Összes letöltés a DEA-ból: 959
country | downloads |
---|---|
United States (US) | 390 |
Hungary (HU) | 104 |
China (CN) | 34 |
Philippines (PH) | 28 |
Indonesia (ID) | 25 |
Germany (DE) | 20 |
United Kingdom (GB) | 7 |
Russia (RU) | 7 |
Hong Kong S.A.R., China (HK) | 6 |
Romania (RO) | 6 |
Canada (CA) | 5 |
Malaysia (MY) | 5 |
Singapore (SG) | 5 |
Australia (AU) | 4 |
Spain (ES) | 4 |
France (FR) | 4 |
Netherlands (NL) | 4 |
Pakistan (PK) | 4 |
South Africa (ZA) | 4 |
Finland (FI) | 3 |
India (IN) | 3 |
Austria (AT) | 2 |
Czech Republic (CZ) | 2 |
Ireland (IE) | 2 |
Japan (JP) | 2 |
Poland (PL) | 2 |
Ukraine (UA) | 2 |
United Arab Emirates (AE) | 1 |
Brazil (BR) | 1 |
Botswana (BW) | 1 |
Chile (CL) | 1 |
Egypt (EG) | 1 |
Croatia (HR) | 1 |
Israel (IL) | 1 |
Kenya (KE) | 1 |
Lithuania (LT) | 1 |
Oman (OM) | 1 |
Serbia (RS) | 1 |
Slovakia (SK) | 1 |
Senegal (SN) | 1 |
Thailand (TH) | 1 |
Tunisia (TN) | 1 |
n.a. | 260 |
Megjelenés | Publication | Fájlletöltések |
---|---|---|
2024 | Váradi, J., Józsa, G.: Az alapfokú zeneoktatás jellemzői virtuális térben a Covid-19 ideje alatt. Képzés és Gyakorlat. 22 (1), 7-18, 2024. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/382782 | kiadói változat: 6 |
2024 | Váradi, J., Kerekes, R., Pótfi, M., Radócz, J.: A zeneművészeti szakgimnazisták pályaválasztásának meghatározó tényezői. Educatio. 32 (4), 655-664, 2024. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/367799 | kiadói változat: 24 |
2024 | Józsa, G., Váradi, J.: Az online zeneoktatás és a zenetanári attitűd szülői megítélése. Képzés és Gyakorlat. 22 (1), 77-85, 2024. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/382783 | kiadói változat: 7 |
2024 | Váradi, J., Kerekes, R., Pótfi, M., Radócz, J.: Determining factors in the career choice of music high school students. International Journal of Educational Research Open. 6 1-6, 2024. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/365221 Folyóirat-mutatók:
Q1 Education (2023) | Kiadói változat: 7 |
2024 | Váradi, J., Radócz, J., Mike, Á., Óváry, Z., Józsa, G.: Lessons from the COVID pandemic in music education the advantages and disadvantages of online music education. Heliyon. 10 (15), 1-9, 2024. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/378868 Folyóirat-mutatók:
Q1 Multidisciplinary (2023) | kiadói változat: 6 |
2023 | Váradi, J., Józsa, G.: Factors Affecting Attendance of and Attitudes towards Artistic Events among Primary School Children. Soc. Sci. 12 (7), 1-12, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/357493 | kiadói változat: 2 |
2023 | Váradi, J., Józsa, G., Szabóné, F., Molnár, -., Szűcs, T.: Investigating music teachers' ICT skills and technical possibilities in the field of online music education during the COVID-19 pandemic. Heliyon. 9 (6), 1-8, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/354727 Folyóirat-mutatók:
Q1 Multidisciplinary | Kiadói változat: 6 |
2023 | Szűcs, T., Váradi, J., Kelemen, H., Miklódi, -., Pusztai, G.: The Role of Parents in Their Children's Artistic Education: The Effect of Parental Involvement in the Transgenerational Process. Harmonia. 23 (2), 375-386, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/365220 Folyóirat-mutatók:
Q3 Education Q2 Music Q1 Visual Arts and Performing Arts | Kiadói változat: 7 |
2022 | Váradi, J.: A Review of the Literature on the Relationship of Music Education to the Development of Socio-Emotional Learning. Sage Open. 2022 (01), 1-11, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/327584 Folyóirat-mutatók:
Q2 Arts and Humanities (miscellaneous) Q2 Social Sciences (miscellaneous) | kiadói változat: 204 |
2021 | Váradi, J., Józsa, G.: A tanórán kívüli művészeti tevékenység hatása a művészeti rendezvények iránti attitűdre. Gyermeknevelés. 9 (3), 28-43, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/327479 | Kiadói változat: 5 |
2021 | Váradi, J., Óváry, Z.: A tanulók éneklési attitűdjére ható tényezők vizsgálata. Educatio. 30 (2), 353-363, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/324794 | kiadói változat: 8 |
2021 | Váradi, J.: New Possibilities in Cultural Consumption. The Effect of the Global Pandemic on Listening to Music. Central European Journal of Educational Research. 3 (1), 1-15, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/309642 | kiadói változat: 14 |
2020 | Váradi, J.: The possibilities of concert pedagogy in Hungary. Hung. educ. res. j. 10 (2), 131-142, 2020. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/300513 | kiadói változat: 55 |
2019 | Haimhoffer, Á., Rusznyák, Á., Réti-Nagy, K., Vasvári, G., Váradi, J., Vecsernyés, M., Bácskay, I., Fehér, P., Ujhelyi, Z., Fenyvesi, F.: Cyclodextrins in Drug Delivery Systems and Their Effects on Biological Barriers. Sci Pharm. 87 (4), 1-21, 2019. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/281423 Folyóirat-mutatók:
Q2 Pharmaceutical Science | kiadói változat: 72 |
2019 | Váradi, J., Szűcs, T., Strenacikova, M.: Persistence in tertiary music education in Hungary and Slovakia. J. Adult Learn. Know. Innov. 3 (1), 6-11, 2019. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/300512 | kiadói változat: 71 |
2019 | Váradi, J., Demeter-Karászi, Z., Kovács, K.: The connection between extracurricular, leisure time activities, religiosity and the reasons for drop-out. Central European Journal of Educational Research. 1 (1), 55-67, 2019. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/296155 | kiadói változat: 76 |
2019 | Váradi, J., Dragony, G.: The Role of Church Schools in Music Education. Studia UBB Musica. 64 (1), 9-28, 2019. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/300453 | kiadói változat: 21 |
2018 | Váradi, J., Dragony, G.: Az egyházi iskolák szerepe a zenei nevelésben. Iskolakultúra. 28 (12), 3-16, 2018. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/300455 | kiadói változat: 23 |
2017 | Váradi, J.: Rajzoljunk zenét!: Egy extrakurrikuláris ifjúsági hangverseny képi megjelenésének elemzése. PedActa. 7 (1), 59-68, 2017. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/300485 | kiadói változat: 37 |
2017 | Váradi, J., Strenacikova, M.: The Perspectives of Music Education in Slovakia. Hung. Educ. Res. J. 7 (3), 18-28, 2017. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/300486 | kiadói változat: 18 |
2016 | Váradi, J.: Incorporating Experience-based Concerts into Public Education. Studia UBB Musica. 61 (2), 7-18, 2016. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/300499 | kiadói változat: 229 |
2013 | Váradi, J.: Felmérés a kulturális rendezvények látogatottságáról, valamint a gyermekek zenei ízlésére ható tényezőkről és zenei ízlésvilágukról. Parlando. 3. 1-21, 2013. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/190529 | kiadói változat: 61 |