Összes letöltés a DEA-ból: 1088
country | downloads |
---|---|
United States (US) | 419 |
Hungary (HU) | 343 |
Hong Kong S.A.R., China (HK) | 91 |
Germany (DE) | 37 |
China (CN) | 21 |
Romania (RO) | 20 |
Ukraine (UA) | 11 |
Russia (RU) | 6 |
Singapore (SG) | 6 |
Algeria (DZ) | 5 |
Canada (CA) | 4 |
India (IN) | 4 |
Slovakia (SK) | 4 |
Turkey (TR) | 4 |
Brazil (BR) | 3 |
Czech Republic (CZ) | 3 |
Croatia (HR) | 3 |
Ireland (IE) | 3 |
Philippines (PH) | 3 |
France (FR) | 2 |
United Kingdom (GB) | 2 |
Netherlands (NL) | 2 |
Pakistan (PK) | 2 |
Serbia (RS) | 2 |
South Africa (ZA) | 2 |
Albania (AL) | 1 |
Switzerland (CH) | 1 |
Ivory Coast (CI) | 1 |
Chile (CL) | 1 |
Egypt (EG) | 1 |
Spain (ES) | 1 |
Finland (FI) | 1 |
Indonesia (ID) | 1 |
Japan (JP) | 1 |
Lithuania (LT) | 1 |
Togo (TG) | 1 |
Vietnam (VN) | 1 |
n.a. | 74 |
Megjelenés | Publication | Fájlletöltések |
---|---|---|
2024 | Lócska, O., Herendiné Kónya, E.: Matematika és Informatika Didaktikai Kutatások 2024: absztraktkötet. Debreceni Egyetem Matematika- és Számítástudományok Doktori Iskola, Debrecen, 68 p., 2024. ISBN: 9789634905721 Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/368072 | Kiadói változat: 166 |
2023 | Kovács, Z., Báró, E., Lócska, O., Herendiné Kónya, E.: Incorporating Problem-Posing into Sixth-Grade Mathematics Classes. Educ. Sci. 13 (2), 1-22, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/345364 Folyóirat-mutatók:
Q2 Computer Science Applications Q2 Computer Science (miscellaneous) Q2 Developmental and Educational Psychology Q2 Education Q2 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation Q2 Public Administration | Kiadói változat: 10 |
2023 | Kondé, Z., Kovács, Z., Herendiné Kónya, E.: Modeling teachers' reactions to unexpectedness. Learn Instr. 86 1-10, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/354711 Folyóirat-mutatók:
D1 Developmental and Educational Psychology D1 Education | Kiadói változat-szabadon hozzáférhető: 29 |
2020 | Herendiné Kónya, E.: A kerület és terület fogalmának alakulása az 5-8. Évfolyamokon. PedActa. 10 (2), 13-22, 2020. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/346737 | Kiadói változat: 6 |
2020 | Kiss, M., Herendiné Kónya, E.: Is it possible to develop some elements of metacognition in a Mathematics classroom environment?. Teach. math. comput. sci. 18 (3), 123-132, 2020. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/346735 | Kiadói változat: 6 |
2020 | Herendiné Kónya, E., Szanyi, G.: Report of Meeting Researches in Didactics of Mathematics and Computer Sciences: January 24-26, 2020 Sárospatak, Hungary. Teaching Mathematics and Computer Science 17 (2), 243-271, 2020. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/337768 | Kiadói változat: 11 |
2019 | Ambrus, G., Kovács, Z., Szitányi, J., Csíkos, C., Herendiné Kónya, E.: A Cross-sectional Analysis of Students' Answers to a Realistic Word Problem from Grade 2 to 10. Int Elect J Math Ed. 14 513-521, 2019. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/336737 | Kiadói változat - szabadon hozzáférhető: 27 |
2019 | Herendiné Kónya, E., Szanyi, G.: Report of Meeting Researches in Didactics of Mathematics and Computer Sciences. Teach. math. comput. sci. 17 (1), 105-129, 2019. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/337665 | Kiadói változat: 16 |
2018 | Győry, Á., Herendiné Kónya, E.: Development of high school students' geometric thinking with particular emphasis on mathematically talented students. Teach. Math. Comput. Sci. 16 (1), 93-110, 2018. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/268588 | kiadói változat: 95 |
2018 | Herendiné Kónya, E., Kovács, Z.: Fedezzük fel a megoldást: keressünk mintát!. Gyermeknevelés. 6 (1), 76-85, 2018. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/264020 | kiadói változat: 41 |
2018 | Herendiné Kónya, E., Szanyi, G.: Report of Meeting: Researches in Didactics of Mathematics and Computer Sciences : January 26-28, 2018 Hajdúszoboszló, Hungary. Teach. math. comput. sci. 16 (1), 131-153, 2018. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/268594 | kiadói változat: 129 |
2016 | Misetáné Burján, A., Herendiné Kónya, E., Korenová, L., Partová, E.: Chess and mathematics: In: Report of Meeting Researches in Didactics of Mathematics and Computer Sciences: January 22-24, 2016 Bratislava, Slovakia. Teach. Math. Comput. Sci. 14 (1), 125, 2016. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/234107 | kiadói változat: 55 |
2015 | Balla, É., Herendiné Kónya, E., Paulovits, G.: A kombinatorika, valószínűség és statisztika témakörök tanításának szakmódszertana. In: Tanulmányok a levelező és részismereti tanárképzés tantárgy-pedagógiai tartalmi megújításáért : természettudományok / Balla Éva, Bujdosó Gyöngyi, Csernoch Mária, Dobróné Tóth Márta, Egri Sándor, Herendiné Kónya Eszter, Mándy Tihamér, Paulovits György, Revákné Markóczi Ibolya, Sarka Lajos, Teperics Károly, Tóth Zoltán, Varga Klára, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 231-265, 2015. ISBN: 9789634738428 Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/220609 | teljes szöveg: 154 |
2015 | Balla, É., Bujdosó, G., Csernoch, M., Dobróné Tóth, M., Egri, S., Herendiné Kónya, E., Mándy, T., Paulovits, G., Revákné Markóczi, I., Sarka, L., Teperics, K., Tóth, Z., Varga, K.: Tanulmányok a levelező és részismereti tanárképzés tantárgy-pedagógiai tartalmi megújításáért: természettudományok. Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 2015. ISBN: 9789634738428 Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/220211 | teljes szöveg: 179 |
2014 | Herendiné Kónya, E., Oláhné Téglási, I.: Report of Meeting Researches in Didactics of Mathematics and Computer Sciences January 24 - 26, 2014 Eger, Hungary. Teach. Math. Comput. Sci. 12 (1), 117-134, 2014. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/227208 | kiadói változat: 105 |
2014 | Misetáné Burján, A., Herendiné Kónya, E., Oláhné Téglási, I.: The appearance of the representative features of mathematical thinking in the thinking of a chess player: In: Report of meeting Researches in Didactics of Mathematics and Computer Sciences: January 24-26, 2014 Eger, Hungary. Teach. Math. Comput. Sci. 12 (1), 126, 2014. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/230882 | kiadói változat: 42 |
2003 | Herendiné Kónya, E.: A tanítójelöltek geometriai gondolkodásának jellegzetességei. Iskolakultúra. 13 (12), 51-56, 2003. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/264035 | kiadói változat: 17 |