Int. J. Eng. Manag. Sci. "Accepted by Publisher" (-), -, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/361507 | post-print: 2 |
2023 | Kun, A., Farkas, J., Juhász, C.: The Dunning-Kruger Effect in Knowledge Management Examination of BSc Level Business Students. Int. J. Eng. Manag. Sci. 8 (1), 14-21, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/355800 | Kiadói változat: 16 |
2023 | Lázár, T., Farkas, J., Tar, I., Czellér, M.: The interrelationships between students' perceptions of foreign language skills and intercultural communicative competences. J. Lang. Spec. Purpos. 10 31-48, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/347509 | Kiadói változat: 53 |
2023 | Lázár, T., Farkas, J., Hajdu, Z., Tar, I., Czellér, M., D'Arrigo, P.: The relations between students` intercultural communication competencies and employability. Cent. Eur. J. Educat. Res. 5 (2), 72-79, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/364236 | Kiadói változat: 2 |
2018 | Pusztai, G., Pallay, K., Joó, O., Cséke, K., Farkas, J.: Two Gap-filling Books on Non-immigrant Minorities. Hung. Educ. Res. J. 8 (1), 109-115, 2018. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/251638 | kiadói változat: 34 |