Összes letöltés a DEA-ból: 11516
Ország | Letöltések |
---|---|
Magyarország (HU) | 4974 |
Egyesült Államok (US) | 3465 |
Kína (CN) | 400 |
Hong Kong SAR (Kínai Népköztársaság) (HK) | 337 |
Románia (RO) | 297 |
Németország (DE) | 284 |
Egyesült Királyság (GB) | 102 |
Oroszország (RU) | 83 |
Szlovákia (SK) | 72 |
Franciaország (FR) | 71 |
Írország (IE) | 71 |
Kanada (CA) | 70 |
Ukrajna (UA) | 58 |
Hollandia (NL) | 52 |
Egyiptom (EG) | 41 |
Szerbia (RS) | 40 |
Ausztria (AT) | 34 |
Csehország (CZ) | 33 |
Svédország (SE) | 33 |
India (IN) | 30 |
Finnország (FI) | 29 |
Litvánia (LT) | 24 |
Törökország (TR) | 20 |
Olaszország (IT) | 18 |
Indonézia (ID) | 17 |
Ausztrália (AU) | 16 |
Egyesült Arab Emírségek (AE) | 15 |
Dél-Afrika (ZA) | 15 |
Malajzia (MY) | 14 |
Dánia (DK) | 12 |
Lengyelország (PL) | 12 |
Portugália (PT) | 12 |
Svájc (CH) | 11 |
Vietnám (VN) | 11 |
Brazília (BR) | 10 |
Thaiföld (TH) | 9 |
Chile (CL) | 8 |
Fülöp-szigetek (PH) | 8 |
Horvátország (HR) | 7 |
Japán (JP) | 7 |
Szingapur (SG) | 7 |
Spanyolország (ES) | 6 |
Norvégia (NO) | 6 |
Albánia (AL) | 5 |
Kolumbia (CO) | 5 |
Szaud-Arábia (SA) | 5 |
Izrael (IL) | 4 |
Nigéria (NG) | 4 |
Pakisztán (PK) | 4 |
Belgium (BE) | 3 |
Algéria (DZ) | 3 |
Irak (IQ) | 3 |
Argentína (AR) | 2 |
Bulgária (BG) | 2 |
Görögország (GR) | 2 |
Jordánia (JO) | 2 |
Új-Zéland (NZ) | 2 |
Tunézia (TN) | 2 |
Bosznia-Hercegovina (BA) | 1 |
Banglades (BD) | 1 |
Ciprus (CY) | 1 |
Gibraltár (GI) | 1 |
Izland (IS) | 1 |
Kenya (KE) | 1 |
Kambodzsa (KH) | 1 |
Srí Lanka (LK) | 1 |
Norfolk-sziget (NF) | 1 |
Omán (OM) | 1 |
Seychelle-szigetek (SC) | 1 |
Szlovénia (SI) | 1 |
Szíria (SY) | 1 |
Zambia (ZM) | 1 |
n.a. | 613 |
Megjelenés | Publikáció | Fájlletöltések |
---|---|---|
2024 | Selejó Joó, B., Komóczi, M., Csukonyi, C.: A mesterséges intelligencia felhasználása a humánerőforrás-menedzsment során. Új Munkaügyi Szemle. 5 (2), 15-22, 2024. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/369926 | Kiadói változat: 5 |
2024 | Oláh, N., Olajos, T.: A tehetséges tanulók iskolai teljesítményét korlátozó belső gátak. Iskolakultúra. 34 (4), 90-110, 2024. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/379443 | kiadói változat: 7 |
2024 | Garbóczy, S., Mohos, A., Égerházi, A., Szemán-Nagy, A., Zsuffa, J., Heim, S., Rekenyi, V., Kolozsvári, L.: Exploration of the Hungarian Version of Test Your Memory in General Practice: A Cross-Sectional Correlational Study of a Convenience Sample of Middle-Aged and Older Adults. Geriatrics. 9 (3), 1-15, 2024. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/370840 | kiadói változat: 4 |
2024 | Berze, I., Varga, A., Mónus, F., Dúll, A.: Magyar diákok környezettudatos világképének mérése: A NEP Skála gyermekeknek készült magyar változata dimenzionalitásának és validitásának megerősítő vizsgálata. Magyar Pszichológiai Szemle. 78 (4), 647-673, 2024. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/365358 Folyóirat-mutatók:
Q4 Psychology (miscellaneous) (2023) | Kiadói változat: 5 |
2024 | Szepesi, C., Böszörményi-Zelizi, P., Szemán-Nagy, A., Soós, M., Horváth, N., Rekenyi, V., Zurashvili, S., Kolozsvári, L.: Multimodal assessment of social anxiety among international students. Pers. Individ. Differ. 225 1-11, 2024. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/369003 Folyóirat-mutatók:
Q1 Psychology (miscellaneous) (2023) | kiadói változat: 6 |
2024 | Kovács, J., Csontos, F.: Munkahelyi motiváció és szervezeti elkötelezettség a távmunka idején vezetői stílusok és gyakorlatok függvényében. Új Munkaügyi Szemle. 5 (1), 2-11, 2024. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/368067 | Kiadói változat: 5 |
2024 | Balogh, É., Erdei, I., Kovács, K., Nagy, B.: Psychological Effects Of Animal-Assisted Programs Among Children With Special Needs-Experiences From A Systematic Review. J. Positive Psych. Wellb. 8 (2), 171-189, 2024. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/370345 | Kiadói változat: 5 |
2024 | Szabó, B., Őrsi, B., Csukonyi, C.: Robots for surgeons? Surgeons for robots? Exploring the acceptance of robotic surgery in the light of attitudes and trust in robots. BMC Psychol. 12 (1), 1-11, 2024. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/365482 Folyóirat-mutatók:
Q1 Medicine (miscellaneous) (2023) Q1 Psychology (miscellaneous) (2023) | kiadói változat: 4 |
2024 | Boris, P., Kovács, K., Nagy, B.: The comparative study of chronically ill and healthy children and adolescents in the light of their general mental health. Sci. Rep. 14 (1), 1-15, 2024. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/367740 Folyóirat-mutatók:
D1 Multidisciplinary (2023) | kiadói változat: 9 |
2024 | Kovács, K., Balogh, É., Lovas, B., Boris, P., Nagy, B.: The role of animal-assisted programs in physical health improvement of children and adolescents with special education needs - a systematic review. BMC Public Health. 24 (824), 1-10, 2024. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/367626 Folyóirat-mutatók:
Q1 Public Health, Environmental and Occupational Health (2023) | kiadói változat: 10 |
2023 | Hőgye-Nagy, Á., Kovács, G., Kurucz, G.: Acceptance of self-driving cars among the university community: Effects of gender, previous experience, technology adoption propensity, and attitudes toward autonomous vehicles. Transp. Res. Pt. F-Traffic Psychol. Behav. 94 353-361, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/347957 Folyóirat-mutatók:
Q1 Applied Psychology Q1 Automotive Engineering Q1 Civil and Structural Engineering Q1 Transportation | Kiadói változat: 7 |
2023 | Szászi, B., Szabó, P.: A testdiszmorfiás zavar pszichológiai vonatkozásai. Magyar Pszichológiai Szemle. 78 (3), 409-435, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/361277 Folyóirat-mutatók:
Q4 Psychology (miscellaneous) | Kiadói változat: 9 |
2023 | Bákonyi, D.: Cikkismertetés: Transzdiszciplináris népegészségügyi modell a gyermekek és serdülők mentális egészségfejlesztésére = Review : A transdisciplinary public health model for child and adolescent mental healthcare. MEJ. 1 (2), 32-36, 2023. (Ismertetett mű: Sheila Ramaswamy, John Vijay Sagar, Shekhar Seshadri. -A transdisciplinary public health model for child and adolescent mental healthcare in low- and middle-income countries /In: The Lancet Regional Health - Southeast Asia. - 3 (2022), p. 1-4. -) Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/364194 | Kiadói változat: 6 |
2023 | Csukonyi, C., Nagy, R.: Coping with sports injuries among individual and team sport athletes. Stadium. 6 (2), 15-38, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/365478 | kiadói változat: 18 |
2023 | Kovács, K., Kovács, K., Bacskai, K., Békési, Z., Oláh, Á., Pusztai, G.: Correction: Kovács et al. The Effects and Types of Parental Involvement in School-Based Sport and Health Programs Still Represent a Knowledge Gap: A Systematic Review. Int. J. Environ. Res. Public Health 2022, 19, 12859. Int. J. Environ. Res. Public Health. 20 (9), 1-1, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/357655 | kiadói változat: 16 |
2023 | Kolozsvári, L., Rekenyi, V., Garbóczy, S., Hőgye-Nagy, Á., Szemán-Nagy, A., Sayed-Ahmad, M., Héjja-Nagy, K.: Effects of Health Anxiety, Social Support, and Coping on Dissociation with Mediating Role of Perceived Stress during the COVID-19 Pandemic. Int. J. Environ. Res. Public Health. 20 (8), 1-21, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/349245 Folyóirat-mutatók:
Q2 Health, Toxicology and Mutagenesis Q2 Pollution Q2 Public Health, Environmental and Occupational Health | kiadói változat: 7 |
2023 | Gebregergis, W., Kovács, K., Csukonyi, C.: Fostering Psychological Wellbeing and Student Engagement in Higher Education Students through Positive Psychological Capital: The Mediating Role of Academic Stress. J. Pos. Psych. Wellb. 7 (4), 14-33, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/361631 | Kiadói változat: 7 |
2023 | Babinszki, E., Balázs, K.: Humorous advertisement categories. Eur. J. Humour Res. 11 (4), 31-53, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/364313 Folyóirat-mutatók:
Q4 Applied Psychology Q3 Communication Q2 Cultural Studies Q2 Linguistics and Language | kiadói változat: 23 |
2023 | Kovács, J., Csukonyi, C., Kovács, K., Liszka, D., Walawender, P.: Integrative attitudes of Ukrainian war refugees in two neighboring European countries (Poland and Hungary) in connection with posttraumatic stress symptoms and social support. Front. Public Health. 11 1-9, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/363451 Folyóirat-mutatók:
Q1 Public Health, Environmental and Occupational Health | kiadói változat: 14 |
2023 | Kondé, Z., Kovács, Z., Herendiné Kónya, E.: Modeling teachers' reactions to unexpectedness. Learn Instr. 86 1-10, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/354711 Folyóirat-mutatók:
D1 Developmental and Educational Psychology D1 Education | Kiadói változat-szabadon hozzáférhető: 29 |
2023 | Horváth-Labancz, E., Sándor, A., Balázs, K., Molnár, J., Kuritárné Szabó, I.: Pathological personality traits of maladaptive daydreamers measured by the Personality Inventory for DSM-5 in a psychiatric sample. Clin. Psychol. Psychother. 30 (3), 536-547, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/343452 Folyóirat-mutatók:
Q1 Clinical Psychology D1 Medicine (miscellaneous) | kiadói változat: 95 |
2023 | Bacskai, K., Dan, B., Szűcs, T., Sávai-Átyin, R., Hrabéczy, A., Kovács, K., Ridzig, G., Kiss, D., Pusztai, G.: Problémák és megoldások a sajátos nevelési igényű diákok tanárai és szülei közötti együttműködésben. Iskolakultúra. 33 (9), 3-29, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/361677 | Kiadói változat: 6 |
2023 | Őrsi, B., Csukonyi, C.: Psychological Aspects and Opinions about Some Typical Robots and Robots in General. Recent Innov. Mechatron. 10 (1), 1-8, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/364838 | kiadói változat: 4 |
2023 | Őri, D., Vass, E., Vajsz, K., Vincze, K., Sztancsik, V., Szemán-Nagy, A., Simon, L.: Psychometric validation of the Reported and Intended Behaviour Scale (RIBS) in Hungary with a particular focus on 'Don't know' responses and further scoring recommendations. BMC Public Health. 23 (1), 1-12, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/359136 Folyóirat-mutatók:
Q1 Public Health, Environmental and Occupational Health | kiadói változat: 7 |
2023 | Ambrusz, A.: Relationships between smoking habits, subjective health status, life satisfaction, and happiness among the police officers of a Hungarian region. Studia UBB Psychol.-Paed. 68 (1), 61-73, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/359420 | Kiadói változat: 6 |
2023 | Csukonyi, C., Ágoston, M.: Territorial behaviour and aggression of athletes in relation to their resilience level. Stadium. 6 (1), 1-14, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/364244 | kiadói változat: 14 |
2023 | Rekenyi, V., Garbóczy, S., Szemán-Nagy, A., Al-Tammemi, A., Sayed-Ahmad, M., Kolozsvári, L.: The Effects and Differences of Social Support, Depression, and Vital Exhaustion during the COVID-19 Pandemic among International and Domestic University Students. Int. J. Environ. Res. Public Health. 20 (2), 1-14, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/345027 Folyóirat-mutatók:
Q2 Health, Toxicology and Mutagenesis Q2 Pollution Q2 Public Health, Environmental and Occupational Health | kiadói változat: 27 |
2022 | Hujber-Mitru, S., Balázs, K.: A meggyőzés pozitív útjai időskorban. Magy. gerontol. 14 83-85, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/344878 | Kiadói változat: 4 |
2022 | Münnich, Á., Vargáné Karsai, E., Nagy, J.: A real-time network-based approach for analysing best-worst data types. SN Bus Econ. 2 (1), 1-24, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/327466 | kiadói változat: 26 |
2022 | Czifra, J., Csukonyi, C.: A vezetés paradigmaváltása a COVID-19 pandémia alatt avagy hogyan (ne) vezessünk turbulenciában. Új Munkaügyi Szemle. 3 (3), 15-24, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/364842 | Kiadói változat: 5 |
2022 | Kovács, K., Mercz-Madarassy, K.: Hátrányos helyzetű térségekben tanuló általános iskolások távolléti oktatással kapcsolatos attitűdjeire ható tényezők. Iskolakultúra. 32 (10), 22-44, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/357926 | Kiadói változat: 7 |
2022 | Lozano, R., Barreiro-Gen, M., D'Amato, D., Gago-Cortes, C., Favi, C., Martins, R., Mónus, F., Caeiro, S., Benayas, J., Caldera, S., Bostanci, S., Djekic, I., Moneva, J., Sáenz, O., Awuzie, B., Gladysz, B.: Improving sustainability teaching by grouping and interrelating pedagogical approaches and sustainability competences: Evidence from 15 Worldwide Higher Education Institutions. Sustain. Dev. 31 (1), 349-359, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/357555 Folyóirat-mutatók:
D1 Development Q1 Renewable Energy, Sustainability and the Environment | Kiadói változat: 6 |
2022 | Kovács, K., Dan, B., Hrabéczy, A., Bacskai, K., Pusztai, G.: Is Resilience a Trait or a Result of Parental Involvement?: The Results of a Systematic Literature Review. Educ. Sci. 12 (6), 1-18, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/333989 Folyóirat-mutatók:
Q2 Computer Science Applications Q2 Computer Science (miscellaneous) Q2 Developmental and Educational Psychology Q2 Education Q2 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation Q2 Public Administration | kiadói változat: 28 |
2022 | Berze, I., Varga, A., Mónus, F., Néder, K., Dúll, A.: Measuring Environmental Worldviews: Investigating the Dimensionality of the New Environmental Paradigm Scale for Children in a Large Central European Sample. Sustainability. 14 (8), 1-17, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/368975 Folyóirat-mutatók:
Q2 Computer Networks and Communications Q2 Energy Engineering and Power Technology Q2 Environmental Science (miscellaneous) Q1 Geography, Planning and Development Q2 Hardware and Architecture Q2 Management, Monitoring, Policy and Law Q2 Renewable Energy, Sustainability and the Environment | Kiadói változat: 9 |
2022 | Ocsenás, D., Kovács, J.: Nemi, demográfiai és nemi egalitarianizmussal kapcsolatos vélekedés szerinti sajátosságok a hosszú távra szóló párválasztással kapcsolatos attitűdökben. Magyar Pszichológiai Szemle. 77 (4), 507-530, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/344712 Folyóirat-mutatók:
Q4 Psychology (miscellaneous) | Kiadói változat: 5 |
2022 | Hamvai, C., Hidegkuti, I., Vargha, A., Konkoly Thege, B.: Parental Burnout in Hungary - Development and Psychometric Evaluation of the Hungarian Parental Burnout Assessment (PBA-HUN). Eur. J. Ment. Health. 17 (1), 47-61, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/364989 Folyóirat-mutatók:
Q4 Health (social science) Q4 Psychiatry and Mental Health Q4 Psychology (miscellaneous) Q4 Public Health, Environmental and Occupational Health | Kiadói változat: 12 |
2022 | Szabó, E., Körmendi, A., Kurucz, G., Olajos, T., Pataky, N., Cropley, D.: Personality Traits as Predictors of Malevolent Creative Ideation in Offenders. Behavioral Sciences. 12 (7), 1-20, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/344767 Folyóirat-mutatók:
Q3 Behavioral Neuroscience Q2 Development Q2 Ecology, Evolution, Behavior and Systematics Q3 Genetics Q2 Psychology (miscellaneous) | kiadói változat: 24 |
2022 | Kovács, K., Kovács, K., Szabó, F., Dan, B., Szakál, Z., Moravecz, M., Szabó, D., Olajos, T., Csukonyi, C., Papp, D., Őrsi, B., Pusztai, G.: Sport Motivation from the Perspective of Health, Institutional Embeddedness and Academic Persistence among Higher Educational Students. Int. J. Environ. Res. Public Health. 19 (12), 1-23, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/338967 Folyóirat-mutatók:
Q2 Health, Toxicology and Mutagenesis Q2 Pollution Q2 Public Health, Environmental and Occupational Health | Kiadói változat: 7 |
2022 | Kovács, K., Kovács, K., Bacskai, K., Békési, Z., Oláh, Á., Pusztai, G.: The Effects and Types of Parental Involvement in School-Based Sport and Health Programs Still Represent a Knowledge Gap: A Systematic Review. Int. J. Environ. Res. Public Health. 19 (19), 1-13, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/338964 Folyóirat-mutatók:
Q2 Health, Toxicology and Mutagenesis Q2 Pollution Q2 Public Health, Environmental and Occupational Health | Kiadói változat: 22 |
2022 | Rekenyi, V., Garbóczy, S., Szemán-Nagy, A., Ala'a B., T., Mohamed, S., Kolozsvári, L.: The Effects of Social Support on Depression and Vital Exhaustion during the COVID-19 Pandemic. Preprints. 12 1-13, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/342027 | Preprint: 8 |
2022 | Csernoch, M., Máth, J., Nagy, T.: The Interpretation of Graphical Information in Word Processing. Entropy. 24 (10), 1-16, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/359591 Folyóirat-mutatók:
Q2 Electrical and Electronic Engineering Q2 Information Systems Q2 Mathematical Physics Q2 Physics and Astronomy (miscellaneous) | kiadói változat: 4 |
2022 | Horváth-Labancz, E., Balázs, K., Kuritárné Szabó, I.: The psychometric properties of the Hungarian version of the Personality Inventory for DSM-5 in a clinical and a community sample. Curr. Psychol. 41 (5), 3236-3246, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/304632 Folyóirat-mutatók:
Q2 Psychology (miscellaneous) | kiadói változat: 49 |
2022 | Balázs, K., Vincze, P., Hujber-Mitru, S.: Vulnerability of elderly consumers - their children's perception. Magy. gerontol. 14 (Konferencia), 17-19, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/345028 | Kiadói változat: 9 |
2021 | Új, E., Csukonyi, C., Őrsi, B., Kiss, B.: A célkitűzés hatása az utánpótlás korú kosárlabdázók fejleszthetőségére a kontrollhely és motiváció forrásának tükrében. Stadium Hung. J. Sport Sci. 4 (1), 1-20, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/325141 | kiadói változat: 34 |
2021 | Szabó, F., Kovács, K., Polonyi, T.: A múlt öröksége: hátrányos helyzet és idegennyelv-oktatás : egy interjúkutatás eredményei. IQ. 31 (7-8), 69-87, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/321908 | kiadói változat: 30 |
2021 | Kovács, K.: A sportperzisztencia vizsgálata az egészség, kapcsolati háló, motiváció és tanulmányi eredményesség függvényében. Iskolakultúra. 31 (5), 55-71, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/325112 | kiadói változat: 40 |
2021 | Fodor, S., Páskuné Kiss, J., Máth, J., Fehér, Á.: A tanórán és iskolán kívüli tanulási elfoglaltságok motivációjának kvalitatív vizsgálata kiemelkedő kognitív képességű tanulóknál. Magyar Pszichológiai Szemle. 76 (2), 393-420, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/344685 Folyóirat-mutatók:
Q4 Psychology (miscellaneous) | Kiadói változat: 16 |
2021 | Olajos, T., Hőgye-Nagy, Á., Héjja-Nagy, K., Dávid, M.: Az adaptív és maladaptív perfekcionizmussal együtt járó motivációs mintázatok feltáró vizsgálata. Magyar Pszichológiai Szemle. 76 (2), 353-376, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/344887 Folyóirat-mutatók:
Q4 Psychology (miscellaneous) | Kiadói változat: 5 |
2021 | Olajos, T., Fodor, S.: Az új rendvédelmi tehetségmenedzsment-rendszer tudományos megalapozása I. Tehetséges személyek a munka világában. Belügyi Szle. 69 (8), 1429-1447, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/324231 | kiadói változat: 16 |
2021 | Fodor, S., Olajos, T.: Az új rendvédelmi tehetségmenedzsment-rendszer tudományos megalapozása II. A munkahelyi tehetségmenedzsment pszichológiai alapjai. Belügyi Szle. 69 (8), 1449-1468, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/324229 | kiadói változat: 6 |
2021 | Csernoch, M., Biró, P., Máth, J.: Developing computational thinking skills with algorithm-driven spreadsheeting. IEEE Access. 9 153943-153959, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/325384 Folyóirat-mutatók:
Q1 Computer Science (miscellaneous) Q1 Engineering (miscellaneous) Q1 Materials Science (miscellaneous) | Kiadói változat: 34 |
2021 | Dávid, B., Csukonyi, C., Ocsenás, D., Kardos, S.: Evolution of the components of sportsmanship and aggression in terms of water polo player positions. Stadium. 4 (2), 1-14, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/365159 | kiadói változat: 26 |
2021 | Abari, K., Szabó, F., Polonyi, T.: HANNA: Gamifikált digitális tananyag hátrányos helyzetű tanulók nyelvtanulásának segítésére. Educatio. 30 (2), 317-326, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/340944 | Kiadói változat: 8 |
2021 | Garbóczy, S., Szemán-Nagy, A., Ahmad, M., Kolozsváriné Harsányi, S., Ocsenás, D., Rekenyi, V., Al-Tammemi, A., Kolozsvári, L.: Health anxiety, perceived stress, and coping styles in the shadow of the COVID-19. BMC Psychol. 9 (1), 1-13, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/305537 Folyóirat-mutatók:
Q1 Medicine (miscellaneous) Q1 Psychology (miscellaneous) | kiadói változat: 51 |
2021 | Szabó, F.: Idegennyelv-oktatás és hátrányos helyzet: a nyelvérzék és nyelvtanulási sikeresség összefüggései egy Kelet-Magyarországi hátrányos helyzetű régió 11-12 éves korú tanulóinál. Partium Kiadó, Nagyvárad, 259 p., 2021. ISBN: 9786069673102 Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/305623 | kiadói változat: 364 |
2021 | Lengyel, A., Keczeli, D., Orosz, R., Bács, Z., Müller, A., Szőke, S., Bácsné Bába, É.: Initial Validation of the Mindful Presence Scale: the Issue of the Construal Level of Scale Items. Front. Psychol. 12 1-17, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/321576 Folyóirat-mutatók:
Q1 Psychology (miscellaneous) | kiadói változat: 30 |
2021 | Szele, A., Inántsy-Pap, J.: Investigation of Emotional Intelligence and Empathy in the Siblings of Children with Autism Spectrum Disorder. Különleges bánásmód. 7 (1), 59-68, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/325119 | kiadói változat: 66 |
2021 | Nagy, L., Balázs, K.: Jellemző megküzdési módok és a társadalmi problémák kezelése. Magyar Pszichológiai Szemle. 75 (4), 531-556, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/344920 Folyóirat-mutatók:
Q4 Psychology (miscellaneous) | Kiadói változat: 5 |
2021 | Malét-Szabó, E., Balázs, K., Kurucz, G., Münnich, Á.: Kompetenciarendszerek kialakítási és mérési módszertana a belügyi alkalmasságvizsgálati rendszerben. Belügyi Szle. 69 (8), 1361-1383, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/324230 | kiadói változat: 15 |
2021 | Czékmán, B., Kocsis, J., Abari, K.: Tablets in Hungarian Primary Schools. Cent. Eur. J. Educat. Res. 3 (2), 29-37, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/324233 | kiadói változat: 15 |
2021 | Papp, D., Győri, K., Kovács, K., Csukonyi, C.: The effects of video gaming on academic effectiveness of higher education students during emergency remote teaching. Hung. educ. res. j. 12 (2), 202-212, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/325014 | kiadói változat: 71 |
2021 | Garbóczy, S., Szemán-Nagy, A., Ahmad, M., Kolozsváriné Harsányi, S., Ocsenás, D., Rekenyi, V., Tischler, P., Al-Tammemi, A., Kolozsvári, L.: The Emergence of Dissociative Experiences as a Function of Perceived Stress Among University Students During the COVID-19 Lockdown. Research Square. 2021 1-18, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/310455 | kiadói változat: 35 |
2021 | Kovács, K., Kovács, K.: Using the Behavioural Regulation in an Exercise Questionnaire (BREQ-2) in Central and Eastern Europe: evidence of Reliability, Sociocultural Background, and the Effect on Sports Activity. Int. J. Environ. Res. Public Health. 18 (22), 1-14, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/325670 Folyóirat-mutatók:
Q1 Health, Toxicology and Mutagenesis Q2 Pollution Q2 Public Health, Environmental and Occupational Health | Kiadói változat: 48 |
2020 | Bátfai, N., Csukonyi, C., Papp, D., Hermann, C., Deákné, O., Győri, K.: A DEAC-Hackers esport szakosztály mesterséges intelligencia oktatási és kutatási elképzelése a Minecraftban. Mesterséges intelligencia 2 (1), 95-109, 2020. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/348380 | Kiadói változat: 7 |
2020 | Szabó, P.: Állapotkép az evészavarokról 40 éve írták le a bulimia nervosát. Debr. szle. 1 101-111, 2020. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/288689 | kiadói változat: 353 |
2020 | Nagy, L.: A megküzdés és életkori sajátosságai: A COVID-19 hatása az időskori megküzdésre. Magy. gerontol. 12 (Klsz.), 46-47, 2020. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/345499 | Kiadói változat: 6 |
2020 | Kiss, B., Balogh, L., Münnich, Á., Csukonyi, C.: A sport-psychological diagnostic examination of young EHF handball referees with a focus on mental skills. J. Phys. Education Sport. 20 (4), 1984-1995, 2020. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/299412 Folyóirat-mutatók:
Q3 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation Q4 Sports Science | Kiadói változat: 65 |
2020 | Gabnai-Nagy, E., Bugán, A., Bodnár, B., Papp, G., Nagy, B.: Association between Emotional State Changes in Infertile Couples and Outcome of Fertility Treatment. Geburtshilfe Frauenheilkd. 80 (2), 200-210, 2020. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/281107 Folyóirat-mutatók:
Q2 Maternity and Midwifery Q3 Obstetrics and Gynecology | kiadói változat: 54 |
2020 | Tóth, M., Kiss, B.: Az áramlatélményre való hajlamosság, a teljesítménymotiváció és a kontrollhely kapcsolata kettős karrierű sportolók körében. Stadium Hung. J. Sport Sci. 3 (2), 1-10, 2020. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/331455 | kiadói változat: 14 |
2020 | Túry, F., Szabó, P., Dukay-Szabó, S., Szumska, I., Simon, D., Rathner, G.: Eating disorder characteristics among Hungarian medical students: Changes between 1989 and 2011. J. Behav. Addict. 9 (4), 1079-1087, 2020. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/350793 Folyóirat-mutatók:
D1 Clinical Psychology D1 Medicine (miscellaneous) D1 Psychiatry and Mental Health | Kiadói változat: 5 |
2020 | Fodor, S., Molnár, A.: Karaktererősségek az iskolában. Fogalmak, jellemzők és a fejlesztésre irányuló intervenciók. Iskolakultúra. 30 (4-5), 20-39, 2020. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/339668 | Kiadói változat: 6 |
2020 | Új, E., Őrsi, B., Csukonyi, C.: Kockázatvállalási tendenciák a profi sportolóknál versus kockázatvállalás a munkahelyen. Opus et educatio. 7 (3), 276-281, 2020. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/350676 | Kiadói változat: 5 |
2020 | Sándor, A., Münnich, Á., Molnár, J.: Psychometric properties of the Maladaptive Daydreaming Scale in a sample of Hungarian daydreaming-prone individuals. J. Behav. Addict. 9 (3), 853-862, 2020. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/302309 Folyóirat-mutatók:
D1 Clinical Psychology D1 Medicine (miscellaneous) D1 Psychiatry and Mental Health | kiadói változat: 49 |
2019 | Kiss, B., Balogh, L.: A study of key cognitive skills in handball using the Vienna test system. J. Phys. Education Sport. 19 (1), 733-741, 2019. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/331431 Folyóirat-mutatók:
Q3 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation Q4 Sports Science | kiadói változat: 118 |
2019 | Szabó, F., Polonyi, T., Abari, K.: Foreign Language Learning and Low Socio-Economic Status. PedActa. 9 (2), 37-46, 2019. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/280774 | kiadói változat: 69 |
2018 | Mező, K., Mező, F.: A kreatív, produktív tanulás fejlesztése. Különleges bánásmód. 4 (5), 31-32, 2018. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/268523 | Kiadói változat: 48 |
2017 | Molnár, A., Fodor, S.: A serdülők iskolai énhatékonyságának, aspirációinak és az iskola teljesítményének vizsgálata a célorientációs elmélet tükrében. Iskolakultúra. 27 (1-12), 19-33, 2017. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/289392 | kiadói változat: 44 |
2017 | Holló, G.: Demystification of animal symmetry: symmetry is a response to mechanical forces. Biol Direct. 12 (11), 1-18, 2017. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/240490 Folyóirat-mutatók:
D1 Agricultural and Biological Sciences (miscellaneous) D1 Applied Mathematics Q1 Biochemistry, Genetics and Molecular Biology (miscellaneous) D1 Ecology, Evolution, Behavior and Systematics Q2 Immunology D1 Modeling and Simulation | post-print: 102 |
2017 | Harsányiné Petneházi, Á., Páskuné Kiss, J., Lestyán, E., Kós, N., Szabóné Balogh, Á.: Hátrányos helyzetű tanulók szociális és érzelmi intelligenciájának vizsgálata az Arany János Tehetséggondozó Programban. Magyar Pszichológiai Szemle. 72 (4), 463-489, 2017. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/246026 Folyóirat-mutatók:
Q4 Psychology (miscellaneous) | pre-print: 698 |
2017 | Orosz, G., Fodor, S., Bőthe, B., Tóth-Király, I., Berger, R.: How not to do a Mindset intervention: Learning from a Mindset Intervention among Students with Good Grades. Front. Psychol. 8 1-11, 2017. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/289252 Folyóirat-mutatók:
Q1 Psychology (miscellaneous) | kiadói változat: 65 |
2016 | Gerhát, R.: A sporttehetség felismerésének és fejlesztésének pszichológiai alapjai. Különleges bánásmód. 2 (3), 103-104, 2016. (Ismertetett mű: A sporttehetség felismerésének és fejlesztésének pszichológiai alapjai / Orosz Róbert. -) Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/273065 | kiadói változat: 34 |
2016 | Barkaszi, I., Takács, E., Czigler, I., Balázs, L.: Extreme environment effects on cognitive functions: a longitudinal study in high altitude in Antarctica. Front. Hum. Neurosci. 10 1-12, 2016. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/240904 Folyóirat-mutatók:
Q1 Behavioral Neuroscience Q2 Biological Psychiatry Q1 Neurology Q1 Neuropsychology and Physiological Psychology Q1 Psychiatry and Mental Health | Kiadói változat: 74 |
2016 | Csörsz, I.: Gyógyítók egészsége. Magyar Tud. 177 (4), 508-511, 2016. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/233915 | Kiadói változat: 6 |
2016 | Huszti, A., Revákné Markóczi, I., Máth, J.: Investigating the relationship between problem-solving and metacognition among university students entering university education. Hung. educ. res. j. 6 (1), 76-91, 2016. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/273003 | kiadói változat: 53 |
2016 | Körmendi, A., Brutóczki, Z., Végh, B., Székely, R.: Smartphone use can be addictive? A case report. J. Behav. Add. 5 (3), 548-552, 2016. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/273050 Folyóirat-mutatók:
Q1 Clinical Psychology Q1 Medicine (miscellaneous) Q1 Psychiatry and Mental Health | kiadói változat: 104 |
2015 | Kós, N.: A differenciált oktatás hatására változó személyiségjellemzők: Az önértékelés területeinek fejlődése felső tagozatos tanulóknál. Különleges Bánásmód. 1 (3), 21-42, 2015. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/222191 | Kiadói változat: 129 |
2015 | Buda, M., Fodor, S.: A kreatív klíma: Új irány az iskolai klíma és a konfliktuskezelés kutatásában. Iskolakultúra. 25 (9), 3-17, 2015. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/284160 | kiadói változat: 55 |
2015 | Sulykos, I., Kecskés-Kovács, K., Czigler, I.: Asymmetric effect of automatic deviant detection: the effect of familiarity in visual mismatch negativity. Brain Res. 1626 108-117, 2015. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/206196 Folyóirat-mutatók:
Q2 Developmental Biology Q2 Molecular Biology Q1 Neurology (clinical) Q2 Neuroscience (miscellaneous) | pre-print: 236 |
2015 | Máth, J., Mező, F., Abari, K., Mező, K.: Fejlesztőprogramok hatásvizsgálatának matematikai statisztikai alapfogalmai. Különleges bánásmód. 1 (1), 69-77, 2015. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/234176 | Kiadói változat: 65 |
2015 | Bellon, G.: Játékkal a különleges bánásmódot igénylő gyermekekért (Recenzió). Különleges bánásmód. 3 81-86, 2015. (Ismertetett mű: szerk. Mező Katalin. -Játékkal a különleges bánásmódot igénylő gyermekekért /Miskolc : Bíbor Kiadó, 2015 . -122 oldal. -) Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/228966 | Kiadói változat: 75 |
2015 | Biró, P., Csernoch, M., Máth, J., Abari, K.: Measuring the level of algorithmic skills at the end of secondary education in Hungary. Proc. Soc. Behav. Sci. 176 876-883, 2015. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/208259 | kiadói változat: 118 |
2015 | Balázs, K., Kovács, J., Münnich, Á.: Pszichológiai Módszertani Tanulmányok. Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 259 p., 2015. ISBN: 9789633185209 Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/220040 | teljes szöveg: 1405 |
2015 | Körmendi, A.: S. Gainsbury Internet Gambling: Current Research Findings and Implications. J. Behav. Addict. 4 (1), 33-34, 2015. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/335581 | Kiadói változat: 7 |
2015 | Merza, K., Papp, G., Kuritárné Szabó, I.: The role of childhood traumatization in the development of borderline personality disorder in Hungary. Eur. J. Psychiat. 29 (2), 105-118, 2015. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/228468 Folyóirat-mutatók:
Q3 Psychiatry and Mental Health | Kiadói változat: 103 |
2015 | Csernoch, M., Biró, P., Abari, K., Máth, J.: Understanding algorithms in different presentations. Acta Didact. Napocensia. 8 (4), 1-12, 2015. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/222288 | kiadói változat: 46 |
2014 | Kovács, J.: Az igazságosság és a hatékonyság az interperszonális és a társadalmi kapcsolatok pszichológiájában. Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 230 p., 2014. ISBN: 9789633184486 Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/198811 | 383 |
2014 | Aspan, N., Bozsik, C., Gadoros, J., Nagy, P., Inántsy-Pap, J., Vida, P., Halász, J.: Emotion Recognition Pattern in Adolescent Boys with Attention-Deficit/Hyperactivity Disorder. Biomed Res. Int. 2014 1-8, 2014. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/215280 Folyóirat-mutatók:
Q2 Biochemistry, Genetics and Molecular Biology (miscellaneous) Q2 Immunology and Microbiology (miscellaneous) Q2 Medicine (miscellaneous) | kiadói változat: 98 |
2014 | Fuszek, C., Arató, F., Balogh, L., Bodnár, G., Gyarmathy, É., Fodor, S., Vass, V.: Ez is tehetséggondozás!. Iskolakultúra. 24 (4), 100-120, 2014. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/290947 | kiadói változat: 33 |
2014 | Kovács, J., Pántya, J., Medvés, D., Hidegkuti, I., Heim, O., Bursavich, J.: Justifying environmentally significant behavior choices: An American-Hungarian cross-cultural comparison. J. Environ. Psychol. 37 31-39, 2014. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/194856 Folyóirat-mutatók:
Q1 Applied Psychology Q1 Social Psychology | pre-print: 281 |
2014 | Buda, M., Fodor, S.: Kreativitás és azon túl. Iskolakultúra. 24 (3), 33-40, 2014. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/290946 | kiadói változat: 14 |
2013 | Olajos, T.: A női tehetség kibontakozásának problémái. Tehetség. 21 (1), 5-7, 2013. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/173142 | Kiadói változat: 20 |
2013 | Jakab, A., Emri, M., Spisák, T., Szemán-Nagy, A., Béres, M., Kis, S., Molnár, P., Berényi, E.: Autistic Traits in Neurotypical Adults: correlates of Graph Theoretical Functional Network Topology and White Matter Anisotropy Patterns. PLoS One. 8 (4), e60982, 2013. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/169475 Folyóirat-mutatók:
D1 Agricultural and Biological Sciences (miscellaneous) Q1 Biochemistry, Genetics and Molecular Biology (miscellaneous) D1 Medicine (miscellaneous) | kiadói változat: 192 |
2013 | Lukács-Márton, R., Szabó, P.: Egészségi állapot, testkép- és evészavarok a szépségiparban dolgozók körében. Orv. Hetil. 154 (17), 665-670, 2013. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/161843 Folyóirat-mutatók:
Q3 Medicine (miscellaneous) | pre-print: 469 |
2013 | Kondé, Z., Szabó, G., Szabó, C.: Hipnotikus fogékonyság és exekutív hatékonyság. Pszichológia. 33 (4), 271-291, 2013. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/204693 | pre-print: 106 |
2013 | Csörsz, I., Kakuk, P., Molnár Mills, E., Molnár, P., Máth, J., Csabai, M.: The influence of patient gender on medical and psychology students' illness attributions: experiences with a narrative technique. J. Health Psychol. 19 (5), 642-652, 2013. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/167264 Folyóirat-mutatók:
Q2 Applied Psychology | pre-print: 209 |
2012 | Kovács, J., Bernáth, Á., Pántya, J., Máth, J., Hidegkuti, I.: "Elég-e már a rosszból?": az eszkalálódó konfliktusból való kilépés kísérletes vizsgálata a viszonzatlan békülési gesztus és a mentalizációs képesség függvényében. Magyar Pszichológiai Szemle. 67 (4), 653-671, 2012. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/166117 Folyóirat-mutatók:
Q3 Psychology (miscellaneous) | pre-print: 209 |
2012 | Körmendi, A., Pataky, N.: A kóros játékszenvedély terápiája. Magyar Pszichológiai Szemle. 67 (3), 519-540, 2012. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/166349 Folyóirat-mutatók:
Q3 Psychology (miscellaneous) | pre-print: 784 |
2012 | Olajos, T.: Tehetség és/vagy hiperaktivitás?. Tehetség. 20 (4), 6-7, 2012. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/166036 | Kiadói változat: 112 |
2012 | Holló, G., Novák, M.: The manoeuvrability hypothesis to explain the maintenance of bilateral symmetry in animal evolution. Biol Direct. 7 (1), 22, 2012. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/165101 Folyóirat-mutatók:
D1 Agricultural and Biological Sciences (miscellaneous) D1 Applied Mathematics Q1 Biochemistry, Genetics and Molecular Biology (miscellaneous) D1 Ecology, Evolution, Behavior and Systematics Q1 Immunology D1 Modeling and Simulation | kiadói változat: 109 |
2011 | Tóth, L.: A Kreatív Problémamegoldás programja. Tehetség. 19 (3), 3-4, 2011. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/124457 | Kiadói változat: 5 |
2011 | Fodor, S.: Az "ismeretlen ismerős": Gagné tehetségmodelljének átdolgozott változata. Tehetség. 19 (3), 5-7, 2011. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/125316 | Kiadói változat: 131 |
2011 | Tóth, L.: Dabrowski érzelmi fejlődéselmélete. Tehetség. 19 (1), 3-4, 2011. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/124454 | Kiadói változat: 36 |
2011 | Fodor, S.: Hátrányos helyzetű tehetségesek. Tehetség. 19 (1), 7-8, 2011. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/125314 | Kiadói változat: 37 |
2011 | Tóth, L.: Perfekcionizmus és tehetség. Tehetség. 19 (4), 3-4, 2011. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/124458 | Kiadói változat: 37 |
2011 | Tóth, L.: Piirto piramis modellje. Tehetség. 19 (2), 3-4, 2011. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/124456 | Kiadói változat: 52 |
2010 | Körmendi, A., Kurucz, G.: A "majdnem nyertem" jelenség vizsgálata nem szerencsejátékos mintán. Pszichológia. 30 (4), 335-348, 2010. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/113389 | pre-print: 366 |
2010 | Tóth, L.: Adottság vagy nevelés?. Tehetség. 18 (2), 3-4, 2010. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/102967 | Kiadói változat: 45 |
2010 | Tóth, L.: Akadályozottság és tehetség. Tehetség. 18 (3), 3-4, 2010. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/102968 | Kiadói változat: 29 |
2010 | Tóth, L.: A kreativitás mérése. Tehetség. 18 (4), 3-5, 2010. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/102969 | Kiadói változat: 168 |
2010 | Tóth, L.: A tehetség kibontakozása. Tehetség. 18 (1), 3-4, 2010. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/102966 | Kiadói változat: 11 |
2010 | Fodor, S.: Az idegennyelv-tanulási motiváció és az azzal összefüggésben álló tanulói jellegzetességek változása a felső tagozatban. Iskolakultúra. 20 (9), 105-117, 2010. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/104828 | Kiadói változat: 133 |
2010 | Fodor, S.: Korai tehetséggondozás: tehetségek az óvodában. Tehetség. 18 (3), 5-8, 2010. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/104827 | Kiadói változat: 23 |
2010 | Olajos, T.: Tehetség: az iskola és a család közös kihívása. Tehetség. 18 (2), 4-5, 2010. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/111325 | Kiadói változat: 2 |
2010 | Sipos, S., Csízik, T., Hunya, P.: Tiszta érdekkonfliktusok során jelentkező viselkedési szándékot befolyásoló tényezők - a társas értékorientáción túl. Pszichológia. 30 (3), 207-231, 2010. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/105008 | pre-print: 120 |
2009 | Olajos, T.: Az emberi elme rejtélye: savant szindrómás tehetségek. Tehetség. 17 (4), 4-5, 2009. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/94761 | Kiadói változat: 72 |
2009 | Cserepes, R., Pék, G.: Az özvegység hatása a nőiség megélésére és a szubjektív jóllétre középkorú és idős asszonyok csoportjaiban. Magyar Gerontol. 1 (3), 24-34, 2009. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/126995 | kiadói változat: 48 |
2009 | Tóth, L.: Értelmi fejlődés. Tehetség. 17 (5), 3-5, 2009. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/93181 | post-print: 45 |
2009 | Tóth, L.: Gyorsítás. Tehetség. 17 (2), 3-4, 2009. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/93174 | Kiadói változat: 9 |
2009 | Tóth, L.: Igényszint és teljesítmény. Tehetség. 17 (6), 3-4, 2009. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/94277 | post-print: 379 |
2009 | Tóth, L.: Intelligencia. Tehetség. 17 (3), 3-6, 2009. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/93175 | Kiadói változat: 35 |
2009 | Tóth, L.: Kognitív stílusok. Tehetség. 17 (4), 3-4, 2009. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/93179 | Kiadói változat: 143 |
2009 | Tóth, L.: Kreativitás. Tehetség. 17 (1), 3-4, 2009. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/93173 | post-print: 288 |
2008 | Tóth, L.: Kreativitás és szövegértés. Iskolakultúra. 18 (5-6), 29-39, 2008. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/80839 | Kiadói változat: 10 |
2008 | Tóth, L.: Ötletbörze. Tehetség. 16 (3), 3-4, 2008. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/80841 | post-print: 20 |
2008 | Tóth, L.: Tanulási stílusok. Tehetség. 16 (3), 3, 2008. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/80840 | Kiadói változat: 23 |
2008 | Tóth, L.: Tehetségdefiníciók. Tehetség. 16 (2), 3-4, 2008. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/80838 | Kiadói változat: 66 |
2007 | Máth, J., Revákné Markóczi, I.: A problémaközpontú módszer hatékonysága a középiskolai biológiatanításban. Iskolakultúra. 17 (6-7), 97-113, 2007. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/5813 | Kiadói változat: 9 |
2006 | Balázs, K., Hidegkuti, I., Boeck, P.: Detecting Heterogeneity in Logistic Regression Models. Appl. Psychol. Meas. 30 (4), 322-344, 2006. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/126870 Folyóirat-mutatók:
Q1 Psychology (miscellaneous) D1 Social Sciences (miscellaneous) | pre-print: 108 |
2005 | Tánczos, J., Máth, J.: Attitűdbeli és motivációs sajátosságok az idegen nyelv tanulásában. Iskolakultúra. 15 (12), 43-47, 2005. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/300366 | kiadói változat: 28 |
2005 | Forgács, A.: Az ellipszis Cicero Catilina elleni első beszédében generatív grammatikai szemszögből. Argumentum. 1 16-25, 2005. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/97135 | kiadói változat: 14 |
2002 | Alberth, M., Gál, N., Nemes, J., Töviskes, M., Máth, J.: 12-14 éves gyermekek "fogászati félelmének és szorongásának" hatása a fogazat állapotának alakulására. Fogorv. Szle. 95 (3), 113-117, 2002. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/117350 Folyóirat-mutatók:
Q4 Medicine (miscellaneous) | Kiadói változat: 122 |
2001 | Alberth, M., Nemes, J., Török, J., Makay, Á., Máth, J.: A szülői félelem hatása a gyermek fogazati állapotára. Fogorv. Szle. 94 (2), 205-207, 2001. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/117351 Folyóirat-mutatók:
Q4 Medicine (miscellaneous) | Kiadói változat: 30 |
1999 | Bóta, M., Dávid, I.: Az érem két oldala: tanári és tanulói vélemények a tehetségről. Iskolakultúra. 9 (4), 14-24, 1999. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/162512 | Kiadói változat: 5 |
1993 | Túry, F., Szabó, P.: A táplálkozási viselkedés zavarainak disszociációs hipotézise. LAM. 3 (3), 264-269, 1993. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/161821 | kiadói változat: 64 |
1991 | Szabó, P., Túry, F., Madléna, M.: A bulimia nervosa sztomatológiai vonatkozásai. Fogorv. Szle. 84 301-305, 1991. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/161840 | Kiadói változat: 71 |