Összes letöltés a DEA-ból: 103
Ország | Letöltések |
---|---|
Egyesült Államok (US) | 24 |
Kína (CN) | 11 |
Szingapur (SG) | 9 |
Vietnám (VN) | 7 |
Magyarország (HU) | 6 |
Indonézia (ID) | 5 |
Hollandia (NL) | 5 |
Brazília (BR) | 4 |
Oroszország (RU) | 3 |
Franciaország (FR) | 2 |
Izrael (IL) | 2 |
Egyesült Arab Emírségek (AE) | 1 |
Kanada (CA) | 1 |
Hong Kong SAR (Kínai Népköztársaság) (HK) | 1 |
Horvátország (HR) | 1 |
Svédország (SE) | 1 |
n.a. | 20 |
Megjelenés | Publikáció | Fájlletöltések |
---|---|---|
2024 | Csernoch, M., Nagy, T., Nagy, K., Csernoch, J., Hannusch, C.: Human-centered digital sustainability: handling enumerated lists in digital texts. IEEE Access. 12 30544-30561, 2024. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/366885 Folyóirat-mutatók:
Q1 Computer Science (miscellaneous) (2023) Q1 Engineering (miscellaneous) (2023) Q1 Materials Science (miscellaneous) (2023) | Kiadói változat: 12 |
2023 | Sebestyén, K., Nagy, T., Csernoch, M.: Tanulók szövegkezelés-ismereteinek és önértékelésének kapcsolata. Inform. társad. 23 (1), 117-138, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/360625 Folyóirat-mutatók:
Q3 Communication | Kiadói változat: 11 |
2023 | Csernoch, M., Nagy, K., Nagy, T.: The Entropy of Digital Texts - The Mathematical Background of Correctness. Entropy. 25 (2), 1-34, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/357510 Folyóirat-mutatók:
Q2 Electrical and Electronic Engineering Q2 Information Systems Q2 Mathematical Physics Q2 Physics and Astronomy (miscellaneous) | kiadói változat: 5 |
2022 | Csernoch, M., Máth, J., Nagy, T.: The Interpretation of Graphical Information in Word Processing. Entropy. 24 (10), 1-16, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/359591 Folyóirat-mutatók:
Q2 Electrical and Electronic Engineering Q2 Information Systems Q2 Mathematical Physics Q2 Physics and Astronomy (miscellaneous) | kiadói változat: 7 |
2021 | Nagy, T., Csernoch, M., Biró, P.: The Comparison of Students' Self-Assessment, Gender, and Programming-Oriented Spreadsheet Skills. Education Sciences. 11 (10), 1-29, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/324547 Folyóirat-mutatók:
Q2 Computer Science Applications Q2 Computer Science (miscellaneous) Q3 Developmental and Educational Psychology Q2 Education Q2 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation Q2 Public Administration | kiadói változat: 68 |