Jelenlegi hely

Statisztika

Herendiné Kónya Eszter

Open Access publikációk letöltési adatai a DE intézményi repozitóriumából
Dátum: -
OA publikációk száma a DEA-ban: 17

Összes letöltés a DEA-ból: 1088

OrszágLetöltések
Egyesült Államok (US)419
Magyarország (HU)343
Hong Kong SAR (Kínai Népköztársaság) (HK)91
Németország (DE)37
Kína (CN)21
Románia (RO)20
Ukrajna (UA)11
Oroszország (RU)6
Szingapur (SG)6
Algéria (DZ)5
Kanada (CA)4
India (IN)4
Szlovákia (SK)4
Törökország (TR)4
Brazília (BR)3
Csehország (CZ)3
Horvátország (HR)3
Írország (IE)3
Fülöp-szigetek (PH)3
Franciaország (FR)2
Egyesült Királyság (GB)2
Hollandia (NL)2
Pakisztán (PK)2
Szerbia (RS)2
Dél-Afrika (ZA)2
Albánia (AL)1
Svájc (CH)1
Elefántcsontpart (CI)1
Chile (CL)1
Egyiptom (EG)1
Spanyolország (ES)1
Finnország (FI)1
Indonézia (ID)1
Japán (JP)1
Litvánia (LT)1
Togo (TG)1
Vietnám (VN)1
n.a.74
Megjelenés Publikáció Fájlletöltések
2024Lócska, O., Herendiné Kónya, E.: Matematika és Informatika Didaktikai Kutatások 2024: absztraktkötet.
Debreceni Egyetem Matematika- és Számítástudományok Doktori Iskola, Debrecen, 68 p., 2024. ISBN: 9789634905721
Kiadói változat: 166
2023Kovács, Z., Báró, E., Lócska, O., Herendiné Kónya, E.: Incorporating Problem-Posing into Sixth-Grade Mathematics Classes.
Educ. Sci. 13 (2), 1-22, 2023.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Computer Science Applications
Q2 Computer Science (miscellaneous)
Q2 Developmental and Educational Psychology
Q2 Education
Q2 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation
Q2 Public Administration
Kiadói változat: 10
2023Kondé, Z., Kovács, Z., Herendiné Kónya, E.: Modeling teachers' reactions to unexpectedness.
Learn Instr. 86 1-10, 2023.
Folyóirat-mutatók:
D1 Developmental and Educational Psychology
D1 Education
Kiadói változat-szabadon hozzáférhető: 29
2020Herendiné Kónya, E.: A kerület és terület fogalmának alakulása az 5-8. Évfolyamokon.
PedActa. 10 (2), 13-22, 2020.
Kiadói változat: 6
2020Kiss, M., Herendiné Kónya, E.: Is it possible to develop some elements of metacognition in a Mathematics classroom environment?.
Teach. math. comput. sci. 18 (3), 123-132, 2020.
Kiadói változat: 6
2020Herendiné Kónya, E., Szanyi, G.: Report of Meeting Researches in Didactics of Mathematics and Computer Sciences: January 24-26, 2020 Sárospatak, Hungary.
Teaching Mathematics and Computer Science 17 (2), 243-271, 2020.
Kiadói változat: 11
2019Ambrus, G., Kovács, Z., Szitányi, J., Csíkos, C., Herendiné Kónya, E.: A Cross-sectional Analysis of Students' Answers to a Realistic Word Problem from Grade 2 to 10.
Int Elect J Math Ed. 14 513-521, 2019.
Kiadói változat - szabadon hozzáférhető: 27
2019Herendiné Kónya, E., Szanyi, G.: Report of Meeting Researches in Didactics of Mathematics and Computer Sciences.
Teach. math. comput. sci. 17 (1), 105-129, 2019.
Kiadói változat: 16
2018Győry, Á., Herendiné Kónya, E.: Development of high school students' geometric thinking with particular emphasis on mathematically talented students.
Teach. Math. Comput. Sci. 16 (1), 93-110, 2018.
kiadói változat: 95
2018Herendiné Kónya, E., Kovács, Z.: Fedezzük fel a megoldást: keressünk mintát!.
Gyermeknevelés. 6 (1), 76-85, 2018.
kiadói változat: 41
2018Herendiné Kónya, E., Szanyi, G.: Report of Meeting: Researches in Didactics of Mathematics and Computer Sciences : January 26-28, 2018 Hajdúszoboszló, Hungary.
Teach. math. comput. sci. 16 (1), 131-153, 2018.
kiadói változat: 129
2016Misetáné Burján, A., Herendiné Kónya, E., Korenová, L., Partová, E.: Chess and mathematics: In: Report of Meeting Researches in Didactics of Mathematics and Computer Sciences: January 22-24, 2016 Bratislava, Slovakia.
Teach. Math. Comput. Sci. 14 (1), 125, 2016.
kiadói változat: 55
2015Balla, É., Herendiné Kónya, E., Paulovits, G.: A kombinatorika, valószínűség és statisztika témakörök tanításának szakmódszertana.
In: Tanulmányok a levelező és részismereti tanárképzés tantárgy-pedagógiai tartalmi megújításáért : természettudományok / Balla Éva, Bujdosó Gyöngyi, Csernoch Mária, Dobróné Tóth Márta, Egri Sándor, Herendiné Kónya Eszter, Mándy Tihamér, Paulovits György, Revákné Markóczi Ibolya, Sarka Lajos, Teperics Károly, Tóth Zoltán, Varga Klára, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 231-265, 2015. ISBN: 9789634738428
teljes szöveg: 154
2015Balla, É., Bujdosó, G., Csernoch, M., Dobróné Tóth, M., Egri, S., Herendiné Kónya, E., Mándy, T., Paulovits, G., Revákné Markóczi, I., Sarka, L., Teperics, K., Tóth, Z., Varga, K.: Tanulmányok a levelező és részismereti tanárképzés tantárgy-pedagógiai tartalmi megújításáért: természettudományok.
Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 2015. ISBN: 9789634738428
teljes szöveg: 179
2014Herendiné Kónya, E., Oláhné Téglási, I.: Report of Meeting Researches in Didactics of Mathematics and Computer Sciences January 24 - 26, 2014 Eger, Hungary.
Teach. Math. Comput. Sci. 12 (1), 117-134, 2014.
kiadói változat: 105
2014Misetáné Burján, A., Herendiné Kónya, E., Oláhné Téglási, I.: The appearance of the representative features of mathematical thinking in the thinking of a chess player: In: Report of meeting Researches in Didactics of Mathematics and Computer Sciences: January 24-26, 2014 Eger, Hungary.
Teach. Math. Comput. Sci. 12 (1), 126, 2014.
kiadói változat: 42
2003Herendiné Kónya, E.: A tanítójelöltek geometriai gondolkodásának jellegzetességei.
Iskolakultúra. 13 (12), 51-56, 2003.
kiadói változat: 17