Jelenlegi hely

Statisztika

Marketing Tanszék

Open Access publikációk letöltési adatai a DE intézményi repozitóriumából
Dátum: -
OA publikációk száma a DEA-ban: 91

Összes letöltés a DEA-ból: 6851

OrszágLetöltések
Magyarország (HU)2339
Egyesült Államok (US)2299
Németország (DE)248
Kína (CN)223
Hong Kong SAR (Kínai Népköztársaság) (HK)181
Indonézia (ID)162
Egyesült Királyság (GB)69
Vietnám (VN)66
Románia (RO)53
Hollandia (NL)50
India (IN)47
Írország (IE)43
Fülöp-szigetek (PH)43
Japán (JP)39
Szlovákia (SK)38
Ukrajna (UA)37
Franciaország (FR)33
Oroszország (RU)28
Kanada (CA)26
Törökország (TR)24
Dél-Afrika (ZA)23
Spanyolország (ES)22
Malajzia (MY)21
Egyesült Arab Emírségek (AE)20
Ausztrália (AU)17
Kenya (KE)17
Szerbia (RS)17
Nigéria (NG)16
Ausztria (AT)15
Pakisztán (PK)15
Finnország (FI)13
Litvánia (LT)11
Mexikó (MX)11
Lengyelország (PL)11
Svédország (SE)11
Olaszország (IT)10
Csehország (CZ)9
Görögország (GR)9
Thaiföld (TH)9
Brazília (BR)8
Banglades (BD)7
Chile (CL)7
Dánia (DK)6
Horvátország (HR)5
Lettország (LV)5
Belgium (BE)4
Svájc (CH)4
Algéria (DZ)4
Srí Lanka (LK)4
Norvégia (NO)4
Új-Zéland (NZ)4
Szingapur (SG)4
Örményország (AM)3
Argentína (AR)3
Ciprus (CY)3
Jordánia (JO)3
Málta (MT)3
Peru (PE)3
Portugália (PT)3
Albánia (AL)2
Bosznia-Hercegovina (BA)2
Bulgária (BG)2
Egyiptom (EG)2
Etiópia (ET)2
Izrael (IL)2
Irak (IQ)2
Kambodzsa (KH)2
Szaud-Arábia (SA)2
Szlovénia (SI)2
Azerbajdzsán (AZ)1
Bhután (BT)1
Botswana (BW)1
Ecuador (EC)1
Ghána (GH)1
Haiti (HT)1
Izland (IS)1
Libanon (LB)1
Mali (ML)1
Makaó (MO)1
Malawi (MW)1
Norfolk-sziget (NF)1
Omán (OM)1
Pápua Új-Guinea (PG)1
Seychelle-szigetek (SC)1
Üzbegisztán (UZ)1
Zimbabwe (ZW)1
n.a.402
Megjelenés Publikáció Fájlletöltések
2024Bayındır-Gümüş, A., Öztürk, E., Soós, M.: Adaptation of the scale of effects of social media on eating behavior in Hungarian university students.
75 (1(2024),), 59-65, 2024.
Folyóirat-mutatók:
Q3 Medicine (miscellaneous) (2022)
Q3 Public Health, Environmental and Occupational Health (2022)
Kiadói változat: 22
2024Gyarmati, G., Szakály, Z.: Az ipar 4.0 transzformációs hatása a bormarketing és a borágazat folyamataira.
TM. 10 (2), 65-74, 2024.
Kiadói változat: 9
2023Pető, D., Szakály, Z., Kiss, V.: A helyi termékekkel kapcsolatos fogyasztói elvárások összehasonlító vizsgálata.
Marketing & Menedzsment. 57 (1), 49-57, 2023.
Kiadói változat: 4
2023Szűcs, R., Kovács, K.: Az árak emelkedése napjaink élelmiszerpiacán.
TM. 10 (1), 21-37, 2023.
Kiadói változat: 15
2023Tóth, I., Szakály, Z.: Az élelmiszerjelölések szerepe a fogyasztók élelmiszerválasztásában.
TM. 10 (2), 39-53, 2023.
Kiadói változat: 11
2023Bodnár, G., Kiss, M.: A Z generáció borfogyasztási szokásai és borral kapcsolatos közösségimédia-preferenciái.
Gazdálktud. közl. 10 (1), 13-22, 2023.
Kiadói változat: 7
2023Piros, E., Fehér, A.: Egyetemi hallgatók élelmiszer-vásárlói magatartásának kvalitatív vizsgálata a COVID-19 idején.
Elelmiszervizsgalati Kozlemen. 69 (3), 4503-4512, 2023.
Folyóirat-mutatók:
Q4 Food Science (2022)
Kiadói változat: 4
2023Molnár, E., Szűcs, R.: Nem csak a 20 éveseké a világ - avagy az élelmiszerek online értékesítésének lehetőségei.
Gazdálktud. közl. 10 (1), 61-65, 2023.
Post-print: 5
2023Vida, V., Szakály, Z.: Sertéshús és sertéshúskészítmények fogyasztási szokásai, trendjei.
TM. 10 (1), 81-97, 2023.
Kiadói változat: 1
2023Salem, O., Kiss, M.: Using the servqual model to assess service quality of internet service providers: evidence from Jordan.
Oradea J. Bus. Econ. 8 (1), 61-71, 2023.
kiadói változat: 3
2022Szűcs, R.: Közösségi detoxikáló: Egy hét a közösségi média használata nélkül.
Gradus. 9 (2), 2022.
kiadói változat: 2
2022Salem, O., Kiss, M.: The impact of perceived service quality on customers' repurchase intention: Mediation effect of price perception.
Innovative Marketing. 18 (4), 1-12, 2022.
Folyóirat-mutatók:
Q3 Economics, Econometrics and Finance (miscellaneous)
Q3 Management of Technology and Innovation
Q3 Marketing
Kiadói változat: 8
2022Szilágyi, C., Fehér, A., Berencsi, A.: Üdítőitalokkal kapcsolatos egészségtudatosság feltárása a fiatal felnőttek körében szemkamerás vizsgálat segítségével.
Economica. 13 (3-4), 24-38, 2022.
Kiadói változat: 17
2021Szakály, Z., Kovács, B., Soós, M., Kiss, M., Balsa-Budai, N.: Adaptation and Validation of the Food Neophobia Scale: The Case of Hungary.
Foods. 10 1-17, 2021.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Food Science
Q1 Health Professions (miscellaneous)
Q1 Health (social science)
Q3 Microbiology
Q1 Plant Science
kiadói változat: 72
2021Szakály, Z., Kovács, B., Szakály, M., Pető, D., Popovics, P., Kiss, M.: Consumer acceptance of genetic-based personalized nutrition in Hungary.
Genes Nutr. 16 (3), 1-12, 2021.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Endocrinology, Diabetes and Metabolism
Q2 Genetics
kiadói változat: 41
2021Nábrádi, Z.: Étrend-kiegészítő fogyasztói szokások a fiatal felnőtt korosztály körében.
Debr. Szle. 29 (2), 229-238, 2021.
kiadói változat: 11
2021Kiss, M., Farkas, N.: Genetic-based personalized nutrition in Hungary - is there a viable business model?.
Apstract. 15 (3-4), 5-14, 2021.
kiadói változat: 17
2021Dombi, M., Szakály, Z., Kiss, V., Cao, Z., Liu, G.: Material Hide-and-Seek: Looking for the Resource Savings Due to International Trade of Food Products.
Earth's Future. 9 (7), 1-20, 2021.
Folyóirat-mutatók:
D1 Earth and Planetary Sciences (miscellaneous)
D1 Environmental Science (miscellaneous)
kiadói változat: 36
2021Kun, A., Kiss, M.: On the Mechanics of the Organic Label Effect: How Does Organic Labeling Change Consumer Evaluation of Food Products?.
Sustainability. 13 (3), 1-25, 2021.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Energy Engineering and Power Technology
Q2 Environmental Science (miscellaneous)
Q1 Geography, Planning and Development
Q2 Management, Monitoring, Policy and Law
Q2 Renewable Energy, Sustainability and the Environment
kiadói változat: 73
2021Fehér, A., Véha, M., Boros, H., Kovács, B., Kontor, E., Szakály, Z.: The Relationship between Online and Offline Information-Seeking Behaviors for Healthy Nutrition.
Int. J. Environ. Res. Public Health. 18 (19), 1-18, 2021.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Health, Toxicology and Mutagenesis
Q2 Pollution
Q2 Public Health, Environmental and Occupational Health
kiadói változat: 57
2021Ulziibadrakh, Z., Szakály, Z.: Understanding service marketing in performing arts organizations.
Cross Cult. Management J. 23 (2), 181-189, 2021.
kiadói változat: 12
2020Fehér, A., Gazdecki, M., Véha, M., Szakály, M., Szakály, Z.: A Comprehensive Review of the Benefits of and the Barriers to the Switch to a Plant-Based Diet.
Sustainability. 12 (10), 1-18, 2020.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Energy Engineering and Power Technology
Q2 Environmental Science (miscellaneous)
Q1 Geography, Planning and Development
Q2 Management, Monitoring, Policy and Law
Q2 Renewable Energy, Sustainability and the Environment
kiadói változat: 79
2020Szűcs, R.: A fogyasztói tudatosság affektív és konatív komponensei.
Gradus. 7 (1), 105-114, 2020.
kiadói változat: 10
2020Nábrádi, Z., Bánáti, D., Szakály, Z.: A study on consumer habits in the dietary supplements market.
Apstract. 14 (3-4), 5-12, 2020.
kiadói változat: 5
2020Szűcs, R., Pólya, É., Szakály, Z.: A testkép megítélése a rendszeres sporttevékenységet végzők körében.
Acta Carolus Robertus. 10 (2), 189-207, 2020.
kiadói változat: 2
2020Fehér, A., Farkas, N., Boros, H., Véha, M., Szakály, Z.: Az egészségtudatos élelmiszer-fogyasztás netnográfiai vizsgálata a digitális korban.
Táplálkozásmarketing. 7 (1), 19-38, 2020.
Kiadói változat: 30
2020Pető, D., Fehér, A., Szakály, Z.: Az egészségvédő élelmiszerekkel kapcsolatos fogyasztói attitűdök vizsgálata.
Táplálkozásmarketing. 7 (1), 39-55, 2020.
Kiadói változat: 28
2020Piros, E., Fehér, A.: Az élelmiszer-vásárlói magatartás vizsgálata online környezetben: Szakirodalmi áttekintés.
Táplálkozásmarketing. 7 (1), 67-78, 2020.
Kiadói változat: 18
2020Berencsi, A., Fehér, A.: Az energiaitalok fogyasztói és szakértői megítélésének vizsgálata.
Táplálkozásmarketing. 7 (2), 51-63, 2020.
kiadói változat: 1
2020Kiss, M., Farkas, N.: Az európai országok nemzetközi piacszegmentációja sport- és egészségfogyasztás alapján.
Táplálkozásmarketing. 7 (2), 33-49, 2020.
kiadói változat: 3
2020Kontor, E., Kiss, M., Fehér, A.: Digitalizáció hatása a hazai kereskedelmi stratégiákra.
Int. J. Eng. Manag. Sci. 5 (1), 1-16, 2020.
kiadói változat: 16
2020Salem, O.: Education And Internet Users Indicators And Their Impact On The Unemployment Rate In European Union Countries.
Netw. Intell. Stud. 8 (15), 27-33, 2020.
Kiadói változat: 3
2020Szűcs, R., Pólya, É., Szakály, Z.: Perception of body image among people engaged in sports on a regular basis.
Eur. Sci. J. 16 (28), 23-39, 2020.
kiadói változat: 5
2020Rafinda, A., Suroso, A., Gál, T.: Predictive Power of Situational Factor and Individual Factor on Misreporting Behaviour.
IRMM. 10 (1), 84-90, 2020.
kiadói változat: 102
2020Salem, O.: Social Media Marketing In Higher Education Institutions.
SEA: Pract. Appl. Sci. 8 (23), 191-196, 2020.
Kiadói változat: 53
2020Szakály, Z., Soós, M., Balsa-Budai, N., Kovács, S., Kontor, E.: The Effect of an Evaluative Label on Consumer Perception of Cheeses in Hungary.
Foods. 9 (5), 1-21, 2020.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Food Science
Q1 Health Professions (miscellaneous)
Q1 Health (social science)
Q3 Microbiology
Q1 Plant Science
Kiadói változat: 57
2019Szakály, M., Soós, M.: A döntően állati eredetű étrendet fogyasztók evési attitűdjeinek vizsgálata.
Int. J. Eng. Manag. Sci. 4 (3), 232-241, 2019.
Kiadói változat: 15
2019Szakály, Z., Kovács, S., Pető, K., Huszka, P., Kiss, M.: A modified model of the willingness to pay for functional foods.
Appetite. 138 94-101, 2019.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Nutrition and Dietetics
Q1 Psychology (miscellaneous)
pre-print: 291
2019Balsa-Budai, N., Kiss, M., Kovács, B., Szakály, Z.: Attitudes of Voluntary Simplifier University Students in Hungary.
Sustainability. 11 (6), 1-15, 2019.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Energy Engineering and Power Technology
Q2 Environmental Science (miscellaneous)
Q2 Geography, Planning and Development
Q2 Management, Monitoring, Policy and Law
Q2 Renewable Energy, Sustainability and the Environment
kiadói változat: 129
2019Balsa-Budai, N., Kontor, E.: A vállalati társadalmi felelősségvállalás és kapcsolata az emberierőforrás-menedzsmenttel.
In: Egészségpiaci kutatások : lektorált tanulmánykötet : Fogyasztói vizsgálatok munkacsoport. Szerk.: Fehér András, Szakály Zoltán, Debreceni Egyetem Gazdálkodástudományi Kar, Debrecen, 206-216, 2019. ISBN: 9789634901327
Könyvfejezet: 2
2019Kontor, E., Kovács, B., Szakály, Z., Kiss, M.: A védjegyekkel kapcsolatos attitűd és az életstílusjegyek összefüggései.
Stat. Szle. 97 (4), 364-386, 2019.
Kiadói változat: 82
2019Farkas, N., Kiss, M., Fehér, A.: Az egészséges táplálkozással kapcsolatos hazai fogyasztói attitűdök: Egy netnográfiás kutatás tapasztalatai.
In: Magyar Táplálkozástudományi Társaság XLIV. Vándorgyűlése programja és az előadások összefoglalói. Szerk.: Antal Emese, Biró Lajos, Gelencsér Éva, Lugasi Andrea, Rurik Imre, Magyar Táplálkozástudományi Társaság, Budapest, 19, 2019. ISBN: 9786155606090
kiadói változat: 15
2019Markos, A., Kiss, V.: Az egészségtudatos életmód tényezőinek vizsgálata az amatőr férfisportolók körében.
Táplálkozásmarketing. 6 (2), 61-70, 2019.
kiadói változat: 76
2019Kontor, E., Balsa-Budai, N., Papp-Bata, Á., Kiss, M.: Az élelmiszercímkék szerepe az egészségtudatos táplálkozás megvalósításában: ösztönző és gátló tényezők.
In: Egészségpiaci kutatások. Szerk.: Fehér András, Szakály Zoltán, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 45-56, 2019. ISBN: 9789634901327
könyvfejezet: 44
2019Kontor, E., Kiss, M.: Az elhízás és a túlsúly okai, következményei és kezelésének lehetséges irányai.
In: Egészségpiaci kutatások. Szerk.: Fehér András, Szakály Zoltán, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 139-150, 2019. ISBN: 9789634901327
könyvfejezet: 364
2019Kiss, M., Kontor, E.: Az elhízás gazdasági terhei: Hazai és nemzetközi körkép.
In: Egészségpiaci kutatások. Szerk.: Fehér András, Szakály Zoltán, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 124-138, 2019. ISBN: 9789634901327
könyvfejezet: 70
2019Kiss, M., Fehér, A., Kontor, E.: Az integrált viselkedéses modell alkalmazása az egészségmagatartás előrejelzésére és befolyásolására.
In: Egészségpiaci kutatások. Szerk.: Fehér András, Szakály Zoltán, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 22-33, 2019. ISBN: 9789634901327
könyvfejezet: 45
2019Rafinda, A., Gál, T., Purwaningtyas, P.: Business ethics course on student moral reasoning.
Oradea J. Bus. Econ. 4 (Spec.), 60-68, 2019.
kiadói változat: 47
2019Kiss, M., Kun, A.: Can Homepage Openness Sign Institutional Quality in Higher Education?.
In: 18th International Congress of the International Association on Public and Nonprofit Marketing "Challenges in public, non-profit and social marketing" - Conference proceeding. Ed.: Ercsey Ida, Department of Marketing and Management, University of Győr, Győr, 34, 2019. ISBN: 9786155837616
kiadói változat: 7
2019Kontor, E., Kiss, M., Fehér, A.: Digitalizáció hatása a hazai kereskedelmi stratégiákra.
In: Kihívások és tanulságok a menedzsment területén. Fókuszban a folyamatmenedzsment : az Ipar 4.0 kihívásai : Absztraktkötet, Debreceni Egyetem Műszaki Kar, Debrecen, 31-32, 2019.
kiadói változat: 68
2019Fehér, A., Szakály, Z.: Egészségpiaci kutatások: lektorált tanulmánykötet: Fogyasztói vizsgálatok munkacsoport.
Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 216 p., 2019. ISBN: 9789634901327
Tanulmánykötet: 984
2019Kun, A., Kiss, M.: Felsőoktatási intézmények honlapjainak tartalma mint a minőség jelzése.
In: Neveléstudomány - Horizontok és dialógusok: Absztraktkötet. XIX. Országos Neveléstudományi Konferencia. Szerk.: Varga Aranka, Andl Helga, Molnár-Kovács Zsófia, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság, Pécsi Tudományegyetem Bölcsészettudományi Kar Neveléstudományi Intézet, Pécs, 605, 2019. ISBN: 9789634294733
kiadói változat: 16
2019Szakály, M., Soós, M.: Fogyasztói motivációk a döntően növényi étrendet folytatók körében - szakirodalmi áttekintés = Consumer motivations among those following mainly a plant-based diet - literature review.
Élelmiszer, Táplálkozás és Marketing. 15 (1), 11-18, 2019.
Kiadói változat: 4
2019Kun, A., Kiss, M.: Online Communication of Higher Education Institutions as a Signal: Content Analysis of News Published on Institutional Websites and on Facebook.
In: 1st Partium International Conference on Management. Trends in 21st Century : Book of Abstracts. Ed.: Nábrádi András, Gál Katalin, Partium Christian University, University of Debrecen, Oradea, 34-35, 2019. ISBN: 9786068156958
kiadói változat: 20
2019Suroso, A., Lumbantoruan, A., Mafudi, Rafinda, A.: The Impact of Digital Marketing on Rural Product: A Case Study in Sumbang, Indonesia.
Cross Cult. Manag. J. 21 (2), 89-94, 2019.
kiadói változat: 71
2018Pintye, A., Kiss, M.: A bankokkal szembeni bizalom és a pénzügyi tudás közötti összefüggés vizsgálata a Debreceni Egyetem hallgatóinak körében.
In: XVI. Nemzetközi Tudományos Napok : Előadások és poszterek összefoglalói. Szerk.: Dinya László, Csernák József, Eszterházy Károly Egyetem, Gyöngyös, 206, 2018. ISBN: 9786155621741
kiadói változat: 4
2018Szakály, Z., Kontor, E., Kovács, S., Popp, J., Pető, K., Polereczki, Z.: Adaptation of the Food Choice Questionnaire: the case of Hungary.
British Food Journal. 120 (7), 1474-1488, 2018.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Business, Management and Accounting (miscellaneous)
Q2 Food Science
open access article: 185
2018Balsa-Budai, N., Szakály, Z.: A fenntartható értékrend vizsgálata a debreceni egyetemisták körében.
Táplálkozásmarketing. 5 (1), 3-20, 2018.
kiadói változat: 47
2018Kiss, M., Szakály, Z.: A Literature Review of the Consumer Attitudes towards Functional Foods.
In: FSD 2018 3rd Food Structure & Design Conference : Abstract Book. Ed.: Győri Zoltán, Debreceni Egyetem, Debrecen, 28-29, 2018. ISBN: 9789634900245
teljes szöveg: 5
2018Kiss, M., Kovács, B., Szakály, Z., Kontor, E.: A védjegyekkel kapcsolatos fogyasztói attitűd és az életstílusjegyek kapcsolata.
In: Magyar Táplálkozástudományi Társaság XLIII. Vándorgyűlése : Program füzet és az előadások összefoglalói. Szerk.: Biró Lajos, Gelencsér Éva, Lugasi Andrea, Rurik Imre, Magyar Táplálkozástudományi Társaság, Mezőkövesd, 32-32, 2018. ISBN: 97861556060609
teljes szöveg: 10
2018Kontor, E., Szakály, Z., Véha, M., Kiss, M.: Egészség vagy íz? Fogyasztói dilemmák a funkcionális élelmiszerekkel kapcsolatban: Szakirodalmi áttekintés.
Táplálkozásmarketing. 5 (2), 17-29, 2018.
kiadói változat: 68
2018Kiss, M., Kontor, E., Véha, M., Szakály, Z.: Funkcionális élelmiszerekkel kapcsolatos attitűdvizsgálatok: Szakirodalmi áttekintés.
Táplálkozásmarketing. 5 (1), 21-34, 2018.
kiadói változat: 88
2018Tóth, E., Csapóné Riskó, T.: Keresztény szempontú menedzsment gyakorlatok.
Int. J. Eng. Manag. Sci. 3 (3), 14-30, 2018.
kiadói változat: 107
2018Kiss, M., Kun, A.: Milyen imázst közvetítenek a magyar felsőoktatási intézmények honlapjai?.
Int. J. Eng. Manag. Sci. 3 (3), 355-370, 2018.
kiadói változat: 91
2018Szakály, Z., Kiss, M., Gál, T., Kovács, B.: Nemzetközi piacszegmentáció a tejtermékek piacán.
Tejgazdaság. 75 (1), 43-54, 2018.
kiadói változat: 25
2018Mile, M., Papp-Bata, Á., Szakály, Z., Csiki, Z.: Szarkopenia befolyásolása táplálkozási módszerekkel.
Metabolizmus. 16 (4), 284-286, 2018.
kiadói változat: 6
2017Kovács, K., Csapóné Riskó, T., Csapó, Z., Nábrádi, A.: 10 year anniversary of the journal Apstract: the history of an open access journal.
Apstract. 11 (1-2), 5-8, 2017.
kiadói változat: 206
2017Pintye, A., Kiss, M.: A gazdasági felsőoktatás hatása a fiatalok pénzügyi kultúrájára.
In: Műszaki, technológiai és gazdasági kihívások a 21. században : Nemzetközi magyar nyelvű konferencia Szegedi Tudományegyetem Mérnöki Kar 2017. december 8 : Program és absztrakt kötet. Szerk.: Pappné Sziládi Katalin, Kovács Klaudia, Szegedi Tudományegyetem, Szeged, 43, 2017. ISBN: 9789633065693
kiadói változat: 32
2017Pintye, A., Kiss, M.: A gazdasági felsőoktatás hatása a fiatalok pénzügyi kultúrájára.
Jelenkori társad. gazd. foly. 12 (4), 175-186, 2017.
kiadói változat: 37
2017Tóth, E., Kiss, M.: A külföldi hallgatók elégedettségi felmérése a Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Karán.
Debr. szle. 25 (4), 499-511, 2017.
kiadói változat: 23
2017Gál, T., Soós, M., Szakály, Z.: Applying new innovative market research methods in the innovation process of new products.
Int. J. Eng. Manag. Sci. 2 (3), 56-69, 2017.
Kiadói változat: 51
2017Szakály, Z., Popp, J., Kontor, E., Kovács, S., Pető, K., Jasák, H.: Attitudes of the Lifestyle of Health and Sustainability Segment in Hungary.
Sustainability. 9 (10), 1763-, 2017.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Geography, Planning and Development
Q2 Management, Monitoring, Policy and Law
Q3 Renewable Energy, Sustainability and the Environment
kiadói változat: 186
2017Gál, T., Soós, M., Szakály, Z.: Egészségtudatos táplálkozással kapcsolatos fogyasztói insight-ok feltárása netnográfiával - esettanulmány.
Veztud. 48 (4), 46-54, 2017.
Kiadói változat: 125
2017Szabó-Szentgróti, E., Szabó-Szentgróti, G., Szakály, Z.: Empirical research on corporate strategies in Hungarian Dairy Industry.
Apstract. 11 (3-4), 169-180, 2017.
kiadói változat: 111
2017Oláh, J., Halasi, G., Szakály, Z., Popp, J., Balogh, P.: Impact of International Migration on the Labor Market: A Case Study from Hungary.
Amfiteatru Econ. 19 (46), 790-805, 2017.
Folyóirat-mutatók:
Q3 Economics, Econometrics and Finance (miscellaneous)
kiadói változat: 57
2017Pintye, A., Kiss, M.: Közgazdász hallgatók pénzügyi kultúrája.
Taylor. 9 (1), 191-199, 2017.
kiadói változat: 53
2017Kiss, M., Sátor, V., Kontor, E., Kun, A.: Markmyprofessor: Minél több, annál jobb?.
Int. J. Eng. Manag. Sci. 2 (4), 232-243, 2017.
kiadói változat: 91
2016Szakály, Z., Balogh, P., Csatáriné Dogi, I., Polereczki, Z.: A fogyasztói etnocentrizmus vizsgálata Magyarországon - Ajánlások a magyar élelmiszergazdaság számára.
Gazdálkodás. 60 (2), 153-174, 2016.
Kiadói változat: 120
2016Kontor, E., Nyul, B.: A piacorientáció érvényesülése a kis- és középvállalatok körében - egy klaszteranalízis eredményei.
Competitio. 15 (1), 22-45, 2016.
kiadói változat: 47
2016Kiss, M., Szakály, Z., Soós, M., Kontor, E.: Az egészségtudatosság megjelenése a magyar lakosság táplálkozási szokásaiban korcsoportonként.
In: A 60 éves Magyar Táplálkozástudományi Társaság XLI. vándorgyűlése : Program és az előadások kivonatai. Szerk.: Bíró Lajos, Gelencsér Éva, Lugasi Andrea, Rurik Imre, Magyar Táplálkozástudományi Társaság, Budapest, 38, 2016. ISBN: 9786155606021
Kiadói változat: 24
2016Kiss, M., Kontor, E., Kun, A.: Az organikuscímke-hatás a marketing irodalomban: imázstranszfer, halo-hatás és jelzés.
Táplálkozásmarketing. 3 (1), 61-71, 2016.
Kiadói változat: 47
2016Kontor, E., Szakály, Z., Soós, M., Kiss, M.: Egészségtudatos magatartás a 14-25 év közötti fiatalok körében.
In: Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXII. Országos Konferenciája : Hitelesség és értékorientáció a marketingben : Tanulmánykötet. Szerk.: Fehér András, Kiss Virág Ágnes, Soós Mihály, Szakály Zoltán, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 640-649, 2016. ISBN: 9789634728504
Kiadói változat: 1240
2016Kontor, E., Szakály, Z., Soós, M., Kiss, M.: Egészségtudatos magatartás a 14-25 év közötti fiatalok körében.
In: Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXII. Országos Konferenciája : Hitelesség és értékorientáció a marketingben : Program és absztrakt füzet. Szerk.: Szakály Zoltán, Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Debrecen, 30, 2016.
kiadói változat: 9
2015Kiss, M., Kontor, E., Kun, A.: A biominősítés hatása a fogyasztók érzékelésére és attitűdjére csokoládék esetén.
In: Marketing hálózaton innen és túl : Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXI. Országos Konferenciája 2015. augusztus 26-28. : Program és absztrakt kötet, Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, Budapest, 32, 2015.
kiadói változat: 11
2015Kiss, M., Kontor, E., Kun, A.: A biominősítés hatása a fogyasztók érzékelésére és attitűdjére csokoládék esetén.
In: Marketing hálózaton innen és túl : Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXI. Országos Konferenciájának Tanulmánykötete. Szerk.: Bíró-Szigeti Szilvia, Petruska Ildikó, Szalkai Zsuzsanna, Kovács István, Magyar Mária, Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, Budapest, 208-216, 2015. ISBN: 9789633131893
teljes szöveg: 39
2015Szakály, Z., Pető, K., Popp, J., Jasák, H.: A fenntartható fogyasztás iránt elkötelezett fogyasztói csoport, a lohas szegmens jellemzői.
Táplálkozásmarketing. 2 (1), 3-9, 2015.
kiadói változat: 136
2015Erdei, P., Kapitány, A., Kiss, M., Kun, A.: Estimating the Effect of the Personality vs. Career Match on the Academic Performance with Comparison of Admission Scores and Grade Averages: an Evidence from the Hungarian Business Higher Education.
In: Tudás : Tanulás : Szabadság Neveléstudományi Konferencia 2014. Szerk.: Birta-Székely Noémi, Babeş-Bolyai Tudományegyetem, Kolozsvár, 217-221, 2015. ISBN: 9789730189674
teljes szöveg: 23
2015Kapitány, A., Kiss, M., Kun, A.: How Do Student Personality Types Contribute to the Academic Success in the Hungarian Business Higher Education?.
In: Tudás - Tanulás - Szabadság Neveléstudományi Konferencia 2014. Szerk.: Birta-Székely Noémi, Babeş-Bolyai Tudományegyetem, Kolozsvár, 211-215, 2015. ISBN: 9789730189674
teljes szöveg: 285
2015Kiss, M., Kun, A., Kapitány, A., Erdei, P.: Regression Analysis of the Effect of Personality-Career Match on the Academic Performance in Business Higher Education: an Evidence from the University of Debrecen.
In: Tudás - Tanulás - Szabadság : Neveléstudományi Konferencia - 2014. Szerk.: Birta-Székely Noémi, Babeş-Bolyai Tudományegyetem, Kolozsvár, 223-227, 2015. ISBN: 9789730189674
teljes szöveg: 36
2015Kun, A., Kiss, M., Kapitány, A.: The effect of personality on academic performance: evidence from two university majors.
Bus. Educ. Accredit. 7 (1), 13-24, 2015.
kiadói változat: 33
2014Katonáné Kovács, J.: Helyi gazdaságfejlesztés és tanulás.
Educatio. 23 (3), 496-504, 2014.
Kiadói változat: 4