Jelenlegi hely

Statisztika

Kereskedelem Tanszék

Open Access publikációk letöltési adatai a DE intézményi repozitóriumából
Dátum: -
OA publikációk száma a DEA-ban: 22

Összes letöltés a DEA-ból: 689

OrszágLetöltések
Egyesült Államok (US)410
Magyarország (HU)44
Indonézia (ID)21
Németország (DE)15
Kína (CN)13
Vietnám (VN)12
Törökország (TR)7
Egyesült Királyság (GB)6
Pakisztán (PK)6
India (IN)5
Hollandia (NL)5
Belgium (BE)4
Kanada (CA)4
Chile (CL)4
Ausztrália (AU)3
Brazília (BR)3
Franciaország (FR)3
Olaszország (IT)3
Románia (RO)3
Ukrajna (UA)3
Dél-Afrika (ZA)3
Egyesült Arab Emírségek (AE)2
Csehország (CZ)2
Spanyolország (ES)2
Finnország (FI)2
Hong Kong SAR (Kínai Népköztársaság) (HK)2
Nigéria (NG)2
Fülöp-szigetek (PH)2
Argentína (AR)1
Etiópia (ET)1
Görögország (GR)1
Írország (IE)1
Kenya (KE)1
Libanon (LB)1
Norvégia (NO)1
Új-Zéland (NZ)1
Lengyelország (PL)1
Portugália (PT)1
Thaiföld (TH)1
Uganda (UG)1
n.a.86
Megjelenés Publikáció Fájlletöltések
2024Buglyó, -., Gál, T.: A közösségi média hatása a magyar nők egészségtudatosságára.
Régiókut. szle. 8 (2), 1-12, 2024.
Kiadói változat: 25
2024Buglyó, -., Gál, T.: Az egészség ára - Az egészségesnek vélt élelmiszerek iránti fogyasztási és vásárlási szokások vizsgálata különös tekintettel az árra.
Táplálkozásmarketing. 10 (2), 3-16, 2024.
6
2024Földi, K., Pénzes, I., Pólya, É.: Kereskedelemszervezés és vásárlásösztönzés összefüggései a magyar FMCG piacon.
JTGF. 18. évfolya, 3-4 szám 71-80, 2024.
Kiadói változat: 7
2024Földi, K., Pénzes, I.: Online vásárlói magatartás az Észak- és Dél-Alföld régiókban.
Régiókut. szle. 8. évfolyam 2. szám 13-24, 2024.
Kiadói változat: 5
2023Földi, K., Pólya, É., Pénzes, I.: Fight for customers correlations of trade organizations and sales promotion on the Hungarian FMCG market.
In: Challenges in the Carpathian basin : 16th Annual International Conference on Economics and Business : conference volume. Ed.: Nagy Benedek, RISOPRINT, Kolozsvár, 287-294, 2023. ISBN: 9789735330385
Kiadói változat: 4
2023Földi, K., Pólya, É., Pénzes, I.: Fight for Customers - Correlations of Trade Organizations and Sales Promotionon the Hungarian FMCG Market.
TM. 10 (2), 31-38, 2023.
Kiadói változat: 7
2023Földi, K.: Qualitative research on food shopping behavior from the point of view of today's retailers.
In: Challenges in the Carpathian basin : 16th Annual International Conference on Economics and Business : conference volume. Ed.: Nagy Benedek, RISOPRINT, Kolozsvár, 295-305, 2023. ISBN: 9789735330385
Kiadói változat: 2
2023Földi, K., Pénzes, I.: Research of online food shopping habits in Hungary.
In: Challenges in the Carpathian basin : 16th Annual International Conference on Economics and Business : conference volume. Ed.: Nagy Benedek, RISOPRINT, Kolozsvár, 12-24, 2023. ISBN: 9789735330385
Kiadói változat: 1
2022Kovács, B., Szakály, Z.: Market orientation and corporate performance in the health industry.
Manag. Market. 17 (1), 41-60, 2022.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Business, Management and Accounting (miscellaneous)
kiadói változat: 50
2022Kardos, V., Gál, T.: Webáruházak fogyasztói megítélésének vizsgálata netnográfiával a COVID-19 időszakában.
Int. J. Eng. Manag. Sci. 7 (1), 33-42, 2022.
kiadói változat: 7
2021Premordia, I., Gál, T.: Dear customer, thank you for your review: the service failure-recovery dyadic interactions in the restaurant industry.
IRMM. 11 (3), 49-57, 2021.
Kiadói változat: 30
2021Premordia, I., Gál, T.: Experience: What are the determining factors of service failure affecting behavioral intentions?.
Netw. Intell. Stud. 9 (17), 69-83, 2021.
Kiadói változat: 14
2020Szakály, Z., Kovács, B., Szakály, M., Pető, D., Gál, T., Soós, M.: Examination of the Eating Behavior of the Hungarian Population Based on the TFEQ-R21 Model.
Nutrients. 12 (11), 1-19, 2020.
Folyóirat-mutatók:
D1 Food Science
Q1 Nutrition and Dietetics
Kiadói változat: 91
2020Rafinda, A., Gál, T.: Financial literacy of economics and non-economics students.
IRMM. 10 (3), 35-38, 2020.
kiadói változat: 29
2019Szakály, M., Soós, M.: A döntően állati eredetű étrendet fogyasztók evési attitűdjeinek vizsgálata.
Int. J. Eng. Manag. Sci. 4 (3), 232-241, 2019.
Kiadói változat: 15
2019Szakály, M., Soós, M.: Fogyasztói motivációk a döntően növényi étrendet folytatók körében - szakirodalmi áttekintés = Consumer motivations among those following mainly a plant-based diet - literature review.
Élelmiszer, Táplálkozás és Marketing. 15 (1), 11-18, 2019.
Kiadói változat: 4
2019Rahajuni, D., Badriah, L., Rafinda, A.: Implementing Productive Economic Activities for The Poor Based on Social Capital.
SEA-Pract. Appl. Sci. 7 (19), 47-54, 2019.
Kiadói változat: 37
2017Gál, T., Soós, M., Szakály, Z.: Applying new innovative market research methods in the innovation process of new products.
Int. J. Eng. Manag. Sci. 2 (3), 56-69, 2017.
Kiadói változat: 51
2017Tóth, E., Csapóné Riskó, T.: Az üzleti kapcsolatok erkölcsi újjáépítése: Menedzsment szemlélet keresztény nézőpontból.
Metszetek. 6 (4), 71-90, 2017.
Kiadói változat: 49
2017Csapóné Riskó, T., Péntek, Á., Wiwczaroski, T.: Bread consumption habits in the gluten free diet.
Apstract. 11 (3-4), 113-120, 2017.
kiadói változat: 54
2017Gál, T., Soós, M., Szakály, Z.: Egészségtudatos táplálkozással kapcsolatos fogyasztói insight-ok feltárása netnográfiával - esettanulmány.
Veztud. 48 (4), 46-54, 2017.
Kiadói változat: 125
2017Csapó, Z., Nábrádi, A., Kovács, K., Csapóné Riskó, T.: MBA education at the University of Debrecen and its further development towards double degree programmes.
Apstract. 11 (1-2), 167-170, 2017.
kiadói változat: 76