Összes letöltés a DEA-ból: 936
country | downloads |
---|---|
Hungary (HU) | 351 |
United States (US) | 323 |
Indonesia (ID) | 50 |
Germany (DE) | 27 |
Hong Kong S.A.R., China (HK) | 12 |
Romania (RO) | 11 |
China (CN) | 7 |
Austria (AT) | 4 |
United Kingdom (GB) | 4 |
Slovakia (SK) | 4 |
Russia (RU) | 3 |
France (FR) | 2 |
Brazil (BR) | 1 |
Chile (CL) | 1 |
Spain (ES) | 1 |
India (IN) | 1 |
Luxembourg (LU) | 1 |
Netherlands (NL) | 1 |
Serbia (RS) | 1 |
Turkey (TR) | 1 |
n.a. | 130 |
Megjelenés | Publication | Fájlletöltések |
---|---|---|
2024 | Nemes, M.: Teaching a second language to learners with mild intellectual disabilities: a Hungarian case study. Front. Educ. 9 1-11, 2024. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/383202 Folyóirat-mutatók:
Q2 Education (2023) | kiadói változat: 3 |
2023 | Nemes, M., Tahirák, E.: A nyelvi és a pragmatikai tudatosság vizsgálata alsó tagozatos tanulásban akadályozott tanulók körében. OxIPO. 4 49-68, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/365501 | kiadói változat: 15 |
2023 | Mező, F., Mező, K.: A személyre jellemző flexibilitás pontozásának háromfokú skálát alkalmazó módszere. OxIPO. 5 (1), 9-24, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/350555 | kiadói változat: 3 |
2023 | Gere, H., Pető, I.: Az orvosok és a fogyatékos betegek találkozása. Különleges bánásmód. 9 (2), 99-111, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/357370 | kiadói változat: 37 |
2023 | Kertész, K., Mező, K.: Gyógypedagógusok és tanulásban akadályozott tanulók véleményének elemzése az élménypedagógiai alapú magyar nyelv és irodalom tanítással kapcsolatban. OxIPO. 5 (3), 37-55, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/359903 | kiadói változat: 7 |
2023 | Mező, K., Mező, F.: Kocka kör T.É.M.A. projektje keretében készült "innovációk a fenntartható fejlődésért" társasjáték, mint a tehetséggondozás egyik eszköze. Különleges bánásmód. 9 (2), 143-149, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/357190 | kiadói változat: 10 |
2023 | Vargáné Nagy, A., Mező, K.: Különleges Bánásmód 2023/3.. Debreceni Egyetem, Debrecen, 168 p., 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/359396 | kiadói változat: 15 |
2023 | Demeter, Z., Mező, K.: Mesterséges intelligencia pedagógiai használatára vonatkozó hajlandóság vizsgálata gyógypedagógus hallgatók körében. Különleges bánásmód. 9 (2), 31-45, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/357189 | kiadói változat: 16 |
2023 | Demeter, Z., Mező, K.: Tanító szakos hallgatók és a mesterséges intelligencia. Mesterséges intelligencia. 5 (1), 73-87, 2023. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/357574 | kiadói változat: 5 |
2022 | Pető, I., Gere, H.: Fogyatékosság az orvostudományban. Különleges bánásmód. 8 (4), 7-18, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/343454 | kiadói változat: 10 |
2022 | Gulyás, K., Mező, K.: Iskolai könyvtár a 21. században. Különleges bánásmód. 8 (3), 109-119, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/343362 | kiadói változat: 25 |
2022 | Nemes, M.: Komplex tanulási zavarokkal rendelkező tanulók idegennyelv-oktatása során használható egyszerű játékok. Különleges bánásmód. 8 (3), 121-134, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/343586 | kiadói változat: 12 |
2022 | Gortka-Rákó, E., Szabó, G.: Nursery Services Beyond Primary Care, Supporting Family Education in Hungary. Különleges bánásmód. 8 (1), 91-100, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/343281 | kiadói változat: 7 |
2022 | Mező, K.: Peculiarities in Teaching Students with Learning Disabilities and the Learning Support Mechanism of Educators during the COVID-19 Pandemic. Fogyatékosság és társadalom. 8 (2), 16-24, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/343838 | Kiadói változat: 8 |
2022 | Pető, I.: Prevenció és a koragyermekkori intervenció fontossága és hatása a későbbi évekre. Különleges bánásmód. 2022 (3), 53-65, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/343455 | kiadói változat: 27 |
2022 | Mező, K., Mező, F.: Sajátos nevelési igényű gyermekek, tanulók létszámának alakulása a 2009/2010. és a 2019/2020. tanévekben. Különleges bánásmód. 8 (3), 19-29, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/343364 | kiadói változat: 62 |
2022 | Inántsy-Pap, Á., Szilágyi, B.: Social expectations in the choice of the right educational institution. Különleges bánásmód. 8 (1), 35-47, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/344463 | Kiadói változat: 12 |
2022 | Rétháti, C., Gortka-Rákó, E.: Speciális feladatot ellátó szakiskolák dokumentumainak összehasonlító elemzése eltérő gazdasági státuszú régiókban. Különleges bánásmód. 8 (4), 19-31, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/343211 | kiadói változat: 4 |
2022 | Mező, K.: Vizuális "Trendi" Szótár (Slide Show Etűd) a Kocka Kör Tehetséggondozó Kulturális Egyesület Projektjében. OxIPO. 4 (2), 75-80, 2022. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/343361 | kiadói változat: 16 |
2021 | Mező, K., Mező, F.: Agresszió megnyilvánulása a kreativitástesztekben. Különleges bánásmód. 7 (3), 43-55, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/326345 | kiadói változat: 13 |
2021 | Mező, K., Szabóné, B.: A robotokkal történő oktatás az élménypedagógia aspektusából. Mesterséges intelligencia. 3 (2), 19-32, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/343376 | Kiadói változat: 6 |
2021 | Mező, K., Móré, M.: Életpálya-tervezés sajátos nevelési igényű fiatalok esetében. Különleges bánásmód. 7 (4), 21-30, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/343375 | kiadói változat: 10 |
2021 | Müller, A., Laoues-Czimbalmos, N., Szerdahelyi, Z., Boda, E., Mező, K.: Gyógypedagógiai mozgásfejlesztés szerepe és módszertani aspektusai. Különleges bánásmód. 7 (3), 101-112, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/343377 | kiadói változat: 10 |
2021 | Rétháti, C.: Hátrányos helyzetű gyermekek nyelvi fejlettsége. Különleges bánásmód. 7 (2), 77-88, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/343801 | kiadói változat: 22 |
2021 | Mező, K., Mező, L., Mező, F.: Hölgyek a (had)tudományban: 2020/2021. Lélektan és hadviselés. 3 (1), 103-108, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/326347 | kiadói változat: 31 |
2021 | Molnár, A., Mező, K.: Tanulásban akadályozott fiatalok jövőképének vizsgálata. Különleges bánásmód. 7 (3), 57-67, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/326346 | kiadói változat: 44 |
2021 | Pető, I.: Testvérgondozás: felnőtt értelmi fogyatékosokat gondozó testvérek. Különleges bánásmód. 7 (2), 111-121, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/326343 | kiadói változat: 35 |
2020 | Bancsi, Z., Mező, K.: A színházpedagógia és a fejlesztőpedagógia kapcsolódási pontjai. OxIPO. 2 (4), 23-39, 2020. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/343383 | Kiadói változat: 9 |
2020 | Mező, F., Mező, K.: Bölcsődei ellátás és a családi napközi választásának alakulása 2006-2016 között. Különleges bánásmód. 6 (4), 19-28, 2020. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/343385 | kiadói változat: 3 |
2020 | Mező, F., Mező, K.: Interdiszciplináris asszociációk vizsgálata a mesterséges intelligenciával kapcsolatban. Mesterséges intelligencia. 2 (1), 9-31, 2020. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/343389 | Kiadói változat: 7 |
2020 | Pető, I.: Mit tanulhatunk a fejlődéselméletekből a matematika tanítása számára?. OxIPO. 2 (2), 33-61, 2020. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/343458 | Kiadói változat: 10 |
2020 | Mező, K., Mező, F.: Múzeumpedagógia és a tehetséggondozás lehetőségei egy virtuális múzeumban. Különleges bánásmód. 6 (3), 89-99, 2020. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/343387 | kiadói változat: 8 |
2020 | Pető, I.: Röviden a fejlődési diszpraxiával kapcsolatos kérdésekről. Különleges bánásmód. 6 (2), 105-116, 2020. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/343453 | kiadói változat: 9 |
2020 | Mező, K., Mező, F.: The OxIPO Game Collection for Developing Cognitive Abilities. Különleges bánásmód. 6 (1), 63-73, 2020. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/343384 | kiadói változat: 8 |
2019 | Nemes, M., Muhariné Preszter, K.: A korai francia nyelvtanulás lehetőségei napjainkban Magyarországon. OxIPO. 1 (3), 41-71, 2019. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/358376 | Kiadói változat: 6 |
2019 | Laoues-Czimbalmos, N., Müller, A., Mező, K., Mercs, E., Molnár, A.: A környezeti nevelés és az egészséges életmód értékpreferenciáinak vizsgálata a "zöld" és "nem zöld" óvódába járó gyermekek szüleinek körében. Acta Carolus Robertus. 9 (2), 89-108, 2019. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/341707 | Kiadói változat: 64 |
2019 | Almássy, Z., Somogyi, D., Szatmári, Á.: A segítségkérő viselkedés és a depresszió kapcsolata a fiatal felnőttek körében. Különleges bánásmód. 5 (4), 7-19, 2019. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/291593 | kiadói változat: 46 |
2019 | Varga, E.: Az artikulációs terápia értelmezése az IPOO-modell alapján. OxIPO. 1 (2), 71-75, 2019. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/291363 | Kiadói változat: 6 |
2019 | Mező, K., Mező, F., Varga, I.: Az OxIPO-modell a speciál pedagógia aspektusából. Deliberationes. 12 (1), 95-106, 2019. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/343399 | Kiadói változat: 9 |
2019 | Mező, F., Mező, K.: Interdiszciplináris kapcsolódási lehetőségek a mesterséges intelligenciára irányuló cél-, eszköz-és hatásorientált kutatáshoz. Mesterséges intelligencia. 1 (1), 9-29, 2019. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/343403 | Kiadói változat: 7 |
2019 | Mező, K., Mező, F., Varga, I.: Kreativitásra ösztönzés a speciál pedagógia szemszögéből. Deliberationes. 12 (1), 107-118, 2019. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/343398 | Kiadói változat: 5 |
2019 | Mező, F., Mező, K.: Lélektan és hadviselés. Lélektan és hadviselés. 1 (1), 9-25, 2019. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/343404 | Kiadói változat: 8 |
2019 | Mező, K., Mező, F.: Revision of Hungarian versions of the Alternative Uses and Circles creativity test in cases of elementary and secondary schools students. Különleges bánásmód. 5 (1), 41-47, 2019. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/276165 | kiadói változat: 23 |
2018 | Mező, K.: "Felkészülés (együtt) a XXI. század kihívásaira" című kiadvány bemutatása. Különleges bánásmód. 4 (2), 79-82, 2018. (Ismertetett mű: szerk. Kemény László, Koncz István, Szova Ilona. -Felkészülés (együtt) a XXI. század kihívásaira : mentorált fiatalok írásai /Budapest : Professzorok az Európai Magyarországért Egyesület, 2018) Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/259373 | kiadói változat: 28 |
2018 | Mező, K., Mező, F.: A kreatív, produktív tanulás fejlesztése. Különleges bánásmód. 4 (5), 31-32, 2018. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/268523 | Kiadói változat: 53 |
2018 | Varga, E.: A szülői beszédtempó hatása a gyermek beszédpercepciójára. Különleges bánásmód. 4 (5), 51, 2018. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/268766 | kiadói változat: 6 |
2018 | Mező, F., Mező, K.: Innováció és tehetséggondozás: A K+F Stúdió innovációs programja. Különleges bánásmód. 4 (1), 85-88, 2018. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/259364 | kiadói változat: 22 |
2018 | Schéder, V.: Ismeretek a szelektív mutizmusról. Különleges bánásmód. 4 (4), 45-57, 2018. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/268530 | Kiadói változat: 23 |
2018 | Mező, F., Mező, L., Mező, K.: Képességfejlesztő játékok az IPOO-modell aspektusából: a fejlesztésbe integrált diagnosztika lehetősége. Különleges bánásmód. 4 (2), 55-66, 2018. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/259372 | kiadói változat: 40 |
2018 | Pető, I.: Kisebbségek kisebbsége: a beduinok oktatása Izraelben. Különleges bánásmód. 4 (5), 18-19, 2018. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/268763 | kiadói változat: 9 |
2018 | Nagyné, D., Mező, K.: Magatartási problémák felismerése a bölcsődében. Különleges bánásmód. 4 (5), 29, 2018. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/268525 | Kiadói változat: 26 |
2018 | Schéder, V.: Nyelvi markerek a diagnosztikában. Különleges bánásmód. 4 (5), 25-26, 2018. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/268528 | Kiadói változat: 19 |
2018 | Pető, I.: Súlyos-halmozottan sérült gyermekek részvétele a családi tevékenységekben. Különleges bánásmód. 4 (4), 83-98, 2018. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/268771 | kiadói változat: 17 |