Bejelentkezés
Keresés
Profilok
Kutatók
Egységek
Pályázatok
Organogram
Adatigénylés
Hitelesített Publikációs Lista / Igazolás igénylése
Nyomtatható publikációs lista
Statisztika
OA statisztika
OA publikálás támogatása
Adatfeltöltés
Linkek
Keresés
Az oldal megfelelő megjelenítéséhez engedélyezze böngészőjében a JavaScript használatát!
Jelenlegi hely
Címlap
Molnár Adrienn
Molnár Adrienn
Elérhetőség
Név:
Molnár Adrienn
További profilok:
MTMT
Szakma
Szakterület:
Pszichológus
Média anyagok
Teljes publikációs lista
nyomtatható verzió
A lista áttöltése az
MTMT rendszerébe
Hiányzó közlemények
feltöltése
Hitelesített Publikációs Lista
igénylése
OA letöltési statisztika
megtekintése
Feltöltött közlemény:
8
DEA-ban:
8
OA:
1
Publikációs időszak:
2017-2022
2022
Molnár, A.
,
Péter-Szarka, S.
:
Pedagógusok kiégésének vizsgálata a pozitív pszichológia szemléletébe
.
In: 18. Pedagógiai Értékelési Konferencia : Absztraktkötet. Szerk.: Fejes József Balázs, Pásztor-Kovács Anita, Szegedi Tudományegyetem Neveléstudományi Doktori Iskola, Szeged, 72, 2022. ISBN: 9789633068625
Molnár, A.
,
Péter-Szarka, S.
:
Pozitív pszichológia a munkahelyen: Az erősségek használata és fejlesztési lehetőségei a szervezetekben
.
Alk. Pszichol.
22 (1), 147-176, 2022.
2021
Molnár, A.
,
Péter-Szarka, S.
:
Az erősségek, mint a jóllét alapjai: a VIA karaktererősségek és a PERMA jóllételemek összefüggései
.
In: Út a reziliens jövő felé : A Magyar Pszichológiai Társaság XXIX. Országos Tudományos Nagygyűlése : kivonatkötet. Szerk.: Sass Judit, Magyar Pszichológiai Társaság, Budapest, 85-86, 2021. ISBN: 9786158024198
Molnár, A.
:
The relationship between teacher burnout, well-being and character strengths- the result of an explanatory study
.
In: "Research in Teacher Education : The Next Generation : Book of Abstract. Ed.: Ei Phyu Chaw, Luca Alexa Erdei, Anna Orsolya Pongor-Juhász, Erika Kopp, Association for Teacher Education in Europe - ATEE, Brussels, 44-45, 2021. ISBN: 9789082506563
2020
Molnár, A.
,
Péter-Szarka, S.
,
Kurucz, G.
:
A matematikai szorongás vizsgálata a célorientációs elmélet keretében
.
Alk. Pszichol.
20 (1), 31-55, 2020.
Péter-Szarka, S.
,
Molnár, A.
:
Karaktererősségek az iskolában. Fogalmak, jellemzők és a fejlesztésre irányuló intervenciók
.
Iskolakultúra.
30 (4-5), 20-39, 2020.
2019
Molnár, A.
,
Péter-Szarka, S.
,
Kurucz, G.
:
Középiskolások matematikai szorongásának és teljesítményének vizsgálata a célorientációs elmélet keretében
.
In: Összetart a sokszínűség : A Magyar Pszichológiai Társaság XXVIII. Országos Tudományos Nagygyűlése. Programfüzet. Kiadta: a Debreceni Egyetem Bölcsészettudományi Kar Pszichológiai Intézet, Magyar Pszichiátriai Társaság, Budapest, 211, 2019.
2017
Molnár, A.
,
Péter-Szarka, S.
:
A serdülők iskolai énhatékonyságának, aspirációinak és az iskola teljesítményének vizsgálata a célorientációs elmélet tükrében
.
Iskolakultúra.
27 (1-12), 19-33, 2017.
frissítve: 2023-03-19, 01:48
×
×
×
Kutató
Egység
Publikáció
Súgó
részletes keresés
Közlemények megoszlása
műfaj szerint
Közlemények megoszlása
évszám szerint
Közlemények megoszlása
nyelv szerint
Közlemények megoszlása
folyóiratok szerint
Alkalmazott Pszichológia (2)
Iskolakultúra (2)
iDEa társszerzők
Péter-Szarka Szilvia
közös közlemények (7)
Kurucz Győző
közös közlemények (2)
×
Bejelentkezés
×
Hálózati azonosító
*
Jelszó
*
Regisztráció
Mi a jelszavam?
Keresés
×
Kutató
Egység
Publikáció
Súgó
részletes keresés