Jelenlegi hely

Statisztika

Kun András István

Open Access publikációk letöltési adatai a DE intézményi repozitóriumából
Dátum: -
OA publikációk száma a DEA-ban: 50

Összes letöltés a DEA-ból: 3691

OrszágLetöltések
Egyesült Államok (US)1530
Magyarország (HU)458
Kína (CN)184
Egyesült Királyság (GB)157
Németország (DE)126
Hong Kong SAR (Kínai Népköztársaság) (HK)69
Kanada (CA)58
Hollandia (NL)51
Fülöp-szigetek (PH)50
Indonézia (ID)49
Franciaország (FR)42
Dél-Afrika (ZA)40
Vietnám (VN)39
India (IN)36
Írország (IE)34
Ausztrália (AU)30
Japán (JP)23
Malajzia (MY)23
Egyesült Arab Emírségek (AE)20
Oroszország (RU)20
Nigéria (NG)13
Finnország (FI)12
Románia (RO)12
Szingapur (SG)12
Pakisztán (PK)11
Svájc (CH)10
Brazília (BR)9
Srí Lanka (LK)9
Kenya (KE)8
Görögország (GR)7
Szerbia (RS)7
Chile (CL)6
Spanyolország (ES)6
Norvégia (NO)6
Új-Zéland (NZ)6
Szlovákia (SK)6
Törökország (TR)6
Csehország (CZ)5
Egyiptom (EG)5
Etiópia (ET)5
Man sziget (IM)5
Botswana (BW)4
Grúzia (GE)4
Jordánia (JO)4
Svédország (SE)4
Banglades (BD)3
Brunei (BN)3
Ciprus (CY)3
Dánia (DK)3
Lengyelország (PL)3
Thaiföld (TH)3
Bosznia-Hercegovina (BA)2
Kolumbia (CO)2
Ghána (GH)2
Guyana (GY)2
Litvánia (LT)2
Luxemburg (LU)2
Málta (MT)2
Szaud-Arábia (SA)2
Ukrajna (UA)2
Zimbabwe (ZW)2
Albánia (AL)1
Örményország (AM)1
Amerikai Szamoa (AS)1
Ausztria (AT)1
Belgium (BE)1
Bulgária (BG)1
Bhután (BT)1
Algéria (DZ)1
Ecuador (EC)1
Észtország (EE)1
Haiti (HT)1
Irak (IQ)1
Olaszország (IT)1
Kambodzsa (KH)1
Lesotho (LS)1
Lettország (LV)1
Mauritius (MU)1
Maldív-szigetek (MV)1
Omán (OM)1
Pápua Új-Guinea (PG)1
Puerto Rico (PR)1
Portugália (PT)1
Katar (QA)1
Szlovénia (SI)1
Jemen (YE)1
n.a.407
Megjelenés Publikáció Fájlletöltések
2023Dajnoki, K., Kun, A., Poór, J., Jarjabka, Á., Kálmán, B., Kőműves, Z., Pató Szűcs, B., Szabó, K., Szabó, S., Szeiner, Z., Tóth, A., Cseh Papp, I.: Characteristics of crisis management measures in the HR area during the pandemic in Hungary: Literature review and methodology.
Acta Polytech. Hung. 20 (7), 173-192, 2023.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Engineering (miscellaneous)
Q2 Multidisciplinary
Kiadói változat: 4
2023Dajnoki, K., Poór, J., Jarjabka, Á., Kálmán, B., Kőműves, Z., Pató Szűcs, B., Szabó, K., Szabó, S., Szeiner, Z., Tóth, A., Cseh Papp, I., Kun, A.: Characteristics of crisis management measures in the HR area during the pandemic in Hungary: Results of a countrywide survey of organizations.
Acta Polytech. Hung. 20 (7), 193-210, 2023.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Engineering (miscellaneous)
Q2 Multidisciplinary
Kiadói változat: 11
2023Diem Le, C., Pakurár, M., Kun, A., Oláh, J.: Correction: The impact of factors on information sharing: An application of meta-analysis.
PLoS One. 18 (12), 1, 2023.
Kiadói változat: 5
2023Barizsné Hadházi, E., Filep, R., Kőmíves, P., Kun, A., Ujhelyi, M., Dajnoki, K.: Examination of the correlation between ethical attitudes and dark triad personality traits among university students.
ERIES Journal. 16 (3), 159-172, 2023.
Kiadói változat: 5
2023Dajnoki, K., Pató, G., Kun, A., Varga, E., Tóth, A., Kálmán, B., Kovács, I., Szabó, S., Szabó, K., Majó-Petri, Z., Dávid, L., Poór, J.: Impact of the three waves of COVID-19 pandemic on the HR practices of Hungarian organizations: Experience from an empirical study.
PLoS One. 18 (6), 1-22, 2023.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Multidisciplinary
Kiadói változat: 9
2023Kun, A., Farkas, J., Juhász, C.: Testing the Sametest-effect in a BSc-level Business Communication course examination.
Int. J. Eng. Manag. Sci. "Accepted by Publisher" (-), -, 2023.
post-print: 5
2023Kun, A., Farkas, J., Juhász, C.: The Dunning-Kruger Effect in Knowledge Management Examination of BSc Level Business Students.
Int. J. Eng. Manag. Sci. 8 (1), 14-21, 2023.
Kiadói változat: 27
2021Kun, A., Kiss, M.: On the Mechanics of the Organic Label Effect: How Does Organic Labeling Change Consumer Evaluation of Food Products?.
Sustainability. 13 (3), 1-25, 2021.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Energy Engineering and Power Technology
Q2 Environmental Science (miscellaneous)
Q1 Geography, Planning and Development
Q2 Management, Monitoring, Policy and Law
Q2 Renewable Energy, Sustainability and the Environment
kiadói változat: 83
2021Le, T., Pakurár, M., Kun, A., Oláh, J.: The impact of factors on information sharing: An application of meta-analysis.
PLoS One. 16 (12), 1-24, 2021.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Multidisciplinary
kiadói változat: 45
2020Balogh, G., Király, Z., Kópházi, A., Kun, A., Poór, J.: A magyarországi országos KoronaHR kutatási projekt céljai, módszerei és első tapasztalatai.
Új Munkaügyi Szemle. 1 (4), 2-7, 2020.
Kiadói változat: 6
2020Dajnoki, K., Kun, A.: HR kihívások járványhelyzetben: A KoronaHR országos kutatás.
Magyar Gerontol. 12 (Klsz.), 25-26, 2020.
kiadói változat: 10
2020Kun, A.: Qualitative methods in HRM research: they can offer more than an escape route from statistics....
Metszetek. 9 (1), 91-96, 2020.
(Ismertetett mű: ed. by Keith Townsend, Rebecca Loudoun, David Lewin. -Handbook of Qualitative Research Methods on Human Resource Management: Innovative Techniques /Cheltenham : Edward Elgar, 2016. -288 p. -)
kiadói változat: 50
2019Kiss, M., Kun, A.: Can Homepage Openness Sign Institutional Quality in Higher Education?.
In: 18th International Congress of the International Association on Public and Nonprofit Marketing "Challenges in public, non-profit and social marketing" - Conference proceeding. Ed.: Ercsey Ida, Department of Marketing and Management, University of Győr, Győr, 34, 2019. ISBN: 9786155837616
kiadói változat: 10
2019Kun, A., Kiss, M.: Felsőoktatási intézmények honlapjainak tartalma mint a minőség jelzése.
In: Neveléstudomány - Horizontok és dialógusok: Absztraktkötet. XIX. Országos Neveléstudományi Konferencia. Szerk.: Varga Aranka, Andl Helga, Molnár-Kovács Zsófia, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság, Pécsi Tudományegyetem Bölcsészettudományi Kar Neveléstudományi Intézet, Pécs, 605, 2019. ISBN: 9789634294733
kiadói változat: 20
2019Kun, A., Kiss, M.: Online Communication of Higher Education Institutions as a Signal: Content Analysis of News Published on Institutional Websites and on Facebook.
In: 1st Partium International Conference on Management. Trends in 21st Century : Book of Abstracts. Ed.: Nábrádi András, Gál Katalin, Partium Christian University, University of Debrecen, Oradea, 34-35, 2019. ISBN: 9786068156958
kiadói változat: 22
2018Kun, A., Ujhelyi, M.: Cultural fit and academic performance of higher education students.
Vezetéstudomány / Budapest Management Review. 49 (11), 12-23, 2018.
kiadói változat: 120
2018Kiss, M., Kun, A.: Milyen imázst közvetítenek a magyar felsőoktatási intézmények honlapjai?.
Int. J. Eng. Manag. Sci. 3 (3), 355-370, 2018.
kiadói változat: 96
2017Ujhelyi, M., Kun, A.: A változásmenedzsment és a tulajdonosi szerkezet összefüggései: Empirikus tapasztalatok.
Veztud. 48 (1), 18-29, 2017.
Kiadói változat: 95
2017Dajnoki, K., Máté, D., Fenyves, V., Kun, A.: Deconstructing Attitudes towards Immigrant Workers among Hungarian Employees and Higher Education Students.
Sustainability. 9 (9), 1-28, 2017.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Geography, Planning and Development
Q2 Management, Monitoring, Policy and Law
Q3 Renewable Energy, Sustainability and the Environment
Kiadói változat: 78
2017Kiss, M., Sátor, V., Kontor, E., Kun, A.: Markmyprofessor: Minél több, annál jobb?.
Int. J. Eng. Manag. Sci. 2 (4), 232-243, 2017.
kiadói változat: 94
2016Kun, A., Kovács, É., Boros, J.: A comparison of self-assessment tendencies of full-time and part-time university students.
Ann. Univ. Oradea. Econ. Scien. 25 (1), 538-547, 2016.
kiadói változat: 29
2016Kun, A.: A comparison of self- vs. tutor assessment among Hungarian undergraduate business students.
Assessment & Evaluation in Higher Educ. 41 (3), 350-367, 2016.
Folyóirat-mutatók:
D1 Education
pre-print: 162
2016Ujhelyi, M., Mihali, M., Kun, A., Kiss, A.: A szervezeti kultúra és a szubkultúrák vizsgálata összeolvadás után egy gazdaságtudományi karon.
Iskolakultúra. 26 (9), 23-50, 2016.
kiadói változat: 32
2016Kiss, M., Kontor, E., Kun, A.: Az organikuscímke-hatás a marketing irodalomban: imázstranszfer, halo-hatás és jelzés.
Táplálkozásmarketing. 3 (1), 61-71, 2016.
Kiadói változat: 47
2016Dajnoki, K., Kun, A.: Frissdiplomások foglalkoztatásának jellemzői az agrárgazdaságban.
Gazdálkodás. 60 (4), 289-304, 2016.
Kiadói változat: 14
2016Kun, A., Ujhelyi, M.: Szervezeti kultúra és tanulmányi teljesítmény a műszaki menedzser hallgatók körében.
Int. J. Eng. Manag. Sci. 1 (1), 1-11, 2016.
kiadói változat: 22
2016Máté, D., Kun, A., Fenyves, V.: The Impacts of Trademarks and Patents on Labour Productivity in the Knowledge-Intensive Business Service Sectors.
Amfiteatru Econ. 18 104-119, 2016.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Economics, Econometrics and Finance (miscellaneous)
kiadói változat: 82
2015Kiss, M., Kontor, E., Kun, A.: A biominősítés hatása a fogyasztók érzékelésére és attitűdjére csokoládék esetén.
In: Marketing hálózaton innen és túl : Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXI. Országos Konferenciájának Tanulmánykötete. Szerk.: Bíró-Szigeti Szilvia, Petruska Ildikó, Szalkai Zsuzsanna, Kovács István, Magyar Mária, Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, Budapest, 208-216, 2015. ISBN: 9789633131893
teljes szöveg: 44
2015Kiss, M., Kontor, E., Kun, A.: A biominősítés hatása a fogyasztók érzékelésére és attitűdjére csokoládék esetén.
In: Marketing hálózaton innen és túl : Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXI. Országos Konferenciája 2015. augusztus 26-28. : Program és absztrakt kötet, Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, Budapest, 32, 2015.
kiadói változat: 13
2015Ujhelyi, M., Barizsné Hadházi, E., Kun, A.: Analysing Organizational Changes - The Connection Between The Scale Of Change And Employees Attitudes.
Anal. Univ. Oradea. Ştiinţ. econ. 24 (1), 1191-1198, 2015.
kiadói változat: 545
2015Kun, A.: Does the repetitive use of the same test in consecutive examination sessions facilitate cheating?.
Assessment & Evaluation in Higher Educ. 40 (8), 1159-1181, 2015.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Education
pre-print: 147
2015Erdei, P., Kapitány, A., Kiss, M., Kun, A.: Estimating the Effect of the Personality vs. Career Match on the Academic Performance with Comparison of Admission Scores and Grade Averages: an Evidence from the Hungarian Business Higher Education.
In: Tudás : Tanulás : Szabadság Neveléstudományi Konferencia 2014. Szerk.: Birta-Székely Noémi, Babeş-Bolyai Tudományegyetem, Kolozsvár, 217-221, 2015. ISBN: 9789730189674
teljes szöveg: 24
2015Kapitány, A., Kiss, M., Kun, A.: How Do Student Personality Types Contribute to the Academic Success in the Hungarian Business Higher Education?.
In: Tudás - Tanulás - Szabadság Neveléstudományi Konferencia 2014. Szerk.: Birta-Székely Noémi, Babeş-Bolyai Tudományegyetem, Kolozsvár, 211-215, 2015. ISBN: 9789730189674
teljes szöveg: 292
2015Kiss, M., Kun, A., Kapitány, A., Erdei, P.: Regression Analysis of the Effect of Personality-Career Match on the Academic Performance in Business Higher Education: an Evidence from the University of Debrecen.
In: Tudás - Tanulás - Szabadság : Neveléstudományi Konferencia - 2014. Szerk.: Birta-Székely Noémi, Babeş-Bolyai Tudományegyetem, Kolozsvár, 223-227, 2015. ISBN: 9789730189674
teljes szöveg: 38
2015Kiss, M., Kontor, E., Kun, A.: The effect of 'organic' labels on consumer perception of chocolates.
Anal. Univ. Oradea. Ştiinţ. econ. 24 (1), 448-457, 2015.
Kiadói változat: 91
2015Kun, A., Kiss, M., Kapitány, A.: The effect of personality on academic performance: evidence from two university majors.
Bus. Educ. Accredit. 7 (1), 13-24, 2015.
kiadói változat: 59
2014Kiss, M., Kun, A.: A jelzési hipotézis vizsgálata a felsőoktatási marketingben.
In: "Marketing megújulás" - Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai. Szerk.: Hetesi Erzsébet, Révész Balázs, SZTE Gazdaságtudományi Kar, Szeged, 406-415, 2014. ISBN: 9789633063125
Kiadói változat: 19
2014Kiss, M., Kun, A.: Analysis of the signaling hypothesis in higher education marketing via classroom experiment.
Ann. Univ. Oradea. Econ. Scien. 23 (1), 1005-1012, 2014.
kiadói változat: 26
2014Kun, A.: Regional differences in the starting wage of master's vs. bachelor's degree graduates: empirical evidence from the Hungarian graduate career tracking survey 2012.
Stud. Univ. "Vasile Goldiş" Arad, Ser. Ştiinţ. Econ. 24 (4), 1-12, 2014.
kiadói változat: 44
2014Kun, A.: The sheepskin effect in the Hungarian labour market 2010-2012: analysis of data from the Hungarian graduate tracking system.
Ann. Univ. Oradea. Econ. Scien. 23 (1), 492-499, 2014.
kiadói változat: 40
2013Kun, A.: Kulcs-, munka- és vezetői kompetenciák jelentősége Hajdú-Bihar és Szabolcs-Szatmár-Bereg megyei szervezetek véleményei alapján.
Humánpolitikai szle. 24 (11-12), 33-45, 2013.
pre-print: 58
2013Kun, A.: Oktatási jelzés és szűrés a munkaerőpiacon - az empirikus vizsgálatok tanulságai.
Competitio. 12 (2), 39-60, 2013.
post-print: 156
kiadói változat: 16
2010Kun, A.: A toborzás és a kiválasztás információs szerepéről és a szűrő elmélet egy empirikus tesztjének megalapozottságáról.
Humánpolitikai szle. 21 (12), 31-41, 2010.
70
2009Kun, A.: Beszámoló "A tudástranszfer előmozdítása az Észak-alföldi régió versenyképességének fokozásáért innováció orientált oktatási tudásház létrehozásával" című konferenciáról.
Competitio. 8 (2), 139-142, 2009.
kiadói változat: 115
2008Ujhelyi, M., Kun, A., Czeglédi, P.: Kari beszámolók, tudományos rendezvények.
Competitio. 7 (1), 207-211, 2008.
kiadói változat: 10
2007Kun, A.: Bevezető a "Európai Unió - Tudásalapú társadalom - Foglalkoztatás - Oktatás" című konferencia absztraktjaihoz.
Competitio. 6 (2), 179-199, 2007.
kiadói változat: 325
2006Kun, A., Kiss, M., Kotsis, Á., Lőrinczi, K.: A személyiség és a képességek szerepe az egyetemi sikerességben avagy igazolható-e a szűrő hipotézis a Debreceni Egyetem Közgazdaságtudományi Karának hallgatói körében végzett felmérés alapján.
Competitio. 5 (2), 133-158, 2006.
kiadói változat: 164
2006Kun, A.: Karrier-tanácsadással a hatékonyabb szakoktatásért és szakképzésért.
Educatio. 9 (2), 450-454, 2006.
(Ismertetett mű: Hiebert, Bryan; Borgen, William. -Technical and vocational education and training in the 21st century : new roles and challenges for guidance and counselling /Paris : UNESCO, 2002.)
Kiadói változat: 25
2006Kun, A.: Két éves a "Tanszéki esték a Menedzsment és Marketing Tanszéken" c. rendezvénysorozat.
Competitio. 5 (3), 157-161, 2006.
kiadói változat: 28
2003Kun, A.: A Debreceni Egyetem Közgazdaságtudományi Karan végzettek karrierkövetéses vizsgálata.
Competitio. 2 (2), 105-113, 2003.
post-print: 159