Jelenlegi hely

Statisztika

Pszichológiai Intézet

Open Access publikációk letöltési adatai a DE intézményi repozitóriumából
Dátum: -
OA publikációk száma a DEA-ban: 166

Összes letöltés a DEA-ból: 12376

OrszágLetöltések
Magyarország (HU)5278
Egyesült Államok (US)3551
Kína (CN)409
Hong Kong SAR (Kínai Népköztársaság) (HK)340
Németország (DE)302
Románia (RO)301
Indonézia (ID)178
Egyesült Királyság (GB)107
Oroszország (RU)94
Szlovákia (SK)81
Franciaország (FR)78
Kanada (CA)74
Írország (IE)71
Hollandia (NL)60
Ukrajna (UA)58
India (IN)44
Egyiptom (EG)41
Szerbia (RS)40
Ausztria (AT)35
Csehország (CZ)34
Svédország (SE)33
Finnország (FI)32
Litvánia (LT)24
Törökország (TR)24
Szingapur (SG)23
Ausztrália (AU)22
Olaszország (IT)20
Egyesült Arab Emírségek (AE)15
Lengyelország (PL)15
Dél-Afrika (ZA)15
Malajzia (MY)14
Portugália (PT)14
Svájc (CH)12
Dánia (DK)12
Irak (IQ)12
Brazília (BR)11
Spanyolország (ES)11
Japán (JP)11
Vietnám (VN)11
Fülöp-szigetek (PH)10
Thaiföld (TH)9
Chile (CL)8
Albánia (AL)7
Horvátország (HR)7
Tunézia (TN)7
Norvégia (NO)6
Kolumbia (CO)5
Pakisztán (PK)5
Szaud-Arábia (SA)5
Izrael (IL)4
Nigéria (NG)4
Belgium (BE)3
Algéria (DZ)3
Ghána (GH)3
Görögország (GR)3
Argentína (AR)2
Bulgária (BG)2
Jordánia (JO)2
Új-Zéland (NZ)2
Szlovénia (SI)2
Bosznia-Hercegovina (BA)1
Banglades (BD)1
Ciprus (CY)1
Gibraltár (GI)1
Izland (IS)1
Kenya (KE)1
Kambodzsa (KH)1
Srí Lanka (LK)1
Norfolk-sziget (NF)1
Omán (OM)1
Seychelle-szigetek (SC)1
Szíria (SY)1
Zambia (ZM)1
n.a.757
Megjelenés Publikáció Fájlletöltések
2024Őrsi, B., Kovács, J., Csukonyi, C.: Accepting a robot request contradicting a human instruction in the function of robot attitudes and level of interdependency.
Computers in Human Behavior Reports. 14 1-10, 2024.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Applied Psychology (2023)
Q1 Artificial Intelligence (2023)
Q1 Cognitive Neuroscience (2023)
Q1 Computer Science Applications (2023)
Q1 Human-Computer Interaction (2023)
Q1 Neuroscience (miscellaneous) (2023)
Kiadói változat: 9
2024Selejó Joó, B., Komóczi, M., Csukonyi, C.: A mesterséges intelligencia felhasználása a humánerőforrás-menedzsment során.
Új Munkaügyi Szemle. 5 (2), 15-22, 2024.
Kiadói változat: 6
2024Czifra, J., Gerákné Krasz, K., Csukonyi, C.: A munkahelyi konfliktustípusok és a munkahelyváltási szándék kapcsolata.
Magyar Pszichológiai Szemle. Epub ahead of print (-), 1-22, 2024.
Folyóirat-mutatók:
Q4 Psychology (miscellaneous) (2023)
kiadói változat: 9
2024Oláh, N., Olajos, T.: A tehetséges tanulók iskolai teljesítményét korlátozó belső gátak.
Iskolakultúra. 34 (4), 90-110, 2024.
kiadói változat: 8
2024Garbóczy, S., Mohos, A., Égerházi, A., Szemán-Nagy, A., Zsuffa, J., Heim, S., Rekenyi, V., Kolozsvári, L.: Exploration of the Hungarian Version of Test Your Memory in General Practice: A Cross-Sectional Correlational Study of a Convenience Sample of Middle-Aged and Older Adults.
Geriatrics. 9 (3), 1-15, 2024.
kiadói változat: 5
2024Tóth, B., Tóth, L., Lukácsi, C., Kocsner, O., Lovas, B., Selejó Joó, B., Czipa, H., Bódi, R., Lupócz, Z., Paronai, R., Kovács, M., Kovács, K.: Exploring Individual Components of Sport Persistence in the Light of Gender, Education, and Level and Type of Sport.
J. Funct. Morphol. Kinesiol. 9 (4), 1-19, 2024.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Anatomy (2023)
Q2 Histology (2023)
Q2 Orthopedics and Sports Medicine (2023)
Q2 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation (2023)
Q2 Rheumatology (2023)
kiadói változat: 7
2024Kovács, K., Szakál, Z.: Factors influencing sport persistence still represent a knowledge gap - the experience of a systematic review.
BMC Psychol. 12 (1), 1-14, 2024.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Medicine (miscellaneous) (2023)
Q1 Psychology (miscellaneous) (2023)
kiadói változat: 7
2024Berze, I., Varga, A., Mónus, F., Dúll, A.: Magyar diákok környezettudatos világképének mérése: A NEP Skála gyermekeknek készült magyar változata dimenzionalitásának és validitásának megerősítő vizsgálata.
Magyar Pszichológiai Szemle. 78 (4), 647-673, 2024.
Folyóirat-mutatók:
Q4 Psychology (miscellaneous) (2023)
Kiadói változat: 6
2024Szepesi, C., Böszörményi-Zelizi, P., Szemán-Nagy, A., Soós, M., Horváth, N., Rekenyi, V., Zurashvili, S., Kolozsvári, L.: Multimodal assessment of social anxiety among international students.
Pers. Individ. Differ. 225 1-11, 2024.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Psychology (miscellaneous) (2023)
kiadói változat: 9
2024Kovács, J., Csontos, F.: Munkahelyi motiváció és szervezeti elkötelezettség a távmunka idején vezetői stílusok és gyakorlatok függvényében.
Új Munkaügyi Szemle. 5 (1), 2-11, 2024.
Kiadói változat: 6
2024Molnár, A., Fodor, S.: Pedagógusok karaktererősségeinek és munkahelyi jóllétének feltáró elemzése.
Iskolakultúra. 34 (9), 39-60, 2024.
kiadói változat: 10
2024Balogh, É., Erdei, I., Kovács, K., Nagy, B.: Psychological Effects Of Animal-Assisted Programs Among Children With Special Needs-Experiences From A Systematic Review.
J. Positive Psych. Wellb. 8 (2), 171-189, 2024.
Kiadói változat: 7
2024Selejó Joó, B., Czipa, H., Bódi, R., Lupócz, Z., Paronai, R., Tóth, B., Tóth, H., Kocsner, O., Lovas, B., Lukácsi, C., Kovács, M., Kovács, K.: Qualitative Analysis of Micro-System-Level Factors Determining Sport Persistence.
J Funct. Morphol. Kinesiol. 9 (4), 1-24, 2024.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Anatomy (2023)
Q2 Histology (2023)
Q2 Orthopedics and Sports Medicine (2023)
Q2 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation (2023)
Q2 Rheumatology (2023)
kiadói változat: 7
2024Sztányi-Szekér, B., Hőgye-Nagy, Á., Szemán-Nagy, A.: Relationships between work-family conflict and family structure in the lives of working mothers in Hungary - a pilot study.
BMC Psychol. 12 (1), 1-12, 2024.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Medicine (miscellaneous) (2023)
Q1 Psychology (miscellaneous) (2023)
kiadói változat: 11
2024Szabó, B., Őrsi, B., Csukonyi, C.: Robots for surgeons? Surgeons for robots? Exploring the acceptance of robotic surgery in the light of attitudes and trust in robots.
BMC Psychol. 12 (1), 1-11, 2024.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Medicine (miscellaneous) (2023)
Q1 Psychology (miscellaneous) (2023)
kiadói változat: 7
2024Nagy, Z., Kovács, J.: Tanodás és nem tanodás gyerekek szociális kompetenciáinak összevetése kérdőíves, megfigyeléses és narratív módszertannal.
Acta med. sociol. 15 (38), 102-128, 2024.
kiadói változat: 6
2024Boris, P., Kovács, K., Nagy, B.: The comparative study of chronically ill and healthy children and adolescents in the light of their general mental health.
Sci. Rep. 14 (1), 1-15, 2024.
Folyóirat-mutatók:
D1 Multidisciplinary (2023)
kiadói változat: 12
2024Szászi, B., Szabó, P.: The prevalence of body dysmorphic disorder and the acceptance of cosmetic surgery in a nonclinical sample of Hungarian adults.
Mentálhigiéné és Pszichoszomatika. 25 (1), 69-84, 2024.
Folyóirat-mutatók:
Q4 Neuropsychology and Physiological Psychology (2023)
Q4 Psychiatry and Mental Health (2023)
Kiadói változat: 9
2024Kovács, K., Balogh, É., Lovas, B., Boris, P., Nagy, B.: The role of animal-assisted programs in physical health improvement of children and adolescents with special education needs - a systematic review.
BMC Public Health. 24 (824), 1-10, 2024.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Public Health, Environmental and Occupational Health (2023)
kiadói változat: 13
2024Polonyi, T., Bernáth, Á., Madarasi, V., Szenográdi, J., Csontos, F., Kovács, J.: Vezetők online munkavégzéssel kapcsolatos tapasztalatainak interjús vizsgálata.
Magyar Pszichológiai Szemle. 29 (3), 435-452, 2024.
Folyóirat-mutatók:
Q4 Psychology (miscellaneous) (2023)
kiadói változat: 6
2023Kegyes, L.: "Olyan fiatalnak szeretnék kinézni, mint amilyennek érzem magam": A szépészeti beavatkozásokok alkalmazása iránti hajlandóságot befolyásoló pszichológiai tényezők az idősödés kontextusában.
Magy. gerontol. 15 (42), 62-86, 2023.
Kiadói változat: 6
2023Hőgye-Nagy, Á., Kovács, G., Kurucz, G.: Acceptance of self-driving cars among the university community: Effects of gender, previous experience, technology adoption propensity, and attitudes toward autonomous vehicles.
Transp. Res. Pt. F-Traffic Psychol. Behav. 94 353-361, 2023.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Applied Psychology
Q1 Automotive Engineering
Q1 Civil and Structural Engineering
Q1 Transportation
Kiadói változat: 10
2023Szászi, B., Szabó, P.: A testdiszmorfiás zavar pszichológiai vonatkozásai.
Magyar Pszichológiai Szemle. 78 (3), 409-435, 2023.
Folyóirat-mutatók:
Q4 Psychology (miscellaneous)
Kiadói változat: 11
2023Bákonyi, D.: Cikkismertetés: Transzdiszciplináris népegészségügyi modell a gyermekek és serdülők mentális egészségfejlesztésére = Review : A transdisciplinary public health model for child and adolescent mental healthcare.
MEJ. 1 (2), 32-36, 2023.
(Ismertetett mű: Sheila Ramaswamy, John Vijay Sagar, Shekhar Seshadri. -A transdisciplinary public health model for child and adolescent mental healthcare in low- and middle-income countries /In: The Lancet Regional Health - Southeast Asia. - 3 (2022), p. 1-4. -)
Kiadói változat: 7
2023Csukonyi, C., Nagy, R.: Coping with sports injuries among individual and team sport athletes.
Stadium. 6 (2), 15-38, 2023.
kiadói változat: 21
2023Kovács, K., Kovács, K., Bacskai, K., Békési, Z., Oláh, Á., Pusztai, G.: Correction: Kovács et al. The Effects and Types of Parental Involvement in School-Based Sport and Health Programs Still Represent a Knowledge Gap: A Systematic Review. Int. J. Environ. Res. Public Health 2022, 19, 12859.
Int. J. Environ. Res. Public Health. 20 (9), 1-1, 2023.
kiadói változat: 17
2023Kolozsvári, L., Rekenyi, V., Garbóczy, S., Hőgye-Nagy, Á., Szemán-Nagy, A., Sayed-Ahmad, M., Héjja-Nagy, K.: Effects of Health Anxiety, Social Support, and Coping on Dissociation with Mediating Role of Perceived Stress during the COVID-19 Pandemic.
Int. J. Environ. Res. Public Health. 20 (8), 1-21, 2023.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Health, Toxicology and Mutagenesis
Q2 Pollution
Q2 Public Health, Environmental and Occupational Health
kiadói változat: 8
2023Gebregergis, W., Kovács, K., Csukonyi, C.: Fostering Psychological Wellbeing and Student Engagement in Higher Education Students through Positive Psychological Capital: The Mediating Role of Academic Stress.
J. Pos. Psych. Wellb. 7 (4), 14-33, 2023.
Kiadói változat: 8
2023Babinszki, E., Balázs, K.: Humorous advertisement categories.
Eur. J. Humour Res. 11 (4), 31-53, 2023.
Folyóirat-mutatók:
Q4 Applied Psychology
Q3 Communication
Q2 Cultural Studies
Q2 Linguistics and Language
kiadói változat: 29
2023Kovács, J., Csukonyi, C., Kovács, K., Liszka, D., Walawender, P.: Integrative attitudes of Ukrainian war refugees in two neighboring European countries (Poland and Hungary) in connection with posttraumatic stress symptoms and social support.
Front. Public Health. 11 1-9, 2023.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Public Health, Environmental and Occupational Health
kiadói változat: 15
2023Kondé, Z., Kovács, Z., Herendiné Kónya, E.: Modeling teachers' reactions to unexpectedness.
Learn Instr. 86 1-10, 2023.
Folyóirat-mutatók:
D1 Developmental and Educational Psychology
D1 Education
Kiadói változat-szabadon hozzáférhető: 38
2023Horváth-Labancz, E., Sándor, A., Balázs, K., Molnár, J., Kuritárné Szabó, I.: Pathological personality traits of maladaptive daydreamers measured by the Personality Inventory for DSM-5 in a psychiatric sample.
Clin. Psychol. Psychother. 30 (3), 536-547, 2023.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Clinical Psychology
D1 Medicine (miscellaneous)
kiadói változat: 100
2023Bacskai, K., Dan, B., Szűcs, T., Sávai-Átyin, R., Hrabéczy, A., Kovács, K., Ridzig, G., Kiss, D., Pusztai, G.: Problémák és megoldások a sajátos nevelési igényű diákok tanárai és szülei közötti együttműködésben.
Iskolakultúra. 33 (9), 3-29, 2023.
Kiadói változat: 7
2023Őrsi, B., Csukonyi, C.: Psychological Aspects and Opinions about Some Typical Robots and Robots in General.
Recent Innov. Mechatron. 10 (1), 1-8, 2023.
kiadói változat: 5
2023Őri, D., Vass, E., Vajsz, K., Vincze, K., Sztancsik, V., Szemán-Nagy, A., Simon, L.: Psychometric validation of the Reported and Intended Behaviour Scale (RIBS) in Hungary with a particular focus on 'Don't know' responses and further scoring recommendations.
BMC Public Health. 23 (1), 1-12, 2023.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Public Health, Environmental and Occupational Health
kiadói változat: 9
2023Ambrusz, A.: Relationships between smoking habits, subjective health status, life satisfaction, and happiness among the police officers of a Hungarian region.
Studia UBB Psychol.-Paed. 68 (1), 61-73, 2023.
Kiadói változat: 7
2023Csukonyi, C., Ágoston, M.: Territorial behaviour and aggression of athletes in relation to their resilience level.
Stadium. 6 (1), 1-14, 2023.
kiadói változat: 15
2023Rekenyi, V., Garbóczy, S., Szemán-Nagy, A., Al-Tammemi, A., Sayed-Ahmad, M., Kolozsvári, L.: The Effects and Differences of Social Support, Depression, and Vital Exhaustion during the COVID-19 Pandemic among International and Domestic University Students.
Int. J. Environ. Res. Public Health. 20 (2), 1-14, 2023.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Health, Toxicology and Mutagenesis
Q2 Pollution
Q2 Public Health, Environmental and Occupational Health
kiadói változat: 28
2023Shaygani, F., Kovács, K.: The impact of sense of coherence and the perceived parental goal emphases on teenagers' anxiety disorder.
Hung. educ. res. j. 13 (1), 142-151, 2023.
Kiadói változat: 7
2023Nagy, L., Balázs, K.: Typical coping patterns: A person-centered approach to coping.
New Ideas Psychol. 70 1-9, 2023.
Folyóirat-mutatók:
Q1 History and Philosophy of Science
Q2 Psychology (miscellaneous)
Kiadói változat: 7
2022Hujber-Mitru, S., Balázs, K.: A meggyőzés pozitív útjai időskorban.
Magy. gerontol. 14 83-85, 2022.
Kiadói változat: 5
2022Münnich, Á., Vargáné Karsai, E., Nagy, J.: A real-time network-based approach for analysing best-worst data types.
SN Bus Econ. 2 (1), 1-24, 2022.
kiadói változat: 28
2022Czifra, J., Csukonyi, C.: A vezetés paradigmaváltása a COVID-19 pandémia alatt avagy hogyan (ne) vezessünk turbulenciában.
Új Munkaügyi Szemle. 3 (3), 15-24, 2022.
Kiadói változat: 7
2022Kovács, K., Mercz-Madarassy, K.: Hátrányos helyzetű térségekben tanuló általános iskolások távolléti oktatással kapcsolatos attitűdjeire ható tényezők.
Iskolakultúra. 32 (10), 22-44, 2022.
Kiadói változat: 8
2022Lozano, R., Barreiro-Gen, M., D'Amato, D., Gago-Cortes, C., Favi, C., Martins, R., Mónus, F., Caeiro, S., Benayas, J., Caldera, S., Bostanci, S., Djekic, I., Moneva, J., Sáenz, O., Awuzie, B., Gladysz, B.: Improving sustainability teaching by grouping and interrelating pedagogical approaches and sustainability competences: Evidence from 15 Worldwide Higher Education Institutions.
Sustain. Dev. 31 (1), 349-359, 2022.
Folyóirat-mutatók:
D1 Development
Q1 Renewable Energy, Sustainability and the Environment
Kiadói változat: 7
2022Kovács, K., Dan, B., Hrabéczy, A., Bacskai, K., Pusztai, G.: Is Resilience a Trait or a Result of Parental Involvement?: The Results of a Systematic Literature Review.
Educ. Sci. 12 (6), 1-18, 2022.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Computer Science Applications
Q2 Computer Science (miscellaneous)
Q2 Developmental and Educational Psychology
Q2 Education
Q2 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation
Q2 Public Administration
kiadói változat: 29
2022Berze, I., Varga, A., Mónus, F., Néder, K., Dúll, A.: Measuring Environmental Worldviews: Investigating the Dimensionality of the New Environmental Paradigm Scale for Children in a Large Central European Sample.
Sustainability. 14 (8), 1-17, 2022.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Computer Networks and Communications
Q2 Energy Engineering and Power Technology
Q2 Environmental Science (miscellaneous)
Q1 Geography, Planning and Development
Q2 Hardware and Architecture
Q2 Management, Monitoring, Policy and Law
Q2 Renewable Energy, Sustainability and the Environment
Kiadói változat: 13
2022Ocsenás, D., Kovács, J.: Nemi, demográfiai és nemi egalitarianizmussal kapcsolatos vélekedés szerinti sajátosságok a hosszú távra szóló párválasztással kapcsolatos attitűdökben.
Magyar Pszichológiai Szemle. 77 (4), 507-530, 2022.
Folyóirat-mutatók:
Q4 Psychology (miscellaneous)
Kiadói változat: 6
2022Hamvai, C., Hidegkuti, I., Vargha, A., Konkoly Thege, B.: Parental Burnout in Hungary - Development and Psychometric Evaluation of the Hungarian Parental Burnout Assessment (PBA-HUN).
Eur. J. Ment. Health. 17 (1), 47-61, 2022.
Folyóirat-mutatók:
Q4 Health (social science)
Q4 Psychiatry and Mental Health
Q4 Psychology (miscellaneous)
Q4 Public Health, Environmental and Occupational Health
Kiadói változat: 15
2022Szabó, E., Körmendi, A., Kurucz, G., Olajos, T., Pataky, N., Cropley, D.: Personality Traits as Predictors of Malevolent Creative Ideation in Offenders.
Behavioral Sciences. 12 (7), 1-20, 2022.
Folyóirat-mutatók:
Q3 Behavioral Neuroscience
Q2 Development
Q2 Ecology, Evolution, Behavior and Systematics
Q3 Genetics
Q2 Psychology (miscellaneous)
kiadói változat: 26
2022Kovács, K., Kovács, K., Szabó, F., Dan, B., Szakál, Z., Moravecz, M., Szabó, D., Olajos, T., Csukonyi, C., Papp, D., Őrsi, B., Pusztai, G.: Sport Motivation from the Perspective of Health, Institutional Embeddedness and Academic Persistence among Higher Educational Students.
Int. J. Environ. Res. Public Health. 19 (12), 1-23, 2022.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Health, Toxicology and Mutagenesis
Q2 Pollution
Q2 Public Health, Environmental and Occupational Health
Kiadói változat: 10
2022Kovács, K., Kovács, K., Bacskai, K., Békési, Z., Oláh, Á., Pusztai, G.: The Effects and Types of Parental Involvement in School-Based Sport and Health Programs Still Represent a Knowledge Gap: A Systematic Review.
Int. J. Environ. Res. Public Health. 19 (19), 1-13, 2022.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Health, Toxicology and Mutagenesis
Q2 Pollution
Q2 Public Health, Environmental and Occupational Health
Kiadói változat: 24
2022Rekenyi, V., Garbóczy, S., Szemán-Nagy, A., Ala'a B., T., Mohamed, S., Kolozsvári, L.: The Effects of Social Support on Depression and Vital Exhaustion during the COVID-19 Pandemic.
Preprints. 12 1-13, 2022.
Preprint: 9
2022Csernoch, M., Máth, J., Nagy, T.: The Interpretation of Graphical Information in Word Processing.
Entropy. 24 (10), 1-16, 2022.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Electrical and Electronic Engineering
Q2 Information Systems
Q2 Mathematical Physics
Q2 Physics and Astronomy (miscellaneous)
kiadói változat: 7
2022Ágoston, C., Urbán, R., Nagy, B., Csaba, L., Kőváry, Z., Kovács, K., Varga, A., Dúll, A., Mónus, F., Shaw, C., Demetrovics, Z.: The psychological consequences of the ecological crisis: Three new questionnaires to assess eco-anxiety, eco-guilt, and ecological grief.
Climate Risk Management. 37 1-19, 2022.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Atmospheric Science
Q1 Geography, Planning and Development
Q2 Global and Planetary Change
Q1 Management, Monitoring, Policy and Law
Kiadói változat: 9
2022Horváth-Labancz, E., Balázs, K., Kuritárné Szabó, I.: The psychometric properties of the Hungarian version of the Personality Inventory for DSM-5 in a clinical and a community sample.
Curr. Psychol. 41 (5), 3236-3246, 2022.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Psychology (miscellaneous)
kiadói változat: 51
2022Balázs, K., Vincze, P., Hujber-Mitru, S.: Vulnerability of elderly consumers - their children's perception.
Magy. gerontol. 14 (Konferencia), 17-19, 2022.
Kiadói változat: 10
2021Új, E., Csukonyi, C., Őrsi, B., Kiss, B.: A célkitűzés hatása az utánpótlás korú kosárlabdázók fejleszthetőségére a kontrollhely és motiváció forrásának tükrében.
Stadium Hung. J. Sport Sci. 4 (1), 1-20, 2021.
kiadói változat: 39
2021Szabó, F., Kovács, K., Polonyi, T.: A múlt öröksége: hátrányos helyzet és idegennyelv-oktatás : egy interjúkutatás eredményei.
IQ. 31 (7-8), 69-87, 2021.
kiadói változat: 37
2021Kovács, K.: A sportperzisztencia vizsgálata az egészség, kapcsolati háló, motiváció és tanulmányi eredményesség függvényében.
Iskolakultúra. 31 (5), 55-71, 2021.
kiadói változat: 41
2021Fodor, S., Páskuné Kiss, J., Máth, J., Fehér, Á.: A tanórán és iskolán kívüli tanulási elfoglaltságok motivációjának kvalitatív vizsgálata kiemelkedő kognitív képességű tanulóknál.
Magyar Pszichológiai Szemle. 76 (2), 393-420, 2021.
Folyóirat-mutatók:
Q4 Psychology (miscellaneous)
Kiadói változat: 20
2021Olajos, T., Hőgye-Nagy, Á., Héjja-Nagy, K., Dávid, M.: Az adaptív és maladaptív perfekcionizmussal együtt járó motivációs mintázatok feltáró vizsgálata.
Magyar Pszichológiai Szemle. 76 (2), 353-376, 2021.
Folyóirat-mutatók:
Q4 Psychology (miscellaneous)
Kiadói változat: 6
2021Olajos, T., Fodor, S.: Az új rendvédelmi tehetségmenedzsment-rendszer tudományos megalapozása I. Tehetséges személyek a munka világában.
Belügyi Szle. 69 (8), 1429-1447, 2021.
kiadói változat: 17
2021Fodor, S., Olajos, T.: Az új rendvédelmi tehetségmenedzsment-rendszer tudományos megalapozása II. A munkahelyi tehetségmenedzsment pszichológiai alapjai.
Belügyi Szle. 69 (8), 1449-1468, 2021.
kiadói változat: 7
2021Csernoch, M., Biró, P., Máth, J.: Developing computational thinking skills with algorithm-driven spreadsheeting.
IEEE Access. 9 153943-153959, 2021.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Computer Science (miscellaneous)
Q1 Engineering (miscellaneous)
Q1 Materials Science (miscellaneous)
Kiadói változat: 38
2021Dávid, B., Csukonyi, C., Ocsenás, D., Kardos, S.: Evolution of the components of sportsmanship and aggression in terms of water polo player positions.
Stadium. 4 (2), 1-14, 2021.
kiadói változat: 29
2021Abari, K., Szabó, F., Polonyi, T.: HANNA: Gamifikált digitális tananyag hátrányos helyzetű tanulók nyelvtanulásának segítésére.
Educatio. 30 (2), 317-326, 2021.
Kiadói változat: 11
2021Garbóczy, S., Szemán-Nagy, A., Ahmad, M., Kolozsváriné Harsányi, S., Ocsenás, D., Rekenyi, V., Al-Tammemi, A., Kolozsvári, L.: Health anxiety, perceived stress, and coping styles in the shadow of the COVID-19.
BMC Psychol. 9 (1), 1-13, 2021.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Medicine (miscellaneous)
Q1 Psychology (miscellaneous)
kiadói változat: 52
2021Szabó, F.: Idegennyelv-oktatás és hátrányos helyzet: a nyelvérzék és nyelvtanulási sikeresség összefüggései egy Kelet-Magyarországi hátrányos helyzetű régió 11-12 éves korú tanulóinál.
Partium Kiadó, Nagyvárad, 259 p., 2021. ISBN: 9786069673102
kiadói változat: 394
2021Lengyel, A., Keczeli, D., Orosz, R., Bács, Z., Müller, A., Szőke, S., Bácsné Bába, É.: Initial Validation of the Mindful Presence Scale: the Issue of the Construal Level of Scale Items.
Front. Psychol. 12 1-17, 2021.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Psychology (miscellaneous)
kiadói változat: 31
2021Szele, A., Inántsy-Pap, J.: Investigation of Emotional Intelligence and Empathy in the Siblings of Children with Autism Spectrum Disorder.
Különleges bánásmód. 7 (1), 59-68, 2021.
kiadói változat: 68
2021Nagy, L., Balázs, K.: Jellemző megküzdési módok és a társadalmi problémák kezelése.
Magyar Pszichológiai Szemle. 75 (4), 531-556, 2021.
Folyóirat-mutatók:
Q4 Psychology (miscellaneous)
Kiadói változat: 6
2021Malét-Szabó, E., Balázs, K., Kurucz, G., Münnich, Á.: Kompetenciarendszerek kialakítási és mérési módszertana a belügyi alkalmasságvizsgálati rendszerben.
Belügyi Szle. 69 (8), 1361-1383, 2021.
kiadói változat: 18
2021Czékmán, B., Kocsis, J., Abari, K.: Tablets in Hungarian Primary Schools.
Cent. Eur. J. Educat. Res. 3 (2), 29-37, 2021.
kiadói változat: 18
2021Papp, D., Győri, K., Kovács, K., Csukonyi, C.: The effects of video gaming on academic effectiveness of higher education students during emergency remote teaching.
Hung. educ. res. j. 12 (2), 202-212, 2021.
kiadói változat: 76
2021Garbóczy, S., Szemán-Nagy, A., Ahmad, M., Kolozsváriné Harsányi, S., Ocsenás, D., Rekenyi, V., Tischler, P., Al-Tammemi, A., Kolozsvári, L.: The Emergence of Dissociative Experiences as a Function of Perceived Stress Among University Students During the COVID-19 Lockdown.
Research Square. 2021 1-18, 2021.
kiadói változat: 37
2021Kovács, K., Kovács, K.: Using the Behavioural Regulation in an Exercise Questionnaire (BREQ-2) in Central and Eastern Europe: evidence of Reliability, Sociocultural Background, and the Effect on Sports Activity.
Int. J. Environ. Res. Public Health. 18 (22), 1-14, 2021.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Health, Toxicology and Mutagenesis
Q2 Pollution
Q2 Public Health, Environmental and Occupational Health
Kiadói változat: 51
2020Bátfai, N., Csukonyi, C., Papp, D., Hermann, C., Deákné, O., Győri, K.: A DEAC-Hackers esport szakosztály mesterséges intelligencia oktatási és kutatási elképzelése a Minecraftban.
Mesterséges intelligencia 2 (1), 95-109, 2020.
Kiadói változat: 8
2020Szabó, P.: Állapotkép az evészavarokról 40 éve írták le a bulimia nervosát.
Debr. szle. 1 101-111, 2020.
kiadói változat: 390
2020Nagy, L.: A megküzdés és életkori sajátosságai: A COVID-19 hatása az időskori megküzdésre.
Magy. gerontol. 12 (Klsz.), 46-47, 2020.
Kiadói változat: 7
2020Szabó, R., Fodor, S.: A pszichológiai tőke fogalma, jelentősége és fejlesztési lehetőségei az iskolában.
Iskolakultúra. 30 (10), 65-82, 2020.
Kiadói változat: 5
2020Kiss, B., Balogh, L., Münnich, Á., Csukonyi, C.: A sport-psychological diagnostic examination of young EHF handball referees with a focus on mental skills.
J. Phys. Education Sport. 20 (4), 1984-1995, 2020.
Folyóirat-mutatók:
Q3 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation
Q4 Sports Science
Kiadói változat: 67
2020Gabnai-Nagy, E., Bugán, A., Bodnár, B., Papp, G., Nagy, B.: Association between Emotional State Changes in Infertile Couples and Outcome of Fertility Treatment.
Geburtshilfe Frauenheilkd. 80 (2), 200-210, 2020.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Maternity and Midwifery
Q3 Obstetrics and Gynecology
kiadói változat: 57
2020Tóth, M., Kiss, B.: Az áramlatélményre való hajlamosság, a teljesítménymotiváció és a kontrollhely kapcsolata kettős karrierű sportolók körében.
Stadium Hung. J. Sport Sci. 3 (2), 1-10, 2020.
kiadói változat: 16
2020Túry, F., Szabó, P., Dukay-Szabó, S., Szumska, I., Simon, D., Rathner, G.: Eating disorder characteristics among Hungarian medical students: Changes between 1989 and 2011.
J. Behav. Addict. 9 (4), 1079-1087, 2020.
Folyóirat-mutatók:
D1 Clinical Psychology
D1 Medicine (miscellaneous)
D1 Psychiatry and Mental Health
Kiadói változat: 7
2020Fodor, S., Molnár, A.: Karaktererősségek az iskolában. Fogalmak, jellemzők és a fejlesztésre irányuló intervenciók.
Iskolakultúra. 30 (4-5), 20-39, 2020.
Kiadói változat: 7
2020Új, E., Őrsi, B., Csukonyi, C.: Kockázatvállalási tendenciák a profi sportolóknál versus kockázatvállalás a munkahelyen.
Opus et educatio. 7 (3), 276-281, 2020.
Kiadói változat: 6
2020Hornyák, A., Fodor, S.: Nem az iskolának, hanem az életnek tanulunk: Avagy a pszichológiai tőke és a vállalkozói kompetencia kapcsolata.
Iskolakultúra. 30 (11), 70-94, 2020.
Kiadói változat: 6
2020Nász, B., Inántsy-Pap, J.: Óvodapedagógus és gyermek viszonyának vizsgálata egy kapcsolatdiagnosztikai mérőeszköz kísérleti kialakításával: első eredmények.
Gyermeknevelés. 8 (3), 55-71, 2020.
kiadói változat: 4
2020Sándor, A., Münnich, Á., Molnár, J.: Psychometric properties of the Maladaptive Daydreaming Scale in a sample of Hungarian daydreaming-prone individuals.
J. Behav. Addict. 9 (3), 853-862, 2020.
Folyóirat-mutatók:
D1 Clinical Psychology
D1 Medicine (miscellaneous)
D1 Psychiatry and Mental Health
kiadói változat: 52
2019Kiss, B., Balogh, L.: A study of key cognitive skills in handball using the Vienna test system.
J. Phys. Education Sport. 19 (1), 733-741, 2019.
Folyóirat-mutatók:
Q3 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation
Q4 Sports Science
kiadói változat: 232
2019Csinády, A.: Evolúciós és társas hatások szerepe a nagyszülői gondoskodás alakulásában.
Magy. gerontol. 11 (37-38.), 107-118, 2019.
Kiadói változat: 6
2019Szabó, F., Polonyi, T., Abari, K.: Foreign Language Learning and Low Socio-Economic Status.
PedActa. 9 (2), 37-46, 2019.
kiadói változat: 77
2019Csinády, A.: Gerontofitnesz.
Magy. gerontol. 11 (37-38), 53-64, 2019.
Kiadói változat: 7
2019Klein, B., Fodor, S.: TalentTiles: A New Descriptive Talent Identification Instrument Based on Teachers' Ratings.
New Dir Child Adoles. 2019 (168), 11-25, 2019.
Kiadói változat: 7
2019Buda, M., Páskuné Kiss, J., Polonyi, T., Abari, K.: Tények és tévhitek a hátrányos helyzetről egy új kutatás tükrében.
Iskolakultúra. 29 (2), 245-248, 2019.
Kiadói változat: 7
2018Mező, K., Mező, F.: A kreatív, produktív tanulás fejlesztése.
Különleges bánásmód. 4 (5), 31-32, 2018.
Kiadói változat: 53
2017Molnár, A., Fodor, S.: A serdülők iskolai énhatékonyságának, aspirációinak és az iskola teljesítményének vizsgálata a célorientációs elmélet tükrében.
Iskolakultúra. 27 (1-12), 19-33, 2017.
kiadói változat: 45
2017Holló, G.: Demystification of animal symmetry: symmetry is a response to mechanical forces.
Biol Direct. 12 (11), 1-18, 2017.
Folyóirat-mutatók:
D1 Agricultural and Biological Sciences (miscellaneous)
D1 Applied Mathematics
Q1 Biochemistry, Genetics and Molecular Biology (miscellaneous)
D1 Ecology, Evolution, Behavior and Systematics
Q2 Immunology
D1 Modeling and Simulation
post-print: 103
2017Harsányiné Petneházi, Á., Páskuné Kiss, J., Lestyán, E., Kós, N., Szabóné Balogh, Á.: Hátrányos helyzetű tanulók szociális és érzelmi intelligenciájának vizsgálata az Arany János Tehetséggondozó Programban.
Magyar Pszichológiai Szemle. 72 (4), 463-489, 2017.
Folyóirat-mutatók:
Q4 Psychology (miscellaneous)
pre-print: 762
2017Orosz, G., Fodor, S., Bőthe, B., Tóth-Király, I., Berger, R.: How not to do a Mindset intervention: Learning from a Mindset Intervention among Students with Good Grades.
Front. Psychol. 8 1-11, 2017.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Psychology (miscellaneous)
kiadói változat: 69
2016Gerhát, R.: A sporttehetség felismerésének és fejlesztésének pszichológiai alapjai.
Különleges bánásmód. 2 (3), 103-104, 2016.
(Ismertetett mű: A sporttehetség felismerésének és fejlesztésének pszichológiai alapjai / Orosz Róbert. -)
kiadói változat: 39
2016Barkaszi, I., Takács, E., Czigler, I., Balázs, L.: Extreme environment effects on cognitive functions: a longitudinal study in high altitude in Antarctica.
Front. Hum. Neurosci. 10 1-12, 2016.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Behavioral Neuroscience
Q2 Biological Psychiatry
Q1 Neurology
Q1 Neuropsychology and Physiological Psychology
Q1 Psychiatry and Mental Health
Kiadói változat: 79
2016Csörsz, I.: Gyógyítók egészsége.
Magyar Tud. 177 (4), 508-511, 2016.
Kiadói változat: 7
2016Huszti, A., Revákné Markóczi, I., Máth, J.: Investigating the relationship between problem-solving and metacognition among university students entering university education.
Hung. educ. res. j. 6 (1), 76-91, 2016.
kiadói változat: 54
2016Körmendi, A., Brutóczki, Z., Végh, B., Székely, R.: Smartphone use can be addictive? A case report.
J. Behav. Add. 5 (3), 548-552, 2016.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Clinical Psychology
Q1 Medicine (miscellaneous)
Q1 Psychiatry and Mental Health
kiadói változat: 107
2015Kós, N.: A differenciált oktatás hatására változó személyiségjellemzők: Az önértékelés területeinek fejlődése felső tagozatos tanulóknál.
Különleges Bánásmód. 1 (3), 21-42, 2015.
Kiadói változat: 130
2015Buda, M., Fodor, S.: A kreatív klíma: Új irány az iskolai klíma és a konfliktuskezelés kutatásában.
Iskolakultúra. 25 (9), 3-17, 2015.
kiadói változat: 57
2015Sulykos, I., Kecskés-Kovács, K., Czigler, I.: Asymmetric effect of automatic deviant detection: the effect of familiarity in visual mismatch negativity.
Brain Res. 1626 108-117, 2015.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Developmental Biology
Q2 Molecular Biology
Q1 Neurology (clinical)
Q2 Neuroscience (miscellaneous)
pre-print: 241
2015Máth, J., Mező, F., Abari, K., Mező, K.: Fejlesztőprogramok hatásvizsgálatának matematikai statisztikai alapfogalmai.
Különleges bánásmód. 1 (1), 69-77, 2015.
Kiadói változat: 68
2015Bellon, G.: Játékkal a különleges bánásmódot igénylő gyermekekért (Recenzió).
Különleges bánásmód. 3 81-86, 2015.
(Ismertetett mű: szerk. Mező Katalin. -Játékkal a különleges bánásmódot igénylő gyermekekért /Miskolc : Bíbor Kiadó, 2015 . -122 oldal. -)
Kiadói változat: 76
2015Biró, P., Csernoch, M., Máth, J., Abari, K.: Measuring the level of algorithmic skills at the end of secondary education in Hungary.
Proc. Soc. Behav. Sci. 176 876-883, 2015.
kiadói változat: 121
2015Balázs, K., Kovács, J., Münnich, Á.: Pszichológiai Módszertani Tanulmányok.
Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 259 p., 2015. ISBN: 9789633185209
teljes szöveg: 1406
2015Körmendi, A.: S. Gainsbury Internet Gambling: Current Research Findings and Implications.
J. Behav. Addict. 4 (1), 33-34, 2015.
Kiadói változat: 8
2015Merza, K., Papp, G., Kuritárné Szabó, I.: The role of childhood traumatization in the development of borderline personality disorder in Hungary.
Eur. J. Psychiat. 29 (2), 105-118, 2015.
Folyóirat-mutatók:
Q3 Psychiatry and Mental Health
Kiadói változat: 104
2015Csernoch, M., Biró, P., Abari, K., Máth, J.: Understanding algorithms in different presentations.
Acta Didact. Napocensia. 8 (4), 1-12, 2015.
kiadói változat: 47
2014Kovács, J.: Az igazságosság és a hatékonyság az interperszonális és a társadalmi kapcsolatok pszichológiájában.
Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 230 p., 2014. ISBN: 9789633184486
385
2014Aspan, N., Bozsik, C., Gadoros, J., Nagy, P., Inántsy-Pap, J., Vida, P., Halász, J.: Emotion Recognition Pattern in Adolescent Boys with Attention-Deficit/Hyperactivity Disorder.
Biomed Res. Int. 2014 1-8, 2014.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Biochemistry, Genetics and Molecular Biology (miscellaneous)
Q2 Immunology and Microbiology (miscellaneous)
Q2 Medicine (miscellaneous)
kiadói változat: 101
2014Fuszek, C., Arató, F., Balogh, L., Bodnár, G., Gyarmathy, É., Fodor, S., Vass, V.: Ez is tehetséggondozás!.
Iskolakultúra. 24 (4), 100-120, 2014.
kiadói változat: 38
2014Kovács, J., Pántya, J., Medvés, D., Hidegkuti, I., Heim, O., Bursavich, J.: Justifying environmentally significant behavior choices: An American-Hungarian cross-cultural comparison.
J. Environ. Psychol. 37 31-39, 2014.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Applied Psychology
Q1 Social Psychology
pre-print: 303
2014Buda, M., Fodor, S.: Kreativitás és azon túl.
Iskolakultúra. 24 (3), 33-40, 2014.
kiadói változat: 18
2013Olajos, T.: A női tehetség kibontakozásának problémái.
Tehetség. 21 (1), 5-7, 2013.
Kiadói változat: 21
2013Jakab, A., Emri, M., Spisák, T., Szemán-Nagy, A., Béres, M., Kis, S., Molnár, P., Berényi, E.: Autistic Traits in Neurotypical Adults: correlates of Graph Theoretical Functional Network Topology and White Matter Anisotropy Patterns.
PLoS One. 8 (4), e60982, 2013.
Folyóirat-mutatók:
D1 Agricultural and Biological Sciences (miscellaneous)
Q1 Biochemistry, Genetics and Molecular Biology (miscellaneous)
D1 Medicine (miscellaneous)
kiadói változat: 196
2013Lukács-Márton, R., Szabó, P.: Egészségi állapot, testkép- és evészavarok a szépségiparban dolgozók körében.
Orv. Hetil. 154 (17), 665-670, 2013.
Folyóirat-mutatók:
Q3 Medicine (miscellaneous)
pre-print: 477
2013Kondé, Z., Szabó, G., Szabó, C.: Hipnotikus fogékonyság és exekutív hatékonyság.
Pszichológia. 33 (4), 271-291, 2013.
pre-print: 111
2013Csörsz, I., Kakuk, P., Molnár Mills, E., Molnár, P., Máth, J., Csabai, M.: The influence of patient gender on medical and psychology students' illness attributions: experiences with a narrative technique.
J. Health Psychol. 19 (5), 642-652, 2013.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Applied Psychology
pre-print: 228
2012Kovács, J., Bernáth, Á., Pántya, J., Máth, J., Hidegkuti, I.: "Elég-e már a rosszból?": az eszkalálódó konfliktusból való kilépés kísérletes vizsgálata a viszonzatlan békülési gesztus és a mentalizációs képesség függvényében.
Magyar Pszichológiai Szemle. 67 (4), 653-671, 2012.
Folyóirat-mutatók:
Q3 Psychology (miscellaneous)
pre-print: 213
2012Körmendi, A., Pataky, N.: A kóros játékszenvedély terápiája.
Magyar Pszichológiai Szemle. 67 (3), 519-540, 2012.
Folyóirat-mutatók:
Q3 Psychology (miscellaneous)
pre-print: 818
2012Olajos, T.: Tehetség és/vagy hiperaktivitás?.
Tehetség. 20 (4), 6-7, 2012.
Kiadói változat: 122
2012Holló, G., Novák, M.: The manoeuvrability hypothesis to explain the maintenance of bilateral symmetry in animal evolution.
Biol Direct. 7 (1), 22, 2012.
Folyóirat-mutatók:
D1 Agricultural and Biological Sciences (miscellaneous)
D1 Applied Mathematics
Q1 Biochemistry, Genetics and Molecular Biology (miscellaneous)
D1 Ecology, Evolution, Behavior and Systematics
Q1 Immunology
D1 Modeling and Simulation
kiadói változat: 111
2011Tóth, L.: A Kreatív Problémamegoldás programja.
Tehetség. 19 (3), 3-4, 2011.
Kiadói változat: 6
2011Fodor, S.: Az "ismeretlen ismerős": Gagné tehetségmodelljének átdolgozott változata.
Tehetség. 19 (3), 5-7, 2011.
Kiadói változat: 136
2011Tóth, L.: Dabrowski érzelmi fejlődéselmélete.
Tehetség. 19 (1), 3-4, 2011.
Kiadói változat: 42
2011Fodor, S.: Hátrányos helyzetű tehetségesek.
Tehetség. 19 (1), 7-8, 2011.
Kiadói változat: 43
2011Tóth, L.: Perfekcionizmus és tehetség.
Tehetség. 19 (4), 3-4, 2011.
Kiadói változat: 44
2011Tóth, L.: Piirto piramis modellje.
Tehetség. 19 (2), 3-4, 2011.
Kiadói változat: 58
2010Körmendi, A., Kurucz, G.: A "majdnem nyertem" jelenség vizsgálata nem szerencsejátékos mintán.
Pszichológia. 30 (4), 335-348, 2010.
pre-print: 379
2010Tóth, L.: Adottság vagy nevelés?.
Tehetség. 18 (2), 3-4, 2010.
Kiadói változat: 46
2010Tóth, L.: Akadályozottság és tehetség.
Tehetség. 18 (3), 3-4, 2010.
Kiadói változat: 30
2010Tóth, L.: A kreativitás mérése.
Tehetség. 18 (4), 3-5, 2010.
Kiadói változat: 168
2010Tóth, L.: A tehetség kibontakozása.
Tehetség. 18 (1), 3-4, 2010.
Kiadói változat: 12
2010Fodor, S.: Az idegennyelv-tanulási motiváció és az azzal összefüggésben álló tanulói jellegzetességek változása a felső tagozatban.
Iskolakultúra. 20 (9), 105-117, 2010.
Kiadói változat: 135
2010Fodor, S.: Korai tehetséggondozás: tehetségek az óvodában.
Tehetség. 18 (3), 5-8, 2010.
Kiadói változat: 24
2010Olajos, T.: Tehetség: az iskola és a család közös kihívása.
Tehetség. 18 (2), 4-5, 2010.
Kiadói változat: 3
2010Sipos, S., Csízik, T., Hunya, P.: Tiszta érdekkonfliktusok során jelentkező viselkedési szándékot befolyásoló tényezők - a társas értékorientáción túl.
Pszichológia. 30 (3), 207-231, 2010.
pre-print: 123
2009Olajos, T.: Az emberi elme rejtélye: savant szindrómás tehetségek.
Tehetség. 17 (4), 4-5, 2009.
Kiadói változat: 76
2009Cserepes, R., Pék, G.: Az özvegység hatása a nőiség megélésére és a szubjektív jóllétre középkorú és idős asszonyok csoportjaiban.
Magyar Gerontol. 1 (3), 24-34, 2009.
kiadói változat: 50
2009Tóth, L.: Értelmi fejlődés.
Tehetség. 17 (5), 3-5, 2009.
post-print: 46
2009Tóth, L.: Gyorsítás.
Tehetség. 17 (2), 3-4, 2009.
Kiadói változat: 10
2009Tóth, L.: Igényszint és teljesítmény.
Tehetség. 17 (6), 3-4, 2009.
post-print: 386
2009Tóth, L.: Intelligencia.
Tehetség. 17 (3), 3-6, 2009.
Kiadói változat: 37
2009Tóth, L.: Kognitív stílusok.
Tehetség. 17 (4), 3-4, 2009.
Kiadói változat: 162
2009Tóth, L.: Kreativitás.
Tehetség. 17 (1), 3-4, 2009.
post-print: 289
2008Tóth, L.: Kreativitás és szövegértés.
Iskolakultúra. 18 (5-6), 29-39, 2008.
Kiadói változat: 11
2008Tóth, L.: Ötletbörze.
Tehetség. 16 (3), 3-4, 2008.
post-print: 21
2008Tóth, L.: Tanulási stílusok.
Tehetség. 16 (3), 3, 2008.
Kiadói változat: 24
2008Tóth, L.: Tehetségdefiníciók.
Tehetség. 16 (2), 3-4, 2008.
Kiadói változat: 68
2007Máth, J., Revákné Markóczi, I.: A problémaközpontú módszer hatékonysága a középiskolai biológiatanításban.
Iskolakultúra. 17 (6-7), 97-113, 2007.
Kiadói változat: 10
2006Balázs, K., Hidegkuti, I., Boeck, P.: Detecting Heterogeneity in Logistic Regression Models.
Appl. Psychol. Meas. 30 (4), 322-344, 2006.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Psychology (miscellaneous)
D1 Social Sciences (miscellaneous)
pre-print: 120
2005Tánczos, J., Máth, J.: Attitűdbeli és motivációs sajátosságok az idegen nyelv tanulásában.
Iskolakultúra. 15 (12), 43-47, 2005.
kiadói változat: 29
2005Forgács, A.: Az ellipszis Cicero Catilina elleni első beszédében generatív grammatikai szemszögből.
Argumentum. 1 16-25, 2005.
kiadói változat: 16
2002Alberth, M., Gál, N., Nemes, J., Töviskes, M., Máth, J.: 12-14 éves gyermekek "fogászati félelmének és szorongásának" hatása a fogazat állapotának alakulására.
Fogorv. Szle. 95 (3), 113-117, 2002.
Folyóirat-mutatók:
Q4 Medicine (miscellaneous)
Kiadói változat: 136
2001Alberth, M., Nemes, J., Török, J., Makay, Á., Máth, J.: A szülői félelem hatása a gyermek fogazati állapotára.
Fogorv. Szle. 94 (2), 205-207, 2001.
Folyóirat-mutatók:
Q4 Medicine (miscellaneous)
Kiadói változat: 31
1999Bóta, M., Dávid, I.: Az érem két oldala: tanári és tanulói vélemények a tehetségről.
Iskolakultúra. 9 (4), 14-24, 1999.
Kiadói változat: 6
1993Túry, F., Szabó, P.: A táplálkozási viselkedés zavarainak disszociációs hipotézise.
LAM. 3 (3), 264-269, 1993.
kiadói változat: 65
1991Szabó, P., Túry, F., Madléna, M.: A bulimia nervosa sztomatológiai vonatkozásai.
Fogorv. Szle. 84 301-305, 1991.
Kiadói változat: 73