Összes letöltés a DEA-ból: 508
Ország | Letöltések |
---|---|
Egyesült Államok (US) | 257 |
Magyarország (HU) | 56 |
Fülöp-szigetek (PH) | 29 |
Indonézia (ID) | 20 |
Kína (CN) | 13 |
Malajzia (MY) | 12 |
Románia (RO) | 7 |
Kanada (CA) | 6 |
Németország (DE) | 6 |
Egyesült Királyság (GB) | 3 |
Ausztrália (AU) | 2 |
Franciaország (FR) | 2 |
Szingapur (SG) | 2 |
Egyesült Arab Emírségek (AE) | 1 |
Ausztria (AT) | 1 |
Belgium (BE) | 1 |
Bulgária (BG) | 1 |
Chile (CL) | 1 |
Hong Kong SAR (Kínai Népköztársaság) (HK) | 1 |
Írország (IE) | 1 |
Hollandia (NL) | 1 |
Törökország (TR) | 1 |
n.a. | 84 |
Megjelenés | Publikáció | Fájlletöltések |
---|---|---|
2024 | Rusznák, A., Kocsis, Z.: Navigating the Return-to-Work Experience for New Parents Maintaining Work-Family Well-Being. Cent. Eur. J. Educ. Res. 6 (1), 85-87, 2024. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/380162 | kiadói változat: 7 |
2022 | Rácz, C., Kocsis, Z.: A lemorzsolódás előrejelzőinek azonosítása a STEM területek hallgatóinak körében. Új Munkaügyi Szemle. 3 (4), 43-57, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/347492 | Kiadói változat: 8 |
2022 | Rácz, C., Kocsis, Z.: A munka és a tanulmányok kölcsönhatása a STEM területeken. Opus et educatio. 9 (3), 232-243, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/347491 | Kiadói változat: 7 |
2022 | Kocsis, Z., Alter, E., Pusztai, G.: The Role of Student Employment in Persistence and Efficiency in STEM Higher Education. Int. J. Educ. Math. Sci. Technol.. 10 (4), 831-848, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/338965 Folyóirat-mutatók:
Q2 Education Q2 Mathematics (miscellaneous) | Kiadói változat: 27 |
2021 | Kocsis, Z.: A fizetett munkavállalás hatása a felsőoktatási hallgatók egyetemi pályafutására. Educatio. 30 (1), 135-145, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/347530 | kiadói változat: 5 |
2021 | Kocsis, Z.: A járványügyi helyzet hatása a hallgatói munkavállalásra. Belvedere Meridionale. 33 (2), 112-132, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/347494 | Kiadói változat: 7 |
2021 | Kocsis, Z.: Features of Student Employment in the Hungarian-Romanian Cross Border Area. Acta Didact. Napocensia. 14 (1), 188-202, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/347529 | kiadói változat: 14 |
2021 | Kocsis, Z., Kovács, K., Varha, N., Nikon, N., Hvozdetska, B.: Felsőoktatási hallgatók munkavállalása és migrációs tervei egy nemzetközi összehasonlítás tükrében. Civ. szle. 2 185-205, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/347531 | Kiadói változat: 5 |
2021 | Alter, E., Kocsis, Z.: Hallgatói munkavállalás a STEM területeken. Új Munkaügyi Szemle. 2 (4), 67-79, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/325149 | Kiadói változat: 7 |
2021 | Kocsis, Z., Pusztai, G.: Learning or Earning: Impact of Student Employment on Student Careersin the Eastern Region of the European Higher Education Area. New Educ. Rev. 65 149-161, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/339741 Folyóirat-mutatók:
Q3 Education | Kiadói változat: 53 |
2020 | Kocsis, Z.: A duális képzés eredményességre gyakorolt hatása. Opus et educatio. 7 (1), 80-91, 2020. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/347566 | Kiadói változat: 7 |
2020 | Kocsis, Z.: A duális képzés hatékonysága és a képzéssel való elégedettség egy komplex kutatás tükrében. Új Munkaügyi Szemle. 1 (3), 64-77, 2020. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/347547 | Kiadói változat: 7 |
2020 | Kocsis, Z.: A hallgatói munkavállalás mint a lemorzsolódás egyik lehetséges tényezője. Educatio. 29 (2), 295-304, 2020. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/347545 | kiadói változat: 34 |
2020 | Kocsis, Z.: Az elmélet és a gyakorlat találkozása. Metszetek. 9 (2), 162-166, 2020. (Ismertetett mű: Fényes Hajnalka, Mohácsi Márta. -Munkaerőpiac és emberi tőke : elmélet és gyakorlat /Debrecen : Debreceni Egyetemi Kiadó, 2019. -123 p. -) Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/347546 | kiadói változat: 5 |
2020 | Kocsis, Z.: Fényes, H., & Mohácsi, M. (2019). Labour market and human capital. Theory and practice. [Munkaerőpiac és emberi tőke. Elmélet és gyakorlat]. Debrecen: Debreceni Egyetemi Kiado. Hung. educ. res. j. 10 (1), 97-100, 2020. (Ismertetett mű: Fényes, H., Mohácsi, M. -Labour market and human capital. Theory and practice. [Munkaerőpiac és emberi tőke. Elmélet és gyakorlat] /Debrecen: Debreceni Egyetemi Kiadó, 2019. -123 p. -) Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/347563 | Kiadói változat: 7 |
2019 | Pusztai, G., Kocsis, Z.: Combining and Balancing Work and Study on the Eastern Border of Europe. Social Sciences. 8 (6), 1-12, 2019. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/285391 Folyóirat-mutatók:
Q3 Social Sciences (miscellaneous) | kiadói változat: 59 |
2019 | Markos, V., Kocsis, Z., Dusa, Á.: Different Forms of Civil Activity and Employment in Hungary and Abroad, and the Development of Student Drop-out. Cent. Eur. j. educ. res. 1 (1), 1-12, 2019. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/347578 | kiadói változat: 5 |
2019 | Kocsis, Z.: Középiskolai diákok munkához és továbbtanuláshoz fűződő viszonya. Educatio. 28 (1), 158-165, 2019. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/347576 | kiadói változat: 23 |
2019 | Kovács, K., Dusa, Á., Kocsis, Z., Pallay, K., Szűcs, T., Pálfi, J.: Practical or theoretical persistence?: The investigation of (f)actors influencing students' persistence at three levels. Hung. educ. res. j. 9 (2), 238-256, 2019. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/321538 | kiadói változat: 49 |
2019 | Bocsi, V., Ceglédi, T., Kocsis, Z., Kovács, K., Kovács, K., Müller, A., Pallay, K., Máté-Szabó, B., Szigeti, F., Tóth, D.: The discovery of the possible reasons for delayed graduation and dropout in the light of a qualitative research study. J. Adult Learn. Know. Innov. 3 (1), 27-38, 2019. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/263056 | kiadói változat: 150 |
2018 | Kocsis, Z.: Hallgatói munkavállalás határon innen és túl = Student Empolyment Within and Beyond Borders. PedActa. 8 (2), 29-40, 2018. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/347582 | Kiadói változat: 8 |
2017 | Kocsis, Z.: A hallgatói munkavállalás jellemzői a debreceni és a nyíregyházi egyetemisták körében. PedActa. 7 (1), 81-89, 2017. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/347589 | Kiadói változat: 14 |