Jelenlegi hely

Statisztika

Művelődéstudományi és Humán Tanulmányok Tanszék

Open Access publikációk letöltési adatai a DE intézményi repozitóriumából
Dátum: -
OA publikációk száma a DEA-ban: 30

Összes letöltés a DEA-ból: 666

OrszágLetöltések
Egyesült Államok (US)302
Magyarország (HU)163
Németország (DE)66
Kína (CN)28
Románia (RO)23
Fülöp-szigetek (PH)11
Hong Kong SAR (Kínai Népköztársaság) (HK)6
Csehország (CZ)5
Ukrajna (UA)4
Egyesült Királyság (GB)3
Brazília (BR)2
Finnország (FI)2
Franciaország (FR)2
Írország (IE)2
Vietnám (VN)2
Brunei (BN)1
Kanada (CA)1
Chile (CL)1
Horvátország (HR)1
Japán (JP)1
Mexikó (MX)1
Törökország (TR)1
n.a.38
Megjelenés Publikáció Fájlletöltések
2021Buda, A., Czékmán, B.: Pandemic and Education.
Cent. Eur. J. Educat. Res. 3 (3), 1-10, 2021.
kiadói változat: 24
2021Lehotka, I.: Shadow Education in Myanmar: Private supplementary tutoring and its policy implications.
Hung. Educ. Res. J. 11 (2), 222-224, 2021.
(Ismertetett mű: Bray, M. Kobakhidze, M. N., Kwo, O. -Shadow Education in Myanmar. Private supplementary tutoring and its policy implications /Hong Kong: Comparative Education Research Centre : The University of Hong Kong and UNESCO, 2020)
kiadói változat: 15
2020Lehotka, I.: Villanófényben az árnyékoktatás.
Educatio. 29 (2), 316-319, 2020.
(Ismertetett mű: Young Chun Kim, Jung-Hoon Jung. -Shadow Education as Worldwide Curriculum Studies /Cham : Palgrave Macmillan, 2019. -xi, 212 p. -)
kiadói változat: 14
2019Lehotka, I.: Music listening in Hungarian education: Possibilities in formal and non-formal education of music listening.
Hung. Educ. Res. J. 9 (1), 100-106, 2019.
kiadói változat: 25
2018Héjja, B.: Alkoholfogyasztás, dohányzási szokások, valamint tudatállapot-módosító szerek használata zeneművészeti szakgimnazisták között.
PedActa. 8 (2), 51-60, 2018.
kiadói változat: 16
2018Kovács, K., Bocsi, V.: A szabadidő mintázatai a középiskolákban.
Metszetek. 7 (3), 64-78, 2018.
kiadói változat: 35
2018Czékmán, B., Kiss, J.: Coding without (Age)Limits? Experiences with BBC Micro: Bit in Primary School.
Hung. Educ. Res. J. 8 (4), 112-115, 2018.
kiadói változat: 7
2018Fehér, P., Czékmán, B., Aknai, D.: Complex competency development with augmented reality supported digital storytelling.
Hung. Educ. Res. J. 8 (1), 93-96, 2018.
kiadói változat: 1
2018Cséke, K.: Laszlo Braun, Istvan Csernicsko & Jozsef Molnar (2010). Hungarian Speaking Romani People in Subcarpathia. Uzhhorod: PoliPrint Ltd..
HERJ. 8 (2), 145-147, 2018.
(Ismertetett mű: Laszlo Braun, Istvan Csernicsko & Jozsef Molnar. -Hungarian Speaking Romani People in Subcarpathia. /Uzhhorod : PoliPrint Ltd, 2010)
kiadói változat: 7
2018Miklósi, M.: Questions of the Validation of Previously Acquired Knowledge in the European Union.
Hung. Educ. Res. J. 3 101-105, 2018.
kiadói változat: 1
2017Kenyeres, A.: Az iskolai végzettség hatása a felnőttek televíziós dokumentumfilmekből történő tanulási aktivitására.
Educatio. 26 (4), 669-677, 2017.
kiadói változat: 90
2017Tódor, I.: Protestáns középiskolák Székelyföldön.
Hung. Educ. Res. J. 7 (2), 95-104, 2017.
kiadói változat: 20
2016Miklósi, M.: A büntetés-végrehajtási szervezet reintegrációs tevékenységeinek új rendszere.
Iskolakultúra. 26 (5), 48-62, 2016.
kiadói változat: 50
2016Kenyeres, A., Szabó, J.: The migration crisis: representation of a border conflict in Hungarian, German and Pan-European television news coverage.
Corvinus J. Sociol. Soc. Policy. 7 (1), 71-91, 2016.
kiadói változat: 5
2013Györgyi, Z., Nagy, Z.: Students in a Cross-Border Region: Higher Education for Regional Social Cohesion.
Editura Universităţii din Oradea, Oradea, 213 p., 2013. ISBN: 9789636826918
teljes szöveg: 57
2012Engler, Á., Tőzsér, Z., Szilágyi, G.: A felsőoktatás tömegesedése, különös tekintettel a nem nappali tagozatos hallgatókra a Bihar-Bihor tanulórégióban, 1990-2010.
HERJ. 2 (1), 10-28, 2012.
post-print: 89
2012Kenyeres, A.: Az ismeretterjesztő funkció megjelenése a híradókban.
Educatio. 21 (4), 631-637, 2012.
Kiadói változat: 12
2011Engler, Á.: Kisgyermeket nevelő hallgatók felsőfokú tanulmányainak vizsgálata.
Debr. szle. 19 (2), 243-256, 2011.
Kiadói változat: 42
2010Engler, Á.: A felsőfokú tanulmányok hatása a munkaerőpiaci reintegrációra.
Educatio. 19 (2), 305-314, 2010.
Kiadói változat: 9
2009Miklósi, M.: Akkreditáció a felnőttképzésben: egy kutatás első eredményei.
Educatio. 3. 395-399, 2009.
Kiadói változat: 6
2008Györgyi, Z.: Projekt vagy iskola.
Educatio. 17 (4), 591-597, 2008.
Kiadói változat: 9
2007Engler, Á.: A felsőfokú tanulmányokat folytató kismamák tanulási attitűdjéről.
Educatio. 16 (4), 687-695, 2007.
kiadói változat: 7
2007Herczegh, J.: Háló-társ: kommunikáció és kapcsolati háló az interneten.
Educatio. 16 (2), 331-340, 2007.
Kiadói változat: 22
2007Györgyi, Z.: Munkaadók és a diplomák: ekvivalencia és kompetenciák.
Educatio. 16 (2), 256-270, 2007.
Kiadói változat: 20
2006Györgyi, Z.: A civil szervezetek hiánypótló szerepe.
Educatio. 15 (2), 305-319, 2006.
Kiadói változat: 16
2006Engler, Á., Nagy, Z.: Egyetemi és főiskolai hallgatók jövőképe egy regionális kutatás alapján.
Educatio. 15 (1), 163-189, 2006.
Kiadói változat: 18
2006Herczegh, J., Kóródi, M.: Egyetemi és főiskolai hallgatók olvasásszociológiai vizsgálata három felsőoktatási intézményben.
Educatio. 15 (2), 406-417, 2006.
Kiadói változat: 35
2006Györgyi, Z.: Fiatal szakmunkások karrierútja.
Iskolakultúra. 16 (12), 56-68, 2006.
kiadói változat: 2
2002Juhász, E., Márkus, E.: Felsőoktatás és régió kapcsolata Európában: különös tekintettel Angliára.
Educatio. 3 463-472, 2002.
Kiadói változat: 12