You are here

Statistics

Váradi Judit

Open Access publikációk letöltési adatai a DE intézményi repozitóriumából
Dátum: -
OA publikációk száma a DEA-ban: 22

Összes letöltés a DEA-ból: 959

countrydownloads
United States (US)390
Hungary (HU)104
China (CN)34
Philippines (PH)28
Indonesia (ID)25
Germany (DE)20
United Kingdom (GB)7
Russia (RU)7
Hong Kong S.A.R., China (HK)6
Romania (RO)6
Canada (CA)5
Malaysia (MY)5
Singapore (SG)5
Australia (AU)4
Spain (ES)4
France (FR)4
Netherlands (NL)4
Pakistan (PK)4
South Africa (ZA)4
Finland (FI)3
India (IN)3
Austria (AT)2
Czech Republic (CZ)2
Ireland (IE)2
Japan (JP)2
Poland (PL)2
Ukraine (UA)2
United Arab Emirates (AE)1
Brazil (BR)1
Botswana (BW)1
Chile (CL)1
Egypt (EG)1
Croatia (HR)1
Israel (IL)1
Kenya (KE)1
Lithuania (LT)1
Oman (OM)1
Serbia (RS)1
Slovakia (SK)1
Senegal (SN)1
Thailand (TH)1
Tunisia (TN)1
n.a.260
Megjelenés Publication Fájlletöltések
2024Váradi, J., Józsa, G.: Az alapfokú zeneoktatás jellemzői virtuális térben a Covid-19 ideje alatt.
Képzés és Gyakorlat. 22 (1), 7-18, 2024.
kiadói változat: 6
2024Váradi, J., Kerekes, R., Pótfi, M., Radócz, J.: A zeneművészeti szakgimnazisták pályaválasztásának meghatározó tényezői.
Educatio. 32 (4), 655-664, 2024.
kiadói változat: 24
2024Józsa, G., Váradi, J.: Az online zeneoktatás és a zenetanári attitűd szülői megítélése.
Képzés és Gyakorlat. 22 (1), 77-85, 2024.
kiadói változat: 7
2024Váradi, J., Kerekes, R., Pótfi, M., Radócz, J.: Determining factors in the career choice of music high school students.
International Journal of Educational Research Open. 6 1-6, 2024.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Education (2023)
Kiadói változat: 7
2024Váradi, J., Radócz, J., Mike, Á., Óváry, Z., Józsa, G.: Lessons from the COVID pandemic in music education the advantages and disadvantages of online music education.
Heliyon. 10 (15), 1-9, 2024.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Multidisciplinary (2023)
kiadói változat: 6
2023Váradi, J., Józsa, G.: Factors Affecting Attendance of and Attitudes towards Artistic Events among Primary School Children.
Soc. Sci. 12 (7), 1-12, 2023.
kiadói változat: 2
2023Váradi, J., Józsa, G., Szabóné, F., Molnár, -., Szűcs, T.: Investigating music teachers' ICT skills and technical possibilities in the field of online music education during the COVID-19 pandemic.
Heliyon. 9 (6), 1-8, 2023.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Multidisciplinary
Kiadói változat: 6
2023Szűcs, T., Váradi, J., Kelemen, H., Miklódi, -., Pusztai, G.: The Role of Parents in Their Children's Artistic Education: The Effect of Parental Involvement in the Transgenerational Process.
Harmonia. 23 (2), 375-386, 2023.
Folyóirat-mutatók:
Q3 Education
Q2 Music
Q1 Visual Arts and Performing Arts
Kiadói változat: 7
2022Váradi, J.: A Review of the Literature on the Relationship of Music Education to the Development of Socio-Emotional Learning.
Sage Open. 2022 (01), 1-11, 2022.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Arts and Humanities (miscellaneous)
Q2 Social Sciences (miscellaneous)
kiadói változat: 204
2021Váradi, J., Józsa, G.: A tanórán kívüli művészeti tevékenység hatása a művészeti rendezvények iránti attitűdre.
Gyermeknevelés. 9 (3), 28-43, 2021.
Kiadói változat: 5
2021Váradi, J., Óváry, Z.: A tanulók éneklési attitűdjére ható tényezők vizsgálata.
Educatio. 30 (2), 353-363, 2021.
kiadói változat: 8
2021Váradi, J.: New Possibilities in Cultural Consumption. The Effect of the Global Pandemic on Listening to Music.
Central European Journal of Educational Research. 3 (1), 1-15, 2021.
kiadói változat: 14
2020Váradi, J.: The possibilities of concert pedagogy in Hungary.
Hung. educ. res. j. 10 (2), 131-142, 2020.
kiadói változat: 55
2019Haimhoffer, Á., Rusznyák, Á., Réti-Nagy, K., Vasvári, G., Váradi, J., Vecsernyés, M., Bácskay, I., Fehér, P., Ujhelyi, Z., Fenyvesi, F.: Cyclodextrins in Drug Delivery Systems and Their Effects on Biological Barriers.
Sci Pharm. 87 (4), 1-21, 2019.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Pharmaceutical Science
kiadói változat: 72
2019Váradi, J., Szűcs, T., Strenacikova, M.: Persistence in tertiary music education in Hungary and Slovakia.
J. Adult Learn. Know. Innov. 3 (1), 6-11, 2019.
kiadói változat: 71
2019Váradi, J., Demeter-Karászi, Z., Kovács, K.: The connection between extracurricular, leisure time activities, religiosity and the reasons for drop-out.
Central European Journal of Educational Research. 1 (1), 55-67, 2019.
kiadói változat: 76
2019Váradi, J., Dragony, G.: The Role of Church Schools in Music Education.
Studia UBB Musica. 64 (1), 9-28, 2019.
kiadói változat: 21
2018Váradi, J., Dragony, G.: Az egyházi iskolák szerepe a zenei nevelésben.
Iskolakultúra. 28 (12), 3-16, 2018.
kiadói változat: 23
2017Váradi, J.: Rajzoljunk zenét!: Egy extrakurrikuláris ifjúsági hangverseny képi megjelenésének elemzése.
PedActa. 7 (1), 59-68, 2017.
kiadói változat: 37
2017Váradi, J., Strenacikova, M.: The Perspectives of Music Education in Slovakia.
Hung. Educ. Res. J. 7 (3), 18-28, 2017.
kiadói változat: 18
2016Váradi, J.: Incorporating Experience-based Concerts into Public Education.
Studia UBB Musica. 61 (2), 7-18, 2016.
kiadói változat: 229
2013Váradi, J.: Felmérés a kulturális rendezvények látogatottságáról, valamint a gyermekek zenei ízlésére ható tényezőkről és zenei ízlésvilágukról.
Parlando. 3. 1-21, 2013.
kiadói változat: 61