Összes letöltés a DEA-ból: 691
Ország | Letöltések |
---|---|
Egyesült Államok (US) | 297 |
Magyarország (HU) | 72 |
Kína (CN) | 29 |
Németország (DE) | 11 |
Románia (RO) | 6 |
Szingapur (SG) | 5 |
Hong Kong SAR (Kínai Népköztársaság) (HK) | 4 |
Hollandia (NL) | 4 |
Finnország (FI) | 3 |
Franciaország (FR) | 3 |
Egyesült Királyság (GB) | 3 |
Malajzia (MY) | 3 |
Fülöp-szigetek (PH) | 3 |
Ausztrália (AU) | 2 |
Kanada (CA) | 2 |
Csehország (CZ) | 2 |
Spanyolország (ES) | 2 |
Indonézia (ID) | 2 |
Lengyelország (PL) | 2 |
Oroszország (RU) | 2 |
Dél-Afrika (ZA) | 2 |
Egyesült Arab Emírségek (AE) | 1 |
Ausztria (AT) | 1 |
Brazília (BR) | 1 |
Botswana (BW) | 1 |
Chile (CL) | 1 |
Horvátország (HR) | 1 |
Izrael (IL) | 1 |
India (IN) | 1 |
Japán (JP) | 1 |
Kenya (KE) | 1 |
Litvánia (LT) | 1 |
Szerbia (RS) | 1 |
Szlovákia (SK) | 1 |
Szenegál (SN) | 1 |
Thaiföld (TH) | 1 |
Tunézia (TN) | 1 |
Ukrajna (UA) | 1 |
n.a. | 215 |
Megjelenés | Publikáció | Fájlletöltések |
---|---|---|
2024 | Váradi, J., Kerekes, R., Pótfi, M., Radócz, J.: A zeneművészeti szakgimnazisták pályaválasztásának meghatározó tényezői. Educatio. 32 (4), 655-664, 2024. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/367799 | kiadói változat: 20 |
2023 | Váradi, J., Józsa, G.: Factors Affecting Attendance of and Attitudes towards Artistic Events among Primary School Children. Soc. Sci. 12 (7), 1-12, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/357493 | kiadói változat: 1 |
2023 | Váradi, J., Józsa, G., Szabóné, F., Molnár, -., Szűcs, T.: Investigating music teachers' ICT skills and technical possibilities in the field of online music education during the COVID-19 pandemic. Heliyon. 9 (6), 1-8, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/354727 Folyóirat-mutatók:
Q1 Multidisciplinary | Kiadói változat: 5 |
2022 | Váradi, J.: A Review of the Literature on the Relationship of Music Education to the Development of Socio-Emotional Learning. Sage Open. 2022 (01), 1-11, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/327584 Folyóirat-mutatók:
Q2 Arts and Humanities (miscellaneous) Q2 Social Sciences (miscellaneous) | kiadói változat: 155 |
2021 | Váradi, J., Óváry, Z.: A tanulók éneklési attitűdjére ható tényezők vizsgálata. Educatio. 30 (2), 353-363, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/324794 | kiadói változat: 6 |
2021 | Váradi, J.: New Possibilities in Cultural Consumption. The Effect of the Global Pandemic on Listening to Music. Central European Journal of Educational Research. 3 (1), 1-15, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/309642 | kiadói változat: 13 |
2020 | Váradi, J.: The possibilities of concert pedagogy in Hungary. Hung. educ. res. j. 10 (2), 131-142, 2020. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/300513 | kiadói változat: 49 |
2019 | Váradi, J., Szűcs, T., Strenacikova, M.: Persistence in tertiary music education in Hungary and Slovakia. J. Adult Learn. Know. Innov. 3 (1), 6-11, 2019. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/300512 | kiadói változat: 69 |
2019 | Váradi, J., Dragony, G.: The Role of Church Schools in Music Education. Studia UBB Musica. 64 (1), 9-28, 2019. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/300453 | kiadói változat: 20 |
2018 | Váradi, J., Dragony, G.: Az egyházi iskolák szerepe a zenei nevelésben. Iskolakultúra. 28 (12), 3-16, 2018. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/300455 | kiadói változat: 22 |
2017 | Váradi, J.: Rajzoljunk zenét!: Egy extrakurrikuláris ifjúsági hangverseny képi megjelenésének elemzése. PedActa. 7 (1), 59-68, 2017. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/300485 | kiadói változat: 35 |
2017 | Váradi, J., Strenacikova, M.: The Perspectives of Music Education in Slovakia. Hung. Educ. Res. J. 7 (3), 18-28, 2017. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/300486 | kiadói változat: 17 |
2016 | Váradi, J.: Incorporating Experience-based Concerts into Public Education. Studia UBB Musica. 61 (2), 7-18, 2016. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/300499 | kiadói változat: 227 |
2013 | Váradi, J.: Felmérés a kulturális rendezvények látogatottságáról, valamint a gyermekek zenei ízlésére ható tényezőkről és zenei ízlésvilágukról. Parlando. 3. 1-21, 2013. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/190529 | kiadói változat: 52 |