Jelenlegi hely

Statisztika

Kristia Kristia

Open Access publikációk letöltési adatai a DE intézményi repozitóriumából
Dátum: -
OA publikációk száma a DEA-ban: 5

Összes letöltés a DEA-ból: 48

OrszágLetöltések
Egyesült Államok (US)30
Magyarország (HU)3
Horvátország (HR)1
Szingapur (SG)1
n.a.13
Megjelenés Publikáció Fájlletöltések
2023Kristia, K., Kovács, S., Bács, Z., Rabbi, M.: A Bibliometric Analysis of Sustainable Food Consumption: Historical Evolution, Dominant Topics and Trends.
Sustainability. 15 (11), 1-24, 2023.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Computer Networks and Communications
Q2 Energy Engineering and Power Technology
Q2 Environmental Science (miscellaneous)
Q1 Geography, Planning and Development
Q2 Hardware and Architecture
Q2 Management, Monitoring, Policy and Law
Q2 Renewable Energy, Sustainability and the Environment
kiadói változat: 4
2023Kristia, K., Rabbi, M.: Exploring the Synergy of Renewable Energy in the Circular Economy Framework: A Bibliometric Study.
Sustainability. 15 (17), 1-27, 2023.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Computer Networks and Communications
Q2 Energy Engineering and Power Technology
Q2 Environmental Science (miscellaneous)
Q1 Geography, Planning and Development
Q2 Hardware and Architecture
Q2 Management, Monitoring, Policy and Law
Q2 Renewable Energy, Sustainability and the Environment
kiadói változat: 18
2023Kristia, K.: The Effect of Perceived Greenwash on Green Trust with Green Perceived Risk and Green Perceived Value as Mediating Variables: Study on Danone-Aqua Indonesia.
Jurn. Manaj. 18 (1), 65-75, 2023.
Kiadói változat: 7
2023Tobing, G., Adinata, P., Pranatasari, F., Kristia, K.: The Impact of Sales Promotion, User Interface and User Experience Design on Shopee App Users' Repurchase Intentions.
Int. J. Eng. Manag. Sci. 8 (3), 90-104, 2023.
kiadói változat: 14
2022Wahitha, R., Maridjo, H., Kristia, K.: The impact of brand image, product quality, and promotion on the purchase intentions of scarlett whitening skin care products as mediated by e-wom.
MSDJ: Management and Sustainable Development Journal. 4 (2), 47-57, 2022.
Kiadói változat: 5