Jelenlegi hely

Statisztika

Ceglédi Tímea

Open Access publikációk letöltési adatai a DE intézményi repozitóriumából
Dátum: -
OA publikációk száma a DEA-ban: 12

Összes letöltés a DEA-ból: 336

OrszágLetöltések
Egyesült Államok (US)192
Magyarország (HU)52
Kína (CN)24
Németország (DE)15
Egyesült Királyság (GB)6
Kanada (CA)5
Románia (RO)5
Franciaország (FR)4
Fülöp-szigetek (PH)4
Indonézia (ID)3
Törökország (TR)3
Egyesült Arab Emírségek (AE)1
Ausztria (AT)1
Azerbajdzsán (AZ)1
Chile (CL)1
Hong Kong SAR (Kínai Népköztársaság) (HK)1
Oroszország (RU)1
n.a.17
Megjelenés Publikáció Fájlletöltések
2023Dan, B., Kovács, K., Bacskai, K., Ceglédi, T., Pusztai, G.: Family-SEN School Collaboration and Its Importance in Guiding Educational and Health-Related Policies and Practices in the Hungarian Minority Community in Romania.
Int. J. Environ. Res. Public Health. 20 (3), 1-14, 2023.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Health, Toxicology and Mutagenesis (2022)
Q2 Pollution (2022)
Q2 Public Health, Environmental and Occupational Health (2022)
Kiadói változat: 6
2023Hrabéczy, A., Ceglédi, T., Bacskai, K., Pusztai, G.: How Can Social Capital Become a Facilitator of Inclusion?.
Educ. Sci. 13 (2), 1-19, 2023.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Computer Science Applications (2022)
Q2 Computer Science (miscellaneous) (2022)
Q2 Developmental and Educational Psychology (2022)
Q2 Education (2022)
Q2 Physical Therapy, Sports Therapy and Rehabilitation (2022)
Q2 Public Administration (2022)
kiadói változat: 4
2022Ceglédi, T., Fényes, H., Pusztai, G.: The Effect of Resilience and Gender on the Persistence of Higher Education Students.
Soc. Sci. 11 (3), 1-14, 2022.
Folyóirat-mutatók:
Q2 Social Sciences (miscellaneous)
kiadói változat: 41
2020Godó, K., Ceglédi, T., Kiss, A.: The Mentoring's Role among Alumni Students of István Wáli Roma College for Advanced Studies of the Reformed Church.
Cent. Eur. j. educ. res. 2 (1), 36-52, 2020.
kiadói változat: 2
2019Bocsi, V., Ceglédi, T., Kocsis, Z., Kovács, K., Kovács, K., Müller, A., Pallay, K., Máté-Szabó, B., Szigeti, F., Tóth, D.: The discovery of the possible reasons for delayed graduation and dropout in the light of a qualitative research study.
J. Adult Learn. Know. Innov. 3 (1), 27-38, 2019.
kiadói változat: 132
2018Ceglédi, T.: Hátrányos helyzetű tehetségek útja a felsőoktatásban: szülői tényezők a reziliencia ígérete mögött.
Különleges Bánásmód. 4 (5), 35, 2018.
kiadói változat: 12
2016Ceglédi, T., Tóbi, I., Harsányi, S.: Reziliens hallgatók és szakkollégiumi felvételi szelekció.
Educatio. 3 359-371, 2016.
kiadói változat: 17
2012Pető, I., Ceglédi, T.: A pedagógusok SNI-vel szembeni attitűdje SACIE-vel mérve.
Iskolakultúra. 22 (11), 66-82, 2012.
kiadói változat: 27
2011Pusztai, G., Ceglédi, T., Nyüsti, S., Bocsi, V., Madarász, T.: Láthatatlanok? Létezgetők? Közönyösek?: hallgatói szocializáció ma.
Educatio. 20 (2), 271-280, 2011.
kiadói változat: 45
2011Fónai, M., Márton, S., Ceglédi, T.: Recruitment and professional image of students at one of the regional universities in Hungary.
J. Soc. Res. Policy. 2 (1), 32-51, 2011.
Folyóirat-mutatók:
Q4 Sociology and Political Science
kiadói változat: 31
2009Ceglédi, T., Németh, N.: Az oktatáson innen, a "Partiumon" túl.
Educatio. 2009 (4), 557-560, 2009.
(Ismertetett mű: szerk. Pusztai Gabriella. -Régió és oktatás : európai dimenziók /Debrecen : Doktoranduszok Kiss Árpád Közhasznú Egyesülete, 2005. -)
kiadói változat: 7
2008Ceglédi, T.: Hátrányos helyzetű tehetséges hallgatók a Debreceni Egyetemen.
Educatio. 4 597-604, 2008.
kiadói változat: 12