Összes letöltés a DEA-ból: 9971
Ország | Letöltések |
---|---|
Magyarország (HU) | 4414 |
Egyesült Államok (US) | 2945 |
Kína (CN) | 386 |
Hong Kong SAR (Kínai Népköztársaság) (HK) | 320 |
Románia (RO) | 256 |
Németország (DE) | 244 |
Egyesült Királyság (GB) | 95 |
Szlovákia (SK) | 69 |
Kanada (CA) | 68 |
Írország (IE) | 64 |
Franciaország (FR) | 60 |
Ukrajna (UA) | 52 |
Oroszország (RU) | 51 |
Hollandia (NL) | 46 |
Szerbia (RS) | 35 |
Csehország (CZ) | 33 |
Ausztria (AT) | 32 |
Svédország (SE) | 24 |
Finnország (FI) | 23 |
India (IN) | 23 |
Litvánia (LT) | 19 |
Egyesült Arab Emírségek (AE) | 15 |
Dél-Afrika (ZA) | 15 |
Olaszország (IT) | 14 |
Törökország (TR) | 14 |
Dánia (DK) | 12 |
Indonézia (ID) | 11 |
Malajzia (MY) | 11 |
Vietnám (VN) | 11 |
Brazília (BR) | 10 |
Lengyelország (PL) | 9 |
Thaiföld (TH) | 9 |
Ausztrália (AU) | 8 |
Svájc (CH) | 7 |
Chile (CL) | 7 |
Fülöp-szigetek (PH) | 7 |
Horvátország (HR) | 6 |
Portugália (PT) | 6 |
Spanyolország (ES) | 5 |
Japán (JP) | 5 |
Norvégia (NO) | 5 |
Szaud-Arábia (SA) | 5 |
Izrael (IL) | 4 |
Nigéria (NG) | 4 |
Kolumbia (CO) | 3 |
Argentína (AR) | 2 |
Bulgária (BG) | 2 |
Algéria (DZ) | 2 |
Egyiptom (EG) | 2 |
Görögország (GR) | 2 |
Új-Zéland (NZ) | 2 |
Tunézia (TN) | 2 |
Bosznia-Hercegovina (BA) | 1 |
Belgium (BE) | 1 |
Ciprus (CY) | 1 |
Gibraltár (GI) | 1 |
Izland (IS) | 1 |
Kenya (KE) | 1 |
Srí Lanka (LK) | 1 |
Norfolk-sziget (NF) | 1 |
Omán (OM) | 1 |
Pakisztán (PK) | 1 |
Seychelle-szigetek (SC) | 1 |
Szingapur (SG) | 1 |
Szlovénia (SI) | 1 |
Szíria (SY) | 1 |
Zambia (ZM) | 1 |
n.a. | 480 |
Megjelenés | Publikáció | Fájlletöltések |
---|---|---|
2024 | Szabó, B., Őrsi, B., Csukonyi, C.: Robots for surgeons? Surgeons for robots? Exploring the acceptance of robotic surgery in the light of attitudes and trust in robots. BMC Psychol. 12 (1), 1-11, 2024. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/365482 Folyóirat-mutatók:
Q1 Medicine (miscellaneous) (2022) Q1 Psychology (miscellaneous) (2022) | kiadói változat: 4 |
2024 | Boris, P., Kovács, K., Nagy, B.: The comparative study of chronically ill and healthy children and adolescents in the light of their general mental health. Sci. Rep. 14 (1), 1-15, 2024. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/367740 Folyóirat-mutatók:
D1 Multidisciplinary (2022) | kiadói változat: 3 |
2024 | Kovács, K., Balogh, É., Lovas, B., Boris, P., Nagy, B.: The role of animal-assisted programs in physical health improvement of children and adolescents with special education needs - a systematic review. BMC Public Health. 24 (824), 1-10, 2024. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/367626 Folyóirat-mutatók:
Q1 Public Health, Environmental and Occupational Health (2022) | kiadói változat: 4 |
2023 | Babinszki, E., Balázs, K.: A humoros reklámok napos és sötét oldala: A humoros reklám potenciális hatásainak szakirodalmi áttekintése. Marketing & Menedzsment. 57 (2), 37-49, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/359191 | kiadói változat: 3 |
2023 | Csukonyi, C., Nagy, R.: Coping with sports injuries among individual and team sport athletes. Stadium. 6 (2), 15-38, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/365478 | kiadói változat: 16 |
2023 | Kovács, K., Kovács, K., Bacskai, K., Békési, Z., Oláh, Á., Pusztai, G.: Correction: Kovács et al. The Effects and Types of Parental Involvement in School-Based Sport and Health Programs Still Represent a Knowledge Gap: A Systematic Review. Int. J. Environ. Res. Public Health 2022, 19, 12859. Int. J. Environ. Res. Public Health. 20 (9), 1-1, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/357655 | kiadói változat: 13 |
2023 | Kolozsvári, L., Rekenyi, V., Garbóczy, S., Hőgye-Nagy, Á., Szemán-Nagy, A., Sayed-Ahmad, M., Héjja-Nagy, K.: Effects of Health Anxiety, Social Support, and Coping on Dissociation with Mediating Role of Perceived Stress during the COVID-19 Pandemic. Int. J. Environ. Res. Public Health. 20 (8), 1-21, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/349245 Folyóirat-mutatók:
Q2 Health, Toxicology and Mutagenesis (2022) Q2 Pollution (2022) Q2 Public Health, Environmental and Occupational Health (2022) | kiadói változat: 7 |
2023 | Babinszki, E., Balázs, K.: Humorous advertisement categories. Eur. J. Humour Res. 11 (4), 31-53, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/364313 Folyóirat-mutatók:
Q4 Applied Psychology (2022) Q3 Communication (2022) Q2 Cultural Studies (2022) Q2 Linguistics and Language (2022) | kiadói változat: 15 |
2023 | Kovács, J., Csukonyi, C., Kovács, K., Liszka, D., Walawender, P.: Integrative attitudes of Ukrainian war refugees in two neighboring European countries (Poland and Hungary) in connection with posttraumatic stress symptoms and social support. Front. Public Health. 11 1-9, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/363451 Folyóirat-mutatók:
Q1 Public Health, Environmental and Occupational Health (2022) | kiadói változat: 14 |
2023 | Kondé, Z., Kovács, Z., Herendiné Kónya, E.: Modeling teachers' reactions to unexpectedness. Learn Instr. 86 1-10, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/354711 Folyóirat-mutatók:
D1 Developmental and Educational Psychology (2022) D1 Education (2022) | Kiadói változat-szabadon hozzáférhető: 20 |
2023 | Horváth-Labancz, E., Sándor, A., Balázs, K., Molnár, J., Kuritárné Szabó, I.: Pathological personality traits of maladaptive daydreamers measured by the Personality Inventory for DSM-5 in a psychiatric sample. Clin. Psychol. Psychother. 30 (3), 536-547, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/343452 Folyóirat-mutatók:
Q1 Clinical Psychology (2022) Q1 Medicine (miscellaneous) (2022) | kiadói változat: 87 |
2023 | Őrsi, B., Csukonyi, C.: Psychological Aspects and Opinions about Some Typical Robots and Robots in General. Recent Innov. Mechatron. 10 (1), 1-8, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/364838 | kiadói változat: 3 |
2023 | Őri, D., Vass, E., Vajsz, K., Vincze, K., Sztancsik, V., Szemán-Nagy, A., Simon, L.: Psychometric validation of the Reported and Intended Behaviour Scale (RIBS) in Hungary with a particular focus on 'Don't know' responses and further scoring recommendations. BMC Public Health. 23 (1), 1-12, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/359136 Folyóirat-mutatók:
Q1 Public Health, Environmental and Occupational Health (2022) | kiadói változat: 3 |
2023 | Csukonyi, C., Ágoston, M.: Territorial behaviour and aggression of athletes in relation to their resilience level. Stadium. 6 (1), 1-14, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/364244 | kiadói változat: 12 |
2023 | Rekenyi, V., Garbóczy, S., Szemán-Nagy, A., Al-Tammemi, A., Sayed-Ahmad, M., Kolozsvári, L.: The Effects and Differences of Social Support, Depression, and Vital Exhaustion during the COVID-19 Pandemic among International and Domestic University Students. Int. J. Environ. Res. Public Health. 20 (2), 1-14, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/345027 Folyóirat-mutatók:
Q2 Health, Toxicology and Mutagenesis (2022) Q2 Pollution (2022) Q2 Public Health, Environmental and Occupational Health (2022) | kiadói változat: 8 |
2022 | Hujber-Mitru, S., Balázs, K.: A meggyőzés pozitív útjai időskorban. Magy. gerontol. 14 83-85, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/344878 | Kiadói változat: 3 |
2022 | Münnich, Á., Vargáné Karsai, E., Nagy, J.: A real-time network-based approach for analysing best-worst data types. SN Bus Econ. 2 (1), 1-24, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/327466 | kiadói változat: 23 |
2022 | Kovács, K., Dan, B., Hrabéczy, A., Bacskai, K., Pusztai, G.: Is Resilience a Trait or a Result of Parental Involvement?: The Results of a Systematic Literature Review. Educ. Sci. 12 (6), 1-18, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/333989 Folyóirat-mutatók:
Q2 Computer Science Applications Q2 Computer Science (miscellaneous) Q2 Developmental and Educational Psychology Q2 Education Q2 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation Q2 Public Administration | kiadói változat: 23 |
2022 | Szabó, E., Körmendi, A., Kurucz, G., Harmatiné Olajos, T., Pataky, N., Cropley, D.: Personality Traits as Predictors of Malevolent Creative Ideation in Offenders. Behavioral Sciences. 12 (7), 1-20, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/344767 Folyóirat-mutatók:
Q3 Behavioral Neuroscience Q2 Development Q2 Ecology, Evolution, Behavior and Systematics Q3 Genetics Q2 Psychology (miscellaneous) | kiadói változat: 21 |
2022 | Kovács, K., Kovács, K., Szabó, F., Dan, B., Szakál, Z., Moravecz, M., Szabó, D., Harmatiné Olajos, T., Csukonyi, C., Papp, D., Őrsi, B., Pusztai, G.: Sport Motivation from the Perspective of Health, Institutional Embeddedness and Academic Persistence among Higher Educational Students. Int. J. Environ. Res. Public Health. 19 (12), 1-23, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/338967 Folyóirat-mutatók:
Q2 Health, Toxicology and Mutagenesis Q2 Pollution Q2 Public Health, Environmental and Occupational Health | Kiadói változat: 5 |
2022 | Kovács, K., Kovács, K., Bacskai, K., Békési, Z., Oláh, Á., Pusztai, G.: The Effects and Types of Parental Involvement in School-Based Sport and Health Programs Still Represent a Knowledge Gap: A Systematic Review. Int. J. Environ. Res. Public Health. 19 (19), 1-13, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/338964 Folyóirat-mutatók:
Q2 Health, Toxicology and Mutagenesis Q2 Pollution Q2 Public Health, Environmental and Occupational Health | Kiadói változat: 18 |
2022 | Rekenyi, V., Garbóczy, S., Szemán-Nagy, A., Ala'a B., T., Mohamed, S., Kolozsvári, L.: The Effects of Social Support on Depression and Vital Exhaustion during the COVID-19 Pandemic. Preprints. 12 1-13, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/342027 | Preprint: 4 |
2022 | Csernoch, M., Máth, J., Nagy, T.: The Interpretation of Graphical Information in Word Processing. Entropy. 24 (10), 1-16, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/359591 Folyóirat-mutatók:
Q2 Electrical and Electronic Engineering Q2 Information Systems Q2 Mathematical Physics Q2 Physics and Astronomy (miscellaneous) | kiadói változat: 4 |
2022 | Horváth-Labancz, E., Balázs, K., Kuritárné Szabó, I.: The psychometric properties of the Hungarian version of the Personality Inventory for DSM-5 in a clinical and a community sample. Curr. Psychol. 41 (5), 3236-3246, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/304632 Folyóirat-mutatók:
Q2 Psychology (miscellaneous) | kiadói változat: 44 |
2022 | Balázs, K., Vincze, P., Hujber-Mitru, S.: Vulnerability of elderly consumers - their children's perception. Magy. gerontol. 14 (Konferencia), 17-19, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/345028 | Kiadói változat: 8 |
2021 | Új, E., Csukonyi, C., Őrsi, B., Kiss, B.: A célkitűzés hatása az utánpótlás korú kosárlabdázók fejleszthetőségére a kontrollhely és motiváció forrásának tükrében. Stadium Hung. J. Sport Sci. 4 (1), 1-20, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/325141 | kiadói változat: 27 |
2021 | Szabó, F., Kovács, K., Polonyi, T.: A múlt öröksége: hátrányos helyzet és idegennyelv-oktatás : egy interjúkutatás eredményei. IQ. 31 (7-8), 69-87, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/321908 | kiadói változat: 27 |
2021 | Kovács, K.: A sportperzisztencia vizsgálata az egészség, kapcsolati háló, motiváció és tanulmányi eredményesség függvényében. Iskolakultúra. 31 (5), 55-71, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/325112 | kiadói változat: 28 |
2021 | Fodor, S., Páskuné Kiss, J., Máth, J., Fehér, Á.: A tanórán és iskolán kívüli tanulási elfoglaltságok motivációjának kvalitatív vizsgálata kiemelkedő kognitív képességű tanulóknál. Magyar Pszichológiai Szemle. 76 (2), 393-420, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/344685 Folyóirat-mutatók:
Q4 Psychology (miscellaneous) | Kiadói változat: 8 |
2021 | Harmatiné Olajos, T., Fodor, S.: Az új rendvédelmi tehetségmenedzsment-rendszer tudományos megalapozása I. Tehetséges személyek a munka világában. Belügyi Szle. 69 (8), 1429-1447, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/324231 | kiadói változat: 15 |
2021 | Fodor, S., Harmatiné Olajos, T.: Az új rendvédelmi tehetségmenedzsment-rendszer tudományos megalapozása II. A munkahelyi tehetségmenedzsment pszichológiai alapjai. Belügyi Szle. 69 (8), 1449-1468, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/324229 | kiadói változat: 5 |
2021 | Csernoch, M., Biró, P., Máth, J.: Developing computational thinking skills with algorithm-driven spreadsheeting. IEEE Access. 9 153943-153959, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/325384 Folyóirat-mutatók:
Q1 Computer Science (miscellaneous) Q1 Engineering (miscellaneous) Q1 Materials Science (miscellaneous) | Kiadói változat: 25 |
2021 | Dávid, B., Csukonyi, C., Ocsenás, D., Kardos, S.: Evolution of the components of sportsmanship and aggression in terms of water polo player positions. Stadium. 4 (2), 1-14, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/365159 | kiadói változat: 4 |
2021 | Abari, K., Szabó, F., Polonyi, T.: HANNA: Gamifikált digitális tananyag hátrányos helyzetű tanulók nyelvtanulásának segítésére. Educatio. 30 (2), 317-326, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/340944 | Kiadói változat: 6 |
2021 | Garbóczy, S., Szemán-Nagy, A., Ahmad, M., Kolozsváriné Harsányi, S., Ocsenás, D., Rekenyi, V., Al-Tammemi, A., Kolozsvári, L.: Health anxiety, perceived stress, and coping styles in the shadow of the COVID-19. BMC Psychol. 9 (1), 1-13, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/305537 Folyóirat-mutatók:
Q1 Medicine (miscellaneous) Q1 Psychology (miscellaneous) | kiadói változat: 42 |
2021 | Szabó, F.: Idegennyelv-oktatás és hátrányos helyzet: a nyelvérzék és nyelvtanulási sikeresség összefüggései egy Kelet-Magyarországi hátrányos helyzetű régió 11-12 éves korú tanulóinál. Partium Kiadó, Nagyvárad, 259 p., 2021. ISBN: 9786069673102 Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/305623 | kiadói változat: 282 |
2021 | Lengyel, A., Keczeli, D., Orosz, R., Bács, Z., Müller, A., Szőke, S., Bácsné Bába, É.: Initial Validation of the Mindful Presence Scale: the Issue of the Construal Level of Scale Items. Front. Psychol. 12 1-17, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/321576 Folyóirat-mutatók:
Q1 Psychology (miscellaneous) | kiadói változat: 21 |
2021 | Szele, A., Inántsy-Pap, J.: Investigation of Emotional Intelligence and Empathy in the Siblings of Children with Autism Spectrum Disorder. Különleges bánásmód. 7 (1), 59-68, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/325119 | kiadói változat: 59 |
2021 | Malét-Szabó, E., Balázs, K., Kurucz, G., Münnich, Á.: Kompetenciarendszerek kialakítási és mérési módszertana a belügyi alkalmasságvizsgálati rendszerben. Belügyi Szle. 69 (8), 1361-1383, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/324230 | kiadói változat: 7 |
2021 | Czékmán, B., Kocsis, J., Abari, K.: Tablets in Hungarian Primary Schools. Cent. Eur. J. Educat. Res. 3 (2), 29-37, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/324233 | kiadói változat: 12 |
2021 | Papp, D., Győri, K., Kovács, K., Csukonyi, C.: The effects of video gaming on academic effectiveness of higher education students during emergency remote teaching. Hung. educ. res. j. 12 (2), 202-212, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/325014 | kiadói változat: 62 |
2021 | Garbóczy, S., Szemán-Nagy, A., Ahmad, M., Kolozsváriné Harsányi, S., Ocsenás, D., Rekenyi, V., Tischler, P., Al-Tammemi, A., Kolozsvári, L.: The Emergence of Dissociative Experiences as a Function of Perceived Stress Among University Students During the COVID-19 Lockdown. Research Square. 2021 1-18, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/310455 | kiadói változat: 31 |
2021 | Kovács, K., Kovács, K.: Using the Behavioural Regulation in an Exercise Questionnaire (BREQ-2) in Central and Eastern Europe: evidence of Reliability, Sociocultural Background, and the Effect on Sports Activity. Int. J. Environ. Res. Public Health. 18 (22), 1-14, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/325670 Folyóirat-mutatók:
Q1 Health, Toxicology and Mutagenesis Q2 Pollution Q2 Public Health, Environmental and Occupational Health | Kiadói változat: 42 |
2020 | Szabó, P.: Állapotkép az evészavarokról 40 éve írták le a bulimia nervosát. Debr. szle. 1 101-111, 2020. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/288689 | kiadói változat: 295 |
2020 | Kiss, B., Balogh, L., Münnich, Á., Csukonyi, C.: A sport-psychological diagnostic examination of young EHF handball referees with a focus on mental skills. J. Phys. Education Sport. 20 (4), 1984-1995, 2020. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/299412 Folyóirat-mutatók:
Q3 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation Q4 Sports Science | Kiadói változat: 64 |
2020 | Gabnai-Nagy, E., Bugán, A., Bodnár, B., Papp, G., Nagy, B.: Association between Emotional State Changes in Infertile Couples and Outcome of Fertility Treatment. Geburtshilfe Frauenheilkd. 80 (2), 200-210, 2020. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/281107 Folyóirat-mutatók:
Q2 Maternity and Midwifery Q3 Obstetrics and Gynecology | kiadói változat: 47 |
2020 | Tóth, M., Kiss, B.: Az áramlatélményre való hajlamosság, a teljesítménymotiváció és a kontrollhely kapcsolata kettős karrierű sportolók körében. Stadium Hung. J. Sport Sci. 3 (2), 1-10, 2020. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/331455 | kiadói változat: 14 |
2020 | Fodor, S., Molnár, A.: Karaktererősségek az iskolában. Fogalmak, jellemzők és a fejlesztésre irányuló intervenciók. Iskolakultúra. 30 (4-5), 20-39, 2020. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/339668 | Kiadói változat: 3 |
2020 | Sándor, A., Münnich, Á., Molnár, J.: Psychometric properties of the Maladaptive Daydreaming Scale in a sample of Hungarian daydreaming-prone individuals. J. Behav. Addict. 9 (3), 853-862, 2020. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/302309 Folyóirat-mutatók:
D1 Clinical Psychology D1 Medicine (miscellaneous) D1 Psychiatry and Mental Health | kiadói változat: 46 |
2019 | Kiss, B., Balogh, L.: A study of key cognitive skills in handball using the Vienna test system. J. Phys. Education Sport. 19 (1), 733-741, 2019. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/331431 Folyóirat-mutatók:
Q3 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation Q4 Sports Science | kiadói változat: 4 |
2019 | Szabó, F., Polonyi, T., Abari, K.: Foreign Language Learning and Low Socio-Economic Status. PedActa. 9 (2), 37-46, 2019. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/280774 | kiadói változat: 41 |
2018 | Mező, K., Mező, F.: A kreatív, produktív tanulás fejlesztése. Különleges bánásmód. 4 (5), 31-32, 2018. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/268523 | Kiadói változat: 30 |
2017 | Molnár, A., Fodor, S.: A serdülők iskolai énhatékonyságának, aspirációinak és az iskola teljesítményének vizsgálata a célorientációs elmélet tükrében. Iskolakultúra. 27 (1-12), 19-33, 2017. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/289392 | kiadói változat: 39 |
2017 | Holló, G.: Demystification of animal symmetry: symmetry is a response to mechanical forces. Biol Direct. 12 (11), 1-18, 2017. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/240490 Folyóirat-mutatók:
D1 Agricultural and Biological Sciences (miscellaneous) D1 Applied Mathematics Q1 Biochemistry, Genetics and Molecular Biology (miscellaneous) D1 Ecology, Evolution, Behavior and Systematics Q2 Immunology D1 Modeling and Simulation | post-print: 98 |
2017 | Harsányiné Petneházi, Á., Páskuné Kiss, J., Lestyán, E., Kós, N., Szabóné Balogh, Á.: Hátrányos helyzetű tanulók szociális és érzelmi intelligenciájának vizsgálata az Arany János Tehetséggondozó Programban. Magyar Pszichológiai Szemle. 72 (4), 463-489, 2017. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/246026 Folyóirat-mutatók:
Q4 Psychology (miscellaneous) | pre-print: 574 |
2017 | Orosz, G., Fodor, S., Bőthe, B., Tóth-Király, I., Berger, R.: How not to do a Mindset intervention: Learning from a Mindset Intervention among Students with Good Grades. Front. Psychol. 8 1-11, 2017. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/289252 Folyóirat-mutatók:
Q1 Psychology (miscellaneous) | kiadói változat: 53 |
2016 | Gerhát, R.: A sporttehetség felismerésének és fejlesztésének pszichológiai alapjai. Különleges bánásmód. 2 (3), 103-104, 2016. (Ismertetett mű: A sporttehetség felismerésének és fejlesztésének pszichológiai alapjai / Orosz Róbert. -) Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/273065 | kiadói változat: 29 |
2016 | Barkaszi, I., Takács, E., Czigler, I., Balázs, L.: Extreme environment effects on cognitive functions: a longitudinal study in high altitude in Antarctica. Front. Hum. Neurosci. 10 1-12, 2016. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/240904 Folyóirat-mutatók:
Q1 Behavioral Neuroscience Q2 Biological Psychiatry Q1 Neurology Q1 Neuropsychology and Physiological Psychology Q1 Psychiatry and Mental Health | Kiadói változat: 73 |
2016 | Csörsz, I.: Gyógyítók egészsége. Magyar Tud. 177 (4), 508-511, 2016. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/233915 | Kiadói változat: 3 |
2016 | Huszti, A., Revákné Markóczi, I., Máth, J.: Investigating the relationship between problem-solving and metacognition among university students entering university education. Hung. educ. res. j. 6 (1), 76-91, 2016. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/273003 | kiadói változat: 49 |
2016 | Körmendi, A., Brutóczki, Z., Végh, B., Székely, R.: Smartphone use can be addictive? A case report. J. Behav. Add. 5 (3), 548-552, 2016. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/273050 Folyóirat-mutatók:
Q1 Clinical Psychology Q1 Medicine (miscellaneous) Q1 Psychiatry and Mental Health | kiadói változat: 87 |
2015 | Kós, N.: A differenciált oktatás hatására változó személyiségjellemzők: Az önértékelés területeinek fejlődése felső tagozatos tanulóknál. Különleges Bánásmód. 1 (3), 21-42, 2015. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/222191 | Kiadói változat: 125 |
2015 | Buda, M., Fodor, S.: A kreatív klíma: Új irány az iskolai klíma és a konfliktuskezelés kutatásában. Iskolakultúra. 25 (9), 3-17, 2015. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/284160 | kiadói változat: 49 |
2015 | Sulykos, I., Kecskés-Kovács, K., Czigler, I.: Asymmetric effect of automatic deviant detection: the effect of familiarity in visual mismatch negativity. Brain Res. 1626 108-117, 2015. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/206196 Folyóirat-mutatók:
Q2 Developmental Biology Q2 Molecular Biology Q1 Neurology (clinical) Q2 Neuroscience (miscellaneous) | pre-print: 210 |
2015 | Máth, J., Mező, F., Abari, K., Mező, K.: Fejlesztőprogramok hatásvizsgálatának matematikai statisztikai alapfogalmai. Különleges bánásmód. 1 (1), 69-77, 2015. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/234176 | Kiadói változat: 58 |
2015 | Bellon, G.: Játékkal a különleges bánásmódot igénylő gyermekekért (Recenzió). Különleges bánásmód. 3 81-86, 2015. (Ismertetett mű: szerk. Mező Katalin. -Játékkal a különleges bánásmódot igénylő gyermekekért /Miskolc : Bíbor Kiadó, 2015 . -122 oldal. -) Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/228966 | Kiadói változat: 71 |
2015 | Biró, P., Csernoch, M., Máth, J., Abari, K.: Measuring the level of algorithmic skills at the end of secondary education in Hungary. Proc. Soc. Behav. Sci. 176 876-883, 2015. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/208259 | kiadói változat: 116 |
2015 | Balázs, K., Kovács, J., Münnich, Á.: Pszichológiai Módszertani Tanulmányok. Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 259 p., 2015. ISBN: 9789633185209 Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/220040 | teljes szöveg: 1393 |
2015 | Merza, K., Papp, G., Kuritárné Szabó, I.: The role of childhood traumatization in the development of borderline personality disorder in Hungary. Eur. J. Psychiat. 29 (2), 105-118, 2015. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/228468 Folyóirat-mutatók:
Q3 Psychiatry and Mental Health | Kiadói változat: 95 |
2015 | Csernoch, M., Biró, P., Abari, K., Máth, J.: Understanding algorithms in different presentations. Acta Didact. Napocensia. 8 (4), 1-12, 2015. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/222288 | kiadói változat: 40 |
2014 | Kovács, J.: Az igazságosság és a hatékonyság az interperszonális és a társadalmi kapcsolatok pszichológiájában. Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 230 p., 2014. ISBN: 9789633184486 Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/198811 | 354 |
2014 | Aspan, N., Bozsik, C., Gadoros, J., Nagy, P., Inántsy-Pap, J., Vida, P., Halász, J.: Emotion Recognition Pattern in Adolescent Boys with Attention-Deficit/Hyperactivity Disorder. Biomed Res. Int. 2014 1-8, 2014. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/215280 Folyóirat-mutatók:
Q2 Biochemistry, Genetics and Molecular Biology (miscellaneous) Q2 Immunology and Microbiology (miscellaneous) Q2 Medicine (miscellaneous) | kiadói változat: 91 |
2014 | Fuszek, C., Arató, F., Balogh, L., Bodnár, G., Gyarmathy, É., Fodor, S., Vass, V.: Ez is tehetséggondozás!. Iskolakultúra. 24 (4), 100-120, 2014. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/290947 | kiadói változat: 18 |
2014 | Kovács, J., Pántya, J., Medvés, D., Hidegkuti, I., Heim, O., Bursavich, J.: Justifying environmentally significant behavior choices: An American-Hungarian cross-cultural comparison. J. Environ. Psychol. 37 31-39, 2014. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/194856 Folyóirat-mutatók:
Q1 Applied Psychology Q1 Social Psychology | pre-print: 202 |
2014 | Buda, M., Fodor, S.: Kreativitás és azon túl. Iskolakultúra. 24 (3), 33-40, 2014. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/290946 | kiadói változat: 8 |
2013 | Harmatiné Olajos, T.: A női tehetség kibontakozásának problémái. Tehetség. 21 (1), 5-7, 2013. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/173142 | Kiadói változat: 19 |
2013 | Jakab, A., Emri, M., Spisák, T., Szemán-Nagy, A., Béres, M., Kis, S., Molnár, P., Berényi, E.: Autistic Traits in Neurotypical Adults: correlates of Graph Theoretical Functional Network Topology and White Matter Anisotropy Patterns. PLoS One. 8 (4), e60982, 2013. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/169475 Folyóirat-mutatók:
D1 Agricultural and Biological Sciences (miscellaneous) Q1 Biochemistry, Genetics and Molecular Biology (miscellaneous) D1 Medicine (miscellaneous) | kiadói változat: 183 |
2013 | Lukács-Márton, R., Szabó, P.: Egészségi állapot, testkép- és evészavarok a szépségiparban dolgozók körében. Orv. Hetil. 154 (17), 665-670, 2013. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/161843 Folyóirat-mutatók:
Q3 Medicine (miscellaneous) | pre-print: 449 |
2013 | Kondé, Z., Szabó, G., Szabó, C.: Hipnotikus fogékonyság és exekutív hatékonyság. Pszichológia. 33 (4), 271-291, 2013. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/204693 | pre-print: 101 |
2013 | Csörsz, I., Kakuk, P., Molnár Mills, E., Molnár, P., Máth, J., Csabai, M.: The influence of patient gender on medical and psychology students' illness attributions: experiences with a narrative technique. J. Health Psychol. 19 (5), 642-652, 2013. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/167264 Folyóirat-mutatók:
Q2 Applied Psychology | pre-print: 184 |
2012 | Kovács, J., Bernáth, Á., Pántya, J., Máth, J., Hidegkuti, I.: "Elég-e már a rosszból?": az eszkalálódó konfliktusból való kilépés kísérletes vizsgálata a viszonzatlan békülési gesztus és a mentalizációs képesség függvényében. Magyar Pszichológiai Szemle. 67 (4), 653-671, 2012. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/166117 Folyóirat-mutatók:
Q3 Psychology (miscellaneous) | pre-print: 183 |
2012 | Körmendi, A., Pataky, N.: A kóros játékszenvedély terápiája. Magyar Pszichológiai Szemle. 67 (3), 519-540, 2012. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/166349 Folyóirat-mutatók:
Q3 Psychology (miscellaneous) | pre-print: 707 |
2012 | Harmatiné Olajos, T.: Tehetség és/vagy hiperaktivitás?. Tehetség. 20 (4), 6-7, 2012. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/166036 | Kiadói változat: 82 |
2012 | Holló, G., Novák, M.: The manoeuvrability hypothesis to explain the maintenance of bilateral symmetry in animal evolution. Biol Direct. 7 (1), 22, 2012. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/165101 Folyóirat-mutatók:
D1 Agricultural and Biological Sciences (miscellaneous) D1 Applied Mathematics Q1 Biochemistry, Genetics and Molecular Biology (miscellaneous) D1 Ecology, Evolution, Behavior and Systematics Q1 Immunology D1 Modeling and Simulation | kiadói változat: 97 |
2011 | Tóth, L.: A Kreatív Problémamegoldás programja. Tehetség. 19 (3), 3-4, 2011. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/124457 | Kiadói változat: 2 |
2011 | Fodor, S.: Az "ismeretlen ismerős": Gagné tehetségmodelljének átdolgozott változata. Tehetség. 19 (3), 5-7, 2011. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/125316 | Kiadói változat: 109 |
2011 | Tóth, L.: Dabrowski érzelmi fejlődéselmélete. Tehetség. 19 (1), 3-4, 2011. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/124454 | Kiadói változat: 26 |
2011 | Fodor, S.: Hátrányos helyzetű tehetségesek. Tehetség. 19 (1), 7-8, 2011. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/125314 | Kiadói változat: 26 |
2011 | Tóth, L.: Perfekcionizmus és tehetség. Tehetség. 19 (4), 3-4, 2011. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/124458 | Kiadói változat: 34 |
2011 | Tóth, L.: Piirto piramis modellje. Tehetség. 19 (2), 3-4, 2011. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/124456 | Kiadói változat: 37 |
2010 | Körmendi, A., Kurucz, G.: A "majdnem nyertem" jelenség vizsgálata nem szerencsejátékos mintán. Pszichológia. 30 (4), 335-348, 2010. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/113389 | pre-print: 342 |
2010 | Tóth, L.: Adottság vagy nevelés?. Tehetség. 18 (2), 3-4, 2010. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/102967 | Kiadói változat: 43 |
2010 | Tóth, L.: Akadályozottság és tehetség. Tehetség. 18 (3), 3-4, 2010. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/102968 | Kiadói változat: 28 |
2010 | Tóth, L.: A kreativitás mérése. Tehetség. 18 (4), 3-5, 2010. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/102969 | Kiadói változat: 145 |
2010 | Tóth, L.: A tehetség kibontakozása. Tehetség. 18 (1), 3-4, 2010. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/102966 | Kiadói változat: 8 |
2010 | Fodor, S.: Az idegennyelv-tanulási motiváció és az azzal összefüggésben álló tanulói jellegzetességek változása a felső tagozatban. Iskolakultúra. 20 (9), 105-117, 2010. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/104828 | Kiadói változat: 129 |
2010 | Fodor, S.: Korai tehetséggondozás: tehetségek az óvodában. Tehetség. 18 (3), 5-8, 2010. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/104827 | Kiadói változat: 19 |
2010 | Harmatiné Olajos, T.: Tehetség: az iskola és a család közös kihívása. Tehetség. 18 (2), 4-5, 2010. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/111325 | Kiadói változat: 2 |
2010 | Sipos, S., Csízik, T., Hunya, P.: Tiszta érdekkonfliktusok során jelentkező viselkedési szándékot befolyásoló tényezők - a társas értékorientáción túl. Pszichológia. 30 (3), 207-231, 2010. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/105008 | pre-print: 115 |
2009 | Harmatiné Olajos, T.: Az emberi elme rejtélye: savant szindrómás tehetségek. Tehetség. 17 (4), 4-5, 2009. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/94761 | Kiadói változat: 66 |
2009 | Cserepes, R., Pék, G.: Az özvegység hatása a nőiség megélésére és a szubjektív jóllétre középkorú és idős asszonyok csoportjaiban. Magyar Gerontol. 1 (3), 24-34, 2009. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/126995 | kiadói változat: 46 |
2009 | Tóth, L.: Értelmi fejlődés. Tehetség. 17 (5), 3-5, 2009. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/93181 | post-print: 43 |
2009 | Tóth, L.: Gyorsítás. Tehetség. 17 (2), 3-4, 2009. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/93174 | Kiadói változat: 9 |
2009 | Tóth, L.: Igényszint és teljesítmény. Tehetség. 17 (6), 3-4, 2009. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/94277 | post-print: 376 |
2009 | Tóth, L.: Intelligencia. Tehetség. 17 (3), 3-6, 2009. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/93175 | Kiadói változat: 14 |
2009 | Tóth, L.: Kognitív stílusok. Tehetség. 17 (4), 3-4, 2009. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/93179 | Kiadói változat: 114 |
2009 | Tóth, L.: Kreativitás. Tehetség. 17 (1), 3-4, 2009. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/93173 | post-print: 288 |
2008 | Tóth, L.: Kreativitás és szövegértés. Iskolakultúra. 18 (5-6), 29-39, 2008. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/80839 | Kiadói változat: 6 |
2008 | Tóth, L.: Ötletbörze. Tehetség. 16 (3), 3-4, 2008. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/80841 | post-print: 17 |
2008 | Tóth, L.: Tanulási stílusok. Tehetség. 16 (3), 3, 2008. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/80840 | Kiadói változat: 17 |
2008 | Tóth, L.: Tehetségdefiníciók. Tehetség. 16 (2), 3-4, 2008. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/80838 | Kiadói változat: 62 |
2007 | Máth, J., Revákné Markóczi, I.: A problémaközpontú módszer hatékonysága a középiskolai biológiatanításban. Iskolakultúra. 17 (6-7), 97-113, 2007. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/5813 | Kiadói változat: 6 |
2006 | Balázs, K., Hidegkuti, I., Boeck, P.: Detecting Heterogeneity in Logistic Regression Models. Appl. Psychol. Meas. 30 (4), 322-344, 2006. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/126870 Folyóirat-mutatók:
Q1 Psychology (miscellaneous) D1 Social Sciences (miscellaneous) | pre-print: 97 |
2005 | Tánczos, J., Máth, J.: Attitűdbeli és motivációs sajátosságok az idegen nyelv tanulásában. Iskolakultúra. 15 (12), 43-47, 2005. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/300366 | kiadói változat: 18 |
2005 | Forgács, A.: Az ellipszis Cicero Catilina elleni első beszédében generatív grammatikai szemszögből. Argumentum. 1 16-25, 2005. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/97135 | kiadói változat: 12 |
2002 | Alberth, M., Gál, N., Nemes, J., Töviskes, M., Máth, J.: 12-14 éves gyermekek "fogászati félelmének és szorongásának" hatása a fogazat állapotának alakulására. Fogorv. Szle. 95 (3), 113-117, 2002. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/117350 Folyóirat-mutatók:
Q4 Medicine (miscellaneous) | Kiadói változat: 104 |
2001 | Alberth, M., Nemes, J., Török, J., Makay, Á., Máth, J.: A szülői félelem hatása a gyermek fogazati állapotára. Fogorv. Szle. 94 (2), 205-207, 2001. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/117351 Folyóirat-mutatók:
Q4 Medicine (miscellaneous) | Kiadói változat: 25 |
1999 | Bóta, M., Dávid, I.: Az érem két oldala: tanári és tanulói vélemények a tehetségről. Iskolakultúra. 9 (4), 14-24, 1999. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/162512 | Kiadói változat: 5 |
1993 | Túry, F., Szabó, P.: A táplálkozási viselkedés zavarainak disszociációs hipotézise. LAM. 3 (3), 264-269, 1993. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/161821 | kiadói változat: 64 |
1991 | Szabó, P., Túry, F., Madléna, M.: A bulimia nervosa sztomatológiai vonatkozásai. Fogorv. Szle. 84 301-305, 1991. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/161840 | Kiadói változat: 65 |