Jelenlegi hely

Statisztika

Kotsis Ágnes

Open Access publikációk letöltési adatai a DE intézményi repozitóriumából
Dátum: -
OA publikációk száma a DEA-ban: 7

Összes letöltés a DEA-ból: 333

OrszágLetöltések
Magyarország (HU)137
Egyesült Államok (US)108
Németország (DE)15
Kína (CN)10
Indonézia (ID)7
Románia (RO)5
Egyesült Arab Emírségek (AE)4
India (IN)3
Örményország (AM)2
Franciaország (FR)2
Szerbia (RS)2
Szlovákia (SK)2
Bosznia-Hercegovina (BA)1
Kanada (CA)1
Finnország (FI)1
Hong Kong SAR (Kínai Népköztársaság) (HK)1
Luxemburg (LU)1
Hollandia (NL)1
Szingapur (SG)1
Ukrajna (UA)1
Dél-Afrika (ZA)1
n.a.27
Megjelenés Publikáció Fájlletöltések
2023Kotsis, Á., Horváth, A., Darnai, B.: Do they have really no opinion? - The evaluation of student partnership using Kano-model.
Anal. Univ. Oradea. Stiint. Econ. 32 (1), 717-727, 2023.
Kiadói változat: 7
2022Hajdu, F., Barizsné Hadházi, E., Kotsis, Á.: Study on learning motivation of master's students in master's course in leadership and organizations at the University of Debrecen.
Anal. Univ. Oradea. Ştiinţ. econ. 31 (1), 404-413, 2022.
Kiadói változat: 8
2017Kotsis, Á.: Egyén, oktatás vagy munkahelyi környezet? Mi befolyásolja a diplomások foglalkoztatásának minőségét?.
Int. J. Eng. Manag. Sci. 2 (4), 244-260, 2017.
kiadói változat: 49
2009Kotsis, Á., Nagy, I.: Az innováció diffúziója és a Triple Helix modell.
Educatio. 18. (1), 121-125, 2009.
Kiadói változat: 66
2007Kotsis, Á.: A diplomával rendelkezők munkaerőpiaci pozíciójának vizsgálata az OECD országok adatainak elemzésén keresztül: In: Kun András István: Bevezető a "Európai Unió - Tudásalapú társadalom - Foglalkoztatás - Oktatás" című konferencia absztraktjaihoz.
Competitio. 6 (2), 188, 2007.
16
2007Herczeg, B., Kotsis, Á., Trón, Z.: Kari hírek, tudományos rendezvények.
Competitio. 6 (1), 221-225, 2007.
kiadói változat: 18
2006Kun, A., Kiss, M., Kotsis, Á., Lőrinczi, K.: A személyiség és a képességek szerepe az egyetemi sikerességben avagy igazolható-e a szűrő hipotézis a Debreceni Egyetem Közgazdaságtudományi Karának hallgatói körében végzett felmérés alapján.
Competitio. 5 (2), 133-158, 2006.
kiadói változat: 169