Összes letöltés a DEA-ból: 157
country | downloads |
---|---|
United States (US) | 72 |
Hungary (HU) | 23 |
Russia (RU) | 14 |
China (CN) | 7 |
Turkey (TR) | 6 |
Indonesia (ID) | 3 |
Costa Rica (CR) | 2 |
Germany (DE) | 2 |
France (FR) | 2 |
Hong Kong S.A.R., China (HK) | 2 |
Philippines (PH) | 2 |
Romania (RO) | 2 |
Vietnam (VN) | 2 |
Bulgaria (BG) | 1 |
Spain (ES) | 1 |
Finland (FI) | 1 |
United Kingdom (GB) | 1 |
Greece (GR) | 1 |
Ireland (IE) | 1 |
Mongolia (MN) | 1 |
Norway (NO) | 1 |
Serbia (RS) | 1 |
Sweden (SE) | 1 |
South Africa (ZA) | 1 |
n.a. | 7 |
Megjelenés | Publication | Fájlletöltések |
---|---|---|
2020 | Somfalvi, Z.: Inquiry of the relationship between the popularity of foreign languages and the learning effectiveness on the basis of OKM2016 database. Hung. Educ. Res. J. 10 (1), 85-94, 2020. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/325518 | kiadói változat: 23 |
2020 | Somfalvi, Z.: The impact of social and cultural capital on the success of language exams. Hung. Educ. Res. J. 10 (1), 66-73, 2020. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/325499 | kiadói változat: 24 |
2018 | Somfalvi, Z.: Diverzitás az idegennyelv-oktatás területén. PedActa. 8 (2), 85-91, 2018. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/325521 | kiadói változat: 21 |
2017 | Somfalvi, Z.: Possible Approaches to the Problem of Not Having a Foreign Language Exam by the end of the University Years. PedActa. 6 (2), 61-67, 2017. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/325515 | kiadói változat: 15 |
2016 | Czékmán, B., Szabó, F., Somfalvi, Z., Maior, E.: ICT-Supported Problem-Based Learning: Possibilities of Applying Problem-Based Learning from Primary School to Higher Education. PedActa. 6 (2), 41-50, 2016. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/273148 | kiadói változat: 39 |
2015 | Somfalvi, Z.: Esélyegyenlőségi szakpolitikák. Educatio. 24 (4), 141-143, 2015. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/325516 | kiadói változat: 35 |