Összes letöltés a DEA-ból: 431
Ország | Letöltések |
---|---|
Egyesült Államok (US) | 263 |
Fülöp-szigetek (PH) | 49 |
Magyarország (HU) | 18 |
Kanada (CA) | 6 |
Németország (DE) | 6 |
Malajzia (MY) | 5 |
Románia (RO) | 5 |
Kína (CN) | 4 |
India (IN) | 4 |
Oroszország (RU) | 4 |
Izrael (IL) | 3 |
Kenya (KE) | 3 |
Hollandia (NL) | 3 |
Törökország (TR) | 3 |
Ausztrália (AU) | 2 |
Svájc (CH) | 2 |
Finnország (FI) | 2 |
Franciaország (FR) | 2 |
Egyesült Királyság (GB) | 2 |
Indonézia (ID) | 2 |
Thaiföld (TH) | 2 |
Ukrajna (UA) | 2 |
Vietnám (VN) | 2 |
Dél-Afrika (ZA) | 2 |
Andorra (AD) | 1 |
Egyesült Arab Emírségek (AE) | 1 |
Bulgária (BG) | 1 |
Chile (CL) | 1 |
Csehország (CZ) | 1 |
Spanyolország (ES) | 1 |
Grúzia (GE) | 1 |
Hong Kong SAR (Kínai Népköztársaság) (HK) | 1 |
Írország (IE) | 1 |
Olaszország (IT) | 1 |
Norvégia (NO) | 1 |
Szingapur (SG) | 1 |
Zambia (ZM) | 1 |
n.a. | 22 |
Megjelenés | Publikáció | Fájlletöltések |
---|---|---|
2023 | Pusztai, G., Pallay, K., Csók, C.: A családi életre nevelés realitásai: Családi miliőtípusok az iskolai szakemberek perspektívájából. Educatio. 32 (3), 503-512, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/365265 | kiadói változat: 14 |
2021 | Fényes, H., Mohácsi, M., Pallay, K.: Career consciousness and commitment to graduation among higher education students in Central and Eastern Europe. Econ. Sociol. 14 (1), 61-75, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/321245 Folyóirat-mutatók:
Q2 Business, Management and Accounting (miscellaneous) Q2 Economics, Econometrics and Finance (miscellaneous) Q2 Social Sciences (miscellaneous) Q2 Sociology and Political Science | kiadói változat: 57 |
2020 | Pallay, K.: Social Integration of the Former Transcarpathian Students of the Balassi Institute. Cent. Eur. J. Educat. Res. 2 (3), 82-89, 2020. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/321252 | kiadói változat: 31 |
2019 | Demeter-Karászi, Z., Pallay, K., Tóth, D.: A comparative study of termination of student status in Central Europe. J. Adult Learn. Know. Innov. 3 (1), 1-5, 2019. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/321535 | kiadói változat: 26 |
2019 | Pusztai, G., Fényes, H., Szigeti, F., Pallay, K.: Dropped-out Students and the Decision to Drop-out in Hungary. Cent. Eur. J. Educat. Res. 1 (1), 31-40, 2019. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/321544 | kiadói változat: 90 |
2019 | Pallay, K.: Nemzeti kisebbségi hallgatók tanulmányi eredményessége. Educatio. 28 (4), 810-818, 2019. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/321398 | kiadói változat: 10 |
2019 | Kovács, K., Dusa, Á., Kocsis, Z., Pallay, K., Szűcs, T., Pálfi, J.: Practical or theoretical persistence?: The investigation of (f)actors influencing students' persistence at three levels. Hung. educ. res. j. 9 (2), 238-256, 2019. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/321538 | kiadói változat: 35 |
2019 | Bocsi, V., Ceglédi, T., Kocsis, Z., Kovács, K., Kovács, K., Müller, A., Pallay, K., Máté-Szabó, B., Szigeti, F., Tóth, D.: The discovery of the possible reasons for delayed graduation and dropout in the light of a qualitative research study. J. Adult Learn. Know. Innov. 3 (1), 27-38, 2019. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/263056 | kiadói változat: 134 |
2018 | Pusztai, G., Pallay, K., Joó, O., Cséke, K., Farkas, J.: Two Gap-filling Books on Non-immigrant Minorities. Hung. Educ. Res. J. 8 (1), 109-115, 2018. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/251638 | kiadói változat: 34 |