Összes letöltés a DEA-ból: 49
Ország | Letöltések |
---|---|
Magyarország (HU) | 9 |
Szingapur (SG) | 6 |
Kína (CN) | 1 |
Hollandia (NL) | 1 |
Fülöp-szigetek (PH) | 1 |
n.a. | 31 |
Megjelenés | Publikáció | Fájlletöltések |
---|---|---|
2024 | Bacskai, K., Alter, E., Dan, B., Vályogos, K., Pusztai, G.: Positive or Negative and General or Differentiated Effect? Correlation between Parental Involvement and Student Achievement. Educ. Sci. 14 (9), 1-12, 2024. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/379370 Folyóirat-mutatók:
Q2 Computer Science Applications (2023) Q2 Computer Science (miscellaneous) (2023) Q2 Developmental and Educational Psychology (2023) Q2 Education (2023) Q2 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation (2023) Q2 Public Administration (2023) | kiadói változat: 6 |
2024 | Vályogos, K.: The Impact of The Prestige of Institution Type on Professional Satisfaction. Cent. Eur. J. Educat. Res. 6 (1), 32-38, 2024. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/381248 | kiadói változat: 10 |
2023 | Vályogos, K.: Lemorzsolódási rizikó és a sikertelenség aránya a középfokú oktatásban. Iskolakultúra. 33 (4), 18-37, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/381244 | kiadói változat: 8 |
2023 | Vályogos, K.: Szakmai elégedettség és az intézménytípus presztízsének összefüggései. Educatio 32 (1), 136-146, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/381243 | kiadói változat: 8 |
2022 | Vályogos, K.: Középfokú szakképzésben oktatók szakmai elégedettsége. Iskolakultúra. 32 (4), 94-112, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/381246 | kiadói változat: 10 |
2019 | Vályogos, K.: Mivel tartható fent a kormányzás, és ki tartja fent?. Educatio. 28 (1), 193-197, 2019. (Ismertetett mű: Bertelsmann Stiftung: Policy Performance and Governance Capacities in the OECD and EU. Sustainable Governance Indicators 2018. -Gütersloh : Verlag Bertelsmann Stiftung, 2018. -p. 230) Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/381242 | kiadói változat: 7 |