Összes letöltés a DEA-ból: 497
Ország | Letöltések |
---|---|
Magyarország (HU) | 242 |
Egyesült Államok (US) | 176 |
Németország (DE) | 10 |
Hong Kong SAR (Kínai Népköztársaság) (HK) | 8 |
Kína (CN) | 7 |
Románia (RO) | 5 |
Szerbia (RS) | 5 |
Finnország (FI) | 4 |
Oroszország (RU) | 3 |
Dánia (DK) | 2 |
Litvánia (LT) | 2 |
Ausztria (AT) | 1 |
Kanada (CA) | 1 |
Ciprus (CY) | 1 |
Franciaország (FR) | 1 |
Egyesült Királyság (GB) | 1 |
Horvátország (HR) | 1 |
Olaszország (IT) | 1 |
Hollandia (NL) | 1 |
Svédország (SE) | 1 |
Szlovákia (SK) | 1 |
n.a. | 23 |
Megjelenés | Publikáció | Fájlletöltések |
---|---|---|
2021 | Fodor, S., Páskuné Kiss, J., Máth, J., Fehér, Á.: A tanórán és iskolán kívüli tanulási elfoglaltságok motivációjának kvalitatív vizsgálata kiemelkedő kognitív képességű tanulóknál. Magyar Pszichológiai Szemle. 76 (2), 393-420, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/344685 Folyóirat-mutatók:
Q4 Psychology (miscellaneous) | Kiadói változat: 10 |
2021 | Harmatiné Olajos, T., Fodor, S.: Az új rendvédelmi tehetségmenedzsment-rendszer tudományos megalapozása I. Tehetséges személyek a munka világában. Belügyi Szle. 69 (8), 1429-1447, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/324231 | kiadói változat: 15 |
2021 | Fodor, S., Harmatiné Olajos, T.: Az új rendvédelmi tehetségmenedzsment-rendszer tudományos megalapozása II. A munkahelyi tehetségmenedzsment pszichológiai alapjai. Belügyi Szle. 69 (8), 1449-1468, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/324229 | kiadói változat: 5 |
2020 | Fodor, S., Molnár, A.: Karaktererősségek az iskolában. Fogalmak, jellemzők és a fejlesztésre irányuló intervenciók. Iskolakultúra. 30 (4-5), 20-39, 2020. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/339668 | Kiadói változat: 3 |
2017 | Molnár, A., Fodor, S.: A serdülők iskolai énhatékonyságának, aspirációinak és az iskola teljesítményének vizsgálata a célorientációs elmélet tükrében. Iskolakultúra. 27 (1-12), 19-33, 2017. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/289392 | kiadói változat: 40 |
2017 | Orosz, G., Fodor, S., Bőthe, B., Tóth-Király, I., Berger, R.: How not to do a Mindset intervention: Learning from a Mindset Intervention among Students with Good Grades. Front. Psychol. 8 1-11, 2017. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/289252 Folyóirat-mutatók:
Q1 Psychology (miscellaneous) | kiadói változat: 57 |
2015 | Buda, M., Fodor, S.: A kreatív klíma: Új irány az iskolai klíma és a konfliktuskezelés kutatásában. Iskolakultúra. 25 (9), 3-17, 2015. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/284160 | kiadói változat: 49 |
2014 | Fuszek, C., Arató, F., Balogh, L., Bodnár, G., Gyarmathy, É., Fodor, S., Vass, V.: Ez is tehetséggondozás!. Iskolakultúra. 24 (4), 100-120, 2014. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/290947 | kiadói változat: 20 |
2014 | Buda, M., Fodor, S.: Kreativitás és azon túl. Iskolakultúra. 24 (3), 33-40, 2014. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/290946 | kiadói változat: 8 |
2011 | Fodor, S.: Az "ismeretlen ismerős": Gagné tehetségmodelljének átdolgozott változata. Tehetség. 19 (3), 5-7, 2011. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/125316 | Kiadói változat: 114 |
2011 | Fodor, S.: Hátrányos helyzetű tehetségesek. Tehetség. 19 (1), 7-8, 2011. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/125314 | Kiadói változat: 27 |
2010 | Fodor, S.: Az idegennyelv-tanulási motiváció és az azzal összefüggésben álló tanulói jellegzetességek változása a felső tagozatban. Iskolakultúra. 20 (9), 105-117, 2010. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/104828 | Kiadói változat: 130 |
2010 | Fodor, S.: Korai tehetséggondozás: tehetségek az óvodában. Tehetség. 18 (3), 5-8, 2010. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/104827 | Kiadói változat: 19 |