Jelenlegi hely

Statisztika

Marketing és Kereskedelem Intézet

Open Access publikációk letöltési adatai a DE intézményi repozitóriumából
Dátum: -
OA publikációk száma a DEA-ban: 180

Összes letöltés a DEA-ból: 13609

OrszágLetöltések
Egyesült Államok (US)4756
Magyarország (HU)4105
Németország (DE)550
Kína (CN)384
Hong Kong SAR (Kínai Népköztársaság) (HK)308
Indonézia (ID)251
Hollandia (NL)149
Egyesült Királyság (GB)131
Fülöp-szigetek (PH)129
Franciaország (FR)119
Oroszország (RU)115
Románia (RO)114
Vietnám (VN)107
Kanada (CA)106
India (IN)106
Ukrajna (UA)92
Olaszország (IT)74
Malajzia (MY)71
Törökország (TR)71
Szlovákia (SK)67
Japán (JP)65
Írország (IE)55
Egyesült Arab Emírségek (AE)41
Dél-Afrika (ZA)39
Spanyolország (ES)37
Pakisztán (PK)37
Ausztrália (AU)34
Finnország (FI)34
Svédország (SE)34
Brazília (BR)32
Csehország (CZ)31
Ausztria (AT)29
Litvánia (LT)28
Nigéria (NG)28
Szerbia (RS)28
Portugália (PT)26
Görögország (GR)23
Lengyelország (PL)21
Kenya (KE)20
Szingapur (SG)18
Norvégia (NO)17
Thaiföld (TH)17
Bulgária (BG)16
Chile (CL)15
Belgium (BE)13
Mexikó (MX)12
Dánia (DK)11
Argentína (AR)10
Banglades (BD)10
Egyiptom (EG)9
Új-Zéland (NZ)9
Albánia (AL)8
Svájc (CH)8
Izrael (IL)8
Srí Lanka (LK)7
Lettország (LV)7
Horvátország (HR)6
Örményország (AM)5
Elefántcsontpart (CI)5
Mongólia (MN)5
Peru (PE)5
Bosznia-Hercegovina (BA)4
Ciprus (CY)4
Algéria (DZ)4
Etiópia (ET)4
Jordánia (JO)4
Szaud-Arábia (SA)4
Guam (GU)3
Irak (IQ)3
Izland (IS)3
Libanon (LB)3
Marokkó (MA)3
Málta (MT)3
Szlovénia (SI)3
Azerbajdzsán (AZ)2
Botswana (BW)2
Kolumbia (CO)2
Kambodzsa (KH)2
Maldív-szigetek (MV)2
Seychelle-szigetek (SC)2
Trinidad és Tobago (TT)2
Benin (BJ)1
Bhután (BT)1
Fehéroroszország (BY)1
Kuba (CU)1
Dominikai Köztársaság (DO)1
Ecuador (EC)1
Grenada (GD)1
Ghána (GH)1
Honduras (HN)1
Haiti (HT)1
Kuvait (KW)1
Kazahsztán (KZ)1
Luxemburg (LU)1
Mali (ML)1
Makaó (MO)1
Mauritius (MU)1
Malawi (MW)1
Norfolk-sziget (NF)1
Nepál (NP)1
Omán (OM)1
Pápua Új-Guinea (PG)1
Togo (TG)1
Uganda (UG)1
Üzbegisztán (UZ)1
Jemen (YE)1
Zimbabwe (ZW)1
n.a.856
Megjelenés Publikáció Fájlletöltések
2024Bayındır-Gümüş, A., Öztürk, E., Soós, M.: Adaptation of the scale of effects of social media on eating behavior in Hungarian university students.
Rocz Panstw Zakl Hig. 75 (1), 59-65, 2024.
Folyóirat-mutatók:
Q3 Medicine (miscellaneous) (2023)
Q3 Public Health, Environmental and Occupational Health (2023)
Kiadói változat: 130
2024Szakály, Z.: A fenntartható élelmiszer-fogyasztás összefüggései.
Táplálkozásmarketing. 11 (1), 3-22, 2024.
Kiadói változat: 7
2024Buglyó, -., Gál, T.: A közösségi média hatása a magyar nők egészségtudatosságára.
Régiókut. szle. 8 (2), 1-12, 2024.
Kiadói változat: 28
2024Buglyó, -., Gál, T.: Az egészség ára - Az egészségesnek vélt élelmiszerek iránti fogyasztási és vásárlási szokások vizsgálata különös tekintettel az árra.
Táplálkozásmarketing. 10 (2), 3-16, 2024.
Kiadói változat: 14
2024Boros, H., Fehér, A.: Az élelmiszeriparban rejlő neuromarketing potenciál: szisztematikus irodalmi áttekintés.
Régiókut. szle. 8 (1), 1-9, 2024.
Kiadói változat: 7
2024Gyarmati, G., Szakály, Z.: Az ipar 4.0 transzformációs hatása a bormarketing és a borágazat folyamataira.
TM. 10 (2), 65-74, 2024.
Kiadói változat: 11
2024Ulziibadrakh, Z., Szakály, Z.: Exploring attendance by demographics in the case of Mongolian performing arts organizations.
Cross Cult. Manag. J. 26 (1), 35-52, 2024.
Kiadói változat: 3
2024Földi, K., Pénzes, I., Pólya, É.: Kereskedelemszervezés és vásárlásösztönzés összefüggései a magyar FMCG piacon.
JTGF. 18. évfolya, 3-4 szám 71-80, 2024.
Kiadói változat: 13
2024Szepesi, C., Böszörményi-Zelizi, P., Szemán-Nagy, A., Soós, M., Horváth, N., Rekenyi, V., Zurashvili, S., Kolozsvári, L.: Multimodal assessment of social anxiety among international students.
Pers. Individ. Differ. 225 1-11, 2024.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Psychology (miscellaneous) (2023)
kiadói változat: 6
2024Földi, K., Pénzes, I.: Online vásárlói magatartás az Észak- és Dél-Alföld régiókban.
Régiókut. szle. 8. évfolyam 2. szám 13-24, 2024.
Kiadói változat: 10
2023Szűcs, R., Kovács, K.: Az árak emelkedése napjaink élelmiszerpiacán.
Táplálkozásmarketing. 10 (1), 21-37, 2023.
Kiadói változat: 15
2023Tóth, I., Szakály, Z.: Az élelmiszerjelölések szerepe a fogyasztók élelmiszerválasztásában.
TM. 10 (2), 39-53, 2023.
Kiadói változat: 17
2023Bodnár, G., Kiss, M.: A Z generáció borfogyasztási szokásai és borral kapcsolatos közösségimédia-preferenciái.
Gazdálktud. közl. 10 (1), 13-22, 2023.
Kiadói változat: 7
2023Nagy-Pető, D., Kovács, B., Kiss, M., Szakály, Z., Kiss, V.: Consumer segmentation based on commitment to local products in Hungary.
Stud. Agric. Econ. 125 (3), 143-153, 2023.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Agricultural and Biological Sciences (miscellaneous)
Q3 Development
Q3 Economics and Econometrics
Q3 Geography, Planning and Development
Kiadói változat: 6
2023Földi, K., Pólya, É., Pénzes, I.: Fight for Customers - Correlations of Trade Organizations and Sales Promotionon the Hungarian FMCG Market.
TM. 10 (2), 31-38, 2023.
Kiadói változat: 13
2023Premordia, I., Gál, T.: Food neophilics' choice of an ethnic restaurant: The moderating role of authenticity.
PLoS One. 18 (5), 1-21, 2023.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Multidisciplinary
Kiadói változat: 3
2023Molnár, E., Szűcs, R.: Nem csak a 20 éveseké a világ - avagy az élelmiszerek online értékesítésének lehetőségei.
Gazdálktud. közl. 10 (1), 61-65, 2023.
Kiadói változat: 3
2023Kelemen-Erdős, A., Mitev, A., Szakály, Z.: Retain or Reduce? Delisting Decisions in Relation to Manufacturer-Retailer Relationships in Grocery Store Retailing.
PERIOD POLYTECH SOC MANAG SCI. 2023.
Folyóirat-mutatók:
Q4 Decision Sciences (miscellaneous)
Q3 Engineering (miscellaneous)
Q3 Social Sciences (miscellaneous)
Q4 Strategy and Management
Kiadói változat: 7
2023Vida, V., Szakály, Z.: Sertéshús és sertéshúskészítmények fogyasztási szokásai, trendjei.
TM. 10 (1), 81-97, 2023.
Kiadói változat: 6
2023Czupper, Z., Szakály, Z.: Siófok kulturális és gasztronómiai vonzerejének marketing lehetőségei.
Gazdálktud. közl. 10 (1), 23-28, 2023.
Kiadói változat: 3
2023Alzu'Bi Rama, M., Kontor, E.: The impact of green marketing on green purchase behavior-bibliometric literature review.
Seybold. Rep. 18 (11), 1047-1065, 2023.
Folyóirat-mutatók:
Q4 Marketing
Q4 Media Technology
Kiadói változat: 12
2023Amabile, P., Kontor, E.: The Impact of Green Marketing Strategies on Employees Green Performance: An HRM Perspective.
Economica. 14 (3-4), 83-92, 2023.
Kiadói változat: 7
2023Salem, O., Kiss, M.: Using the servqual model to assess service quality of internet service providers: evidence from Jordan.
Oradea J. Bus. Econ. 8 (1), 61-71, 2023.
kiadói változat: 4
2022Mihály, T., Soós, M.: A haltermékek piaci versenyképességének vizsgálata = Examining the competitiveness of fish products on the market.
Int. J. Eng. Manag. Sci. 7 (3), 151-163, 2022.
Kiadói változat: 12
2022Szakály, M., Soós, M.: A magyar lakosság étkezési motivációinak vizsgálata a TEMS-modell alapján.
Táplálkozásmarketing. 9 (2), 81-93, 2022.
Kiadói változat: 18
2022Kiss, M., Kathy, F.: A magyar nők csokoládéfogyasztási szokásai és a cukormentes csokoládéval kapcsolatos fogyasztói magatartásuk.
Táplálkozásmarketing. 9 (2), 3-20, 2022.
Kiadói változat: 36
2022Nagy-Pető, D., Szakály, Z., Kiss, V.: Az etnocentrikus magatartás vizsgálata a cetscale modell alkalmazásával.
Economica. 13 (3-4.), 1-11, 2022.
Kiadói változat: 24
2022Czupper, Z., Szakály, Z.: Energiaital-fogyasztási szokások és motivációk felmérése egyetemista hallgatók körében.
Táplálkozásmarketing. 9 (2), 67-79, 2022.
Kiadói változat: 7
2022Madarász, T., Kontor, E., Antal, E., Kasza, G., Szakos, D., Szakály, Z.: Food Purchase Behavior during The First Wave of COVID-19: the Case of Hungary.
Int. J. Environ. Res. Public Health. 19 (2), 1-16, 2022.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Health, Toxicology and Mutagenesis
Q2 Pollution
Q2 Public Health, Environmental and Occupational Health
kiadói változat: 87
2022Majeed, M., Aslam, S., Murtaza, S., Szakács, A., Molnár, E.: Green Marketing Approaches and Their Impact on Green Purchase Intentions: mediating Role of Green Brand Image and Consumer Beliefs towards the Environment.
Sustainability. 14 (18), 1-19, 2022.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Computer Networks and Communications
Q2 Energy Engineering and Power Technology
Q2 Environmental Science (miscellaneous)
Q1 Geography, Planning and Development
Q2 Hardware and Architecture
Q2 Management, Monitoring, Policy and Law
Q2 Renewable Energy, Sustainability and the Environment
Kiadói változat: 16
2022Tóth, I., Danyi-Boll, A.: Hungarian traditional clothing, as on- and offline marketing.
Apstract. 15 (3-4), 33-36, 2022.
Kiadói változat: 12
2022Szűcs, R.: Közösségi detoxikáló: Egy hét a közösségi média használata nélkül.
Gradus. 9 (2), 2022.
kiadói változat: 27
2022Kovács, B., Szakály, Z.: Market orientation and corporate performance in the health industry.
Manag. Market. 17 (1), 41-60, 2022.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Business, Management and Accounting (miscellaneous)
kiadói változat: 52
2022Kiss, M., Czine, P., Balogh, P., Szakály, Z.: The connection between manufacturer and private label brands and brand loyalty in chocolate bar buying decisions: A hybrid choice approach.
Appetite. 177 1-15, 2022.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Nutrition and Dietetics
Q1 Psychology (miscellaneous)
kiadói változat: 142
2022Salem, O., Kiss, M.: The impact of perceived service quality on customers' repurchase intention: Mediation effect of price perception.
Innovative Marketing. 18 (4), 1-12, 2022.
Folyóirat-mutatók:
Q3 Economics, Econometrics and Finance (miscellaneous)
Q3 Management of Technology and Innovation
Q3 Marketing
Kiadói változat: 10
2022Szilágyi, C., Fehér, A., Berencsi, A.: Üdítőitalokkal kapcsolatos egészségtudatosság feltárása a fiatal felnőttek körében szemkamerás vizsgálat segítségével.
Economica. 13 (3-4), 24-38, 2022.
Kiadói változat: 18
2022Kardos, V., Gál, T.: Webáruházak fogyasztói megítélésének vizsgálata netnográfiával a COVID-19 időszakában.
Int. J. Eng. Manag. Sci. 7 (1), 33-42, 2022.
kiadói változat: 12
2021Szakály, Z., Kovács, B., Soós, M., Kiss, M., Balsa-Budai, N.: Adaptation and Validation of the Food Neophobia Scale: The Case of Hungary.
Foods. 10 1-17, 2021.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Food Science
Q1 Health Professions (miscellaneous)
Q1 Health (social science)
Q3 Microbiology
Q1 Plant Science
kiadói változat: 82
2021Balsa-Budai, N., Szakály, Z.: A fenntartható fogyasztói magatartás vizsgálata a tej és tejhelyettesítők piacán.
Tejgazdaság. 78 (1-2), 3-17, 2021.
kiadói változat: 49
2021Nagy-Pető, D.: A helyi termékek fogyasztói preferenciáinak vizsgálata.
Táplálkozásmarketing. 8 (2), 61-72, 2021.
kiadói változat: 5
2021Kardos, V., Gál, T.: A közösségi média hatása a médiafogyasztásra és a reklámpiacra.
Régiókut. szle. 6 (1), 121-132, 2021.
kiadói változat: 202
2021Papp-Bata, Á., Szakály, Z.: A probiotikumok múltja, jelene és jövője.
Tejgazdaság. 78 (1-2), 19-27, 2021.
kiadói változat: 74
2021Szakály, Z., Balogh, P., Kontor, E., Gabnai, Z., Bai, A.: Attitude toward and Awareness of Renewable Energy Sources: Hungarian Experience and Special Features.
Energies. 14 (1), 1-25, 2021.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Control and Optimization
Q2 Electrical and Electronic Engineering
Q2 Energy Engineering and Power Technology
Q2 Energy (miscellaneous)
Q1 Engineering (miscellaneous)
Q2 Fuel Technology
Q2 Renewable Energy, Sustainability and the Environment
Kiadói változat: 82
2021Szakály, Z., Kovács, B., Szakály, M., Nagy-Pető, D., Popovics, P., Kiss, M.: Consumer acceptance of genetic-based personalized nutrition in Hungary.
Genes Nutr. 16 (3), 1-12, 2021.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Endocrinology, Diabetes and Metabolism
Q2 Genetics
kiadói változat: 45
2021Premordia, I., Gál, T.: Dear customer, thank you for your review: the service failure-recovery dyadic interactions in the restaurant industry.
IRMM. 11 (3), 49-57, 2021.
Kiadói változat: 34
2021Nábrádi, Z.: Étrend-kiegészítő fogyasztói szokások a fiatal felnőtt korosztály körében.
Debr. Szle. 29 (2), 229-238, 2021.
kiadói változat: 21
2021Premordia, I., Gál, T.: Experience: What are the determining factors of service failure affecting behavioral intentions?.
Netw. Intell. Stud. 9 (17), 69-83, 2021.
Kiadói változat: 20
2021Papp-Bata, Á., Szakály, Z.: Fogyasztói attitűdök a probiotikus joghurtok piacán - Netnográfiai kutatás.
Tejgazdaság. 78 (1-2), 29-41, 2021.
kiadói változat: 44
2021Szakály, M., Soós, M.: Fogyasztói preferenciák vizsgálata a növényi alapú táplálkozással kapcsolatban.
Táplálkozásmarketing. 8 (1), 3-20, 2021.
kiadói változat: 23
2021Kiss, M., Farkas, N.: Genetic-based personalized nutrition in Hungary - is there a viable business model?.
Apstract. 15 (3-4), 5-14, 2021.
kiadói változat: 30
2021Dombi, M., Szakály, Z., Kiss, V., Cao, Z., Liu, G.: Material Hide-and-Seek: Looking for the Resource Savings Due to International Trade of Food Products.
Earth's Future. 9 (7), 1-20, 2021.
Folyóirat-mutatók:
D1 Earth and Planetary Sciences (miscellaneous)
D1 Environmental Science (miscellaneous)
kiadói változat: 38
2021Kun, A., Kiss, M.: On the Mechanics of the Organic Label Effect: How Does Organic Labeling Change Consumer Evaluation of Food Products?.
Sustainability. 13 (3), 1-25, 2021.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Energy Engineering and Power Technology
Q2 Environmental Science (miscellaneous)
Q1 Geography, Planning and Development
Q2 Management, Monitoring, Policy and Law
Q2 Renewable Energy, Sustainability and the Environment
kiadói változat: 83
2021Földi, K., Pólya, É.: Recommendations for the 2020 Agricultural Census Research in Hungary by compiler experiences.
Gradus. 8 (3), 51-57, 2021.
kiadói változat: 9
2021Gazdecki, M., Goryńska-Goldmann, E., Kiss, M., Szakály, Z.: Segmentation of Food Consumers Based on Their Sustainable Attitude.
Energies. 14 (11), 1-31, 2021.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Control and Optimization
Q2 Electrical and Electronic Engineering
Q2 Energy Engineering and Power Technology
Q2 Energy (miscellaneous)
Q1 Engineering (miscellaneous)
Q2 Fuel Technology
Q2 Renewable Energy, Sustainability and the Environment
kiadói változat: 127
2021Fehér, A., Véha, M., Boros, H., Kovács, B., Kontor, E., Szakály, Z.: The Relationship between Online and Offline Information-Seeking Behaviors for Healthy Nutrition.
Int. J. Environ. Res. Public Health. 18 (19), 1-18, 2021.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Health, Toxicology and Mutagenesis
Q2 Pollution
Q2 Public Health, Environmental and Occupational Health
kiadói változat: 69
2021Ulziibadrakh, Z., Szakály, Z.: Understanding service marketing in performing arts organizations.
Cross Cult. Management J. 23 (2), 181-189, 2021.
kiadói változat: 21
2020Fehér, A., Gazdecki, M., Véha, M., Szakály, M., Szakály, Z.: A Comprehensive Review of the Benefits of and the Barriers to the Switch to a Plant-Based Diet.
Sustainability. 12 (10), 1-18, 2020.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Energy Engineering and Power Technology
Q2 Environmental Science (miscellaneous)
Q1 Geography, Planning and Development
Q2 Management, Monitoring, Policy and Law
Q2 Renewable Energy, Sustainability and the Environment
kiadói változat: 90
2020Szűcs, R.: A fogyasztói tudatosság affektív és konatív komponensei.
Gradus. 7 (1), 105-114, 2020.
kiadói változat: 13
2020Czine, P., Szakály, Z., Balogh, P.: A Review of Purchasing Preferences for Margarine among Hungarian and International Students.
Stud. Agr. Econ. 122 (1), 29-36, 2020.
kiadói változat: 32
2020Nábrádi, Z., Bánáti, D., Szakály, Z.: A study on consumer habits in the dietary supplements market.
Apstract. 14 (3-4), 5-12, 2020.
kiadói változat: 13
2020Szűcs, R., Pólya, É., Szakály, Z.: A testkép megítélése a rendszeres sporttevékenységet végzők körében.
Acta Carolus Robertus. 10 (2), 189-207, 2020.
kiadói változat: 3
2020Farkas, N., Kiss, M.: Az egészséges táplálkozás fogyasztói megítélése: egy feltáró kutatás eredményei.
Táplálkozásmarketing. 7 (1), 57-66, 2020.
Kiadói változat: 53
2020Fehér, A., Farkas, N., Boros, H., Véha, M., Szakály, Z.: Az egészségtudatos élelmiszer-fogyasztás netnográfiai vizsgálata a digitális korban.
Táplálkozásmarketing. 7 (1), 19-38, 2020.
Kiadói változat: 35
2020Nagy-Pető, D., Fehér, A., Szakály, Z.: Az egészségvédő élelmiszerekkel kapcsolatos fogyasztói attitűdök vizsgálata.
Táplálkozásmarketing. 7 (1), 39-55, 2020.
Kiadói változat: 30
2020Piros, E., Fehér, A.: Az élelmiszer-vásárlói magatartás vizsgálata online környezetben: Szakirodalmi áttekintés.
Táplálkozásmarketing. 7 (1), 67-78, 2020.
Kiadói változat: 37
2020Berencsi, A., Fehér, A.: Az energiaitalok fogyasztói és szakértői megítélésének kvalitatív elemzése.
Táplálkozásmarketing. 7 (2), 51-63, 2020.
kiadói változat: 18
2020Berencsi, A., Fehér, A.: Az energiaitalok fogyasztói és szakértői megítélésének vizsgálata.
Táplálkozásmarketing. 7 (2), 51-63, 2020.
kiadói változat: 11
2020Kiss, M., Farkas, N.: Az európai országok nemzetközi piacszegmentációja sport- és egészségfogyasztás alapján.
Táplálkozásmarketing. 7 (2), 33-49, 2020.
kiadói változat: 5
2020Kontor, E., Kiss, M., Fehér, A.: Digitalizáció hatása a hazai kereskedelmi stratégiákra.
Int. J. Eng. Manag. Sci. 5 (1), 1-16, 2020.
kiadói változat: 18
2020Salem, O.: Education And Internet Users Indicators And Their Impact On The Unemployment Rate In European Union Countries.
Netw. Intell. Stud. 8 (15), 27-33, 2020.
Kiadói változat: 6
2020Piros, E., Fehér, A.: Egyetemi hallgatók online élelmiszer-vásárlói magatartás vizsgálata a TAM-modell alapján.
Táplálkozásmarketing. 7 (2), 3-19, 2020.
kiadói változat: 18
2020Szakály, Z., Kovács, B., Szakály, M., Nagy-Pető, D., Gál, T., Soós, M.: Examination of the Eating Behavior of the Hungarian Population Based on the TFEQ-R21 Model.
Nutrients. 12 (11), 1-19, 2020.
Folyóirat-mutatók:
D1 Food Science
Q1 Nutrition and Dietetics
Kiadói változat: 104
2020Foltin, B., Kiss, V.: Fiatal versenysportolók étkezési szokásainak vizsgálata.
Táplálkozásmarketing. 7 (1), 79-88, 2020.
Kiadói változat: 30
2020Rafinda, A., Gál, T.: Financial literacy of economics and non-economics students.
IRMM. 10 (3), 35-38, 2020.
kiadói változat: 45
2020Szűcs, R., Pólya, É., Szakály, Z.: Perception of body image among people engaged in sports on a regular basis.
Eur. Sci. J. 16 (28), 23-39, 2020.
kiadói változat: 6
2020Rafinda, A., Suroso, A., Gál, T.: Predictive Power of Situational Factor and Individual Factor on Misreporting Behaviour.
IRMM. 10 (1), 84-90, 2020.
kiadói változat: 120
2020Szalánczi, Z., Kovács, B., Bácsné Bába, É.: Socializing effect of child soccer players on their parents.
J. Phys. Education Sport. 20 (6), 3400-3410, 2020.
Folyóirat-mutatók:
Q3 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation
Q4 Sports Science
kiadói változat: 167
2020Salem, O.: Social Media Marketing In Higher Education Institutions.
SEA: Pract. Appl. Sci. 8 (23), 191-196, 2020.
Kiadói változat: 95
2020Szakály, Z., Soós, M., Balsa-Budai, N., Kovács, S., Kontor, E.: The Effect of an Evaluative Label on Consumer Perception of Cheeses in Hungary.
Foods. 9 (5), 1-21, 2020.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Food Science
Q1 Health Professions (miscellaneous)
Q1 Health (social science)
Q3 Microbiology
Q1 Plant Science
Kiadói változat: 67
2020Papp-Bata, Á., Szakály, Z.: The relationship between the motivators and barriers of health behaviour and consumer attitudes towards functional food.
Acta Aliment. 49 (3), 287-294, 2020.
Folyóirat-mutatók:
Q3 Food Science
kiadói változat: 82
2019Szakály, M., Soós, M.: A döntően állati eredetű étrendet fogyasztók evési attitűdjeinek vizsgálata.
Int. J. Eng. Manag. Sci. 4 (3), 232-241, 2019.
Kiadói változat: 17
2019Szakály, Z., Kovács, S., Pető, K., Huszka, P., Kiss, M.: A modified model of the willingness to pay for functional foods.
Appetite. 138 94-101, 2019.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Nutrition and Dietetics
Q1 Psychology (miscellaneous)
pre-print: 345
2019Véha, M., Szakály, Z., Fehér, A.: A növényi alapú étrendet hátráltató tényezők rendszerezése: Szakirodalmi áttekintés.
In: Egészségpiaci kutatások. Szerk.: Fehér András, Szakály Zoltán, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 105-112, 2019. ISBN: 9789634901327
könyvfejezet: 19
2019Véha, M., Szakály, Z., Fehér, A.: A növényi alapú étrendet támogató tényezők rendszerezése: Szakirodalmi áttekintés.
In: Egészségpiaci kutatások. Szerk.: Fehér András, Szakály Zoltán, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 95-104, 2019. ISBN: 9789634901327
könyvfejezet: 77
2019Holczer, A., Kiss, V.: A szülői egészségtudatosság és az étkezési preferenciáik vizsgálata a gyermekkori elhízás tükrében.
Táplálkozásmarketing. 6 (2), 27-38, 2019.
Kiadói változat: 29
2019Balsa-Budai, N., Kiss, M., Kovács, B., Szakály, Z.: Attitudes of Voluntary Simplifier University Students in Hungary.
Sustainability. 11 (6), 1-15, 2019.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Energy Engineering and Power Technology
Q2 Environmental Science (miscellaneous)
Q2 Geography, Planning and Development
Q2 Management, Monitoring, Policy and Law
Q2 Renewable Energy, Sustainability and the Environment
kiadói változat: 131
2019Kontor, E., Kovács, B., Szakály, Z., Kiss, M.: A védjegyekkel kapcsolatos attitűd és az életstílusjegyek összefüggései.
Stat. Szle. 97 (4), 364-386, 2019.
Kiadói változat: 90
2019Kiss, V., Dombi, M., Szakály, Z.: Az egészség, a környezet és az étkezés kapcsolata: Szakirodalmi áttekintés.
Táplálkozásmarketing. 6 (1), 3-24, 2019.
kiadói változat: 11
2019Farkas, N., Kiss, M., Fehér, A.: Az egészséges táplálkozással kapcsolatos hazai fogyasztói attitűdök: Egy netnográfiás kutatás tapasztalatai.
In: Magyar Táplálkozástudományi Társaság XLIV. Vándorgyűlése programja és az előadások összefoglalói. Szerk.: Antal Emese, Biró Lajos, Gelencsér Éva, Lugasi Andrea, Rurik Imre, Magyar Táplálkozástudományi Társaság, Budapest, 19, 2019. ISBN: 9786155606090
kiadói változat: 16
2019Markos, A., Kiss, V.: Az egészségtudatos életmód tényezőinek vizsgálata az amatőr férfisportolók körében.
Táplálkozásmarketing. 6 (2), 61-70, 2019.
kiadói változat: 79
2019Nagy-Pető, D.: Az egészségvédő hatás szerepe a lakosság élelmiszer-vásárlásában = The role of health protective effect in the food purchase of the population.
Int. J. Eng. Manag. Sci. 4 (3), 181-189, 2019.
kiadói változat: 3
2019Kontor, E., Balsa-Budai, N., Papp-Bata, Á., Kiss, M.: Az élelmiszercímkék szerepe az egészségtudatos táplálkozás megvalósításában: ösztönző és gátló tényezők.
In: Egészségpiaci kutatások. Szerk.: Fehér András, Szakály Zoltán, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 45-56, 2019. ISBN: 9789634901327
könyvfejezet: 45
2019Kontor, E., Kiss, M.: Az elhízás és a túlsúly okai, következményei és kezelésének lehetséges irányai.
In: Egészségpiaci kutatások. Szerk.: Fehér András, Szakály Zoltán, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 139-150, 2019. ISBN: 9789634901327
könyvfejezet: 443
2019Kiss, M., Kontor, E.: Az elhízás gazdasági terhei: Hazai és nemzetközi körkép.
In: Egészségpiaci kutatások. Szerk.: Fehér András, Szakály Zoltán, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 124-138, 2019. ISBN: 9789634901327
könyvfejezet: 93
2019Kiss, M., Fehér, A., Kontor, E.: Az integrált viselkedéses modell alkalmazása az egészségmagatartás előrejelzésére és befolyásolására.
In: Egészségpiaci kutatások. Szerk.: Fehér András, Szakály Zoltán, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 22-33, 2019. ISBN: 9789634901327
könyvfejezet: 72
2019Rafinda, A., Gál, T., Purwaningtyas, P.: Business ethics course on student moral reasoning.
Oradea J. Bus. Econ. 4 (Spec.), 60-68, 2019.
kiadói változat: 70
2019Kiss, M., Kun, A.: Can Homepage Openness Sign Institutional Quality in Higher Education?.
In: 18th International Congress of the International Association on Public and Nonprofit Marketing "Challenges in public, non-profit and social marketing" - Conference proceeding. Ed.: Ercsey Ida, Department of Marketing and Management, University of Győr, Győr, 34, 2019. ISBN: 9786155837616
kiadói változat: 10
2019Kontor, E., Kiss, M., Fehér, A.: Digitalizáció hatása a hazai kereskedelmi stratégiákra.
In: Kihívások és tanulságok a menedzsment területén. Fókuszban a folyamatmenedzsment : az Ipar 4.0 kihívásai : Absztraktkötet, Debreceni Egyetem Műszaki Kar, Debrecen, 31-32, 2019.
kiadói változat: 77
2019Fehér, A., Szakály, Z.: Egészségpiaci kutatások: lektorált tanulmánykötet: Fogyasztói vizsgálatok munkacsoport.
Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 216 p., 2019. ISBN: 9789634901327
Tanulmánykötet: 1126
2019Kun, A., Kiss, M.: Felsőoktatási intézmények honlapjainak tartalma mint a minőség jelzése.
In: Neveléstudomány - Horizontok és dialógusok: Absztraktkötet. XIX. Országos Neveléstudományi Konferencia. Szerk.: Varga Aranka, Andl Helga, Molnár-Kovács Zsófia, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság, Pécsi Tudományegyetem Bölcsészettudományi Kar Neveléstudományi Intézet, Pécs, 605, 2019. ISBN: 9789634294733
kiadói változat: 20
2019Fehér, A., Bácsné Bába, É., Müller, A., Szakály, Z.: Fizikai aktivitás motivációival kapcsolatos modellek rendszerezése I. - Szakirodalmi áttekintés.
In: Egészségpiaci kutatások. Szerk.: Fehér András, Szakály Zoltán, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 152-163, 2019. ISBN: 9789634901327
könyvfejezet: 138
2019Fehér, A., Bácsné Bába, É., Müller, A., Szakály, Z.: Fizikai aktivitás motivációival kapcsolatos modellek rendszerezése II. - Szakirodalmi áttekintés.
In: Egészségpiaci kutatások. Szerk.: Fehér András, Szakály Zoltán, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 164-172, 2019. ISBN: 9789634901327
könyvfejezet: 12
2019Szakály, M., Soós, M.: Fogyasztói motivációk a döntően növényi étrendet folytatók körében - szakirodalmi áttekintés = Consumer motivations among those following mainly a plant-based diet - literature review.
Élelmiszer, Táplálkozás és Marketing. 15 (1), 11-18, 2019.
Kiadói változat: 4
2019Popovics, P., Jutkusz, L., Pető, K., Szakály, Z., Bács, Z.: Fostering innovation at University of Debrecen.
In: Proceedings 5th CARPE Conference: Horizon Europe and beyond / Javier Orozco Messana; Juan Miguel Martínez Rubio, Editorial Universitat Politℓecnica de Valℓencia, Valencia, Spanyolország, 191-200, 2019. ISBN: 9788490487891
kiadói változat: 4
2019Papp-Bata, Á., Mile, M., Csiki, Z.: Időskor, bélflóra, probiotikumok.
Háziorv. továbbk. szle. 24 (2), 100-103, 2019.
Kiadói változat: 6
2019Rahajuni, D., Badriah, L., Rafinda, A.: Implementing Productive Economic Activities for The Poor Based on Social Capital.
SEA-Pract. Appl. Sci. 7 (19), 47-54, 2019.
Kiadói változat: 42
2019Fehér, A., Bácsné Bába, É., Müller, A., Szakály, Z.: MPAM-R modellekkel kapcsolatos kutatások rendszerezése - Szakirodalmi áttekintés.
In: Egészségpiaci kutatások. Szerk.: Fehér András, Szakály Zoltán, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 173-183, 2019. ISBN: 9789634901327
könyvfejezet: 31
2019Kun, A., Kiss, M.: Online Communication of Higher Education Institutions as a Signal: Content Analysis of News Published on Institutional Websites and on Facebook.
In: 1st Partium International Conference on Management. Trends in 21st Century : Book of Abstracts. Ed.: Nábrádi András, Gál Katalin, Partium Christian University, University of Debrecen, Oradea, 34-35, 2019. ISBN: 9786068156958
kiadói változat: 22
2019Szilágyi, G., Földi, K.: The economic impact of intellectual property in Europe and Hungary = A szellemi tulajdon gazdasági hatása Európában és Magyarországon.
Economica. 10 (2), 83-90, 2019.
kiadói változat: 16
2019Rafinda, A., Gál, T.: The Educational Programme for Micro Investment in Agriculture in Indonesian Rural Area.
SEA: Pract. Appl. Sci. 7 (19), 23-28, 2019.
kiadói változat: 38
2019Suroso, A., Lumbantoruan, A., Mafudi, Rafinda, A.: The Impact of Digital Marketing on Rural Product: A Case Study in Sumbang, Indonesia.
Cross Cult. Manag. J. 21 (2), 89-94, 2019.
kiadói változat: 89
2018Pintye, A., Kiss, M.: A bankokkal szembeni bizalom és a pénzügyi tudás közötti összefüggés vizsgálata a Debreceni Egyetem hallgatóinak körében.
In: XVI. Nemzetközi Tudományos Napok : Előadások és poszterek összefoglalói. Szerk.: Dinya László, Csernák József, Eszterházy Károly Egyetem, Gyöngyös, 206, 2018. ISBN: 9786155621741
kiadói változat: 5
2018Szakály, Z., Kontor, E., Kovács, S., Popp, J., Pető, K., Polereczki, Z.: Adaptation of the Food Choice Questionnaire: the case of Hungary.
British Food Journal. 120 (7), 1474-1488, 2018.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Business, Management and Accounting (miscellaneous)
Q2 Food Science
open access article: 197
2018Balsa-Budai, N., Szakály, Z.: A fenntartható értékrend vizsgálata a debreceni egyetemisták körében.
Táplálkozásmarketing. 5 (1), 3-20, 2018.
kiadói változat: 54
2018Fehér, A., Szakály, Z.: A hazai tejszektor online marketing lehetőségei = Online marketing possibilities of the domestic dairy sector.
Tejgazdaság. 75 (1), 55-65, 2018.
kiadói változat: 24
2018Kiss, M., Szakály, Z.: A Literature Review of the Consumer Attitudes towards Functional Foods.
In: FSD 2018 3rd Food Structure & Design Conference : Abstract Book. Ed.: Győri Zoltán, Debreceni Egyetem, Debrecen, 28-29, 2018. ISBN: 9789634900245
teljes szöveg: 9
2018Kiss, M., Kovács, B., Szakály, Z., Kontor, E.: A védjegyekkel kapcsolatos fogyasztói attitűd és az életstílusjegyek kapcsolata.
In: Magyar Táplálkozástudományi Társaság XLIII. Vándorgyűlése : Program füzet és az előadások összefoglalói. Szerk.: Biró Lajos, Gelencsér Éva, Lugasi Andrea, Rurik Imre, Magyar Táplálkozástudományi Társaság, Mezőkövesd, 32-32, 2018. ISBN: 97861556060609
teljes szöveg: 13
2018Barna, F., Bauerné Gáthy, A., Kovács, B., Szakály, Z.: Az alternatív étrendet követők helyi termékek vásárlásához kapcsolódó attitűdjei.
Táplálkozásmarketing. 5 (2), 3-15, 2018.
kiadói változat: 77
2018Huszka, P., Fehér, A., Keller, V.: Baromfihús fogyasztási és vásárlási szokások elemzése szocio-demográfiai tényezők függvényében.
Táplálkozásmarketing. 5 (2), 57-69, 2018.
kiadói változat: 36
2018Kontor, E., Szakály, Z., Véha, M., Kiss, M.: Egészség vagy íz? Fogyasztói dilemmák a funkcionális élelmiszerekkel kapcsolatban: Szakirodalmi áttekintés.
Táplálkozásmarketing. 5 (2), 17-29, 2018.
kiadói változat: 73
2018Szabó-Szentgróti, E., Szigeti, O., Tóth, K., Borbély, C., Szakály, Z.: Fogyasztói szokások vizsgálata kvantitatív módszerekkel a magyarországi tejtermékpiacon.
Élelmiszer, Táplálkozás és Marketing. 14 (2), 18-27, 2018.
kiadói változat: 47
2018Kiss, M., Kontor, E., Véha, M., Szakály, Z.: Funkcionális élelmiszerekkel kapcsolatos attitűdvizsgálatok: Szakirodalmi áttekintés.
Táplálkozásmarketing. 5 (1), 21-34, 2018.
kiadói változat: 99
2018Gál, T., Kovács, B., Árváné Ványi, G.: Heutagógiai módszerek alkalmazása a vállalkozói képzésekben.
Int. J. Eng. Manag. Sci. 3 (4), 364-373, 2018.
Kiadói változat: 99
2018Csapóné Riskó, T., Péntek, Á.: Kenyér és péksütemény fogyasztási szokások a gluténmentes diétában.
Táplálkozásmarketing. 5 (1), 77-89, 2018.
Kiadói változat: 67
2018Csapóné Riskó, T., Péntek, Á.: Kenyér készítési és fogyasztási szokások a gluténmentes diétában.
Int. J. Eng. Manag. Sci. 3 (4), 252-262, 2018.
kiadói változat: 112
2018Tóth, E., Csapóné Riskó, T.: Keresztény szempontú menedzsment gyakorlatok.
Int. J. Eng. Manag. Sci. 3 (3), 14-30, 2018.
kiadói változat: 113
2018Kiss, M., Kun, A.: Milyen imázst közvetítenek a magyar felsőoktatási intézmények honlapjai?.
Int. J. Eng. Manag. Sci. 3 (3), 355-370, 2018.
kiadói változat: 96
2018Szakály, Z., Kiss, M., Gál, T., Kovács, B.: Nemzetközi piacszegmentáció a tejtermékek piacán.
Tejgazdaság. 75 (1), 43-54, 2018.
kiadói változat: 29
2018Hubert, E., Csapóné Riskó, T.: Népi hagyományok, mesterségek kutatása: értékmentés a Hajdú-Bihar Megyei Népművészeti Egyesületnél.
RSZ. 2018 (1), 1-11, 2018.
kiadói változat: 30
2018Mile, M., Papp-Bata, Á., Szakály, Z., Csiki, Z.: Szarkopenia befolyásolása táplálkozási módszerekkel.
Metabolizmus. 16 (4), 284-286, 2018.
kiadói változat: 20
2017Kovács, K., Csapóné Riskó, T., Csapó, Z., Nábrádi, A.: 10 year anniversary of the journal Apstract: the history of an open access journal.
Apstract. 11 (1-2), 5-8, 2017.
kiadói változat: 219
2017Pintye, A., Kiss, M.: A gazdasági felsőoktatás hatása a fiatalok pénzügyi kultúrájára.
In: Műszaki, technológiai és gazdasági kihívások a 21. században : Nemzetközi magyar nyelvű konferencia Szegedi Tudományegyetem Mérnöki Kar 2017. december 8 : Program és absztrakt kötet. Szerk.: Pappné Sziládi Katalin, Kovács Klaudia, Szegedi Tudományegyetem, Szeged, 43, 2017. ISBN: 9789633065693
kiadói változat: 33
2017Pintye, A., Kiss, M.: A gazdasági felsőoktatás hatása a fiatalok pénzügyi kultúrájára.
Jelenkori társad. gazd. foly. 12 (4), 175-186, 2017.
kiadói változat: 41
2017Tóth, E., Kiss, M.: A külföldi hallgatók elégedettségi felmérése a Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Karán.
Debr. szle. 25 (4), 499-511, 2017.
kiadói változat: 29
2017Gál, T., Soós, M., Szakály, Z.: Applying new innovative market research methods in the innovation process of new products.
Int. J. Eng. Manag. Sci. 2 (3), 56-69, 2017.
Kiadói változat: 55
2017Szakály, Z., Popp, J., Kontor, E., Kovács, S., Pető, K., Jasák, H.: Attitudes of the Lifestyle of Health and Sustainability Segment in Hungary.
Sustainability. 9 (10), 1763-, 2017.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Geography, Planning and Development
Q2 Management, Monitoring, Policy and Law
Q3 Renewable Energy, Sustainability and the Environment
kiadói változat: 191
2017Tóth, E., Csapóné Riskó, T.: Az üzleti kapcsolatok erkölcsi újjáépítése: Menedzsment szemlélet keresztény nézőpontból.
Metszetek. 6 (4), 71-90, 2017.
Kiadói változat: 64
2017Csapóné Riskó, T., Péntek, Á., Wiwczaroski, T.: Bread consumption habits in the gluten free diet.
Apstract. 11 (3-4), 113-120, 2017.
kiadói változat: 57
2017Gál, T., Soós, M., Szakály, Z.: Egészségtudatos táplálkozással kapcsolatos fogyasztói insight-ok feltárása netnográfiával - esettanulmány.
Veztud. 48 (4), 46-54, 2017.
Kiadói változat: 129
2017Szabó-Szentgróti, E., Szabó-Szentgróti, G., Szakály, Z.: Empirical research on corporate strategies in Hungarian Dairy Industry.
Apstract. 11 (3-4), 169-180, 2017.
kiadói változat: 120
2017Oláh, J., Halasi, G., Szakály, Z., Popp, J., Balogh, P.: Impact of International Migration on the Labor Market: A Case Study from Hungary.
Amfiteatru Econ. 19 (46), 790-805, 2017.
Folyóirat-mutatók:
Q3 Economics, Econometrics and Finance (miscellaneous)
kiadói változat: 63
2017Pintye, A., Kiss, M.: Közgazdász hallgatók pénzügyi kultúrája.
Taylor. 9 (1), 191-199, 2017.
kiadói változat: 58
2017Kiss, M., Sátor, V., Kontor, E., Kun, A.: Markmyprofessor: Minél több, annál jobb?.
Int. J. Eng. Manag. Sci. 2 (4), 232-243, 2017.
kiadói változat: 94
2017Csapó, Z., Nábrádi, A., Kovács, K., Csapóné Riskó, T.: MBA education at the University of Debrecen and its further development towards double degree programmes.
Apstract. 11 (1-2), 167-170, 2017.
kiadói változat: 82
2016Kiss, V., Kovács, S., Szakály, Z.: A fenntartható fejlődés értékei és az egészségtudatos életstílus elemzése középiskolás diákok körében.
Táplálkozásmarketing. 3 (2), 41-62, 2016.
Kiadói változat: 51
2016Szakály, Z., Balogh, P., Csatáriné Dogi, I., Polereczki, Z.: A fogyasztói etnocentrizmus vizsgálata Magyarországon - Ajánlások a magyar élelmiszergazdaság számára.
Gazdálkodás. 60 (2), 153-174, 2016.
Kiadói változat: 127
2016Fehér, A., Szakály, Z.: A hazai tej- és hússzektor online marketing tevékenységének elemzése.
In: EMOK XXII. Országos konferencia 2016 Tanulmánykötet : Hitelesség és értékorientáció a marketingben. Szerk.: Fehér András, Kiss Virág Ágnes, Soós Mihály, Szakály Zoltán, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 97-106, 2016. ISBN: 9789634728504
kiadói változat: 94
2016Kontor, E., Nyul, B.: A piacorientáció érvényesülése a kis- és középvállalatok körében - egy klaszteranalízis eredményei.
Competitio. 15 (1), 22-45, 2016.
kiadói változat: 48
2016Soós, M., Kovács, B., Szakály, Z.: A viselkedésváltozás szintjei a testtömeg-menedzselés folyamatában - Élelmiszerfogyasztás és fizikai aktivitás = Levels of behaviour change in the course of body mass management - food consumption and physical activity.
Táplálkozásmarketing. 3 (2), 19-28, 2016.
Kiadói változat: 6
2016Kiss, M., Szakály, Z., Soós, M., Kontor, E.: Az egészségtudatosság megjelenése a magyar lakosság táplálkozási szokásaiban korcsoportonként.
In: A 60 éves Magyar Táplálkozástudományi Társaság XLI. vándorgyűlése : Program és az előadások kivonatai. Szerk.: Bíró Lajos, Gelencsér Éva, Lugasi Andrea, Rurik Imre, Magyar Táplálkozástudományi Társaság, Budapest, 38, 2016. ISBN: 9786155606021
Kiadói változat: 25
2016Kiss, M., Kontor, E., Kun, A.: Az organikuscímke-hatás a marketing irodalomban: imázstranszfer, halo-hatás és jelzés.
Táplálkozásmarketing. 3 (1), 61-71, 2016.
Kiadói változat: 47
2016Kontor, E., Szakály, Z., Soós, M., Kiss, M.: Egészségtudatos magatartás a 14-25 év közötti fiatalok körében.
In: Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXII. Országos Konferenciája : Hitelesség és értékorientáció a marketingben : Tanulmánykötet. Szerk.: Fehér András, Kiss Virág Ágnes, Soós Mihály, Szakály Zoltán, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 640-649, 2016. ISBN: 9789634728504
Kiadói változat: 1338
2016Kontor, E., Szakály, Z., Soós, M., Kiss, M.: Egészségtudatos magatartás a 14-25 év közötti fiatalok körében.
In: Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXII. Országos Konferenciája : Hitelesség és értékorientáció a marketingben : Program és absztrakt füzet. Szerk.: Szakály Zoltán, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 30, 2016.
kiadói változat: 10
2016Fehér, A., Kiss, V., Soós, M., Szakály, Z.: Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXII. Országos konferencia Tanulmánykötet: Hitelesség és értékorientáció a marketingben: 2016 augusztus 29-31..
Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 764 p., 2016. ISBN: 9789634728504
kiadói változat: 1416
elhelyezési megállapodás: 10
2016Pintye, A., Kiss, M.: Financial literacy of students in business and economics higher education.
Anal. Univ. Oradea. Ştiinţ. econ. 25 (1), 781-789, 2016.
Kiadói változat: 159
2016Polereczki, Z., Vukoszavlyev, S., Véha, M., Szakály, Z.: Market orientation of the Hungarian SMEs working in the meat processing and dairy industries.
Acta Univ. Sapientiae, Alim. 9 (1), 18-32, 2016.
kiadói változat: 41
2016Kiss, M.: Városok versenyképessége: egy újfajta megközelítés.
Köz-gazdaság. 10 (2), 267-270, 2016.
(Ismertetett mű: Filep Bálint. -A nagyvárosok az európai és a magyar területi politikában /Pécs : Publikon ; Győr : Széchenyi István Egyetem Regionális- és Gazdaságtudományi Doktori Iskola, 2014. -201 p. -)
teljes szöveg: 12
2015Kiss, M., Kontor, E., Kun, A.: A biominősítés hatása a fogyasztók érzékelésére és attitűdjére csokoládék esetén.
In: Marketing hálózaton innen és túl : Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXI. Országos Konferenciájának Tanulmánykötete. Szerk.: Bíró-Szigeti Szilvia, Petruska Ildikó, Szalkai Zsuzsanna, Kovács István, Magyar Mária, Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, Budapest, 208-216, 2015. ISBN: 9789633131893
teljes szöveg: 44
2015Kiss, M., Kontor, E., Kun, A.: A biominősítés hatása a fogyasztók érzékelésére és attitűdjére csokoládék esetén.
In: Marketing hálózaton innen és túl : Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXI. Országos Konferenciája 2015. augusztus 26-28. : Program és absztrakt kötet, Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, Budapest, 32, 2015.
kiadói változat: 12
2015Csapóné Riskó, T., Péntek, Á., Wiwczaroski, T.: A CSR ismertsége és megjelenése a fogyasztói döntésekben.
Táplálkozásmarketing. 2 (2), 15-27, 2015.
kiadói változat: 32
2015Szakály, Z., Pető, K., Popp, J., Jasák, H.: A fenntartható fogyasztás iránt elkötelezett fogyasztói csoport, a lohas szegmens jellemzői.
Táplálkozásmarketing. 2 (1), 3-9, 2015.
kiadói változat: 140
2015Szakály, Z., Pető, K., Popp, J., Jasák, H.: A LOHAS szegmens mérete és jellemzői Magyarországon = The size and characteristics of the LOHAS segment in Hungary.
Táplálkozásmarketing. 2 (1), 11-30, 2015.
kiadói változat: 10
2015Erdei, P., Kapitány, A., Kiss, M., Kun, A.: Estimating the Effect of the Personality vs. Career Match on the Academic Performance with Comparison of Admission Scores and Grade Averages: an Evidence from the Hungarian Business Higher Education.
In: Tudás : Tanulás : Szabadság Neveléstudományi Konferencia 2014. Szerk.: Birta-Székely Noémi, Babeş-Bolyai Tudományegyetem, Kolozsvár, 217-221, 2015. ISBN: 9789730189674
teljes szöveg: 24
2015Kapitány, A., Kiss, M., Kun, A.: How Do Student Personality Types Contribute to the Academic Success in the Hungarian Business Higher Education?.
In: Tudás - Tanulás - Szabadság Neveléstudományi Konferencia 2014. Szerk.: Birta-Székely Noémi, Babeş-Bolyai Tudományegyetem, Kolozsvár, 211-215, 2015. ISBN: 9789730189674
teljes szöveg: 292
2015Papp-Bata, Á., Csiki, Z., Tósaki, Á., Szakály, Z.: Meggymag kivonat - egy új termék a funkcionális élelmiszerek piacán?.
Táplálkozásmarketing. 2 (1), 31-34, 2015.
kiadói változat: 31
2015Kiss, M., Kun, A., Kapitány, A., Erdei, P.: Regression Analysis of the Effect of Personality-Career Match on the Academic Performance in Business Higher Education: an Evidence from the University of Debrecen.
In: Tudás - Tanulás - Szabadság : Neveléstudományi Konferencia - 2014. Szerk.: Birta-Székely Noémi, Babeş-Bolyai Tudományegyetem, Kolozsvár, 223-227, 2015. ISBN: 9789730189674
teljes szöveg: 38
2015Kiss, M., Kontor, E., Kun, A.: The effect of 'organic' labels on consumer perception of chocolates.
Anal. Univ. Oradea. Ştiinţ. econ. 24 (1), 448-457, 2015.
Kiadói változat: 91
2015Kun, A., Kiss, M., Kapitány, A.: The effect of personality on academic performance: evidence from two university majors.
Bus. Educ. Accredit. 7 (1), 13-24, 2015.
kiadói változat: 59
2014Szakály, Z., Szabó, S., Jasák, H., Szente, V., Kiss, M.: A személyes értékek hatása az egészségmagatartás változására és a tudatos élelmiszervásárlásra.
Táplálkozásmarketing. 1 (1-2), 57-71, 2014.
Kiadói változat: 54
2014Fehér, A., Soós, M., Szakály, Z.: Az élelmiszer-fogyasztói magatartás vizsgálata online környezetben: létezik-e hazánkban a digitális élelmiszerfogyasztó?.
Táplálkozásmarketing. 1 (1-2), 29-38, 2014.
Kiadói változat: 217
2014Fehér, A.: Az online marketing lehetőségei és megítélése a hazai élelmiszergazdaságban.
Agrártud. közl. 58 77-84, 2014.
kiadói változat: 50
2014Szakály, Z., Kiss, M., Jasák, H.: Funkcionális élelmiszerek, fogyasztói attitűdök és személyre szabott táplálkozás.
Táplálkozásmarketing. 1 (1-2), 3-17, 2014.
Kiadói változat: 127
2014Katonáné Kovács, J.: Helyi gazdaságfejlesztés és tanulás.
Educatio. 23 (3), 496-504, 2014.
Kiadói változat: 7
2014Cseh Papp, I., Csapóné Riskó, T.: Historical overview of the Hungarian Labour Market.
Int. J. Social Sci. 3 (1), 29-39, 2014.
kiadói változat: 176
2013Szakály, Z., Pető, K., Soós, M., Szente, V.: Az életstílus hatása az egészségmagatartásra és a funkcionális élelmiszerek fogyasztására.
Élelm. táplálk. mark. 9 (1), 3-11, 2013.
kiadói változat: 32
2013Fehér, A., Szakály, Z.: Az online marketing lehetőségei a tejszektorban: a közösségi háló szerepe.
Élelm. táplálk. mark. 9 (1), 57-64, 2013.
kiadói változat: 29
2013Fehér, A., Szabó, G., Szakály, Z.: Online kérdőíves felmérés a Gazdálkodás olvasóinak és szerzőinek körében.
Gazdálkodás. 57 (4), 387-397, 2013.
kiadói változat: 41
2011Földi, K.: Changes of food purchasing habits.
Eur. Sci. J. 9 37-53, 2011.
kiadói változat: 98
2005Csapóné Riskó, T.: Agrárfoglalkoztatási helyzet Magyarországon, illetve az észak-alföldi régióban.
Competitio. 4 (1), 189-200, 2005.
kiadói változat: 24
2004Csapóné Riskó, T.: Career Monitoring, Institutional Assessment and Ranking.
Agrártud. közl. 14 73-77, 2004.
kiadói változat: 26