Összes letöltés a DEA-ból: 41
Ország | Letöltések |
---|---|
Magyarország (HU) | 10 |
n.a. | 31 |
Megjelenés | Publikáció | Fájlletöltések |
---|---|---|
2023 | Mózes, D.: Fekete pasztorál (Jamaica Kincaid: Among Flowers: A Walk in the Himalayas). Alföld. 74 (8), 93-108, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/359292 | Kiadói változat: 5 |
2022 | Mózes, D.: "It Was Like Listening to Someone Laughing Their Way Toward Death": Black Noise, Vocal Experiments, and Sonic Silence in Chester Himes's. Open Cultural Studies. 6 (1), 167-184, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/344051 Folyóirat-mutatók:
Q3 Arts and Humanities (miscellaneous) Q3 Social Sciences (miscellaneous) | Kiadói változat: 5 |
2020 | Mózes, D.: Black Flânerie, Non-White Soundscapes, and the Fantastic in Teju Cole's Open City. Hung. j. Eng. Am. stud. 26 (2), 34-68, 2020. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/347539 | Uncorrected proof: 8 |
2019 | Mózes, D.: The Middle Passage in Black Expressive Culture. Hung. j. Eng. Am. stud. 25 (1), 197-200, 2019. (Ismertetett mű: Wilker, Frank. -Cultural Memories of Origin: Trauma, Memory, and Imagery in African American Narratives of the Middle Passage /Heidelberg : Universitätsverlag Winter, 2017. -302 p. -) Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/347548 | Uncorrected proof: 7 |
2015 | Mózes, D.: Szubszaharai afrikai női identitások és nyelvi megjelenítésük: Dangarembga Tsitsi Nervous conditions c. regénye alapján. Publ. Univ. Misk. Sec. Phil. 19 (1), 277-290, 2015. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/349746 | Kiadói változat: 10 |
2014 | Mózes, D.: "You have to melt it to hear the talk": transnationalism, creole stylization and aurality in Sam Selvon's The Lonely Londoners. University of Bucharest Review. 4 (1), 13-22, 2014. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/349927 Folyóirat-mutatók:
Q4 Cultural Studies Q4 Literature and Literary Theory | Kiadói változat: 6 |