Összes letöltés a DEA-ból: 2938
Ország | Letöltések |
---|---|
Magyarország (HU) | 1682 |
Egyesült Államok (US) | 616 |
Románia (RO) | 127 |
Hong Kong SAR (Kínai Népköztársaság) (HK) | 111 |
Kína (CN) | 70 |
Németország (DE) | 59 |
Ukrajna (UA) | 38 |
Szlovákia (SK) | 28 |
Szerbia (RS) | 20 |
Finnország (FI) | 13 |
Egyesült Királyság (GB) | 13 |
Franciaország (FR) | 11 |
Litvánia (LT) | 9 |
Kanada (CA) | 6 |
Csehország (CZ) | 6 |
Ausztria (AT) | 5 |
Oroszország (RU) | 5 |
Írország (IE) | 4 |
Svédország (SE) | 4 |
Egyesült Arab Emírségek (AE) | 3 |
Dánia (DK) | 3 |
Norvégia (NO) | 3 |
Chile (CL) | 2 |
Horvátország (HR) | 2 |
Hollandia (NL) | 2 |
Törökország (TR) | 2 |
Vietnám (VN) | 2 |
Albánia (AL) | 1 |
Argentína (AR) | 1 |
Svájc (CH) | 1 |
Spanyolország (ES) | 1 |
Görögország (GR) | 1 |
Olaszország (IT) | 1 |
Malajzia (MY) | 1 |
Pakisztán (PK) | 1 |
Portugália (PT) | 1 |
n.a. | 83 |
Megjelenés | Publikáció | Fájlletöltések |
---|---|---|
2023 | Bákonyi, D.: Cikkismertetés: Transzdiszciplináris népegészségügyi modell a gyermekek és serdülők mentális egészségfejlesztésére = Review : A transdisciplinary public health model for child and adolescent mental healthcare. MEJ. 1 (2), 32-36, 2023. (Ismertetett mű: Sheila Ramaswamy, John Vijay Sagar, Shekhar Seshadri. -A transdisciplinary public health model for child and adolescent mental healthcare in low- and middle-income countries /In: The Lancet Regional Health - Southeast Asia. - 3 (2022), p. 1-4. -) Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/364194 | Kiadói változat: 6 |
2022 | Szabó, E., Körmendi, A., Kurucz, G., Harmatiné Olajos, T., Pataky, N., Cropley, D.: Personality Traits as Predictors of Malevolent Creative Ideation in Offenders. Behavioral Sciences. 12 (7), 1-20, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/344767 Folyóirat-mutatók:
Q3 Behavioral Neuroscience Q2 Development Q2 Ecology, Evolution, Behavior and Systematics Q3 Genetics Q2 Psychology (miscellaneous) | kiadói változat: 24 |
2021 | Kovács, K., Kovács, K.: Using the Behavioural Regulation in an Exercise Questionnaire (BREQ-2) in Central and Eastern Europe: evidence of Reliability, Sociocultural Background, and the Effect on Sports Activity. Int. J. Environ. Res. Public Health. 18 (22), 1-14, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/325670 Folyóirat-mutatók:
Q1 Health, Toxicology and Mutagenesis Q2 Pollution Q2 Public Health, Environmental and Occupational Health | Kiadói változat: 47 |
2020 | Fodor, S., Molnár, A.: Karaktererősségek az iskolában. Fogalmak, jellemzők és a fejlesztésre irányuló intervenciók. Iskolakultúra. 30 (4-5), 20-39, 2020. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/339668 | Kiadói változat: 6 |
2018 | Mező, K., Mező, F.: A kreatív, produktív tanulás fejlesztése. Különleges bánásmód. 4 (5), 31-32, 2018. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/268523 | Kiadói változat: 48 |
2017 | Harsányiné Petneházi, Á., Páskuné Kiss, J., Lestyán, E., Kós, N., Szabóné Balogh, Á.: Hátrányos helyzetű tanulók szociális és érzelmi intelligenciájának vizsgálata az Arany János Tehetséggondozó Programban. Magyar Pszichológiai Szemle. 72 (4), 463-489, 2017. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/246026 Folyóirat-mutatók:
Q4 Psychology (miscellaneous) | pre-print: 674 |
2015 | Kós, N.: A differenciált oktatás hatására változó személyiségjellemzők: Az önértékelés területeinek fejlődése felső tagozatos tanulóknál. Különleges Bánásmód. 1 (3), 21-42, 2015. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/222191 | Kiadói változat: 128 |
2015 | Buda, M., Fodor, S.: A kreatív klíma: Új irány az iskolai klíma és a konfliktuskezelés kutatásában. Iskolakultúra. 25 (9), 3-17, 2015. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/284160 | kiadói változat: 54 |
2014 | Fuszek, C., Arató, F., Balogh, L., Bodnár, G., Gyarmathy, É., Fodor, S., Vass, V.: Ez is tehetséggondozás!. Iskolakultúra. 24 (4), 100-120, 2014. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/290947 | kiadói változat: 32 |
2014 | Buda, M., Fodor, S.: Kreativitás és azon túl. Iskolakultúra. 24 (3), 33-40, 2014. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/290946 | kiadói változat: 13 |
2013 | Harmatiné Olajos, T.: A női tehetség kibontakozásának problémái. Tehetség. 21 (1), 5-7, 2013. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/173142 | Kiadói változat: 20 |
2012 | Harmatiné Olajos, T.: Tehetség és/vagy hiperaktivitás?. Tehetség. 20 (4), 6-7, 2012. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/166036 | Kiadói változat: 92 |
2011 | Tóth, L.: A Kreatív Problémamegoldás programja. Tehetség. 19 (3), 3-4, 2011. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/124457 | Kiadói változat: 5 |
2011 | Fodor, S.: Az "ismeretlen ismerős": Gagné tehetségmodelljének átdolgozott változata. Tehetség. 19 (3), 5-7, 2011. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/125316 | Kiadói változat: 130 |
2011 | Tóth, L.: Dabrowski érzelmi fejlődéselmélete. Tehetség. 19 (1), 3-4, 2011. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/124454 | Kiadói változat: 36 |
2011 | Fodor, S.: Hátrányos helyzetű tehetségesek. Tehetség. 19 (1), 7-8, 2011. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/125314 | Kiadói változat: 36 |
2011 | Tóth, L.: Perfekcionizmus és tehetség. Tehetség. 19 (4), 3-4, 2011. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/124458 | Kiadói változat: 37 |
2011 | Tóth, L.: Piirto piramis modellje. Tehetség. 19 (2), 3-4, 2011. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/124456 | Kiadói változat: 50 |
2010 | Tóth, L.: Adottság vagy nevelés?. Tehetség. 18 (2), 3-4, 2010. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/102967 | Kiadói változat: 45 |
2010 | Tóth, L.: Akadályozottság és tehetség. Tehetség. 18 (3), 3-4, 2010. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/102968 | Kiadói változat: 29 |
2010 | Tóth, L.: A kreativitás mérése. Tehetség. 18 (4), 3-5, 2010. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/102969 | Kiadói változat: 168 |
2010 | Tóth, L.: A tehetség kibontakozása. Tehetség. 18 (1), 3-4, 2010. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/102966 | Kiadói változat: 11 |
2010 | Fodor, S.: Az idegennyelv-tanulási motiváció és az azzal összefüggésben álló tanulói jellegzetességek változása a felső tagozatban. Iskolakultúra. 20 (9), 105-117, 2010. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/104828 | Kiadói változat: 133 |
2010 | Fodor, S.: Korai tehetséggondozás: tehetségek az óvodában. Tehetség. 18 (3), 5-8, 2010. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/104827 | Kiadói változat: 23 |
2010 | Harmatiné Olajos, T.: Tehetség: az iskola és a család közös kihívása. Tehetség. 18 (2), 4-5, 2010. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/111325 | Kiadói változat: 2 |
2009 | Harmatiné Olajos, T.: Az emberi elme rejtélye: savant szindrómás tehetségek. Tehetség. 17 (4), 4-5, 2009. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/94761 | Kiadói változat: 72 |
2009 | Tóth, L.: Értelmi fejlődés. Tehetség. 17 (5), 3-5, 2009. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/93181 | post-print: 44 |
2009 | Tóth, L.: Gyorsítás. Tehetség. 17 (2), 3-4, 2009. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/93174 | Kiadói változat: 9 |
2009 | Tóth, L.: Igényszint és teljesítmény. Tehetség. 17 (6), 3-4, 2009. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/94277 | post-print: 377 |
2009 | Tóth, L.: Intelligencia. Tehetség. 17 (3), 3-6, 2009. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/93175 | Kiadói változat: 35 |
2009 | Tóth, L.: Kognitív stílusok. Tehetség. 17 (4), 3-4, 2009. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/93179 | Kiadói változat: 141 |
2009 | Tóth, L.: Kreativitás. Tehetség. 17 (1), 3-4, 2009. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/93173 | post-print: 288 |
2008 | Tóth, L.: Kreativitás és szövegértés. Iskolakultúra. 18 (5-6), 29-39, 2008. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/80839 | Kiadói változat: 9 |
2008 | Tóth, L.: Ötletbörze. Tehetség. 16 (3), 3-4, 2008. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/80841 | post-print: 20 |
2008 | Tóth, L.: Tanulási stílusok. Tehetség. 16 (3), 3, 2008. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/80840 | Kiadói változat: 23 |
2008 | Tóth, L.: Tehetségdefiníciók. Tehetség. 16 (2), 3-4, 2008. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/80838 | Kiadói változat: 66 |
1999 | Bóta, M., Dávid, I.: Az érem két oldala: tanári és tanulói vélemények a tehetségről. Iskolakultúra. 9 (4), 14-24, 1999. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/162512 | Kiadói változat: 5 |