Összes letöltés a DEA-ból: 764
Ország | Letöltések |
---|---|
Magyarország (HU) | 491 |
Egyesült Államok (US) | 127 |
Románia (RO) | 37 |
Hong Kong SAR (Kínai Népköztársaság) (HK) | 19 |
Ukrajna (UA) | 15 |
Kína (CN) | 12 |
Szlovákia (SK) | 11 |
Kanada (CA) | 6 |
Németország (DE) | 5 |
Litvánia (LT) | 5 |
Finnország (FI) | 3 |
Egyesült Királyság (GB) | 3 |
Albánia (AL) | 2 |
Ausztria (AT) | 2 |
Franciaország (FR) | 2 |
Írország (IE) | 2 |
Szerbia (RS) | 2 |
Görögország (GR) | 1 |
Hollandia (NL) | 1 |
Portugália (PT) | 1 |
Svédország (SE) | 1 |
n.a. | 16 |
Megjelenés | Publikáció | Fájlletöltések |
---|---|---|
2021 | Fodor, S., Páskuné Kiss, J., Máth, J., Fehér, Á.: A tanórán és iskolán kívüli tanulási elfoglaltságok motivációjának kvalitatív vizsgálata kiemelkedő kognitív képességű tanulóknál. Magyar Pszichológiai Szemle. 76 (2), 393-420, 2021. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/344685 Folyóirat-mutatók:
Q4 Psychology (miscellaneous) | Kiadói változat: 18 |
2019 | Buda, M., Páskuné Kiss, J., Polonyi, T., Abari, K.: Tények és tévhitek a hátrányos helyzetről egy új kutatás tükrében. Iskolakultúra. 29 (2), 245-248, 2019. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/367060 | Kiadói változat: 6 |
2017 | Harsányiné Petneházi, Á., Páskuné Kiss, J., Lestyán, E., Kós, N., Szabóné Balogh, Á.: Hátrányos helyzetű tanulók szociális és érzelmi intelligenciájának vizsgálata az Arany János Tehetséggondozó Programban. Magyar Pszichológiai Szemle. 72 (4), 463-489, 2017. Teljes szöveg: https://hdl.handle.net/2437/246026 Folyóirat-mutatók:
Q4 Psychology (miscellaneous) | pre-print: 740 |