Jelenlegi hely

Statisztika

Kóródi Márta

Open Access publikációk letöltési adatai a DE intézményi repozitóriumából
Dátum: -
OA publikációk száma a DEA-ban: 22

Összes letöltés a DEA-ból: 324

OrszágLetöltések
Egyesült Államok (US)172
Magyarország (HU)94
Hong Kong SAR (Kínai Népköztársaság) (HK)6
Németország (DE)5
Románia (RO)3
Etiópia (ET)2
Finnország (FI)2
Indonézia (ID)2
Egyesült Arab Emírségek (AE)1
Ausztria (AT)1
Ausztrália (AU)1
Kína (CN)1
Spanyolország (ES)1
Egyesült Királyság (GB)1
Horvátország (HR)1
Malajzia (MY)1
n.a.30
Megjelenés Publikáció Fájlletöltések
2023Kóródi, M., Mondok, A.: A vidéki turizmusfejlesztés lehetőségei a szegmentáláson alapuló módszerek tükrében az Alsó-Ipoly mente példáján keresztül.
Jelenkori Társad. Gazd. Foly. 18 (Különszám), 259-270, 2023.
Kiadói változat: 4
2023Mondok, A., Kóródi, M., Kárpáti, J., Pallás, I., Gogo, F., Dávid, L.: The contradictious expectations of the actors of the tourism organizational and consumer market in sustainable destination development.
GTG. 46 (1), 200-207, 2023.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Cultural Studies
Q3 Earth and Planetary Sciences (miscellaneous)
Q3 Geography, Planning and Development
Kiadói változat: 5
2022Kóródi, M., Mondok, A., Sánta, Á.: A térségi turizmusfejlesztés szervezeti- és fogyasztói piaci aspektusai az Alsó-Ipoly mentén.
Régiókut. szle. 7 (1), 8-19, 2022.
Kiadói változat: 1
2022Savella, O., Kóródi, M., Bakos, R.: Az utazási döntést befolyásoló egyes tényezők szegmentációs szerepe.
Gradus 9 (2), 1-11, 2022.
Kiadói változat: 5
2021Kóródi, M.: A szállodai csomagajánlatok, mint turisztikai termékek jellemzőinek alakulása a magyarországi négycsillagos szállodákban.
Gradus. 8 (3), 97-103, 2021.
kiadói változat: 17
2020Kóródi, M., Mondok, A., Szabó, A.: Az "Alföld szíve" élménypontjainak ismertsége és elismertsége.
Régiókut. Szle. 5 (1), 67-74, 2020.
kiadói változat: 41
2020Kóródi, M., Mondok, A., Dávid, L., Szabó, A.: Motivations and experiences concepts in the travel decisions of domestic tourists of the ", Hungarian Great Plain".
Geoj. Tourism Geosites. 32 (4), 1347-1354, 2020.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Earth and Planetary Sciences (miscellaneous)
Q2 Geography, Planning and Development
kiadói változat: 36
2019Jóvér, V., Bagdi, R., Kóródi, M.: Desztinációk ismertségének vizsgálata a lehatárolás összefüggéseiben.
Economica. 10 (1), 8-12, 2019.
kiadói változat: 27
2019Kóródi, M.: Differential supply management by age in hotel tourism products.
Economica. 10 (2), 27-33, 2019.
kiadói változat: 14
2019Kóródi, M., Bakos, R.: Guesthouse catering facility as an experience generatorin electronic communication of hungarian rural tourism supply.
Economica. 10 (2), 15-20, 2019.
kiadói változat: 14
2019Savella, O., Kóródi, M.: Health tourism as scene of formation of health behaviour - demonstration of possible researchdirections.
Economica. 10 (2), 41-45, 2019.
kiadói változat: 1
2018Dumele, D., Mondok, A., Kóródi, M.: A szállodai üzemeltetés minőségalapú menedzsment eszközeinek vizsgálata.
Gradus. 5 (2), 123-131, 2018.
kiadói változat: 45
2018Savella, O., Kóródi, M.: Egészségturizmus, mint egészségmagatartás-formáló színtér -jövőbeni kutatási irányok bemutatása.
Economica. 9 (3), 1-5, 2018.
kiadói változat: 11
2018Kóródi, M.: Generációspecifikus kínálatmenedzsment a turizmusban.
Economica. 9 (3), 21-26, 2018.
kiadói változat: 2
2017Kóródi, M., Bakos, R.: A gasztrofesztiválok, mint élménygazdasági termékek változatossága és választékossága.
Gradus. 4 (2), 479-486, 2017.
kiadói változat: 19
2017Bakos, R., Kalmárné Rimóczi, C., Kóródi, M., Szabó, A.: Élményígéret megjelenése a vidéki éttermek online kommunikációjában.
Gradus. 4 (2), 508-513, 2017.
kiadói változat: 14
2016Kóródi, M.: Miértek és hogyanok a helyi termékek forgalmazásról - különös tekintettel a turisztikai hasznosításra: három ország öt településének példája alapján.
Gradus. 3 (2), 196-207, 2016.
kiadói változat: 7
2015Horváth, Z., Sánta, F., Kóródi, M.: A szolnoki Gulyásfesztivál szerepe Szolnok város turizmusában és vendégkörének változása.
Economica. 8 (2), 57-63, 2015.
kiadói változat: 5
2015Kóródi, M., Bakos, R., Ipacs, V.: Kompetenciamegfeleltetés a felnőttképzés gyakorlatában.
Economica. 8 (1), 66-69, 2015.
kiadói változat: 20
2015Kóródi, M.: Tanulásmódszertani innovációk.
Economica. 8 (1), 92-95, 2015.
kiadói változat: 2
2014Kóródi, M., Bakos, R., Kalmárné Rimóczi, C., Savella, O., Mondok, A., Németh, M.: A helyi termékek interpretációs lehetőségei és szerepük a desztináció fejlesztésében.
Economica. 7 (1), 113-116, 2014.
kiadói változat: 18
2014Kóródi, M.: Az ifjúsági turizmus motivációi francia és angol egyetemisták megkérdezése alapján.
Economica. 7 (2), 240-245, 2014.
kiadói változat: 16