Összes letöltés a DEA-ból: 82
Ország | Letöltések |
---|---|
Egyesült Államok (US) | 33 |
Magyarország (HU) | 16 |
Hong Kong SAR (Kínai Népköztársaság) (HK) | 4 |
Egyiptom (EG) | 1 |
Olaszország (IT) | 1 |
Vietnám (VN) | 1 |
n.a. | 26 |
Megjelenés | Publikáció | Fájlletöltések |
---|---|---|
2024 | Ridzig, G., Hrabéczy, A., Hegedűs, G.: Teaching English for Students with Special Educational Needs During the Pandemic. Cent. Eur. J. Educ. Res. 6 (1), 20-31, 2024. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/379361 | kiadói változat: 5 |
2024 | Schulz, D., Lillo-Navarro, C., Slors, M., Hrabéczy, A., Reuter, M.: Understanding societal challenges: a NeurotechEU perspective. Front. Neurosci. 18 1-8, 2024. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/377148 Folyóirat-mutatók:
Q2 Neuroscience (miscellaneous) (2023) | kiadói változat: 5 |
2023 | Hrabéczy, A., Ceglédi, T., Bacskai, K., Pusztai, G.: How Can Social Capital Become a Facilitator of Inclusion?. Educ. Sci. 13 (2), 1-19, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/344085 Folyóirat-mutatók:
Q2 Computer Science Applications Q2 Computer Science (miscellaneous) Q2 Developmental and Educational Psychology Q2 Education Q2 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation Q2 Public Administration | kiadói változat: 9 |
2023 | Bacskai, K., Dan, B., Szűcs, T., Sávai-Átyin, R., Hrabéczy, A., Kovács, K., Ridzig, G., Kiss, D., Pusztai, G.: Problémák és megoldások a sajátos nevelési igényű diákok tanárai és szülei közötti együttműködésben. Iskolakultúra. 33 (9), 3-29, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/361677 | Kiadói változat: 6 |
2022 | Kovács, K., Dan, B., Hrabéczy, A., Bacskai, K., Pusztai, G.: Is Resilience a Trait or a Result of Parental Involvement?: The Results of a Systematic Literature Review. Educ. Sci. 12 (6), 1-18, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/333989 Folyóirat-mutatók:
Q2 Computer Science Applications Q2 Computer Science (miscellaneous) Q2 Developmental and Educational Psychology Q2 Education Q2 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation Q2 Public Administration | kiadói változat: 28 |
2021 | Hrabéczy, A.: A tanulási nehézséget tapasztaló hallgatók jellemzői. Civ. szle. 18 (2), 85-106, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/357468 | Kiadói változat: 4 |
2021 | Hrabéczy, A.: Establishment and results of the international seminar "The role of television in the education of parents" (1971) based on the notes of Árpád Kiss. PedActa. 11 (2), 61-66, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/357311 | kiadói változat: 14 |
2021 | Hrabéczy, A.: Students in Hungarian Higher Education and Their Perception of Dificulties During Their Studies. Cent. Eur. j. educ. res. 3 (3), 101-113, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/357313 | kiadói változat: 1 |
2020 | Hrabéczy, A., Pusztai, G.: Fogyatékossággal élő hallgatók tanulmányi pályafutása a felsőoktatási adminisztratív adatok tükrében. Iskolakultúra. 30 (11), 3-23, 2020. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/350702 | Kiadói változat: 4 |
2019 | Hrabéczy, A.: Discovering factors influencing study success of students with disabilities and learning difficulties in an interview study. Acta med. sociol. 10 (28), 31-44, 2019. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/357307 | kiadói változat: 3 |
2018 | Hrabéczy, A.: Sajátos nevelési igényű hallgatók eredményessége és esélyegyenlősége a felsőoktatásban. Különleges bánásmód. 4 (5), 48-49, 2018. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/357299 | Kiadói változat: 3 |