Összes letöltés a DEA-ból: 46
Ország | Letöltések |
---|---|
Egyesült Államok (US) | 28 |
Magyarország (HU) | 1 |
n.a. | 17 |
Megjelenés | Publikáció | Fájlletöltések |
---|---|---|
2024 | Ridzig, G., Hrabéczy, A., Hegedűs, G.: Teaching English for Students with Special Educational Needs During the Pandemic. Cent. Eur. J. Educ. Res. 6 (1), 20-31, 2024. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/379361 | kiadói változat: 5 |
2022 | Hegedűs, G., Godó, K.: Idegennyelv-oktatás és hátrányos helyzet: a nyelvérzék és nyelvtanulási sikeresség összefüggései egy Kelet-Magyarországi hátrányos helyzetű régió 11-12 éves korú tanulóinál. = [Language learning in low socio-economic situation: Correlations between language aptitude and success in foreign language learning in the case of 11?12-year-old students from low socio-economic backgrounds in eastern Hungary]. Hung. educ. res. j. Epub 1-2, 2022. (Ismertetett mű: Szabó Fruzsina. -Idegennyelv-oktatás és hátrányos helyzet : a nyelvérzék és nyelvtanulási sikeresség összefüggései egy Kelet-Magyarországi hátrányos helyzetű régió 11-12 éves korú tanulóinál /Oradea : Partium Kiadó, 2021. -259. -) Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/347525 | kiadói változat: 4 |
2021 | Hegedűs, G.: Curriculum Changes in the Visegrad Four: Three Decades After the Fall of Communism by Tomáš Janík, Štefan Porubský, Magdolna Chrappán, Kinga Kuszák. Cent. Eur. j. educ. res. 3 (3), 144-146, 2021. (Ismertetett mű: Tomáš Janík, Štefan Porubský, Magdolna Chrappán, Kinga Kuszak. -Curriculum changes in the Visegrad Four: three decades after the fall of communism /Münster : Waxmann, 2020. -162 p. -) Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/345854 | Kiadói változat: 8 |
2021 | Hegedűs, G.: Learning English through Shadow Education: Exploring Participants' Motives and Experiences. Cent. Eur. J. Educat. Res. 3 (2), 66-77, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/324234 | kiadói változat: 13 |
2020 | Hegedűs, G.: Contemporary language motivation theory - 60 years since Gardner and Lambert (1959). Hung. educ. res. j. 10 (2), 176-179, 2020. (Ismertetett mű: ed. Ali H. Al-Hoorie, Peter D. MacIntyre. -Contemporary language motivation theory: 60 years since Gardner and Lambert /Bristol : Multilingual Matters, 2020. -344 p. -) Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/345855 | kiadói változat: 16 |