Login
Search
Profiles
Researchers
Units
Projects
Organogram
Request data
Request certified publication list / MTMT certification
OA statistics
Upload data
Links
Search
Az oldal megfelelő megjelenítéséhez engedélyezze böngészőjében a JavaScript használatát!
You are here
Home
Molnár Adrienn
Molnár Adrienn
Contact
Name:
Molnár Adrienn
Other profiles:
MTMT
Profession
Media links
Publication list
printer-friendly version
Export to MTMT compatible RIS file
Upload publications
Request certified publication list
Uploaded publications:
9
Publications in DEA:
9
OA:
2
Date range:
2017-2022
2022
Molnár, A.
,
Fodor, S.
:
A karaktererősségek fogalma, jellemzői és fejlesztési lehetőségei időskorban
.
In: Pozitív Idősödés 1.. Szerk.: Bene Ágnes, Móré Marianna, Debreceni Egyetem, Debrecen, 107-135, 2022. ISBN: 9789636150051
Molnár, A.
,
Fodor, S.
:
Pedagógusok kiégésének vizsgálata a pozitív pszichológia szemléletébe
.
In: 18. Pedagógiai Értékelési Konferencia : Absztraktkötet. Szerk.: Fejes József Balázs, Pásztor-Kovács Anita, Szegedi Tudományegyetem Neveléstudományi Doktori Iskola, Szeged, 72, 2022. ISBN: 9789633068625
Molnár, A.
,
Fodor, S.
:
Pozitív pszichológia a munkahelyen: Az erősségek használata és fejlesztési lehetőségei a szervezetekben
.
Alk. Pszichol.
22 (1), 147-176, 2022.
2021
Molnár, A.
,
Fodor, S.
:
Az erősségek, mint a jóllét alapjai: a VIA karaktererősségek és a PERMA jóllételemek összefüggései
.
In: Út a reziliens jövő felé : A Magyar Pszichológiai Társaság XXIX. Országos Tudományos Nagygyűlése : kivonatkötet. Szerk.: Sass Judit, Magyar Pszichológiai Társaság, Budapest, 85-86, 2021. ISBN: 9786158024198
Molnár, A.
:
The relationship between teacher burnout, well-being and character strengths- the result of an explanatory study
.
In: "Research in Teacher Education : The Next Generation : Book of Abstract. Ed.: Ei Phyu Chaw, Luca Alexa Erdei, Anna Orsolya Pongor-Juhász, Erika Kopp, Association for Teacher Education in Europe - ATEE, Brussels, 44-45, 2021. ISBN: 9789082506563
2020
Molnár, A.
,
Fodor, S.
,
Kurucz, G.
:
A matematikai szorongás vizsgálata a célorientációs elmélet keretében
.
Alk. Pszichol.
20 (1), 31-55, 2020.
Fodor, S.
,
Molnár, A.
:
Karaktererősségek az iskolában. Fogalmak, jellemzők és a fejlesztésre irányuló intervenciók
.
Iskolakultúra.
30 (4-5), 20-39, 2020.
2019
Molnár, A.
,
Fodor, S.
,
Kurucz, G.
:
Középiskolások matematikai szorongásának és teljesítményének vizsgálata a célorientációs elmélet keretében
.
In: Összetart a sokszínűség : A Magyar Pszichológiai Társaság XXVIII. Országos Tudományos Nagygyűlése. Programfüzet. Kiadta: a Debreceni Egyetem Bölcsészettudományi Kar Pszichológiai Intézet, Magyar Pszichiátriai Társaság, Budapest, 211, 2019.
2017
Molnár, A.
,
Fodor, S.
:
A serdülők iskolai énhatékonyságának, aspirációinak és az iskola teljesítményének vizsgálata a célorientációs elmélet tükrében
.
Iskolakultúra.
27 (1-12), 19-33, 2017.
updated: 2024-04-21, 01:52
×
×
×
Researcher
Unit
Publication
Help
advanced search
Genre chart
Year chart
Language chart
Journals
Alkalmazott Pszichológia (2)
Iskolakultúra (2)
iDEa co-authors
Fodor Szilvia
co-authored publications (8)
Kurucz Győző
co-authored publications (2)
×
Login
×
eduID
*
Password
*
Registration
Forgotten password
Search
×
Researcher
Unit
Publication
Help
advanced search