Jelenlegi hely

Statisztika

Mező Katalin

Open Access publikációk letöltési adatai a DE intézményi repozitóriumából
Dátum: -
OA publikációk száma a DEA-ban: 52

Összes letöltés a DEA-ból: 1422

OrszágLetöltések
Magyarország (HU)588
Egyesült Államok (US)478
Németország (DE)53
Kína (CN)43
Hong Kong SAR (Kínai Népköztársaság) (HK)21
Fülöp-szigetek (PH)18
Románia (RO)16
Írország (IE)15
Egyesült Királyság (GB)7
Szerbia (RS)5
Albánia (AL)3
Lengyelország (PL)3
Szlovákia (SK)3
Egyesült Arab Emírségek (AE)2
Brazília (BR)2
Kanada (CA)2
Franciaország (FR)2
Japán (JP)2
Salamon-szigetek (SB)2
Thaiföld (TH)2
Uganda (UG)2
Ausztrália (AU)1
Bulgária (BG)1
Bahamák (BS)1
Chile (CL)1
Csehország (CZ)1
Spanyolország (ES)1
Finnország (FI)1
Görögország (GR)1
Horvátország (HR)1
Indonézia (ID)1
Luxemburg (LU)1
Hollandia (NL)1
Norvégia (NO)1
Oroszország (RU)1
Suriname (SR)1
Törökország (TR)1
n.a.137
Megjelenés Publikáció Fájlletöltések
2024Mező, K., Mező, F.: Tíz év a különleges bánásmód szolgálatában: a köszönet szavai a Különleges Bánásmód Folyóirat jubileumi évfordulója alkalmából.
Különleges bánásmód. 10 (1), 7-18, 2024.
Kiadói változat: 4
2023Mező, K.: A történelem tanításának módszerei tanulásban akadályozott tanulókat (is) nevelő iskolákban.
Lélektan és hadviselés. 5 (2), 43-59, 2023.
kiadói változat: 4
2023Kertész, K., Mező, K.: Gyógypedagógusok és tanulásban akadályozott tanulók véleményének elemzése az élménypedagógiai alapú magyar nyelv és irodalom tanítással kapcsolatban.
OxIPO. 5 (3), 37-55, 2023.
kiadói változat: 2
2023Mező, K., Mező, F.: Kocka kör T.É.M.A. projektje keretében készült "innovációk a fenntartható fejlődésért" társasjáték, mint a tehetséggondozás egyik eszköze.
Különleges bánásmód. 9 (2), 143-149, 2023.
kiadói változat: 6
2023Vargáné Nagy, A., Mező, K.: Különleges Bánásmód 2023/3..
Debreceni Egyetem, Debrecen, 168 p., 2023.
kiadói változat: 10
2023Demeter, Z., Mező, K.: Mesterséges intelligencia pedagógiai használatára vonatkozó hajlandóság vizsgálata gyógypedagógus hallgatók körében.
Különleges bánásmód. 9 (2), 31-45, 2023.
kiadói változat: 14
2023Demeter, Z., Mező, K.: Tanító szakos hallgatók és a mesterséges intelligencia.
Mesterséges intelligencia. 5 (1), 73-87, 2023.
kiadói változat: 3
2022Gulyás, K., Mező, K.: Iskolai könyvtár a 21. században.
Különleges bánásmód. 8 (3), 109-119, 2022.
kiadói változat: 21
2022Mező, K.: Peculiarities in Teaching Students with Learning Disabilities and the Learning Support Mechanism of Educators during the COVID-19 Pandemic.
Fogyatékosság és társadalom. 8 (2), 16-24, 2022.
Kiadói változat: 6
2022Mező, K., Mező, F.: Sajátos nevelési igényű gyermekek, tanulók létszámának alakulása a 2009/2010. és a 2019/2020. tanévekben.
Különleges bánásmód. 8 (3), 19-29, 2022.
kiadói változat: 37
2022Mező, K.: Vizuális "Trendi" Szótár (Slide Show Etűd) a Kocka Kör Tehetséggondozó Kulturális Egyesület Projektjében.
OxIPO. 4 (2), 75-80, 2022.
kiadói változat: 13
2021Mező, K., Mező, F.: Agresszió megnyilvánulása a kreativitástesztekben.
Különleges bánásmód. 7 (3), 43-55, 2021.
kiadói változat: 12
2021Mező, K., Szabóné, B.: A robotokkal történő oktatás az élménypedagógia aspektusából.
Mesterséges intelligencia. 3 (2), 19-32, 2021.
Kiadói változat: 5
2021Mező, K., Móré, M.: Életpálya-tervezés sajátos nevelési igényű fiatalok esetében.
Különleges bánásmód. 7 (4), 21-30, 2021.
kiadói változat: 5
2021Müller, A., Laoues-Czimbalmos, N., Szerdahelyi, Z., Boda, E., Mező, K.: Gyógypedagógiai mozgásfejlesztés szerepe és módszertani aspektusai.
Különleges bánásmód. 7 (3), 101-112, 2021.
kiadói változat: 5
2021Mező, K., Mező, L., Mező, F.: Hölgyek a (had)tudományban: 2020/2021.
Lélektan és hadviselés. 3 (1), 103-108, 2021.
kiadói változat: 26
2021Molnár, A., Mező, K.: Tanulásban akadályozott fiatalok jövőképének vizsgálata.
Különleges bánásmód. 7 (3), 57-67, 2021.
kiadói változat: 40
2020Bancsi, Z., Mező, K.: A színházpedagógia és a fejlesztőpedagógia kapcsolódási pontjai.
OxIPO. 2 (4), 23-39, 2020.
Kiadói változat: 5
2020Mező, F., Mező, K.: Bölcsődei ellátás és a családi napközi választásának alakulása 2006-2016 között.
Különleges bánásmód. 6 (4), 19-28, 2020.
kiadói változat: 1
2020Mező, F., Mező, K.: Interdiszciplináris asszociációk vizsgálata a mesterséges intelligenciával kapcsolatban.
Mesterséges intelligencia. 2 (1), 9-31, 2020.
Kiadói változat: 5
2020Mező, K., Mező, F.: Múzeumpedagógia és a tehetséggondozás lehetőségei egy virtuális múzeumban.
Különleges bánásmód. 6 (3), 89-99, 2020.
kiadói változat: 3
2020Mező, K., Mező, F.: The OxIPO Game Collection for Developing Cognitive Abilities.
Különleges bánásmód. 6 (1), 63-73, 2020.
kiadói változat: 2
2019Laoues-Czimbalmos, N., Müller, A., Mező, K., Mercs, E., Molnár, A.: A környezeti nevelés és az egészséges életmód értékpreferenciáinak vizsgálata a "zöld" és "nem zöld" óvódába járó gyermekek szüleinek körében.
Acta Carolus Robertus. 9 (2), 89-108, 2019.
Kiadói változat: 16
2019Mező, F., Mező, K.: Az OxIPO-modell: az interdiszciplináris kutatások egy lehetséges értelmezési kerete.
OxIPO. 1 (1), 9-21, 2019.
Kiadói változat: 5
2019Mező, K., Mező, F., Varga, I.: Az OxIPO-modell a speciál pedagógia aspektusából.
Deliberationes. 12 (1), 95-106, 2019.
Kiadói változat: 5
2019Mező, F., Mező, K.: Interdiszciplináris kapcsolódási lehetőségek a mesterséges intelligenciára irányuló cél-, eszköz-és hatásorientált kutatáshoz.
Mesterséges intelligencia. 1 (1), 9-29, 2019.
Kiadói változat: 5
2019Mező, K., Mező, F., Varga, I.: Kreativitásra ösztönzés a speciál pedagógia szemszögéből.
Deliberationes. 12 (1), 107-118, 2019.
Kiadói változat: 4
2019Mező, F., Mező, K.: Lélektan és hadviselés.
Lélektan és hadviselés. 1 (1), 9-25, 2019.
Kiadói változat: 6
2019Mező, F., Mező, K.: Művészeti diagnosztika az OxIPO-modell aspektusából.
OxIPO. 1 (2), 37-48, 2019.
Kiadói változat: 5
2019Mező, K., Mező, F.: Revision of Hungarian versions of the Alternative Uses and Circles creativity test in cases of elementary and secondary schools students.
Különleges bánásmód. 5 (1), 41-47, 2019.
kiadói változat: 18
2018Mező, K.: "Felkészülés (együtt) a XXI. század kihívásaira" című kiadvány bemutatása.
Különleges bánásmód. 4 (2), 79-82, 2018.
(Ismertetett mű: szerk. Kemény László, Koncz István, Szova Ilona. -Felkészülés (együtt) a XXI. század kihívásaira : mentorált fiatalok írásai /Budapest : Professzorok az Európai Magyarországért Egyesület, 2018)
kiadói változat: 21
2018Mező, K., Mező, F.: A kreatív, produktív tanulás fejlesztése.
Különleges bánásmód. 4 (5), 31-32, 2018.
Kiadói változat: 31
2018Mező, F., Mező, K.: Innováció és tehetséggondozás: A K+F Stúdió innovációs programja.
Különleges bánásmód. 4 (1), 85-88, 2018.
kiadói változat: 19
2018Mező, F., Mező, L., Mező, K.: Képességfejlesztő játékok az IPOO-modell aspektusából: a fejlesztésbe integrált diagnosztika lehetősége.
Különleges bánásmód. 4 (2), 55-66, 2018.
kiadói változat: 34
2018Nagyné, D., Mező, K.: Magatartási problémák felismerése a bölcsődében.
Különleges bánásmód. 4 (5), 29, 2018.
Kiadói változat: 23
2017Mező, K., Mező, F., Szabóné Balogh, Á.: A tesztfelvétel időtartamának hatása a kreativitástesztek eredményeire.
Magy. pszichol. szle. 72 (3), 311-324, 2017.
Folyóirat-mutatók:
Q4 Psychology (miscellaneous)
Kiadói változat: 3
pre-print: 70
2016Mező, K.: A "Deutsch mit Comics" című nyelvkönyv (recenzió).
Különleges bánásmód. 2 (2), 99-101, 2016.
(Ismertetett mű: Szalay Kristóf. -Deutsch mit Comics /Debrecen : Holding Magyarország Kft., 2013200)
kiadói változat: 39
2016Mező, F., Máth, J., Abari, K., Mező, K.: Fejlesztőprogramok egymintás longitudinális vizsgálatának matematikai statisztikai háttere.
Különleges bánásmód. 1 63-72, 2016.
Kiadói változat: 19
2016Mező, F., Mező, K.: Flynn-effektus - avagy: intelligensebbek az újabb és újabb generációk?.
Tehetség. 24 (1), 4-5, 2016.
Kiadói változat: 94
2016Móré, M., Mező, K.: Fogyatékossággal élők a tanulástól a munkavállalásig.
Különleges bánásmód. 1 17-26, 2016.
kiadói változat: 13
2016Mező, F., Mező, K.: Originalitást mérő és becslő módszerek.
Tehetség. 24 (4), 15-19, 2016.
Kiadói változat: 5
2016Mező, F., Máth, J., Abari, K., Mező, K.: Vizsgálati és kontrollcsoportot egy adatfelvételi alkalom alapján összehasonlító hatásvizsgálatok matematikai statisztikai háttere.
Különleges bánásmód. 2 (2), 73-82, 2016.
kiadói változat: 23
2015Abari, K., Mező, K., Mező, F., Máth, J.: A fejlesztőprogramok hatásvizsgálatát szolgáló adatbázisok szerkezete egy ingyenes statisztikai szoftverben: az R-ben.
Különleges bánásmód. 2 37-47, 2015.
Kiadói változat: 27
2015Mező, F., Mező, K.: A különleges bánásmód diagnosztikai és fejlesztési centrum kutatóműhely bemutatása.
Különleges bánásmód. 1 (1), 91-98, 2015.
Kiadói változat: 37
2015Mező, K.: A pszichometriai kreativitás alakulása gimnazisták körében végzett négy év időtartamú longitudinális vizsgálatban.
Különleges bánásmód. 1 41-53, 2015.
Kiadói változat: 41
2015Mező, F., Máth, J., Abari, K., Mező, K.: Fejlesztőprogramok egymintás, kritériumorientált hatásvizsgálatának matematikai statisztikai háttere.
Különleges bánásmód. 1 (3), 69-78, 2015.
Kiadói változat: 33
2015Máth, J., Mező, F., Abari, K., Mező, K.: Fejlesztőprogramok hatásvizsgálatának matematikai statisztikai alapfogalmai.
Különleges bánásmód. 1 (1), 69-77, 2015.
Kiadói változat: 58
2015Mező, F., Máth, J., Abari, K., Mező, K.: Fejlesztőprogramok önkontrollos hatásvizsgálatának matematikai statisztikai háttere.
Különleges bánásmód. 1 (4), 65-75, 2015.
Kiadói változat: 27
2015Mező, K.: Fogyatékkal élő tehetségek.
Tehetség. 1 9-11, 2015.
Kiadói változat: 77
2015Mező, K.: Konferencia beszámoló az I. Különleges bánásmód nemzetközi konferenciáról.
Különleges bánásmód 1 (1), 105-108, 2015.
Kiadói változat: 14
2015Mező, K., Mező, F.: Sajátos nevelési igényű (SNI) gyermekek tehetségének egyéni mentorálása.
Tehetség. 2 3-5, 2015.
Kiadói változat: 305
2014Mező, K., Mező, F.: The IPOO-model of creative learning and the students' information processing characteristics.
Psiho. Obz. = Horiz. of Psych. 23 136-144, 2014.
Kiadói változat: 116