Jelenlegi hely

Statisztika

Fodor Szilvia

Open Access publikációk letöltési adatai a DE intézményi repozitóriumából
Dátum: -
OA publikációk száma a DEA-ban: 13

Összes letöltés a DEA-ból: 497

OrszágLetöltések
Magyarország (HU)242
Egyesült Államok (US)176
Németország (DE)10
Hong Kong SAR (Kínai Népköztársaság) (HK)8
Kína (CN)7
Románia (RO)5
Szerbia (RS)5
Finnország (FI)4
Oroszország (RU)3
Dánia (DK)2
Litvánia (LT)2
Ausztria (AT)1
Kanada (CA)1
Ciprus (CY)1
Franciaország (FR)1
Egyesült Királyság (GB)1
Horvátország (HR)1
Olaszország (IT)1
Hollandia (NL)1
Svédország (SE)1
Szlovákia (SK)1
n.a.23
Megjelenés Publikáció Fájlletöltések
2021Fodor, S., Páskuné Kiss, J., Máth, J., Fehér, Á.: A tanórán és iskolán kívüli tanulási elfoglaltságok motivációjának kvalitatív vizsgálata kiemelkedő kognitív képességű tanulóknál.
Magyar Pszichológiai Szemle. 76 (2), 393-420, 2021.
Folyóirat-mutatók:
Q4 Psychology (miscellaneous)
Kiadói változat: 10
2021Harmatiné Olajos, T., Fodor, S.: Az új rendvédelmi tehetségmenedzsment-rendszer tudományos megalapozása I. Tehetséges személyek a munka világában.
Belügyi Szle. 69 (8), 1429-1447, 2021.
kiadói változat: 15
2021Fodor, S., Harmatiné Olajos, T.: Az új rendvédelmi tehetségmenedzsment-rendszer tudományos megalapozása II. A munkahelyi tehetségmenedzsment pszichológiai alapjai.
Belügyi Szle. 69 (8), 1449-1468, 2021.
kiadói változat: 5
2020Fodor, S., Molnár, A.: Karaktererősségek az iskolában. Fogalmak, jellemzők és a fejlesztésre irányuló intervenciók.
Iskolakultúra. 30 (4-5), 20-39, 2020.
Kiadói változat: 3
2017Molnár, A., Fodor, S.: A serdülők iskolai énhatékonyságának, aspirációinak és az iskola teljesítményének vizsgálata a célorientációs elmélet tükrében.
Iskolakultúra. 27 (1-12), 19-33, 2017.
kiadói változat: 40
2017Orosz, G., Fodor, S., Bőthe, B., Tóth-Király, I., Berger, R.: How not to do a Mindset intervention: Learning from a Mindset Intervention among Students with Good Grades.
Front. Psychol. 8 1-11, 2017.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Psychology (miscellaneous)
kiadói változat: 57
2015Buda, M., Fodor, S.: A kreatív klíma: Új irány az iskolai klíma és a konfliktuskezelés kutatásában.
Iskolakultúra. 25 (9), 3-17, 2015.
kiadói változat: 49
2014Fuszek, C., Arató, F., Balogh, L., Bodnár, G., Gyarmathy, É., Fodor, S., Vass, V.: Ez is tehetséggondozás!.
Iskolakultúra. 24 (4), 100-120, 2014.
kiadói változat: 20
2014Buda, M., Fodor, S.: Kreativitás és azon túl.
Iskolakultúra. 24 (3), 33-40, 2014.
kiadói változat: 8
2011Fodor, S.: Az "ismeretlen ismerős": Gagné tehetségmodelljének átdolgozott változata.
Tehetség. 19 (3), 5-7, 2011.
Kiadói változat: 114
2011Fodor, S.: Hátrányos helyzetű tehetségesek.
Tehetség. 19 (1), 7-8, 2011.
Kiadói változat: 27
2010Fodor, S.: Az idegennyelv-tanulási motiváció és az azzal összefüggésben álló tanulói jellegzetességek változása a felső tagozatban.
Iskolakultúra. 20 (9), 105-117, 2010.
Kiadói változat: 130
2010Fodor, S.: Korai tehetséggondozás: tehetségek az óvodában.
Tehetség. 18 (3), 5-8, 2010.
Kiadói változat: 19