Jelenlegi hely

Statisztika

Pallay Katalin

Open Access publikációk letöltési adatai a DE intézményi repozitóriumából
Dátum: -
OA publikációk száma a DEA-ban: 9

Összes letöltés a DEA-ból: 431

OrszágLetöltések
Egyesült Államok (US)263
Fülöp-szigetek (PH)49
Magyarország (HU)18
Kanada (CA)6
Németország (DE)6
Malajzia (MY)5
Románia (RO)5
Kína (CN)4
India (IN)4
Oroszország (RU)4
Izrael (IL)3
Kenya (KE)3
Hollandia (NL)3
Törökország (TR)3
Ausztrália (AU)2
Svájc (CH)2
Finnország (FI)2
Franciaország (FR)2
Egyesült Királyság (GB)2
Indonézia (ID)2
Thaiföld (TH)2
Ukrajna (UA)2
Vietnám (VN)2
Dél-Afrika (ZA)2
Andorra (AD)1
Egyesült Arab Emírségek (AE)1
Bulgária (BG)1
Chile (CL)1
Csehország (CZ)1
Spanyolország (ES)1
Grúzia (GE)1
Hong Kong SAR (Kínai Népköztársaság) (HK)1
Írország (IE)1
Olaszország (IT)1
Norvégia (NO)1
Szingapur (SG)1
Zambia (ZM)1
n.a.22
Megjelenés Publikáció Fájlletöltések
2023Pusztai, G., Pallay, K., Csók, C.: A családi életre nevelés realitásai: Családi miliőtípusok az iskolai szakemberek perspektívájából.
Educatio. 32 (3), 503-512, 2023.
kiadói változat: 14
2021Fényes, H., Mohácsi, M., Pallay, K.: Career consciousness and commitment to graduation among higher education students in Central and Eastern Europe.
Econ. Sociol. 14 (1), 61-75, 2021.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Business, Management and Accounting (miscellaneous)
Q2 Economics, Econometrics and Finance (miscellaneous)
Q2 Social Sciences (miscellaneous)
Q2 Sociology and Political Science
kiadói változat: 57
2020Pallay, K.: Social Integration of the Former Transcarpathian Students of the Balassi Institute.
Cent. Eur. J. Educat. Res. 2 (3), 82-89, 2020.
kiadói változat: 31
2019Demeter-Karászi, Z., Pallay, K., Tóth, D.: A comparative study of termination of student status in Central Europe.
J. Adult Learn. Know. Innov. 3 (1), 1-5, 2019.
kiadói változat: 26
2019Pusztai, G., Fényes, H., Szigeti, F., Pallay, K.: Dropped-out Students and the Decision to Drop-out in Hungary.
Cent. Eur. J. Educat. Res. 1 (1), 31-40, 2019.
kiadói változat: 90
2019Pallay, K.: Nemzeti kisebbségi hallgatók tanulmányi eredményessége.
Educatio. 28 (4), 810-818, 2019.
kiadói változat: 10
2019Kovács, K., Dusa, Á., Kocsis, Z., Pallay, K., Szűcs, T., Pálfi, J.: Practical or theoretical persistence?: The investigation of (f)actors influencing students' persistence at three levels.
Hung. educ. res. j. 9 (2), 238-256, 2019.
kiadói változat: 35
2019Bocsi, V., Ceglédi, T., Kocsis, Z., Kovács, K., Kovács, K., Müller, A., Pallay, K., Máté-Szabó, B., Szigeti, F., Tóth, D.: The discovery of the possible reasons for delayed graduation and dropout in the light of a qualitative research study.
J. Adult Learn. Know. Innov. 3 (1), 27-38, 2019.
kiadói változat: 134
2018Pusztai, G., Pallay, K., Joó, O., Cséke, K., Farkas, J.: Two Gap-filling Books on Non-immigrant Minorities.
Hung. Educ. Res. J. 8 (1), 109-115, 2018.
kiadói változat: 34