Jelenlegi hely

Statisztika

Pszichológiai Intézet

Open Access publikációk letöltési adatai a DE intézményi repozitóriumából
Dátum: -
OA publikációk száma a DEA-ban: 120

Összes letöltés a DEA-ból: 9971

OrszágLetöltések
Magyarország (HU)4414
Egyesült Államok (US)2945
Kína (CN)386
Hong Kong SAR (Kínai Népköztársaság) (HK)320
Románia (RO)256
Németország (DE)244
Egyesült Királyság (GB)95
Szlovákia (SK)69
Kanada (CA)68
Írország (IE)64
Franciaország (FR)60
Ukrajna (UA)52
Oroszország (RU)51
Hollandia (NL)46
Szerbia (RS)35
Csehország (CZ)33
Ausztria (AT)32
Svédország (SE)24
Finnország (FI)23
India (IN)23
Litvánia (LT)19
Egyesült Arab Emírségek (AE)15
Dél-Afrika (ZA)15
Olaszország (IT)14
Törökország (TR)14
Dánia (DK)12
Indonézia (ID)11
Malajzia (MY)11
Vietnám (VN)11
Brazília (BR)10
Lengyelország (PL)9
Thaiföld (TH)9
Ausztrália (AU)8
Svájc (CH)7
Chile (CL)7
Fülöp-szigetek (PH)7
Horvátország (HR)6
Portugália (PT)6
Spanyolország (ES)5
Japán (JP)5
Norvégia (NO)5
Szaud-Arábia (SA)5
Izrael (IL)4
Nigéria (NG)4
Kolumbia (CO)3
Argentína (AR)2
Bulgária (BG)2
Algéria (DZ)2
Egyiptom (EG)2
Görögország (GR)2
Új-Zéland (NZ)2
Tunézia (TN)2
Bosznia-Hercegovina (BA)1
Belgium (BE)1
Ciprus (CY)1
Gibraltár (GI)1
Izland (IS)1
Kenya (KE)1
Srí Lanka (LK)1
Norfolk-sziget (NF)1
Omán (OM)1
Pakisztán (PK)1
Seychelle-szigetek (SC)1
Szingapur (SG)1
Szlovénia (SI)1
Szíria (SY)1
Zambia (ZM)1
n.a.480
Megjelenés Publikáció Fájlletöltések
2024Szabó, B., Őrsi, B., Csukonyi, C.: Robots for surgeons? Surgeons for robots? Exploring the acceptance of robotic surgery in the light of attitudes and trust in robots.
BMC Psychol. 12 (1), 1-11, 2024.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Medicine (miscellaneous) (2022)
Q1 Psychology (miscellaneous) (2022)
kiadói változat: 4
2024Boris, P., Kovács, K., Nagy, B.: The comparative study of chronically ill and healthy children and adolescents in the light of their general mental health.
Sci. Rep. 14 (1), 1-15, 2024.
Folyóirat-mutatók:
D1 Multidisciplinary (2022)
kiadói változat: 3
2024Kovács, K., Balogh, É., Lovas, B., Boris, P., Nagy, B.: The role of animal-assisted programs in physical health improvement of children and adolescents with special education needs - a systematic review.
BMC Public Health. 24 (824), 1-10, 2024.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Public Health, Environmental and Occupational Health (2022)
kiadói változat: 4
2023Babinszki, E., Balázs, K.: A humoros reklámok napos és sötét oldala: A humoros reklám potenciális hatásainak szakirodalmi áttekintése.
Marketing & Menedzsment. 57 (2), 37-49, 2023.
kiadói változat: 3
2023Csukonyi, C., Nagy, R.: Coping with sports injuries among individual and team sport athletes.
Stadium. 6 (2), 15-38, 2023.
kiadói változat: 16
2023Kovács, K., Kovács, K., Bacskai, K., Békési, Z., Oláh, Á., Pusztai, G.: Correction: Kovács et al. The Effects and Types of Parental Involvement in School-Based Sport and Health Programs Still Represent a Knowledge Gap: A Systematic Review. Int. J. Environ. Res. Public Health 2022, 19, 12859.
Int. J. Environ. Res. Public Health. 20 (9), 1-1, 2023.
kiadói változat: 13
2023Kolozsvári, L., Rekenyi, V., Garbóczy, S., Hőgye-Nagy, Á., Szemán-Nagy, A., Sayed-Ahmad, M., Héjja-Nagy, K.: Effects of Health Anxiety, Social Support, and Coping on Dissociation with Mediating Role of Perceived Stress during the COVID-19 Pandemic.
Int. J. Environ. Res. Public Health. 20 (8), 1-21, 2023.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Health, Toxicology and Mutagenesis (2022)
Q2 Pollution (2022)
Q2 Public Health, Environmental and Occupational Health (2022)
kiadói változat: 7
2023Babinszki, E., Balázs, K.: Humorous advertisement categories.
Eur. J. Humour Res. 11 (4), 31-53, 2023.
Folyóirat-mutatók:
Q4 Applied Psychology (2022)
Q3 Communication (2022)
Q2 Cultural Studies (2022)
Q2 Linguistics and Language (2022)
kiadói változat: 15
2023Kovács, J., Csukonyi, C., Kovács, K., Liszka, D., Walawender, P.: Integrative attitudes of Ukrainian war refugees in two neighboring European countries (Poland and Hungary) in connection with posttraumatic stress symptoms and social support.
Front. Public Health. 11 1-9, 2023.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Public Health, Environmental and Occupational Health (2022)
kiadói változat: 14
2023Kondé, Z., Kovács, Z., Herendiné Kónya, E.: Modeling teachers' reactions to unexpectedness.
Learn Instr. 86 1-10, 2023.
Folyóirat-mutatók:
D1 Developmental and Educational Psychology (2022)
D1 Education (2022)
Kiadói változat-szabadon hozzáférhető: 20
2023Horváth-Labancz, E., Sándor, A., Balázs, K., Molnár, J., Kuritárné Szabó, I.: Pathological personality traits of maladaptive daydreamers measured by the Personality Inventory for DSM-5 in a psychiatric sample.
Clin. Psychol. Psychother. 30 (3), 536-547, 2023.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Clinical Psychology (2022)
Q1 Medicine (miscellaneous) (2022)
kiadói változat: 87
2023Őrsi, B., Csukonyi, C.: Psychological Aspects and Opinions about Some Typical Robots and Robots in General.
Recent Innov. Mechatron. 10 (1), 1-8, 2023.
kiadói változat: 3
2023Őri, D., Vass, E., Vajsz, K., Vincze, K., Sztancsik, V., Szemán-Nagy, A., Simon, L.: Psychometric validation of the Reported and Intended Behaviour Scale (RIBS) in Hungary with a particular focus on 'Don't know' responses and further scoring recommendations.
BMC Public Health. 23 (1), 1-12, 2023.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Public Health, Environmental and Occupational Health (2022)
kiadói változat: 3
2023Csukonyi, C., Ágoston, M.: Territorial behaviour and aggression of athletes in relation to their resilience level.
Stadium. 6 (1), 1-14, 2023.
kiadói változat: 12
2023Rekenyi, V., Garbóczy, S., Szemán-Nagy, A., Al-Tammemi, A., Sayed-Ahmad, M., Kolozsvári, L.: The Effects and Differences of Social Support, Depression, and Vital Exhaustion during the COVID-19 Pandemic among International and Domestic University Students.
Int. J. Environ. Res. Public Health. 20 (2), 1-14, 2023.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Health, Toxicology and Mutagenesis (2022)
Q2 Pollution (2022)
Q2 Public Health, Environmental and Occupational Health (2022)
kiadói változat: 8
2022Hujber-Mitru, S., Balázs, K.: A meggyőzés pozitív útjai időskorban.
Magy. gerontol. 14 83-85, 2022.
Kiadói változat: 3
2022Münnich, Á., Vargáné Karsai, E., Nagy, J.: A real-time network-based approach for analysing best-worst data types.
SN Bus Econ. 2 (1), 1-24, 2022.
kiadói változat: 23
2022Kovács, K., Dan, B., Hrabéczy, A., Bacskai, K., Pusztai, G.: Is Resilience a Trait or a Result of Parental Involvement?: The Results of a Systematic Literature Review.
Educ. Sci. 12 (6), 1-18, 2022.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Computer Science Applications
Q2 Computer Science (miscellaneous)
Q2 Developmental and Educational Psychology
Q2 Education
Q2 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation
Q2 Public Administration
kiadói változat: 23
2022Szabó, E., Körmendi, A., Kurucz, G., Harmatiné Olajos, T., Pataky, N., Cropley, D.: Personality Traits as Predictors of Malevolent Creative Ideation in Offenders.
Behavioral Sciences. 12 (7), 1-20, 2022.
Folyóirat-mutatók:
Q3 Behavioral Neuroscience
Q2 Development
Q2 Ecology, Evolution, Behavior and Systematics
Q3 Genetics
Q2 Psychology (miscellaneous)
kiadói változat: 21
2022Kovács, K., Kovács, K., Szabó, F., Dan, B., Szakál, Z., Moravecz, M., Szabó, D., Harmatiné Olajos, T., Csukonyi, C., Papp, D., Őrsi, B., Pusztai, G.: Sport Motivation from the Perspective of Health, Institutional Embeddedness and Academic Persistence among Higher Educational Students.
Int. J. Environ. Res. Public Health. 19 (12), 1-23, 2022.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Health, Toxicology and Mutagenesis
Q2 Pollution
Q2 Public Health, Environmental and Occupational Health
Kiadói változat: 5
2022Kovács, K., Kovács, K., Bacskai, K., Békési, Z., Oláh, Á., Pusztai, G.: The Effects and Types of Parental Involvement in School-Based Sport and Health Programs Still Represent a Knowledge Gap: A Systematic Review.
Int. J. Environ. Res. Public Health. 19 (19), 1-13, 2022.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Health, Toxicology and Mutagenesis
Q2 Pollution
Q2 Public Health, Environmental and Occupational Health
Kiadói változat: 18
2022Rekenyi, V., Garbóczy, S., Szemán-Nagy, A., Ala'a B., T., Mohamed, S., Kolozsvári, L.: The Effects of Social Support on Depression and Vital Exhaustion during the COVID-19 Pandemic.
Preprints. 12 1-13, 2022.
Preprint: 4
2022Csernoch, M., Máth, J., Nagy, T.: The Interpretation of Graphical Information in Word Processing.
Entropy. 24 (10), 1-16, 2022.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Electrical and Electronic Engineering
Q2 Information Systems
Q2 Mathematical Physics
Q2 Physics and Astronomy (miscellaneous)
kiadói változat: 4
2022Horváth-Labancz, E., Balázs, K., Kuritárné Szabó, I.: The psychometric properties of the Hungarian version of the Personality Inventory for DSM-5 in a clinical and a community sample.
Curr. Psychol. 41 (5), 3236-3246, 2022.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Psychology (miscellaneous)
kiadói változat: 44
2022Balázs, K., Vincze, P., Hujber-Mitru, S.: Vulnerability of elderly consumers - their children's perception.
Magy. gerontol. 14 (Konferencia), 17-19, 2022.
Kiadói változat: 8
2021Új, E., Csukonyi, C., Őrsi, B., Kiss, B.: A célkitűzés hatása az utánpótlás korú kosárlabdázók fejleszthetőségére a kontrollhely és motiváció forrásának tükrében.
Stadium Hung. J. Sport Sci. 4 (1), 1-20, 2021.
kiadói változat: 27
2021Szabó, F., Kovács, K., Polonyi, T.: A múlt öröksége: hátrányos helyzet és idegennyelv-oktatás : egy interjúkutatás eredményei.
IQ. 31 (7-8), 69-87, 2021.
kiadói változat: 27
2021Kovács, K.: A sportperzisztencia vizsgálata az egészség, kapcsolati háló, motiváció és tanulmányi eredményesség függvényében.
Iskolakultúra. 31 (5), 55-71, 2021.
kiadói változat: 28
2021Fodor, S., Páskuné Kiss, J., Máth, J., Fehér, Á.: A tanórán és iskolán kívüli tanulási elfoglaltságok motivációjának kvalitatív vizsgálata kiemelkedő kognitív képességű tanulóknál.
Magyar Pszichológiai Szemle. 76 (2), 393-420, 2021.
Folyóirat-mutatók:
Q4 Psychology (miscellaneous)
Kiadói változat: 8
2021Harmatiné Olajos, T., Fodor, S.: Az új rendvédelmi tehetségmenedzsment-rendszer tudományos megalapozása I. Tehetséges személyek a munka világában.
Belügyi Szle. 69 (8), 1429-1447, 2021.
kiadói változat: 15
2021Fodor, S., Harmatiné Olajos, T.: Az új rendvédelmi tehetségmenedzsment-rendszer tudományos megalapozása II. A munkahelyi tehetségmenedzsment pszichológiai alapjai.
Belügyi Szle. 69 (8), 1449-1468, 2021.
kiadói változat: 5
2021Csernoch, M., Biró, P., Máth, J.: Developing computational thinking skills with algorithm-driven spreadsheeting.
IEEE Access. 9 153943-153959, 2021.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Computer Science (miscellaneous)
Q1 Engineering (miscellaneous)
Q1 Materials Science (miscellaneous)
Kiadói változat: 25
2021Dávid, B., Csukonyi, C., Ocsenás, D., Kardos, S.: Evolution of the components of sportsmanship and aggression in terms of water polo player positions.
Stadium. 4 (2), 1-14, 2021.
kiadói változat: 4
2021Abari, K., Szabó, F., Polonyi, T.: HANNA: Gamifikált digitális tananyag hátrányos helyzetű tanulók nyelvtanulásának segítésére.
Educatio. 30 (2), 317-326, 2021.
Kiadói változat: 6
2021Garbóczy, S., Szemán-Nagy, A., Ahmad, M., Kolozsváriné Harsányi, S., Ocsenás, D., Rekenyi, V., Al-Tammemi, A., Kolozsvári, L.: Health anxiety, perceived stress, and coping styles in the shadow of the COVID-19.
BMC Psychol. 9 (1), 1-13, 2021.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Medicine (miscellaneous)
Q1 Psychology (miscellaneous)
kiadói változat: 42
2021Szabó, F.: Idegennyelv-oktatás és hátrányos helyzet: a nyelvérzék és nyelvtanulási sikeresség összefüggései egy Kelet-Magyarországi hátrányos helyzetű régió 11-12 éves korú tanulóinál.
Partium Kiadó, Nagyvárad, 259 p., 2021. ISBN: 9786069673102
kiadói változat: 282
2021Lengyel, A., Keczeli, D., Orosz, R., Bács, Z., Müller, A., Szőke, S., Bácsné Bába, É.: Initial Validation of the Mindful Presence Scale: the Issue of the Construal Level of Scale Items.
Front. Psychol. 12 1-17, 2021.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Psychology (miscellaneous)
kiadói változat: 21
2021Szele, A., Inántsy-Pap, J.: Investigation of Emotional Intelligence and Empathy in the Siblings of Children with Autism Spectrum Disorder.
Különleges bánásmód. 7 (1), 59-68, 2021.
kiadói változat: 59
2021Malét-Szabó, E., Balázs, K., Kurucz, G., Münnich, Á.: Kompetenciarendszerek kialakítási és mérési módszertana a belügyi alkalmasságvizsgálati rendszerben.
Belügyi Szle. 69 (8), 1361-1383, 2021.
kiadói változat: 7
2021Czékmán, B., Kocsis, J., Abari, K.: Tablets in Hungarian Primary Schools.
Cent. Eur. J. Educat. Res. 3 (2), 29-37, 2021.
kiadói változat: 12
2021Papp, D., Győri, K., Kovács, K., Csukonyi, C.: The effects of video gaming on academic effectiveness of higher education students during emergency remote teaching.
Hung. educ. res. j. 12 (2), 202-212, 2021.
kiadói változat: 62
2021Garbóczy, S., Szemán-Nagy, A., Ahmad, M., Kolozsváriné Harsányi, S., Ocsenás, D., Rekenyi, V., Tischler, P., Al-Tammemi, A., Kolozsvári, L.: The Emergence of Dissociative Experiences as a Function of Perceived Stress Among University Students During the COVID-19 Lockdown.
Research Square. 2021 1-18, 2021.
kiadói változat: 31
2021Kovács, K., Kovács, K.: Using the Behavioural Regulation in an Exercise Questionnaire (BREQ-2) in Central and Eastern Europe: evidence of Reliability, Sociocultural Background, and the Effect on Sports Activity.
Int. J. Environ. Res. Public Health. 18 (22), 1-14, 2021.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Health, Toxicology and Mutagenesis
Q2 Pollution
Q2 Public Health, Environmental and Occupational Health
Kiadói változat: 42
2020Szabó, P.: Állapotkép az evészavarokról 40 éve írták le a bulimia nervosát.
Debr. szle. 1 101-111, 2020.
kiadói változat: 295
2020Kiss, B., Balogh, L., Münnich, Á., Csukonyi, C.: A sport-psychological diagnostic examination of young EHF handball referees with a focus on mental skills.
J. Phys. Education Sport. 20 (4), 1984-1995, 2020.
Folyóirat-mutatók:
Q3 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation
Q4 Sports Science
Kiadói változat: 64
2020Gabnai-Nagy, E., Bugán, A., Bodnár, B., Papp, G., Nagy, B.: Association between Emotional State Changes in Infertile Couples and Outcome of Fertility Treatment.
Geburtshilfe Frauenheilkd. 80 (2), 200-210, 2020.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Maternity and Midwifery
Q3 Obstetrics and Gynecology
kiadói változat: 47
2020Tóth, M., Kiss, B.: Az áramlatélményre való hajlamosság, a teljesítménymotiváció és a kontrollhely kapcsolata kettős karrierű sportolók körében.
Stadium Hung. J. Sport Sci. 3 (2), 1-10, 2020.
kiadói változat: 14
2020Fodor, S., Molnár, A.: Karaktererősségek az iskolában. Fogalmak, jellemzők és a fejlesztésre irányuló intervenciók.
Iskolakultúra. 30 (4-5), 20-39, 2020.
Kiadói változat: 3
2020Sándor, A., Münnich, Á., Molnár, J.: Psychometric properties of the Maladaptive Daydreaming Scale in a sample of Hungarian daydreaming-prone individuals.
J. Behav. Addict. 9 (3), 853-862, 2020.
Folyóirat-mutatók:
D1 Clinical Psychology
D1 Medicine (miscellaneous)
D1 Psychiatry and Mental Health
kiadói változat: 46
2019Kiss, B., Balogh, L.: A study of key cognitive skills in handball using the Vienna test system.
J. Phys. Education Sport. 19 (1), 733-741, 2019.
Folyóirat-mutatók:
Q3 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation
Q4 Sports Science
kiadói változat: 4
2019Szabó, F., Polonyi, T., Abari, K.: Foreign Language Learning and Low Socio-Economic Status.
PedActa. 9 (2), 37-46, 2019.
kiadói változat: 41
2018Mező, K., Mező, F.: A kreatív, produktív tanulás fejlesztése.
Különleges bánásmód. 4 (5), 31-32, 2018.
Kiadói változat: 30
2017Molnár, A., Fodor, S.: A serdülők iskolai énhatékonyságának, aspirációinak és az iskola teljesítményének vizsgálata a célorientációs elmélet tükrében.
Iskolakultúra. 27 (1-12), 19-33, 2017.
kiadói változat: 39
2017Holló, G.: Demystification of animal symmetry: symmetry is a response to mechanical forces.
Biol Direct. 12 (11), 1-18, 2017.
Folyóirat-mutatók:
D1 Agricultural and Biological Sciences (miscellaneous)
D1 Applied Mathematics
Q1 Biochemistry, Genetics and Molecular Biology (miscellaneous)
D1 Ecology, Evolution, Behavior and Systematics
Q2 Immunology
D1 Modeling and Simulation
post-print: 98
2017Harsányiné Petneházi, Á., Páskuné Kiss, J., Lestyán, E., Kós, N., Szabóné Balogh, Á.: Hátrányos helyzetű tanulók szociális és érzelmi intelligenciájának vizsgálata az Arany János Tehetséggondozó Programban.
Magyar Pszichológiai Szemle. 72 (4), 463-489, 2017.
Folyóirat-mutatók:
Q4 Psychology (miscellaneous)
pre-print: 574
2017Orosz, G., Fodor, S., Bőthe, B., Tóth-Király, I., Berger, R.: How not to do a Mindset intervention: Learning from a Mindset Intervention among Students with Good Grades.
Front. Psychol. 8 1-11, 2017.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Psychology (miscellaneous)
kiadói változat: 53
2016Gerhát, R.: A sporttehetség felismerésének és fejlesztésének pszichológiai alapjai.
Különleges bánásmód. 2 (3), 103-104, 2016.
(Ismertetett mű: A sporttehetség felismerésének és fejlesztésének pszichológiai alapjai / Orosz Róbert. -)
kiadói változat: 29
2016Barkaszi, I., Takács, E., Czigler, I., Balázs, L.: Extreme environment effects on cognitive functions: a longitudinal study in high altitude in Antarctica.
Front. Hum. Neurosci. 10 1-12, 2016.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Behavioral Neuroscience
Q2 Biological Psychiatry
Q1 Neurology
Q1 Neuropsychology and Physiological Psychology
Q1 Psychiatry and Mental Health
Kiadói változat: 73
2016Csörsz, I.: Gyógyítók egészsége.
Magyar Tud. 177 (4), 508-511, 2016.
Kiadói változat: 3
2016Huszti, A., Revákné Markóczi, I., Máth, J.: Investigating the relationship between problem-solving and metacognition among university students entering university education.
Hung. educ. res. j. 6 (1), 76-91, 2016.
kiadói változat: 49
2016Körmendi, A., Brutóczki, Z., Végh, B., Székely, R.: Smartphone use can be addictive? A case report.
J. Behav. Add. 5 (3), 548-552, 2016.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Clinical Psychology
Q1 Medicine (miscellaneous)
Q1 Psychiatry and Mental Health
kiadói változat: 87
2015Kós, N.: A differenciált oktatás hatására változó személyiségjellemzők: Az önértékelés területeinek fejlődése felső tagozatos tanulóknál.
Különleges Bánásmód. 1 (3), 21-42, 2015.
Kiadói változat: 125
2015Buda, M., Fodor, S.: A kreatív klíma: Új irány az iskolai klíma és a konfliktuskezelés kutatásában.
Iskolakultúra. 25 (9), 3-17, 2015.
kiadói változat: 49
2015Sulykos, I., Kecskés-Kovács, K., Czigler, I.: Asymmetric effect of automatic deviant detection: the effect of familiarity in visual mismatch negativity.
Brain Res. 1626 108-117, 2015.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Developmental Biology
Q2 Molecular Biology
Q1 Neurology (clinical)
Q2 Neuroscience (miscellaneous)
pre-print: 210
2015Máth, J., Mező, F., Abari, K., Mező, K.: Fejlesztőprogramok hatásvizsgálatának matematikai statisztikai alapfogalmai.
Különleges bánásmód. 1 (1), 69-77, 2015.
Kiadói változat: 58
2015Bellon, G.: Játékkal a különleges bánásmódot igénylő gyermekekért (Recenzió).
Különleges bánásmód. 3 81-86, 2015.
(Ismertetett mű: szerk. Mező Katalin. -Játékkal a különleges bánásmódot igénylő gyermekekért /Miskolc : Bíbor Kiadó, 2015 . -122 oldal. -)
Kiadói változat: 71
2015Biró, P., Csernoch, M., Máth, J., Abari, K.: Measuring the level of algorithmic skills at the end of secondary education in Hungary.
Proc. Soc. Behav. Sci. 176 876-883, 2015.
kiadói változat: 116
2015Balázs, K., Kovács, J., Münnich, Á.: Pszichológiai Módszertani Tanulmányok.
Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 259 p., 2015. ISBN: 9789633185209
teljes szöveg: 1393
2015Merza, K., Papp, G., Kuritárné Szabó, I.: The role of childhood traumatization in the development of borderline personality disorder in Hungary.
Eur. J. Psychiat. 29 (2), 105-118, 2015.
Folyóirat-mutatók:
Q3 Psychiatry and Mental Health
Kiadói változat: 95
2015Csernoch, M., Biró, P., Abari, K., Máth, J.: Understanding algorithms in different presentations.
Acta Didact. Napocensia. 8 (4), 1-12, 2015.
kiadói változat: 40
2014Kovács, J.: Az igazságosság és a hatékonyság az interperszonális és a társadalmi kapcsolatok pszichológiájában.
Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 230 p., 2014. ISBN: 9789633184486
354
2014Aspan, N., Bozsik, C., Gadoros, J., Nagy, P., Inántsy-Pap, J., Vida, P., Halász, J.: Emotion Recognition Pattern in Adolescent Boys with Attention-Deficit/Hyperactivity Disorder.
Biomed Res. Int. 2014 1-8, 2014.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Biochemistry, Genetics and Molecular Biology (miscellaneous)
Q2 Immunology and Microbiology (miscellaneous)
Q2 Medicine (miscellaneous)
kiadói változat: 91
2014Fuszek, C., Arató, F., Balogh, L., Bodnár, G., Gyarmathy, É., Fodor, S., Vass, V.: Ez is tehetséggondozás!.
Iskolakultúra. 24 (4), 100-120, 2014.
kiadói változat: 18
2014Kovács, J., Pántya, J., Medvés, D., Hidegkuti, I., Heim, O., Bursavich, J.: Justifying environmentally significant behavior choices: An American-Hungarian cross-cultural comparison.
J. Environ. Psychol. 37 31-39, 2014.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Applied Psychology
Q1 Social Psychology
pre-print: 202
2014Buda, M., Fodor, S.: Kreativitás és azon túl.
Iskolakultúra. 24 (3), 33-40, 2014.
kiadói változat: 8
2013Harmatiné Olajos, T.: A női tehetség kibontakozásának problémái.
Tehetség. 21 (1), 5-7, 2013.
Kiadói változat: 19
2013Jakab, A., Emri, M., Spisák, T., Szemán-Nagy, A., Béres, M., Kis, S., Molnár, P., Berényi, E.: Autistic Traits in Neurotypical Adults: correlates of Graph Theoretical Functional Network Topology and White Matter Anisotropy Patterns.
PLoS One. 8 (4), e60982, 2013.
Folyóirat-mutatók:
D1 Agricultural and Biological Sciences (miscellaneous)
Q1 Biochemistry, Genetics and Molecular Biology (miscellaneous)
D1 Medicine (miscellaneous)
kiadói változat: 183
2013Lukács-Márton, R., Szabó, P.: Egészségi állapot, testkép- és evészavarok a szépségiparban dolgozók körében.
Orv. Hetil. 154 (17), 665-670, 2013.
Folyóirat-mutatók:
Q3 Medicine (miscellaneous)
pre-print: 449
2013Kondé, Z., Szabó, G., Szabó, C.: Hipnotikus fogékonyság és exekutív hatékonyság.
Pszichológia. 33 (4), 271-291, 2013.
pre-print: 101
2013Csörsz, I., Kakuk, P., Molnár Mills, E., Molnár, P., Máth, J., Csabai, M.: The influence of patient gender on medical and psychology students' illness attributions: experiences with a narrative technique.
J. Health Psychol. 19 (5), 642-652, 2013.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Applied Psychology
pre-print: 184
2012Kovács, J., Bernáth, Á., Pántya, J., Máth, J., Hidegkuti, I.: "Elég-e már a rosszból?": az eszkalálódó konfliktusból való kilépés kísérletes vizsgálata a viszonzatlan békülési gesztus és a mentalizációs képesség függvényében.
Magyar Pszichológiai Szemle. 67 (4), 653-671, 2012.
Folyóirat-mutatók:
Q3 Psychology (miscellaneous)
pre-print: 183
2012Körmendi, A., Pataky, N.: A kóros játékszenvedély terápiája.
Magyar Pszichológiai Szemle. 67 (3), 519-540, 2012.
Folyóirat-mutatók:
Q3 Psychology (miscellaneous)
pre-print: 707
2012Harmatiné Olajos, T.: Tehetség és/vagy hiperaktivitás?.
Tehetség. 20 (4), 6-7, 2012.
Kiadói változat: 82
2012Holló, G., Novák, M.: The manoeuvrability hypothesis to explain the maintenance of bilateral symmetry in animal evolution.
Biol Direct. 7 (1), 22, 2012.
Folyóirat-mutatók:
D1 Agricultural and Biological Sciences (miscellaneous)
D1 Applied Mathematics
Q1 Biochemistry, Genetics and Molecular Biology (miscellaneous)
D1 Ecology, Evolution, Behavior and Systematics
Q1 Immunology
D1 Modeling and Simulation
kiadói változat: 97
2011Tóth, L.: A Kreatív Problémamegoldás programja.
Tehetség. 19 (3), 3-4, 2011.
Kiadói változat: 2
2011Fodor, S.: Az "ismeretlen ismerős": Gagné tehetségmodelljének átdolgozott változata.
Tehetség. 19 (3), 5-7, 2011.
Kiadói változat: 109
2011Tóth, L.: Dabrowski érzelmi fejlődéselmélete.
Tehetség. 19 (1), 3-4, 2011.
Kiadói változat: 26
2011Fodor, S.: Hátrányos helyzetű tehetségesek.
Tehetség. 19 (1), 7-8, 2011.
Kiadói változat: 26
2011Tóth, L.: Perfekcionizmus és tehetség.
Tehetség. 19 (4), 3-4, 2011.
Kiadói változat: 34
2011Tóth, L.: Piirto piramis modellje.
Tehetség. 19 (2), 3-4, 2011.
Kiadói változat: 37
2010Körmendi, A., Kurucz, G.: A "majdnem nyertem" jelenség vizsgálata nem szerencsejátékos mintán.
Pszichológia. 30 (4), 335-348, 2010.
pre-print: 342
2010Tóth, L.: Adottság vagy nevelés?.
Tehetség. 18 (2), 3-4, 2010.
Kiadói változat: 43
2010Tóth, L.: Akadályozottság és tehetség.
Tehetség. 18 (3), 3-4, 2010.
Kiadói változat: 28
2010Tóth, L.: A kreativitás mérése.
Tehetség. 18 (4), 3-5, 2010.
Kiadói változat: 145
2010Tóth, L.: A tehetség kibontakozása.
Tehetség. 18 (1), 3-4, 2010.
Kiadói változat: 8
2010Fodor, S.: Az idegennyelv-tanulási motiváció és az azzal összefüggésben álló tanulói jellegzetességek változása a felső tagozatban.
Iskolakultúra. 20 (9), 105-117, 2010.
Kiadói változat: 129
2010Fodor, S.: Korai tehetséggondozás: tehetségek az óvodában.
Tehetség. 18 (3), 5-8, 2010.
Kiadói változat: 19
2010Harmatiné Olajos, T.: Tehetség: az iskola és a család közös kihívása.
Tehetség. 18 (2), 4-5, 2010.
Kiadói változat: 2
2010Sipos, S., Csízik, T., Hunya, P.: Tiszta érdekkonfliktusok során jelentkező viselkedési szándékot befolyásoló tényezők - a társas értékorientáción túl.
Pszichológia. 30 (3), 207-231, 2010.
pre-print: 115
2009Harmatiné Olajos, T.: Az emberi elme rejtélye: savant szindrómás tehetségek.
Tehetség. 17 (4), 4-5, 2009.
Kiadói változat: 66
2009Cserepes, R., Pék, G.: Az özvegység hatása a nőiség megélésére és a szubjektív jóllétre középkorú és idős asszonyok csoportjaiban.
Magyar Gerontol. 1 (3), 24-34, 2009.
kiadói változat: 46
2009Tóth, L.: Értelmi fejlődés.
Tehetség. 17 (5), 3-5, 2009.
post-print: 43
2009Tóth, L.: Gyorsítás.
Tehetség. 17 (2), 3-4, 2009.
Kiadói változat: 9
2009Tóth, L.: Igényszint és teljesítmény.
Tehetség. 17 (6), 3-4, 2009.
post-print: 376
2009Tóth, L.: Intelligencia.
Tehetség. 17 (3), 3-6, 2009.
Kiadói változat: 14
2009Tóth, L.: Kognitív stílusok.
Tehetség. 17 (4), 3-4, 2009.
Kiadói változat: 114
2009Tóth, L.: Kreativitás.
Tehetség. 17 (1), 3-4, 2009.
post-print: 288
2008Tóth, L.: Kreativitás és szövegértés.
Iskolakultúra. 18 (5-6), 29-39, 2008.
Kiadói változat: 6
2008Tóth, L.: Ötletbörze.
Tehetség. 16 (3), 3-4, 2008.
post-print: 17
2008Tóth, L.: Tanulási stílusok.
Tehetség. 16 (3), 3, 2008.
Kiadói változat: 17
2008Tóth, L.: Tehetségdefiníciók.
Tehetség. 16 (2), 3-4, 2008.
Kiadói változat: 62
2007Máth, J., Revákné Markóczi, I.: A problémaközpontú módszer hatékonysága a középiskolai biológiatanításban.
Iskolakultúra. 17 (6-7), 97-113, 2007.
Kiadói változat: 6
2006Balázs, K., Hidegkuti, I., Boeck, P.: Detecting Heterogeneity in Logistic Regression Models.
Appl. Psychol. Meas. 30 (4), 322-344, 2006.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Psychology (miscellaneous)
D1 Social Sciences (miscellaneous)
pre-print: 97
2005Tánczos, J., Máth, J.: Attitűdbeli és motivációs sajátosságok az idegen nyelv tanulásában.
Iskolakultúra. 15 (12), 43-47, 2005.
kiadói változat: 18
2005Forgács, A.: Az ellipszis Cicero Catilina elleni első beszédében generatív grammatikai szemszögből.
Argumentum. 1 16-25, 2005.
kiadói változat: 12
2002Alberth, M., Gál, N., Nemes, J., Töviskes, M., Máth, J.: 12-14 éves gyermekek "fogászati félelmének és szorongásának" hatása a fogazat állapotának alakulására.
Fogorv. Szle. 95 (3), 113-117, 2002.
Folyóirat-mutatók:
Q4 Medicine (miscellaneous)
Kiadói változat: 104
2001Alberth, M., Nemes, J., Török, J., Makay, Á., Máth, J.: A szülői félelem hatása a gyermek fogazati állapotára.
Fogorv. Szle. 94 (2), 205-207, 2001.
Folyóirat-mutatók:
Q4 Medicine (miscellaneous)
Kiadói változat: 25
1999Bóta, M., Dávid, I.: Az érem két oldala: tanári és tanulói vélemények a tehetségről.
Iskolakultúra. 9 (4), 14-24, 1999.
Kiadói változat: 5
1993Túry, F., Szabó, P.: A táplálkozási viselkedés zavarainak disszociációs hipotézise.
LAM. 3 (3), 264-269, 1993.
kiadói változat: 64
1991Szabó, P., Túry, F., Madléna, M.: A bulimia nervosa sztomatológiai vonatkozásai.
Fogorv. Szle. 84 301-305, 1991.
Kiadói változat: 65