Összes letöltés a DEA-ból: 157
Ország | Letöltések |
---|---|
Egyesült Államok (US) | 72 |
Magyarország (HU) | 23 |
Oroszország (RU) | 14 |
Kína (CN) | 7 |
Törökország (TR) | 6 |
Indonézia (ID) | 3 |
Costa Rica (CR) | 2 |
Németország (DE) | 2 |
Franciaország (FR) | 2 |
Hong Kong SAR (Kínai Népköztársaság) (HK) | 2 |
Fülöp-szigetek (PH) | 2 |
Románia (RO) | 2 |
Vietnám (VN) | 2 |
Bulgária (BG) | 1 |
Spanyolország (ES) | 1 |
Finnország (FI) | 1 |
Egyesült Királyság (GB) | 1 |
Görögország (GR) | 1 |
Írország (IE) | 1 |
Mongólia (MN) | 1 |
Norvégia (NO) | 1 |
Szerbia (RS) | 1 |
Svédország (SE) | 1 |
Dél-Afrika (ZA) | 1 |
n.a. | 7 |
Megjelenés | Publikáció | Fájlletöltések |
---|---|---|
2020 | Somfalvi, Z.: Inquiry of the relationship between the popularity of foreign languages and the learning effectiveness on the basis of OKM2016 database. Hung. Educ. Res. J. 10 (1), 85-94, 2020. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/325518 | kiadói változat: 23 |
2020 | Somfalvi, Z.: The impact of social and cultural capital on the success of language exams. Hung. Educ. Res. J. 10 (1), 66-73, 2020. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/325499 | kiadói változat: 24 |
2018 | Somfalvi, Z.: Diverzitás az idegennyelv-oktatás területén. PedActa. 8 (2), 85-91, 2018. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/325521 | kiadói változat: 21 |
2017 | Somfalvi, Z.: Possible Approaches to the Problem of Not Having a Foreign Language Exam by the end of the University Years. PedActa. 6 (2), 61-67, 2017. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/325515 | kiadói változat: 15 |
2016 | Czékmán, B., Szabó, F., Somfalvi, Z., Maior, E.: ICT-Supported Problem-Based Learning: Possibilities of Applying Problem-Based Learning from Primary School to Higher Education. PedActa. 6 (2), 41-50, 2016. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/273148 | kiadói változat: 39 |
2015 | Somfalvi, Z.: Esélyegyenlőségi szakpolitikák. Educatio. 24 (4), 141-143, 2015. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/325516 | kiadói változat: 35 |