Összes letöltés a DEA-ból: 726
country | downloads |
---|---|
United States (US) | 284 |
Hungary (HU) | 83 |
China (CN) | 27 |
Philippines (PH) | 27 |
Germany (DE) | 12 |
United Kingdom (GB) | 6 |
Romania (RO) | 6 |
Netherlands (NL) | 4 |
Pakistan (PK) | 4 |
South Africa (ZA) | 4 |
Canada (CA) | 3 |
France (FR) | 3 |
Indonesia (ID) | 3 |
Russia (RU) | 3 |
Australia (AU) | 2 |
Czech Republic (CZ) | 2 |
Spain (ES) | 2 |
Finland (FI) | 2 |
Hong Kong S.A.R., China (HK) | 2 |
Ireland (IE) | 2 |
Japan (JP) | 2 |
Malaysia (MY) | 2 |
Poland (PL) | 2 |
Singapore (SG) | 2 |
Ukraine (UA) | 2 |
United Arab Emirates (AE) | 1 |
Austria (AT) | 1 |
Brazil (BR) | 1 |
Botswana (BW) | 1 |
Chile (CL) | 1 |
Egypt (EG) | 1 |
Croatia (HR) | 1 |
Lithuania (LT) | 1 |
Oman (OM) | 1 |
Serbia (RS) | 1 |
Slovakia (SK) | 1 |
Senegal (SN) | 1 |
Thailand (TH) | 1 |
n.a. | 222 |
Megjelenés | Publication | Fájlletöltések |
---|---|---|
2024 | Váradi, J., Kerekes, R., Pótfi, M., Radócz, J.: A zeneművészeti szakgimnazisták pályaválasztásának meghatározó tényezői. Educatio. 32 (4), 655-664, 2024. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/367799 | kiadói változat: 17 |
2023 | Váradi, J., Józsa, G.: Factors Affecting Attendance of and Attitudes towards Artistic Events among Primary School Children. Soc. Sci. 12 (7), 1-12, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/357493 | kiadói változat: 1 |
2023 | Váradi, J., Józsa, G., Szabóné, F., Molnár, -., Szűcs, T.: Investigating music teachers' ICT skills and technical possibilities in the field of online music education during the COVID-19 pandemic. Heliyon. 9 (6), 1-8, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/354727 Folyóirat-mutatók:
Q1 Multidisciplinary (2022) | Kiadói változat: 5 |
2022 | Váradi, J.: A Review of the Literature on the Relationship of Music Education to the Development of Socio-Emotional Learning. Sage Open. 2022 (01), 1-11, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/327584 Folyóirat-mutatók:
Q2 Arts and Humanities (miscellaneous) Q2 Social Sciences (miscellaneous) | kiadói változat: 115 |
2021 | Váradi, J., Óváry, Z.: A tanulók éneklési attitűdjére ható tényezők vizsgálata. Educatio. 30 (2), 353-363, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/324794 | kiadói változat: 5 |
2021 | Váradi, J.: New Possibilities in Cultural Consumption. The Effect of the Global Pandemic on Listening to Music. Central European Journal of Educational Research. 3 (1), 1-15, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/309642 | kiadói változat: 9 |
2020 | Váradi, J.: The possibilities of concert pedagogy in Hungary. Hung. educ. res. j. 10 (2), 131-142, 2020. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/300513 | kiadói változat: 46 |
2019 | Haimhoffer, Á., Rusznyák, Á., Réti-Nagy, K., Vasvári, G., Váradi, J., Vecsernyés, M., Bácskay, I., Fehér, P., Ujhelyi, Z., Fenyvesi, F.: Cyclodextrins in Drug Delivery Systems and Their Effects on Biological Barriers. Sci Pharm. 87 (4), 1-21, 2019. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/281423 Folyóirat-mutatók:
Q2 Pharmaceutical Science | kiadói változat: 59 |
2019 | Váradi, J., Szűcs, T., Strenacikova, M.: Persistence in tertiary music education in Hungary and Slovakia. J. Adult Learn. Know. Innov. 3 (1), 6-11, 2019. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/300512 | kiadói változat: 64 |
2019 | Váradi, J., Demeter-Karászi, Z., Kovács, K.: The connection between extracurricular, leisure time activities, religiosity and the reasons for drop-out. Central European Journal of Educational Research. 1 (1), 55-67, 2019. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/296155 | kiadói változat: 69 |
2019 | Váradi, J., Dragony, G.: The Role of Church Schools in Music Education. Studia UBB Musica. 64 (1), 9-28, 2019. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/300453 | kiadói változat: 6 |
2018 | Váradi, J., Dragony, G.: Az egyházi iskolák szerepe a zenei nevelésben. Iskolakultúra. 28 (12), 3-16, 2018. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/300455 | kiadói változat: 19 |
2017 | Váradi, J.: Rajzoljunk zenét!: Egy extrakurrikuláris ifjúsági hangverseny képi megjelenésének elemzése. PedActa. 7 (1), 59-68, 2017. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/300485 | kiadói változat: 29 |
2017 | Váradi, J., Strenacikova, M.: The Perspectives of Music Education in Slovakia. Hung. Educ. Res. J. 7 (3), 18-28, 2017. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/300486 | kiadói változat: 13 |
2016 | Váradi, J.: Incorporating Experience-based Concerts into Public Education. Studia UBB Musica. 61 (2), 7-18, 2016. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/300499 | kiadói változat: 222 |
2013 | Váradi, J.: Felmérés a kulturális rendezvények látogatottságáról, valamint a gyermekek zenei ízlésére ható tényezőkről és zenei ízlésvilágukról. Parlando. 3. 1-21, 2013. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/190529 | kiadói változat: 47 |