Jelenlegi hely

Statisztika

Gyógypedagógiai Intézet

Open Access publikációk letöltési adatai a DE intézményi repozitóriumából
Dátum: -
OA publikációk száma a DEA-ban: 53

Összes letöltés a DEA-ból: 936

OrszágLetöltések
Magyarország (HU)351
Egyesült Államok (US)323
Indonézia (ID)50
Németország (DE)27
Hong Kong SAR (Kínai Népköztársaság) (HK)12
Románia (RO)11
Kína (CN)7
Ausztria (AT)4
Egyesült Királyság (GB)4
Szlovákia (SK)4
Oroszország (RU)3
Franciaország (FR)2
Brazília (BR)1
Chile (CL)1
Spanyolország (ES)1
India (IN)1
Luxemburg (LU)1
Hollandia (NL)1
Szerbia (RS)1
Törökország (TR)1
n.a.130
Megjelenés Publikáció Fájlletöltések
2024Nemes, M.: Teaching a second language to learners with mild intellectual disabilities: a Hungarian case study.
Front. Educ. 9 1-11, 2024.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Education (2023)
kiadói változat: 3
2023Nemes, M., Tahirák, E.: A nyelvi és a pragmatikai tudatosság vizsgálata alsó tagozatos tanulásban akadályozott tanulók körében.
OxIPO. 4 49-68, 2023.
kiadói változat: 15
2023Mező, F., Mező, K.: A személyre jellemző flexibilitás pontozásának háromfokú skálát alkalmazó módszere.
OxIPO. 5 (1), 9-24, 2023.
kiadói változat: 3
2023Gere, H., Pető, I.: Az orvosok és a fogyatékos betegek találkozása.
Különleges bánásmód. 9 (2), 99-111, 2023.
kiadói változat: 37
2023Kertész, K., Mező, K.: Gyógypedagógusok és tanulásban akadályozott tanulók véleményének elemzése az élménypedagógiai alapú magyar nyelv és irodalom tanítással kapcsolatban.
OxIPO. 5 (3), 37-55, 2023.
kiadói változat: 7
2023Mező, K., Mező, F.: Kocka kör T.É.M.A. projektje keretében készült "innovációk a fenntartható fejlődésért" társasjáték, mint a tehetséggondozás egyik eszköze.
Különleges bánásmód. 9 (2), 143-149, 2023.
kiadói változat: 10
2023Vargáné Nagy, A., Mező, K.: Különleges Bánásmód 2023/3..
Debreceni Egyetem, Debrecen, 168 p., 2023.
kiadói változat: 15
2023Demeter, Z., Mező, K.: Mesterséges intelligencia pedagógiai használatára vonatkozó hajlandóság vizsgálata gyógypedagógus hallgatók körében.
Különleges bánásmód. 9 (2), 31-45, 2023.
kiadói változat: 16
2023Demeter, Z., Mező, K.: Tanító szakos hallgatók és a mesterséges intelligencia.
Mesterséges intelligencia. 5 (1), 73-87, 2023.
kiadói változat: 5
2022Pető, I., Gere, H.: Fogyatékosság az orvostudományban.
Különleges bánásmód. 8 (4), 7-18, 2022.
kiadói változat: 10
2022Gulyás, K., Mező, K.: Iskolai könyvtár a 21. században.
Különleges bánásmód. 8 (3), 109-119, 2022.
kiadói változat: 25
2022Nemes, M.: Komplex tanulási zavarokkal rendelkező tanulók idegennyelv-oktatása során használható egyszerű játékok.
Különleges bánásmód. 8 (3), 121-134, 2022.
kiadói változat: 12
2022Gortka-Rákó, E., Szabó, G.: Nursery Services Beyond Primary Care, Supporting Family Education in Hungary.
Különleges bánásmód. 8 (1), 91-100, 2022.
kiadói változat: 7
2022Mező, K.: Peculiarities in Teaching Students with Learning Disabilities and the Learning Support Mechanism of Educators during the COVID-19 Pandemic.
Fogyatékosság és társadalom. 8 (2), 16-24, 2022.
Kiadói változat: 8
2022Pető, I.: Prevenció és a koragyermekkori intervenció fontossága és hatása a későbbi évekre.
Különleges bánásmód. 2022 (3), 53-65, 2022.
kiadói változat: 27
2022Mező, K., Mező, F.: Sajátos nevelési igényű gyermekek, tanulók létszámának alakulása a 2009/2010. és a 2019/2020. tanévekben.
Különleges bánásmód. 8 (3), 19-29, 2022.
kiadói változat: 62
2022Inántsy-Pap, Á., Szilágyi, B.: Social expectations in the choice of the right educational institution.
Különleges bánásmód. 8 (1), 35-47, 2022.
Kiadói változat: 12
2022Rétháti, C., Gortka-Rákó, E.: Speciális feladatot ellátó szakiskolák dokumentumainak összehasonlító elemzése eltérő gazdasági státuszú régiókban.
Különleges bánásmód. 8 (4), 19-31, 2022.
kiadói változat: 4
2022Mező, K.: Vizuális "Trendi" Szótár (Slide Show Etűd) a Kocka Kör Tehetséggondozó Kulturális Egyesület Projektjében.
OxIPO. 4 (2), 75-80, 2022.
kiadói változat: 16
2021Mező, K., Mező, F.: Agresszió megnyilvánulása a kreativitástesztekben.
Különleges bánásmód. 7 (3), 43-55, 2021.
kiadói változat: 13
2021Mező, K., Szabóné, B.: A robotokkal történő oktatás az élménypedagógia aspektusából.
Mesterséges intelligencia. 3 (2), 19-32, 2021.
Kiadói változat: 6
2021Mező, K., Móré, M.: Életpálya-tervezés sajátos nevelési igényű fiatalok esetében.
Különleges bánásmód. 7 (4), 21-30, 2021.
kiadói változat: 10
2021Müller, A., Laoues-Czimbalmos, N., Szerdahelyi, Z., Boda, E., Mező, K.: Gyógypedagógiai mozgásfejlesztés szerepe és módszertani aspektusai.
Különleges bánásmód. 7 (3), 101-112, 2021.
kiadói változat: 10
2021Rétháti, C.: Hátrányos helyzetű gyermekek nyelvi fejlettsége.
Különleges bánásmód. 7 (2), 77-88, 2021.
kiadói változat: 22
2021Mező, K., Mező, L., Mező, F.: Hölgyek a (had)tudományban: 2020/2021.
Lélektan és hadviselés. 3 (1), 103-108, 2021.
kiadói változat: 31
2021Molnár, A., Mező, K.: Tanulásban akadályozott fiatalok jövőképének vizsgálata.
Különleges bánásmód. 7 (3), 57-67, 2021.
kiadói változat: 44
2021Pető, I.: Testvérgondozás: felnőtt értelmi fogyatékosokat gondozó testvérek.
Különleges bánásmód. 7 (2), 111-121, 2021.
kiadói változat: 35
2020Bancsi, Z., Mező, K.: A színházpedagógia és a fejlesztőpedagógia kapcsolódási pontjai.
OxIPO. 2 (4), 23-39, 2020.
Kiadói változat: 9
2020Mező, F., Mező, K.: Bölcsődei ellátás és a családi napközi választásának alakulása 2006-2016 között.
Különleges bánásmód. 6 (4), 19-28, 2020.
kiadói változat: 3
2020Mező, F., Mező, K.: Interdiszciplináris asszociációk vizsgálata a mesterséges intelligenciával kapcsolatban.
Mesterséges intelligencia. 2 (1), 9-31, 2020.
Kiadói változat: 7
2020Pető, I.: Mit tanulhatunk a fejlődéselméletekből a matematika tanítása számára?.
OxIPO. 2 (2), 33-61, 2020.
Kiadói változat: 10
2020Mező, K., Mező, F.: Múzeumpedagógia és a tehetséggondozás lehetőségei egy virtuális múzeumban.
Különleges bánásmód. 6 (3), 89-99, 2020.
kiadói változat: 8
2020Pető, I.: Röviden a fejlődési diszpraxiával kapcsolatos kérdésekről.
Különleges bánásmód. 6 (2), 105-116, 2020.
kiadói változat: 9
2020Mező, K., Mező, F.: The OxIPO Game Collection for Developing Cognitive Abilities.
Különleges bánásmód. 6 (1), 63-73, 2020.
kiadói változat: 8
2019Nemes, M., Muhariné Preszter, K.: A korai francia nyelvtanulás lehetőségei napjainkban Magyarországon.
OxIPO. 1 (3), 41-71, 2019.
Kiadói változat: 6
2019Laoues-Czimbalmos, N., Müller, A., Mező, K., Mercs, E., Molnár, A.: A környezeti nevelés és az egészséges életmód értékpreferenciáinak vizsgálata a "zöld" és "nem zöld" óvódába járó gyermekek szüleinek körében.
Acta Carolus Robertus. 9 (2), 89-108, 2019.
Kiadói változat: 64
2019Almássy, Z., Somogyi, D., Szatmári, Á.: A segítségkérő viselkedés és a depresszió kapcsolata a fiatal felnőttek körében.
Különleges bánásmód. 5 (4), 7-19, 2019.
kiadói változat: 46
2019Varga, E.: Az artikulációs terápia értelmezése az IPOO-modell alapján.
OxIPO. 1 (2), 71-75, 2019.
Kiadói változat: 6
2019Mező, K., Mező, F., Varga, I.: Az OxIPO-modell a speciál pedagógia aspektusából.
Deliberationes. 12 (1), 95-106, 2019.
Kiadói változat: 9
2019Mező, F., Mező, K.: Interdiszciplináris kapcsolódási lehetőségek a mesterséges intelligenciára irányuló cél-, eszköz-és hatásorientált kutatáshoz.
Mesterséges intelligencia. 1 (1), 9-29, 2019.
Kiadói változat: 7
2019Mező, K., Mező, F., Varga, I.: Kreativitásra ösztönzés a speciál pedagógia szemszögéből.
Deliberationes. 12 (1), 107-118, 2019.
Kiadói változat: 5
2019Mező, F., Mező, K.: Lélektan és hadviselés.
Lélektan és hadviselés. 1 (1), 9-25, 2019.
Kiadói változat: 8
2019Mező, K., Mező, F.: Revision of Hungarian versions of the Alternative Uses and Circles creativity test in cases of elementary and secondary schools students.
Különleges bánásmód. 5 (1), 41-47, 2019.
kiadói változat: 23
2018Mező, K.: "Felkészülés (együtt) a XXI. század kihívásaira" című kiadvány bemutatása.
Különleges bánásmód. 4 (2), 79-82, 2018.
(Ismertetett mű: szerk. Kemény László, Koncz István, Szova Ilona. -Felkészülés (együtt) a XXI. század kihívásaira : mentorált fiatalok írásai /Budapest : Professzorok az Európai Magyarországért Egyesület, 2018)
kiadói változat: 28
2018Mező, K., Mező, F.: A kreatív, produktív tanulás fejlesztése.
Különleges bánásmód. 4 (5), 31-32, 2018.
Kiadói változat: 53
2018Varga, E.: A szülői beszédtempó hatása a gyermek beszédpercepciójára.
Különleges bánásmód. 4 (5), 51, 2018.
kiadói változat: 6
2018Mező, F., Mező, K.: Innováció és tehetséggondozás: A K+F Stúdió innovációs programja.
Különleges bánásmód. 4 (1), 85-88, 2018.
kiadói változat: 22
2018Schéder, V.: Ismeretek a szelektív mutizmusról.
Különleges bánásmód. 4 (4), 45-57, 2018.
Kiadói változat: 23
2018Mező, F., Mező, L., Mező, K.: Képességfejlesztő játékok az IPOO-modell aspektusából: a fejlesztésbe integrált diagnosztika lehetősége.
Különleges bánásmód. 4 (2), 55-66, 2018.
kiadói változat: 40
2018Pető, I.: Kisebbségek kisebbsége: a beduinok oktatása Izraelben.
Különleges bánásmód. 4 (5), 18-19, 2018.
kiadói változat: 9
2018Nagyné, D., Mező, K.: Magatartási problémák felismerése a bölcsődében.
Különleges bánásmód. 4 (5), 29, 2018.
Kiadói változat: 26
2018Schéder, V.: Nyelvi markerek a diagnosztikában.
Különleges bánásmód. 4 (5), 25-26, 2018.
Kiadói változat: 19
2018Pető, I.: Súlyos-halmozottan sérült gyermekek részvétele a családi tevékenységekben.
Különleges bánásmód. 4 (4), 83-98, 2018.
kiadói változat: 17