Jelenlegi hely

Statisztika

Szikszai-Németh Ketrin

Open Access publikációk letöltési adatai a DE intézményi repozitóriumából
Dátum: -
OA publikációk száma a DEA-ban: 5

Összes letöltés a DEA-ból: 214

OrszágLetöltések
Magyarország (HU)96
Egyesült Államok (US)91
Románia (RO)7
Hong Kong SAR (Kínai Népköztársaság) (HK)4
Németország (DE)3
India (IN)2
Ausztria (AT)1
Kanada (CA)1
n.a.9
Megjelenés Publikáció Fájlletöltések
2021Szikszai-Németh, K., Nagy, A.: Employer branding a közösségi médiában.
Debr. szle. 29 (1), 70-76, 2021.
kiadói változat: 95
2020Szikszai-Németh, K., Nagy, A.: Consumer decision making in influencer marketing.
Anal. Univ. Oradea. Ştiinţ. econ. 29 (2), 326-336, 2020.
Kiadói változat: 7
2020Szikszai-Németh, K.: Influencer Marketing: Persuasion Of The Followers.
Netw. Intell. Stud. 8 (16), 119-124, 2020.
Kiadói változat: 5
2020Szikszai-Németh, K.: Personal branding in team sports marketing.
Anal. Univ. Oradea. Ştiinţ. econ. 29 (1), 416-424, 2020.
Kiadói változat: 5
2018Nagy, A., Molnár, D., Szikszai-Németh, K.: A személyes márkaépítés kihívásai napjainkban.
Int. J. Eng. Manag. Sci. 3 (4), 485-494, 2018.
kiadói változat: 102