Jelenlegi hely

Statisztika

Szűcs Róbert Sándor

Open Access publikációk letöltési adatai a DE intézményi repozitóriumából
Dátum: -
OA publikációk száma a DEA-ban: 31

Összes letöltés a DEA-ból: 765

OrszágLetöltések
Egyesült Államok (US)456
Magyarország (HU)143
Németország (DE)36
Kína (CN)21
Oroszország (RU)11
Hong Kong SAR (Kínai Népköztársaság) (HK)8
Románia (RO)8
Banglades (BD)4
Egyesült Királyság (GB)4
Egyesült Arab Emírségek (AE)3
Csehország (CZ)3
Chile (CL)2
Finnország (FI)2
Franciaország (FR)2
Hollandia (NL)2
Ukrajna (UA)2
Dél-Afrika (ZA)2
Ausztria (AT)1
Brazília (BR)1
Kanada (CA)1
Spanyolország (ES)1
Olaszország (IT)1
Svédország (SE)1
Törökország (TR)1
n.a.49
Megjelenés Publikáció Fájlletöltések
2023Szűcs, R., Kovács, K.: Az árak emelkedése napjaink élelmiszerpiacán.
TM. 10 (1), 21-37, 2023.
Kiadói változat: 15
2023Kovács, K., Szűcs, R.: Az entomofágiával, azaz a rovarok fogyasztásával kapcsolatos attitűdök vizsgálata.
Jelenkori Társad. Gazd. Foly. 18 (1-2), 119-138, 2023.
Kiadói változat: 3
2023Molnár, E., Szűcs, R.: Nem csak a 20 éveseké a világ - avagy az élelmiszerek online értékesítésének lehetőségei.
Gazdálktud. közl. 10 (1), 61-65, 2023.
Post-print: 5
2022Szűcs, R.: Közösségi detoxikáló: Egy hét a közösségi média használata nélkül.
Gradus. 9 (2), 2022.
kiadói változat: 2
2020Szűcs, R.: A fogyasztói tudatosság affektív és konatív komponensei.
Gradus. 7 (1), 105-114, 2020.
kiadói változat: 10
2020Szűcs, R., Pólya, É., Szakály, Z.: A testkép megítélése a rendszeres sporttevékenységet végzők körében.
Acta Carolus Robertus. 10 (2), 189-207, 2020.
kiadói változat: 2
2020Szűcs, R., Pólya, É., Szakály, Z.: Perception of body image among people engaged in sports on a regular basis.
Eur. Sci. J. 16 (28), 23-39, 2020.
kiadói változat: 5
2019Szűcs, R.: Az élelmiszerpazarlás és a fogyasztói tudatosság kapcsolata.
Táplálkozásmarketing. 6 (1), 69-80, 2019.
kiadói változat: 109
2018Szűcs, R.: Consumer Awareness and Consumer Protection in Hungary.
Eur. Sci. J. 14 (4), 61-72, 2018.
kiadói változat: 40
2018Szűcs, R.: Jótállás a fogyasztók fejében.
Economica. 9 (2), 39-48, 2018.
kiadói változat: 37
2018Szűcs, R.: Kockázat és biztonság az online piactereken: A vásárlók tudatossága és a fogyasztóvédelem összefüggései.
Economica. 9 (2), 31-38, 2018.
kiadói változat: 65
2017Szűcs, R.: A tudatos vásárló mítosza.
Gradus. 4 (2), 514-521, 2017.
kiadói változat: 2
2016Szűcs, R.: A fogyasztók életútja a szlogenek világában.
Táplálkozásmarketing. 3 (2), 29-40, 2016.
kiadói változat: 50
2016Szűcs, R.: The Influencing Effect Of Slogans In Segment Of Children.
Eur. Sci. J. 12 (16), 24-36, 2016.
kiadói változat: 51
2015Szűcs, R.: A vasárnapi zárva tartás a fogyasztók szemszögéből.
Economica. 4 (1), 53-58, 2015.
kiadói változat: 13
2015Barta, B., Szűcs, R.: Food-related television advertisements from the perspective of children.
Eur. Sci. J. 11 (13), 34-44, 2015.
kiadói változat: 6
2015Szűcs, R., Pólya, É., Horváth, M.: Műszaki-, agrár,- és informatikus diplomák értéke a munkaerőpiacon.
Economica. 8 (1), 4-22, 2015.
kiadói változat: 35
2015Barta, B., Szűcs, R.: Reklámozás, szlogen és szuperhősök: A gyermekek meggyőzésének eszközei.
Táplálkozásmarketing. 2 (2), 47-57, 2015.
kiadói változat: 39
2014Szűcs, R., Máté, Z., László, É., Földi, K., Mommertz, S.: An examination of language requirements for newly-graduated students by quantitative research.
Eur. Sci. J. 10 (34), 390-406, 2014.
kiadói változat: 9
2014Szűcs, R.: Cognitive level of consumers' knowledge in the case of a few food products.
Eur. Sci. J. 10 (10), 58-65, 2014.
kiadói változat: 16
2014Szűcs, R., Pólya, É.: Fogyasztói etnocentrizmus a védjegyek tükrében.
Economica. 7 (2), 80-93, 2014.
kiadói változat: 29
2013Szűcs, R.: A gyermekkori elhízás gazdasági és marketing aspektusai az egészségügyi szakemberek szerint.
Élelm. Táplálk. Mark. 9 (2), 9-15, 2013.
kiadói változat: 16
2013Szűcs, R., Krikuska, A.: Árucímkék a fogyasztó szemszögéből.
Economica. 6 (Klsz.), 50-57, 2013.
kiadói változat: 26
2013Szűcs, R., Széll, E.: Az anyai szerepkör a gyermekek egészségtudatos fogyasztói szocializációjában.
Economica. 6 58-66, 2013.
kiadói változat: 2
2013Pólya, É., Szűcs, R.: Examining the role of family members in family buying center in adult Hungarian population.
Eur. Sci. J. 9 (19), 1-8, 2013.
kiadói változat: 16
2013Szűcs, R., Széll, E.: The mother's role in health conscious consumer socialization of children.
Eur. Sci. J. 9 (22), 289-300, 2013.
kiadói változat: 3
2011Szűcs, R.: A "brand licensing" és szabályozásának kérdései.
Élelm. Táplálk. Mark. 8 (1-2), 87-93, 2011.
kiadói változat: 5
2011Szűcs, R., Pólya, É.: Economic risk of childhood obesity.
Eur. Sci. J. 15 25-37, 2011.
kiadói változat: 8
2011Szűcs, R.: The "invisible hand" in case of foods with high level of fat, sugar and/or salt importance of fat tax.
Eur. Sci. J. 24 49-67, 2011.
kiadói változat: 21
2010Szűcs, R., Csapó, Z.: Reducing consumption of food with high level of fat, sugar and/or salt among young generation.
ASAC. Apstract. 4 (1-2), 85-93, 2010.
kiadói változat: 66
2010Szűcs, R., Csapó, Z.: Reducing consumption of food with high level of fat, sugar and/or salt among young generation.
Apstract. 5 (1), 79-85, 2010.
kiadói változat: 59