Összes letöltés a DEA-ból: 74
Ország | Letöltések |
---|---|
Egyesült Államok (US) | 34 |
Kína (CN) | 5 |
Indonézia (ID) | 5 |
Görögország (GR) | 3 |
Magyarország (HU) | 3 |
n.a. | 24 |
Megjelenés | Publikáció | Fájlletöltések |
---|---|---|
2022 | Saleh, S.: The influence of gender stereotyping and demographic factors on academic choice: The case of the University of Debrecen. Hung. educ. res. j. 12 (2), 145-163, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/366049 | kiadói változat: 14 |
2021 | Mohammed, P., Casas, T., Saleh, S., Kovács, K.: An International Comparison of Educational Systems: the Columbian, Iraqi and Kurdish cases. Cent. Eur. J. Educ. Res. 3 (2), 110-120, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/359259 | kiadói változat: 4 |
2020 | Saleh, S.: Karen, Starr. (2019): Education policy, neoliberalism, and leadership practice a critical analysis. London: Routledge. Hung. educ. res. j. 10 (1), 101-103, 2020. (Ismertetett mű: Karen, Starr. -Education policy, neoliberalism, and leadership practice a critical analysis /London: Routledge, 2019) Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/365881 | kiadói változat: 20 |
2020 | Casas, T., Mohammed, P., Saleh, S.: Students' Motivations to Study Abroad: The Case of International Students at the University of Debrecen. Cent. Eur. J. Educ. Res. 2 (1), 76-81, 2020. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/359257 | kiadói változat: 5 |
2019 | Saleh, S.: Bowl, M. (2017). Adult education in neoliberal times: Policies, philosophies and professionalism.. Hung. educ. res. j. 9 (2), 360-363, 2019. (Ismertetett mű: Bowl, M. -Adult education in neoliberal times: Policies, philosophies and professionalism. /UK : Basingstoke, UK, Palgrave Macmillan, 2017) Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/366047 | kiadói változat: 10 |
2019 | Saleh, S.: Meliscin, F. (2017). Gender, justice and equality: Creating capabilities for girls and women's development. Hung. educ. res. j. 9 (4), 749-753, 2019. (Ismertetett mű: Firdevs Melis Cin. -Gender, justice and equality: Creating capabilities for girls and women's development /London : London, UK, Palgrave Macmillan, 2017) Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/366009 | kiadói változat: 21 |