You are here

Molnár Adrienn

Molnár Adrienn

Molnár Adrienn
Name: Molnár Adrienn
Other profiles: MTMT

Publication list

Uploaded publications:
16
Publications in DEA:
16
OA:
2
Date range:
2017-2024
2024
  1. Molnár, A., Fodor, S.: Pedagógusok munkahelyi jóllétének és karaktererősségeinek feltáró elemzése.
    In: XXIV. Országos Neveléstudományi Konferencia : Absztraktkötet : Oktatás és nevelés a társadalmi jóllét szolgálatában. A nevelés és az oktatás kihívásai a válságok korában. Szerk.: Bocsi Veronika, Csók Cintia, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság ; Debreceni Egyetem Gyermeknevelési és Gyógypedagógiai Kar ; Debreceni Egyetem Bölcsészettudományi Kar Nevelés- és Művelődéstudományok Intézete, Debrecen, 366, 2024. ISBN: 9789634906551
  2. Molnár, A., Fodor, S.: Strengths in focus: Investigating teacher well-being through strenghts use.
    In: ATEE Spring Conference 2024 Teacher education research in Europe: trends, challenges, practices and perspectives : Book of abstracts. Ed.: by Nicole Bianquin, Francesco Magni, University of Bergamo, Bergamo, 303, 2024. ISBN: 9789464668537
  3. Kovács, K., Molnár, A.: Tanulási zavarok.
    In: Különleges bánásmód a köznevelésben. Szerk.: Kovács Karolina Eszter, Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 96-108, 2024. ISBN: 9789636151034
2023
  1. Molnár, A., Fodor, S.: Positive psychology-oriented organizational assessment: a new way of whole-school counseling.
    In: XXI. BCES Annual International Conference of the Bulgarian Comparative Education Society (BCES) : Program & Abstracts, BCES, Sofia, 17, 2023.
  2. Molnár, A.: Pozitív pszichológia a szervezetekben: első eredmények a Munkahelyi erősséghasználat kérdőív magyar nyelvű változatával.
    In: XXVI. Tavaszi Szél Konferencia : Absztrakt kötet. Szerk.: Hajdú Péter, Doktoranduszok Országos Szövetsége, Budapest, 381-382, 2023.
2022
  1. Molnár, A., Fodor, S.: A karaktererősségek fogalma, jellemzői és fejlesztési lehetőségei időskorban.
    In: Pozitív Idősödés 1.. Szerk.: Bene Ágnes, Móré Marianna, Debreceni Egyetem, Debrecen, 107-135, 2022. ISBN: 9789636150051
  2. Molnár, A., Fodor, S.: Pedagógusok kiégésének vizsgálata a pozitív pszichológia szemléletébe.
    In: 18. Pedagógiai Értékelési Konferencia : Absztraktkötet. Szerk.: Fejes József Balázs, Pásztor-Kovács Anita, Szegedi Tudományegyetem Neveléstudományi Doktori Iskola, Szeged, 72, 2022. ISBN: 9789633068625
2021
  1. Molnár, A., Fodor, S.: Az erősségek, mint a jóllét alapjai: a VIA karaktererősségek és a PERMA jóllételemek összefüggései.
    In: Út a reziliens jövő felé : A Magyar Pszichológiai Társaság XXIX. Országos Tudományos Nagygyűlése : kivonatkötet. Szerk.: Sass Judit, Magyar Pszichológiai Társaság, Budapest, 85-86, 2021. ISBN: 9786158024198
  2. Molnár, A.: The relationship between teacher burnout, well-being and character strengths- the result of an explanatory study.
    In: "Research in Teacher Education : The Next Generation : Book of Abstract. Ed.: Ei Phyu Chaw, Luca Alexa Erdei, Anna Orsolya Pongor-Juhász, Erika Kopp, Association for Teacher Education in Europe - ATEE, Brussels, 44-45, 2021. ISBN: 9789082506563
2020
2019
  1. Molnár, A., Fodor, S., Kurucz, G.: Középiskolások matematikai szorongásának és teljesítményének vizsgálata a célorientációs elmélet keretében.
    In: Összetart a sokszínűség : A Magyar Pszichológiai Társaság XXVIII. Országos Tudományos Nagygyűlése. Programfüzet. Kiadta: a Debreceni Egyetem Bölcsészettudományi Kar Pszichológiai Intézet, Magyar Pszichiátriai Társaság, Budapest, 211, 2019.
2017
updated: 2024-12-01, 01:59