Összes letöltés a DEA-ból: 1973
Ország | Letöltések |
---|---|
Magyarország (HU) | 883 |
Egyesült Államok (US) | 592 |
Németország (DE) | 60 |
Indonézia (ID) | 56 |
Kína (CN) | 44 |
Románia (RO) | 33 |
Fülöp-szigetek (PH) | 28 |
Hong Kong SAR (Kínai Népköztársaság) (HK) | 25 |
Írország (IE) | 15 |
Egyesült Királyság (GB) | 8 |
Szlovákia (SK) | 7 |
Franciaország (FR) | 6 |
Thaiföld (TH) | 6 |
Szerbia (RS) | 5 |
Hollandia (NL) | 4 |
Albánia (AL) | 3 |
Lengyelország (PL) | 3 |
Egyesült Arab Emírségek (AE) | 2 |
Brazília (BR) | 2 |
Kanada (CA) | 2 |
Japán (JP) | 2 |
Namíbia (NA) | 2 |
Norvégia (NO) | 2 |
Oroszország (RU) | 2 |
Salamon-szigetek (SB) | 2 |
Törökország (TR) | 2 |
Uganda (UG) | 2 |
Ausztria (AT) | 1 |
Ausztrália (AU) | 1 |
Bulgária (BG) | 1 |
Bahamák (BS) | 1 |
Svájc (CH) | 1 |
Chile (CL) | 1 |
Csehország (CZ) | 1 |
Spanyolország (ES) | 1 |
Finnország (FI) | 1 |
Görögország (GR) | 1 |
Horvátország (HR) | 1 |
Luxemburg (LU) | 1 |
Suriname (SR) | 1 |
Ukrajna (UA) | 1 |
n.a. | 161 |
Megjelenés | Publikáció | Fájlletöltések |
---|---|---|
2024 | Mező, F., Mező, K.: A futball metaforikus és funkcionális kapcsolata a hadviseléssel. Honvédségi Szemle. 152 (1), 94-108, 2024. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/368352 | Kiadói változat: 8 |
2024 | Mező, K., Mező, F.: Tíz év a különleges bánásmód szolgálatában: a köszönet szavai a Különleges Bánásmód Folyóirat jubileumi évfordulója alkalmából. Különleges bánásmód. 10 (1), 7-18, 2024. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/368351 | Kiadói változat: 9 |
2023 | Mező, F., Mező, K.: A személyre jellemző flexibilitás pontozásának háromfokú skálát alkalmazó módszere. OxIPO. 5 (1), 9-24, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/350555 | kiadói változat: 4 |
2023 | Mező, K.: A történelem tanításának módszerei tanulásban akadályozott tanulókat (is) nevelő iskolákban. Lélektan és hadviselés. 5 (2), 43-59, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/365332 | kiadói változat: 23 |
2023 | Kertész, K., Mező, K.: Gyógypedagógusok és tanulásban akadályozott tanulók véleményének elemzése az élménypedagógiai alapú magyar nyelv és irodalom tanítással kapcsolatban. OxIPO. 5 (3), 37-55, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/359903 | kiadói változat: 7 |
2023 | Mező, K., Mező, F.: Kocka kör T.É.M.A. projektje keretében készült "innovációk a fenntartható fejlődésért" társasjáték, mint a tehetséggondozás egyik eszköze. Különleges bánásmód. 9 (2), 143-149, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/357190 | kiadói változat: 10 |
2023 | Vargáné Nagy, A., Mező, K.: Különleges Bánásmód 2023/3.. Debreceni Egyetem, Debrecen, 168 p., 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/359396 | kiadói változat: 15 |
2023 | Demeter, Z., Mező, K.: Mesterséges intelligencia pedagógiai használatára vonatkozó hajlandóság vizsgálata gyógypedagógus hallgatók körében. Különleges bánásmód. 9 (2), 31-45, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/357189 | kiadói változat: 16 |
2023 | Demeter, Z., Mező, K.: Tanító szakos hallgatók és a mesterséges intelligencia. Mesterséges intelligencia. 5 (1), 73-87, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/357574 | kiadói változat: 7 |
2022 | Gulyás, K., Mező, K.: Iskolai könyvtár a 21. században. Különleges bánásmód. 8 (3), 109-119, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/343362 | kiadói változat: 25 |
2022 | Mező, K.: Peculiarities in Teaching Students with Learning Disabilities and the Learning Support Mechanism of Educators during the COVID-19 Pandemic. Fogyatékosság és társadalom. 8 (2), 16-24, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/343838 | Kiadói változat: 8 |
2022 | Mező, K., Mező, F.: Sajátos nevelési igényű gyermekek, tanulók létszámának alakulása a 2009/2010. és a 2019/2020. tanévekben. Különleges bánásmód. 8 (3), 19-29, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/343364 | kiadói változat: 66 |
2022 | Mező, K.: Vizuális "Trendi" Szótár (Slide Show Etűd) a Kocka Kör Tehetséggondozó Kulturális Egyesület Projektjében. OxIPO. 4 (2), 75-80, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/343361 | kiadói változat: 16 |
2021 | Mező, K., Mező, F.: Agresszió megnyilvánulása a kreativitástesztekben. Különleges bánásmód. 7 (3), 43-55, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/326345 | kiadói változat: 13 |
2021 | Mező, K., Szabóné, B.: A robotokkal történő oktatás az élménypedagógia aspektusából. Mesterséges intelligencia. 3 (2), 19-32, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/343376 | Kiadói változat: 6 |
2021 | Mező, K., Móré, M.: Életpálya-tervezés sajátos nevelési igényű fiatalok esetében. Különleges bánásmód. 7 (4), 21-30, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/343375 | kiadói változat: 13 |
2021 | Müller, A., Laoues-Czimbalmos, N., Szerdahelyi, Z., Boda, E., Mező, K.: Gyógypedagógiai mozgásfejlesztés szerepe és módszertani aspektusai. Különleges bánásmód. 7 (3), 101-112, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/343377 | kiadói változat: 10 |
2021 | Mező, K., Mező, L., Mező, F.: Hölgyek a (had)tudományban: 2020/2021. Lélektan és hadviselés. 3 (1), 103-108, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/326347 | kiadói változat: 31 |
2021 | Molnár, A., Mező, K.: Tanulásban akadályozott fiatalok jövőképének vizsgálata. Különleges bánásmód. 7 (3), 57-67, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/326346 | kiadói változat: 44 |
2020 | Bancsi, Z., Mező, K.: A színházpedagógia és a fejlesztőpedagógia kapcsolódási pontjai. OxIPO. 2 (4), 23-39, 2020. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/343383 | Kiadói változat: 9 |
2020 | Mező, F., Mező, K.: Bölcsődei ellátás és a családi napközi választásának alakulása 2006-2016 között. Különleges bánásmód. 6 (4), 19-28, 2020. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/343385 | kiadói változat: 3 |
2020 | Mező, F., Mező, K.: Interdiszciplináris asszociációk vizsgálata a mesterséges intelligenciával kapcsolatban. Mesterséges intelligencia. 2 (1), 9-31, 2020. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/343389 | Kiadói változat: 7 |
2020 | Mező, K., Mező, F.: Múzeumpedagógia és a tehetséggondozás lehetőségei egy virtuális múzeumban. Különleges bánásmód. 6 (3), 89-99, 2020. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/343387 | kiadói változat: 8 |
2020 | Mező, K., Mező, F.: The OxIPO Game Collection for Developing Cognitive Abilities. Különleges bánásmód. 6 (1), 63-73, 2020. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/343384 | kiadói változat: 8 |
2019 | Laoues-Czimbalmos, N., Müller, A., Mező, K., Mercs, E., Molnár, A.: A környezeti nevelés és az egészséges életmód értékpreferenciáinak vizsgálata a "zöld" és "nem zöld" óvódába járó gyermekek szüleinek körében. Acta Carolus Robertus. 9 (2), 89-108, 2019. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/341707 | Kiadói változat: 64 |
2019 | Mező, F., Mező, K.: Az OxIPO-modell: az interdiszciplináris kutatások egy lehetséges értelmezési kerete. OxIPO. 1 (1), 9-21, 2019. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/343402 | Kiadói változat: 6 |
2019 | Mező, K., Mező, F., Varga, I.: Az OxIPO-modell a speciál pedagógia aspektusából. Deliberationes. 12 (1), 95-106, 2019. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/343399 | Kiadói változat: 9 |
2019 | Mező, K., Mándy, Z.: Beszámoló a 4. Nemzetközi Interdiszciplináris Konferenciáról. OxIPO. 1 (1), 97-104, 2019. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/272731 | Kiadói változat: 8 |
2019 | Mező, F., Mező, K.: Interdiszciplináris kapcsolódási lehetőségek a mesterséges intelligenciára irányuló cél-, eszköz-és hatásorientált kutatáshoz. Mesterséges intelligencia. 1 (1), 9-29, 2019. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/343403 | Kiadói változat: 7 |
2019 | Mező, K., Mező, F., Varga, I.: Kreativitásra ösztönzés a speciál pedagógia szemszögéből. Deliberationes. 12 (1), 107-118, 2019. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/343398 | Kiadói változat: 6 |
2019 | Mező, F., Mező, K.: Lélektan és hadviselés. Lélektan és hadviselés. 1 (1), 9-25, 2019. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/343404 | Kiadói változat: 8 |
2019 | Mező, F., Mező, K.: Művészeti diagnosztika az OxIPO-modell aspektusából. OxIPO. 1 (2), 37-48, 2019. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/343400 | Kiadói változat: 6 |
2019 | Mező, K., Mező, F.: Revision of Hungarian versions of the Alternative Uses and Circles creativity test in cases of elementary and secondary schools students. Különleges bánásmód. 5 (1), 41-47, 2019. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/276165 | kiadói változat: 25 |
2018 | Mező, K.: "Felkészülés (együtt) a XXI. század kihívásaira" című kiadvány bemutatása. Különleges bánásmód. 4 (2), 79-82, 2018. (Ismertetett mű: szerk. Kemény László, Koncz István, Szova Ilona. -Felkészülés (együtt) a XXI. század kihívásaira : mentorált fiatalok írásai /Budapest : Professzorok az Európai Magyarországért Egyesület, 2018) Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/259373 | kiadói változat: 29 |
2018 | Mező, K., Mező, F.: A kreatív, produktív tanulás fejlesztése. Különleges bánásmód. 4 (5), 31-32, 2018. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/268523 | Kiadói változat: 53 |
2018 | Mező, F., Mező, K.: Innováció és tehetséggondozás: A K+F Stúdió innovációs programja. Különleges bánásmód. 4 (1), 85-88, 2018. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/259364 | kiadói változat: 22 |
2018 | Mező, F., Mező, L., Mező, K.: Képességfejlesztő játékok az IPOO-modell aspektusából: a fejlesztésbe integrált diagnosztika lehetősége. Különleges bánásmód. 4 (2), 55-66, 2018. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/259372 | kiadói változat: 40 |
2018 | Nagyné, D., Mező, K.: Magatartási problémák felismerése a bölcsődében. Különleges bánásmód. 4 (5), 29, 2018. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/268525 | Kiadói változat: 27 |
2017 | Mező, K., Mező, F., Szabóné Balogh, Á.: A tesztfelvétel időtartamának hatása a kreativitástesztek eredményeire. Magy. pszichol. szle. 72 (3), 311-324, 2017. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/239950 Folyóirat-mutatók:
Q4 Psychology (miscellaneous) | Kiadói változat: 4 pre-print: 71 |
2016 | Mező, K.: A "Deutsch mit Comics" című nyelvkönyv (recenzió). Különleges bánásmód. 2 (2), 99-101, 2016. (Ismertetett mű: Szalay Kristóf. -Deutsch mit Comics /Debrecen : Holding Magyarország Kft., 2013200) Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/239743 | kiadói változat: 43 |
2016 | Mező, F., Máth, J., Abari, K., Mező, K.: Fejlesztőprogramok egymintás longitudinális vizsgálatának matematikai statisztikai háttere. Különleges bánásmód. 1 63-72, 2016. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/239723 | Kiadói változat: 27 |
2016 | Mező, F., Mező, K.: Flynn-effektus - avagy: intelligensebbek az újabb és újabb generációk?. Tehetség. 24 (1), 4-5, 2016. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/228625 | Kiadói változat: 233 |
2016 | Móré, M., Mező, K.: Fogyatékossággal élők a tanulástól a munkavállalásig. Különleges bánásmód. 1 17-26, 2016. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/239721 | kiadói változat: 20 |
2016 | Mező, F., Mező, K.: Originalitást mérő és becslő módszerek. Tehetség. 24 (4), 15-19, 2016. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/239928 | Kiadói változat: 19 |
2016 | Mező, F., Máth, J., Abari, K., Mező, K.: Vizsgálati és kontrollcsoportot egy adatfelvételi alkalom alapján összehasonlító hatásvizsgálatok matematikai statisztikai háttere. Különleges bánásmód. 2 (2), 73-82, 2016. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/239739 | kiadói változat: 28 |
2015 | Abari, K., Mező, K., Mező, F., Máth, J.: A fejlesztőprogramok hatásvizsgálatát szolgáló adatbázisok szerkezete egy ingyenes statisztikai szoftverben: az R-ben. Különleges bánásmód. 2 37-47, 2015. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/222590 | Kiadói változat: 31 |
2015 | Mező, F., Mező, K.: A különleges bánásmód diagnosztikai és fejlesztési centrum kutatóműhely bemutatása. Különleges bánásmód. 1 (1), 91-98, 2015. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/222589 | Kiadói változat: 40 |
2015 | Mező, K.: A pszichometriai kreativitás alakulása gimnazisták körében végzett négy év időtartamú longitudinális vizsgálatban. Különleges bánásmód. 1 41-53, 2015. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/222580 | Kiadói változat: 45 |
2015 | Mező, F., Máth, J., Abari, K., Mező, K.: Fejlesztőprogramok egymintás, kritériumorientált hatásvizsgálatának matematikai statisztikai háttere. Különleges bánásmód. 1 (3), 69-78, 2015. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/222592 | Kiadói változat: 39 |
2015 | Máth, J., Mező, F., Abari, K., Mező, K.: Fejlesztőprogramok hatásvizsgálatának matematikai statisztikai alapfogalmai. Különleges bánásmód. 1 (1), 69-77, 2015. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/234176 | Kiadói változat: 68 |
2015 | Mező, F., Máth, J., Abari, K., Mező, K.: Fejlesztőprogramok önkontrollos hatásvizsgálatának matematikai statisztikai háttere. Különleges bánásmód. 1 (4), 65-75, 2015. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/222593 | Kiadói változat: 32 |
2015 | Mező, K.: Fogyatékkal élő tehetségek. Tehetség. 1 9-11, 2015. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/222515 | Kiadói változat: 100 |
2015 | Mező, K.: Konferencia beszámoló az I. Különleges bánásmód nemzetközi konferenciáról. Különleges bánásmód 1 (1), 105-108, 2015. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/222584 | Kiadói változat: 16 |
2015 | Mező, K., Mező, F.: Sajátos nevelési igényű (SNI) gyermekek tehetségének egyéni mentorálása. Tehetség. 2 3-5, 2015. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/222517 | Kiadói változat: 335 |
2014 | Mező, K., Mező, F.: The IPOO-model of creative learning and the students' information processing characteristics. Psiho. Obz. = Horiz. of Psych. 23 136-144, 2014. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/210176 | Kiadói változat: 146 |