Jelenlegi hely

Statisztika

Tanácsadás, Fejlődés- és Iskolapszichológiai (nem önálló) Tanszék

Open Access publikációk letöltési adatai a DE intézményi repozitóriumából
Dátum: -
OA publikációk száma a DEA-ban: 37

Összes letöltés a DEA-ból: 2938

OrszágLetöltések
Magyarország (HU)1682
Egyesült Államok (US)616
Románia (RO)127
Hong Kong SAR (Kínai Népköztársaság) (HK)111
Kína (CN)70
Németország (DE)59
Ukrajna (UA)38
Szlovákia (SK)28
Szerbia (RS)20
Finnország (FI)13
Egyesült Királyság (GB)13
Franciaország (FR)11
Litvánia (LT)9
Kanada (CA)6
Csehország (CZ)6
Ausztria (AT)5
Oroszország (RU)5
Írország (IE)4
Svédország (SE)4
Egyesült Arab Emírségek (AE)3
Dánia (DK)3
Norvégia (NO)3
Chile (CL)2
Horvátország (HR)2
Hollandia (NL)2
Törökország (TR)2
Vietnám (VN)2
Albánia (AL)1
Argentína (AR)1
Svájc (CH)1
Spanyolország (ES)1
Görögország (GR)1
Olaszország (IT)1
Malajzia (MY)1
Pakisztán (PK)1
Portugália (PT)1
n.a.83
Megjelenés Publikáció Fájlletöltések
2023Bákonyi, D.: Cikkismertetés: Transzdiszciplináris népegészségügyi modell a gyermekek és serdülők mentális egészségfejlesztésére = Review : A transdisciplinary public health model for child and adolescent mental healthcare.
MEJ. 1 (2), 32-36, 2023.
(Ismertetett mű: Sheila Ramaswamy, John Vijay Sagar, Shekhar Seshadri. -A transdisciplinary public health model for child and adolescent mental healthcare in low- and middle-income countries /In: The Lancet Regional Health - Southeast Asia. - 3 (2022), p. 1-4. -)
Kiadói változat: 6
2022Szabó, E., Körmendi, A., Kurucz, G., Harmatiné Olajos, T., Pataky, N., Cropley, D.: Personality Traits as Predictors of Malevolent Creative Ideation in Offenders.
Behavioral Sciences. 12 (7), 1-20, 2022.
Folyóirat-mutatók:
Q3 Behavioral Neuroscience
Q2 Development
Q2 Ecology, Evolution, Behavior and Systematics
Q3 Genetics
Q2 Psychology (miscellaneous)
kiadói változat: 24
2021Kovács, K., Kovács, K.: Using the Behavioural Regulation in an Exercise Questionnaire (BREQ-2) in Central and Eastern Europe: evidence of Reliability, Sociocultural Background, and the Effect on Sports Activity.
Int. J. Environ. Res. Public Health. 18 (22), 1-14, 2021.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Health, Toxicology and Mutagenesis
Q2 Pollution
Q2 Public Health, Environmental and Occupational Health
Kiadói változat: 47
2020Fodor, S., Molnár, A.: Karaktererősségek az iskolában. Fogalmak, jellemzők és a fejlesztésre irányuló intervenciók.
Iskolakultúra. 30 (4-5), 20-39, 2020.
Kiadói változat: 6
2018Mező, K., Mező, F.: A kreatív, produktív tanulás fejlesztése.
Különleges bánásmód. 4 (5), 31-32, 2018.
Kiadói változat: 48
2017Harsányiné Petneházi, Á., Páskuné Kiss, J., Lestyán, E., Kós, N., Szabóné Balogh, Á.: Hátrányos helyzetű tanulók szociális és érzelmi intelligenciájának vizsgálata az Arany János Tehetséggondozó Programban.
Magyar Pszichológiai Szemle. 72 (4), 463-489, 2017.
Folyóirat-mutatók:
Q4 Psychology (miscellaneous)
pre-print: 674
2015Kós, N.: A differenciált oktatás hatására változó személyiségjellemzők: Az önértékelés területeinek fejlődése felső tagozatos tanulóknál.
Különleges Bánásmód. 1 (3), 21-42, 2015.
Kiadói változat: 128
2015Buda, M., Fodor, S.: A kreatív klíma: Új irány az iskolai klíma és a konfliktuskezelés kutatásában.
Iskolakultúra. 25 (9), 3-17, 2015.
kiadói változat: 54
2014Fuszek, C., Arató, F., Balogh, L., Bodnár, G., Gyarmathy, É., Fodor, S., Vass, V.: Ez is tehetséggondozás!.
Iskolakultúra. 24 (4), 100-120, 2014.
kiadói változat: 32
2014Buda, M., Fodor, S.: Kreativitás és azon túl.
Iskolakultúra. 24 (3), 33-40, 2014.
kiadói változat: 13
2013Harmatiné Olajos, T.: A női tehetség kibontakozásának problémái.
Tehetség. 21 (1), 5-7, 2013.
Kiadói változat: 20
2012Harmatiné Olajos, T.: Tehetség és/vagy hiperaktivitás?.
Tehetség. 20 (4), 6-7, 2012.
Kiadói változat: 92
2011Tóth, L.: A Kreatív Problémamegoldás programja.
Tehetség. 19 (3), 3-4, 2011.
Kiadói változat: 5
2011Fodor, S.: Az "ismeretlen ismerős": Gagné tehetségmodelljének átdolgozott változata.
Tehetség. 19 (3), 5-7, 2011.
Kiadói változat: 130
2011Tóth, L.: Dabrowski érzelmi fejlődéselmélete.
Tehetség. 19 (1), 3-4, 2011.
Kiadói változat: 36
2011Fodor, S.: Hátrányos helyzetű tehetségesek.
Tehetség. 19 (1), 7-8, 2011.
Kiadói változat: 36
2011Tóth, L.: Perfekcionizmus és tehetség.
Tehetség. 19 (4), 3-4, 2011.
Kiadói változat: 37
2011Tóth, L.: Piirto piramis modellje.
Tehetség. 19 (2), 3-4, 2011.
Kiadói változat: 50
2010Tóth, L.: Adottság vagy nevelés?.
Tehetség. 18 (2), 3-4, 2010.
Kiadói változat: 45
2010Tóth, L.: Akadályozottság és tehetség.
Tehetség. 18 (3), 3-4, 2010.
Kiadói változat: 29
2010Tóth, L.: A kreativitás mérése.
Tehetség. 18 (4), 3-5, 2010.
Kiadói változat: 168
2010Tóth, L.: A tehetség kibontakozása.
Tehetség. 18 (1), 3-4, 2010.
Kiadói változat: 11
2010Fodor, S.: Az idegennyelv-tanulási motiváció és az azzal összefüggésben álló tanulói jellegzetességek változása a felső tagozatban.
Iskolakultúra. 20 (9), 105-117, 2010.
Kiadói változat: 133
2010Fodor, S.: Korai tehetséggondozás: tehetségek az óvodában.
Tehetség. 18 (3), 5-8, 2010.
Kiadói változat: 23
2010Harmatiné Olajos, T.: Tehetség: az iskola és a család közös kihívása.
Tehetség. 18 (2), 4-5, 2010.
Kiadói változat: 2
2009Harmatiné Olajos, T.: Az emberi elme rejtélye: savant szindrómás tehetségek.
Tehetség. 17 (4), 4-5, 2009.
Kiadói változat: 72
2009Tóth, L.: Értelmi fejlődés.
Tehetség. 17 (5), 3-5, 2009.
post-print: 44
2009Tóth, L.: Gyorsítás.
Tehetség. 17 (2), 3-4, 2009.
Kiadói változat: 9
2009Tóth, L.: Igényszint és teljesítmény.
Tehetség. 17 (6), 3-4, 2009.
post-print: 377
2009Tóth, L.: Intelligencia.
Tehetség. 17 (3), 3-6, 2009.
Kiadói változat: 35
2009Tóth, L.: Kognitív stílusok.
Tehetség. 17 (4), 3-4, 2009.
Kiadói változat: 141
2009Tóth, L.: Kreativitás.
Tehetség. 17 (1), 3-4, 2009.
post-print: 288
2008Tóth, L.: Kreativitás és szövegértés.
Iskolakultúra. 18 (5-6), 29-39, 2008.
Kiadói változat: 9
2008Tóth, L.: Ötletbörze.
Tehetség. 16 (3), 3-4, 2008.
post-print: 20
2008Tóth, L.: Tanulási stílusok.
Tehetség. 16 (3), 3, 2008.
Kiadói változat: 23
2008Tóth, L.: Tehetségdefiníciók.
Tehetség. 16 (2), 3-4, 2008.
Kiadói változat: 66
1999Bóta, M., Dávid, I.: Az érem két oldala: tanári és tanulói vélemények a tehetségről.
Iskolakultúra. 9 (4), 14-24, 1999.
Kiadói változat: 5