You are here

Statistics

Váradi Judit

Open Access publikációk letöltési adatai a DE intézményi repozitóriumából
Dátum: -
OA publikációk száma a DEA-ban: 16

Összes letöltés a DEA-ból: 726

countrydownloads
United States (US)284
Hungary (HU)83
China (CN)27
Philippines (PH)27
Germany (DE)12
United Kingdom (GB)6
Romania (RO)6
Netherlands (NL)4
Pakistan (PK)4
South Africa (ZA)4
Canada (CA)3
France (FR)3
Indonesia (ID)3
Russia (RU)3
Australia (AU)2
Czech Republic (CZ)2
Spain (ES)2
Finland (FI)2
Hong Kong S.A.R., China (HK)2
Ireland (IE)2
Japan (JP)2
Malaysia (MY)2
Poland (PL)2
Singapore (SG)2
Ukraine (UA)2
United Arab Emirates (AE)1
Austria (AT)1
Brazil (BR)1
Botswana (BW)1
Chile (CL)1
Egypt (EG)1
Croatia (HR)1
Lithuania (LT)1
Oman (OM)1
Serbia (RS)1
Slovakia (SK)1
Senegal (SN)1
Thailand (TH)1
n.a.222
Megjelenés Publication Fájlletöltések
2024Váradi, J., Kerekes, R., Pótfi, M., Radócz, J.: A zeneművészeti szakgimnazisták pályaválasztásának meghatározó tényezői.
Educatio. 32 (4), 655-664, 2024.
kiadói változat: 17
2023Váradi, J., Józsa, G.: Factors Affecting Attendance of and Attitudes towards Artistic Events among Primary School Children.
Soc. Sci. 12 (7), 1-12, 2023.
kiadói változat: 1
2023Váradi, J., Józsa, G., Szabóné, F., Molnár, -., Szűcs, T.: Investigating music teachers' ICT skills and technical possibilities in the field of online music education during the COVID-19 pandemic.
Heliyon. 9 (6), 1-8, 2023.
Folyóirat-mutatók:
Q1 Multidisciplinary (2022)
Kiadói változat: 5
2022Váradi, J.: A Review of the Literature on the Relationship of Music Education to the Development of Socio-Emotional Learning.
Sage Open. 2022 (01), 1-11, 2022.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Arts and Humanities (miscellaneous)
Q2 Social Sciences (miscellaneous)
kiadói változat: 115
2021Váradi, J., Óváry, Z.: A tanulók éneklési attitűdjére ható tényezők vizsgálata.
Educatio. 30 (2), 353-363, 2021.
kiadói változat: 5
2021Váradi, J.: New Possibilities in Cultural Consumption. The Effect of the Global Pandemic on Listening to Music.
Central European Journal of Educational Research. 3 (1), 1-15, 2021.
kiadói változat: 9
2020Váradi, J.: The possibilities of concert pedagogy in Hungary.
Hung. educ. res. j. 10 (2), 131-142, 2020.
kiadói változat: 46
2019Haimhoffer, Á., Rusznyák, Á., Réti-Nagy, K., Vasvári, G., Váradi, J., Vecsernyés, M., Bácskay, I., Fehér, P., Ujhelyi, Z., Fenyvesi, F.: Cyclodextrins in Drug Delivery Systems and Their Effects on Biological Barriers.
Sci Pharm. 87 (4), 1-21, 2019.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Pharmaceutical Science
kiadói változat: 59
2019Váradi, J., Szűcs, T., Strenacikova, M.: Persistence in tertiary music education in Hungary and Slovakia.
J. Adult Learn. Know. Innov. 3 (1), 6-11, 2019.
kiadói változat: 64
2019Váradi, J., Demeter-Karászi, Z., Kovács, K.: The connection between extracurricular, leisure time activities, religiosity and the reasons for drop-out.
Central European Journal of Educational Research. 1 (1), 55-67, 2019.
kiadói változat: 69
2019Váradi, J., Dragony, G.: The Role of Church Schools in Music Education.
Studia UBB Musica. 64 (1), 9-28, 2019.
kiadói változat: 6
2018Váradi, J., Dragony, G.: Az egyházi iskolák szerepe a zenei nevelésben.
Iskolakultúra. 28 (12), 3-16, 2018.
kiadói változat: 19
2017Váradi, J.: Rajzoljunk zenét!: Egy extrakurrikuláris ifjúsági hangverseny képi megjelenésének elemzése.
PedActa. 7 (1), 59-68, 2017.
kiadói változat: 29
2017Váradi, J., Strenacikova, M.: The Perspectives of Music Education in Slovakia.
Hung. Educ. Res. J. 7 (3), 18-28, 2017.
kiadói változat: 13
2016Váradi, J.: Incorporating Experience-based Concerts into Public Education.
Studia UBB Musica. 61 (2), 7-18, 2016.
kiadói változat: 222
2013Váradi, J.: Felmérés a kulturális rendezvények látogatottságáról, valamint a gyermekek zenei ízlésére ható tényezőkről és zenei ízlésvilágukról.
Parlando. 3. 1-21, 2013.
kiadói változat: 47