Jelenlegi hely

Statisztika

Molnár Edina

Open Access publikációk letöltési adatai a DE intézményi repozitóriumából
Dátum: -
OA publikációk száma a DEA-ban: 25

Összes letöltés a DEA-ból: 762

OrszágLetöltések
Egyesült Államok (US)332
Magyarország (HU)126
Pakisztán (PK)25
Indonézia (ID)19
Kanada (CA)15
Németország (DE)15
Fülöp-szigetek (PH)14
Ausztrália (AU)12
Malajzia (MY)12
Egyesült Királyság (GB)11
Egyesült Arab Emírségek (AE)8
Hong Kong SAR (Kínai Népköztársaság) (HK)8
Törökország (TR)8
Vietnám (VN)8
Zimbabwe (ZW)8
Kína (CN)7
India (IN)7
Románia (RO)7
Szerbia (RS)7
Spanyolország (ES)4
Litvánia (LT)4
Hollandia (NL)4
Belgium (BE)3
Egyiptom (EG)3
Görögország (GR)3
Olaszország (IT)3
Japán (JP)3
Makaó (MO)3
Svédország (SE)3
Csehország (CZ)2
Finnország (FI)2
Srí Lanka (LK)2
Lengyelország (PL)2
Portugália (PT)2
Oroszország (RU)2
Szingapur (SG)2
Dél-Afrika (ZA)2
Ausztria (AT)1
Brazília (BR)1
Etiópia (ET)1
Izrael (IL)1
Irak (IQ)1
Jordánia (JO)1
Libanon (LB)1
Lettország (LV)1
Maldív-szigetek (MV)1
Új-Zéland (NZ)1
Szlovákia (SK)1
Ukrajna (UA)1
n.a.52
Megjelenés Publikáció Fájlletöltések
2023Hussain, M., Szabados, G., Muhammad, K., Omarli, S., Murtaza, S., Molnár, E.: Examining the convergence of dominant themes related to social entrepreneurship, NGOs and globalization: A systematic literature review.
PLoS One. 18 (5), 1-23, 2023.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Multidisciplinary (2022)
kiadói változat: 4
2023Butt, S., Mahmood, A., Saleem, S., Murtaza, S., Hassan, S., Molnár, E.: The Contribution of Learner Characteristics and Perceived Learning to Students' Satisfaction and Academic Performance during COVID-19.
Sustainability. 15 (2), 1-28, 2023.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Computer Networks and Communications (2022)
Q2 Energy Engineering and Power Technology (2022)
Q2 Environmental Science (miscellaneous) (2022)
Q1 Geography, Planning and Development (2022)
Q2 Hardware and Architecture (2022)
Q2 Management, Monitoring, Policy and Law (2022)
Q2 Renewable Energy, Sustainability and the Environment (2022)
kiadói változat: 5
2022Szabó, T., Molnár, E.: A szervezeti kultúra és a vezetés kapcsolata = The Relationship Between Organizational Behavior and Leadership.
Gradus. 9 (1), 1-8, 2022.
Kiadói változat: 6
2022Majeed, M., Aslam, S., Murtaza, S., Szakács, A., Molnár, E.: Green Marketing Approaches and Their Impact on Green Purchase Intentions: mediating Role of Green Brand Image and Consumer Beliefs towards the Environment.
Sustainability. 14 (18), 1-19, 2022.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Computer Networks and Communications
Q2 Energy Engineering and Power Technology
Q2 Environmental Science (miscellaneous)
Q1 Geography, Planning and Development
Q2 Hardware and Architecture
Q2 Management, Monitoring, Policy and Law
Q2 Renewable Energy, Sustainability and the Environment
Kiadói változat: 11
2022Tariq, H., Mahmood, A., Ahmad, A., Khan, M., Murtaza, S., Ali, A., Molnár, E.: Span of Supervision and Repercussions of Envy: The Moderating Role of Meaningful Work.
Front. Psychol. 12 1-13, 2022.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Psychology (miscellaneous)
Kiadói változat: 30
2021Murtaza, S., Molnár, E.: Is digital heroin creating disturbing behaviors among children? Moderating role of smartphone addicted parents.
Acta Carolus Robertus. 11 (1), 1-12, 2021.
kiadói változat: 142
2021Murtaza, S., Mahmood, A., Saleem, S., Ahmad, N., Sharif, M., Molnár, E.: Proposing Stewardship Theory as an Alternate to Explain the Relationship between CSR and Employees' Pro-Environmental Behavior.
Sustainability. 13 (15), 8558-8574, 2021.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Energy Engineering and Power Technology
Q2 Environmental Science (miscellaneous)
Q1 Geography, Planning and Development
Q2 Management, Monitoring, Policy and Law
Q2 Renewable Energy, Sustainability and the Environment
kiadói változat: 74
2021Majeed, M., Mahmood, A., Molnár, E., Murtaza, S.: Social media analytics lens: a study on consumer perceived risk to share information on social media networks.
Humanities & Social Sciences Reviews. 9 (2), 258-268, 2021.
kiadói változat: 28
2021Molnár, E., Mahmood, A., Ahmad, N., Ikram, A., Murtaza, S.: The Interplay between Corporate Social Responsibility at Employee Level, Ethical Leadership, Quality of Work Life and Employee Pro-Environmental Behavior: the Case of Healthcare Organizations.
Int. J. Environ. Res. Public Health. 18 (9), 1-16, 2021.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Health, Toxicology and Mutagenesis
Q2 Pollution
Q2 Public Health, Environmental and Occupational Health
kiadói változat: 32
2021Rehman, N., Mahmood, A., Ibtasam, M., Murtaza, S., Iqbal, N., Molnár, E.: The Psychology of Resistance to Change: The Antidotal Effect of Organizational Justice, Support and Leader-Member Exchange.
Front. Psychol. 12 1-15, 2021.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Psychology (miscellaneous)
kiadói változat: 94
2020Molnár, E.: A megemelkedett érzelmi arousal szerepe a reklám által befolyásolt vásárlási döntésekben.
Gradus. 7 (2), 330-335, 2020.
kiadói változat: 45
2020Molnár, E.: Az empátia, a szorongás és a személyiség szerepe a reklámok által kiváltott vásárlási döntésekben.
Acta Carolus Robertus. 10 (1), 95-109, 2020.
kiadói változat: 90
2020Molnár, E.: The role of empathy, anxiety and personality in purchasing decisions caused by advertising.
Anal. Univ. Oradea. Ştiinţ. econ. 29 (1), 376-386, 2020.
kiadói változat: 38
2020Molnár, E.: The role of momentary and sustained emotional arousal in advertising-influenced and non-influenced purchasing decisions.
Cross Cult. Manag. J. 22 (1), 67-78, 2020.
kiadói változat: 7
2020Molnár, E.: The role of the high emotional arousal level in purchasing decisions caused by advertisements.
SEA: Pract. Appl. Sci. 8 (23), 235-241, 2020.
kiadói változat: 55
2019Molnár, E.: Bűnmegelőzés a Neumann János Egyetemen = Crime prevention at John von Neumann University.
Gradus. 6 (3), 22-26, 2019.
Kiadói változat: 6
2019Molnár, E.: Elektronikus médihasználat óvodáskorban = Electronic media use in preschool.
Gradus. 6 (3), 16-21, 2019.
Kiadói változat: 6
2019Molnár, E., Bozorádi, J.: Információ = hatalom.
Gradus. 6 (3), 35-43, 2019.
kiadói változat: 6
2019Molnár, E.: Kutyával asszisztált óvodai foglalkozások = Dog-assisted kindergarten activities.
Gradus. 6 (3), 27-34, 2019.
Kiadói változat: 5
2019Molnár, E.: Mese vagy rajzfilm? = Tale or cartoon?.
Gradus. 6 (3), 11-15, 2019.
Kiadói változat: 5
2018Molnár, E., Márfy, A.: Életkérdések az önismeret tükrében: egy választható egyetemi kurzus tapasztalatai.
Economica. 9 (2), 65-70, 2018.
kiadói változat: 4
2016Molnár, E.: A reklámozás mint társadalmi kommunikáció.
Gradus. 3 (2), 278-283, 2016.
kiadói változat: 43
2014Molnár, E.: A tehetséges fiatalok segítése a felsőoktatásban a pszichológiai tanácsadás módszertanával.
Economica. 7 (1), 40-54, 2014.
kiadói változat: 18
2013Molnár, E., Bozorádi, J., Márkus, E.: Bűnmegelőzés, áldozatsegítés, ifjúságvédelem Jász-Nagykun-Szolnok megyében.
Economica. 6 (Klsz.), 142-158, 2013.
kiadói változat: 6
2012Molnár, E.: Az Osztojkán Béla Roma Szakkollégium a Szolnoki Főiskolán.
Economica. 5 (Klsz.), 24-28, 2012.
kiadói változat: 2